Daugiau informacijos: http://www.kelelis.lt
Studijos
Studijuojantys Kelių katedros siūlomose studijų programose studentai įgyja žinių apie šiuolaikinių susisiekimo komunikacijų ir miestų infrastruktūros planavimą, projektavimą, statybą, priežiūros metodus, valdymą, taikomas technologijas, saugaus eismo organizavimą, susisiekimo sistemų bei inžinerinių tinklų įrengimą išmaniojo miesto teritorijose.
Kelių katedroje siūlomos bakalauro (I pakopos) ir magistrantūros (II pakopos) studijų programos siekiantiems įgyti statybos inžinerijos žinių, įgyti žinių apie šiuolaikinių kelių, gatvių, geležinkelių, oro uostų ir miestų infrastruktūros planavimą ir projektavimą bei savalaikį statybos ir priežiūros technologijų taikymą; įgyti žinių apie darnios miesto transporto sistemos planavimą ir projektavimą bei priežiūros ir valdymo technologijų taikymą išmanaus miesto kontekste; gebėti spręsti automobilių kelių ir geležinkelių projektavimo, tiesybos, priežiūros, taisymo (remonto), rekonstrukcijos ir eismo organizavimo bei saugaus eismo problemas; suvokti, analizuoti ir išgryninti saugaus eismo problemas bei priimti konceptualius ir tikslius inžinerinius sprendinius; gebančius išmaniai planuoti, modeliuoti ir valdyti miestų inžinerines sistemas; gebėti kūrybiškai ir kritiškai mąstyti bei palaikyti savo profesinę kompetenciją, įgytą mokslinių tyrimų institucijose ir mokantis visą gyvenimą.
Bakalauro ir vientisosios studijos
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis - inžinerijos mokslų bakalauras
Studijų forma ir trukmė - nuolatinės studijos (4 metai)
Magistrantūros studijos
Keliai ir geležinkeliai
Studijų programos tikslai
Parengti antrosios pakopos universitetinį išsilavinimą turintį civilinės inžinerijos magistrą, gebantį spręsti automobilių kelių ir geležinkelių projektavimo, tiesybos, priežiūros, taisymo (remonto), rekonstrukcijos ir eismo organizavimo bei saugaus eismo problemas; ekonomiškai įvertinti bei pagrįsti kelių ir geležinkelių racionalius projektinius, technologinius bei priežiūros sprendinius; mokantį naudotis moderniomis informacinėmis technologijomis; turintį žinių ir įgūdžių, reikalingų inžinerinei bei mokslinei veiklai; mokantį efektyviai bendrauti su kitų sričių specialistais ir visuomene; gebantį kūrybiškai ir kritiškai mąstyti bei palaikantį savo profesinę kompetenciją, įgytą mokslinių tyrimų institucijose ir mokantis visą gyvenimą.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Parengti antrosios pakopos universitetinį išsilavinimą turintį civilinės inžinerijos magistrą, gebantį spręsti automobilių kelių ir geležinkelių projektavimo, tiesybos, priežiūros, taisymo (remonto), rekonstrukcijos ir eismo organizavimo bei saugaus eismo problemas; ekonomiškai įvertinti bei pagrįsti kelių ir geležinkelių racionalius projektinius, technologinius bei priežiūros sprendinius; mokantį naudotis moderniomis informacinėmis technologijomis; turintį žinių ir įgūdžių, reikalingų inžinerinei bei mokslinei veiklai; mokantį efektyviai bendrauti su kitų sričių specialistais ir visuomene; gebantį kūrybiškai ir kritiškai mąstyti bei palaikantį savo profesinę kompetenciją, įgytą mokslinių tyrimų institucijose ir mokantis visą gyvenimą.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Kelių saugumo valdymas
Studijų programos tikslai
Parengti magistrus, galinčius suvokti, analizuoti ir išgryninti saugaus eismo problemas, priimti konceptualius ir tikslius inžinerinius sprendinius, trūkstant informacijos bei atsižvelgiant į eismo situaciją automobilių keliuose ir gatvėse; gebančius projektuoti ir prižiūrėti automobilių kelius, gatves ir tiltus, kad jie būtų saugūs, bei saugaus eismo organizavimo srityje vykdyti visuomeninę švietėjišką veiklą, būti komandos lyderiais, surasti ir perprasti naujausias tendencijas saugių kelių ir gatvių projektavimo srityje bei jas pritaikyti Lietuvoje.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Parengti magistrus, galinčius suvokti, analizuoti ir išgryninti saugaus eismo problemas, priimti konceptualius ir tikslius inžinerinius sprendinius, trūkstant informacijos bei atsižvelgiant į eismo situaciją automobilių keliuose ir gatvėse; gebančius projektuoti ir prižiūrėti automobilių kelius, gatves ir tiltus, kad jie būtų saugūs, bei saugaus eismo organizavimo srityje vykdyti visuomeninę švietėjišką veiklą, būti komandos lyderiais, surasti ir perprasti naujausias tendencijas saugių kelių ir gatvių projektavimo srityje bei jas pritaikyti Lietuvoje.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Miestų inžinerijos informacinės sistemos
Studijų programos tikslai
Parengti miestų inžinerijos specialistus, gebančius išmaniai planuoti, modeliuoti ir valdyti miestų inžinerines sistemas, integruoti atskiras miesto inžinerines sistemas, gebančius kūrybiškai ir kritiškai mąstyti bei naudotis moderniomis informacinėmis sistemomis, taikyti mokslo ir technologijų naujoves sprendžiant miestų inžinerines problemas, ekonomiškai įvertinti ir pagrįsti racionalius sprendinius.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Parengti miestų inžinerijos specialistus, gebančius išmaniai planuoti, modeliuoti ir valdyti miestų inžinerines sistemas, integruoti atskiras miesto inžinerines sistemas, gebančius kūrybiškai ir kritiškai mąstyti bei naudotis moderniomis informacinėmis sistemomis, taikyti mokslo ir technologijų naujoves sprendžiant miestų inžinerines problemas, ekonomiškai įvertinti ir pagrįsti racionalius sprendinius.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Inovatyvi kelių ir tiltų inžinerija
Inovatyvi kelių ir tiltų inžinerija yra jungtinė magistrantūros studijų programa, vykdoma kartu su Rygos technikos universitetu, ją baigus suteikiami abiejų universitetų magistro kvalifikacinio laipsnio diplomai.
Studijų programos tikslai
Parengti statybos inžinerijos magistrus, gebančius pritaikyti įgytas statybos inžinerijos mokslo ir praktikos žinias, formuojant, vertinant ir savarankiškai priimant efektyvius kelių priežiūros ir plėtros sprendimus, grįstus sisteminiu, kritiniu bei konstruktyviu mąstymu ir moksline argumentacija; įsisavinusius mokslines kiekybinio bei kokybinio pažinimo ir tarpusavio sąveikos nuostatas bei jų priklausomybę nuo įvairių sąlygų, taip pat gebančius integruoti ir kompleksiškai taikyti kelių ūkio valdymo teorijos, kelių ir tiltų projektavimo bei technologijų inžinerijos inovatyvias žinias, susijusias tiek su statybos, tiek su ekonomikos, tiek su kitų mokslų ir technologijų pažanga.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Studijų programos tikslai
Parengti statybos inžinerijos magistrus, gebančius pritaikyti įgytas statybos inžinerijos mokslo ir praktikos žinias, formuojant, vertinant ir savarankiškai priimant efektyvius kelių priežiūros ir plėtros sprendimus, grįstus sisteminiu, kritiniu bei konstruktyviu mąstymu ir moksline argumentacija; įsisavinusius mokslines kiekybinio bei kokybinio pažinimo ir tarpusavio sąveikos nuostatas bei jų priklausomybę nuo įvairių sąlygų, taip pat gebančius integruoti ir kompleksiškai taikyti kelių ūkio valdymo teorijos, kelių ir tiltų projektavimo bei technologijų inžinerijos inovatyvias žinias, susijusias tiek su statybos, tiek su ekonomikos, tiek su kitų mokslų ir technologijų pažanga.
Daugiau informacijos galima rasti čia.
Doktorantūros studijos
Statybos inžinerijos kryptis – T 002
Nuolatinės formos mokslo doktorantūros trukmė – iki 4 metų, ištęstinės formos – iki 6 metų.
Tiek nuolatinės, tiek ištęstinės doktorantūros studijos gali būti finansuojamos valstybės lėšomis, nuolatinės studijos dar finansuojamos iš ES struktūrinių fondų lėšų, o ištęstinės studijos - studijuojančiojo (ar jį remiančios institucijos) lėšomis.
Doktoranto studijoms ir moksliniams tyrimams vadovauja doktoranto vadovas – aktyvus doktorantūros mokslo krypties (šakos) mokslininkas, atitinkantis kvalifikacinius reikalavimus.
Nuolatinės formos mokslo doktorantūros trukmė – iki 4 metų, ištęstinės formos – iki 6 metų.
Tiek nuolatinės, tiek ištęstinės doktorantūros studijos gali būti finansuojamos valstybės lėšomis, nuolatinės studijos dar finansuojamos iš ES struktūrinių fondų lėšų, o ištęstinės studijos - studijuojančiojo (ar jį remiančios institucijos) lėšomis.
Doktoranto studijoms ir moksliniams tyrimams vadovauja doktoranto vadovas – aktyvus doktorantūros mokslo krypties (šakos) mokslininkas, atitinkantis kvalifikacinius reikalavimus.
Bakalauro baigiamasis darbas
Magistro baigiamasis darbas
Baigiamojo darbo vertinimo katedros peržiūroje kriterijai
Dokumentų sąrašas
Bakalauro BD vertinimo KK peržiūroje kriterijaiAnotacijos
Studento vardas, pavardė | Baigiamojo darbo pavadinimas | Baigiamojo darbo vadovas | Anotacija |
---|---|---|---|
2024 metų magistro baigiamųjų darbų anotacijos | |||
Studento vardas, pavardė
Ignas Kaveckas
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Asfalto sluoksnių įrengimo kokybinių parametrų automatizuoto registravimo koncepcija
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Audrius Vaitkus
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiai laikais visi naujai pakloti asfalto sluoksniai yra vertinami ir kontroliuojami įprastiniu ardančiuoju būdu, kuris nesuteikia duomenų ir rezultatų realiu laiku nei kelių tiesybos rangovui nei užsakovui. Šio baigiamojo darbo tikslas – įvertinti asfalto sluoksnio įrengimo kokybės parametrų automatizuoto registravimo metodikas ir jų panaudojimo galimybes. Tyrėjai pažymi, kad tankinimo ir temperatūros registravimo įrenginiai ir sistemos šiuo metu yra labiausiai pažengusios, bet vis dar testavimo stadijose dėl duomenų panaudojimo patikimumo ir paskirties. Šiaurės Europos šalys pristatė premijų sistemos metodiką, skatinančią rangovus naudotis automatizuotomis registravimo sistemomis bei didinti atliekamų darbų kokybę. Buvo atliktas eksperimentinis pakloto asfalto sutankinimo/atsparos tyrimas, kuriuo gauti duomenys rodo ribotą automatizuotų metodų patikimumą lyginant su ardančiųjų bandymų rezultatais. Specialistų apklausa parodė, kad 3 iš 8 rangovų kasdieniuose statybos darbuose naudoja automatizuoto registravimo technologijas, kurios fiksuoja tankinimo volų pravažiavimų skaičių, tankinamo sluoksnio temperatūrą bei atsparumo modulį. Ženkliai didesnį rangovų įsitraukimą laiduotų premijų sistemos įdiegimas arba mažesni šių technologijų kaštai, teigia specialistai. Respondentų nuomone, automatizuotos registracijos technologijos žymiai padidintų kelių tiesimo kokybę, tačiau šiuo metu jos yra per brangios naudoti be papildomo skatinimo. Technikos operatorių kompetencijos stoka ir neparengta teisinė bazė yra pagrindiniai trūkumai. Magistro baigiamasis darbas susideda iš 82 puslapių, kuriame yra 43 paveikslai, 13 lentelių ir 59 literatūros šaltiniai. Raktiniai žodžiai: Asfalto sluoksnis, asfalto danga, asfalto klojimas, sutankinimas, tankis, oro tuštymės, temperatūra, automatizuotas registravimas, kokybiniai parametrai. Anotacija (užsienio k.) Nowadays all newly paved asphalt layers are assessed and controlled by conventional destructive methodology, which does not provide data and results on real-time for contractors and customers. The purpose of this thesis is to evaluate the methodologies used for the automated registration of quality parameters of asphalt layer installation and the possibilities for their usage. Researchers note that compaction and temperature registration devices and systems are currently the most advanced, but are still in the testing phases for reliability and purpose of using the data. The Northern European countries introduced the bonus system methodology, which encourages contractors to use automated registration systems and to increase the quality of the road construction work performed. An experimental study of asphalt pavement compaction/resistance was conducted, and the data obtained show the limited reliability of automated methods compared to the results of destructive tests. A survey of specialists showed that 3 out of 8 contractors use automated registration technologies in their daily construction work, which record the number of compaction roller passes, the temperature of the compacted layer, and the modulus of resistance. The implementation of a bonus system or lower costs of these technologies would ensure a significantly higher involvement of contractors, specialists say. According to respondents, automated registration technologies would significantly improve the quality of road construction but are currently too expensive to use without additional incentives. The lack of competence of technical operators of mechanisms and an unpreprared legal basis framework are the main disadvantages. Master's thesis consists of 82 pages that include 43 figures, 13 tables, and 59 references. Raktiniai žodžiai: Asphalt layer, asphalt pavement, asphalt paving, compaction, density, air voids, temperature, automated registration, quality parameters. |
|||
Studento vardas, pavardė
Rytis Balčiauskas
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Skaldos ir mastikos asfalto mišinio su medienos plaušo stabilizuojančiu priedu funkcionavimo tyrimai
|
Baigiamojo darbo vadovas
dr.
Judita Škulteckė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baldų gamybos metu susidaro ženklus medžio atliekų kiekis, kuris dažnai atsiduria sąvartynuose arba yra deginamas. Europos Sąjunga skiria didelį dėmesį visiškam perdirbimui, siekiant sumažinti atliekų kiekį ir poreikį naujoms žaliavoms. Šio magistro darbo tikslas – nustatyti skaldos ir mastikos asfalto (SMA) mišinio funkcionavimą su rišiklį stabilizuojančiu medienos plaušo priedu ir įvertinti rišiklio stabilumą asfalto mišinio gamybos, transportavimo ir klojimo metu remiantis laboratorinių tyrimų rezultatais ir funkcionavimu, realiomis sąlygomis. Tyrimas nagrinėja medienos plaušo panaudojimą, kaip alternatyvą celiuliozės plaušui, stabilizuojančio SMA mišinius. Literatūros analizė apima esamos mokslinės literatūros vertinimą ir SMA mišinių techninių dokumentų reikalavimų analizavimą. Eksperimentiniai tyrimai, atlikti su bandomojo ruožo mišiniais, parodė, kad medienos plaušo priedas gali būti efektyviai naudojamas, kaip alternatyva, celiuliozės plaušui, kaip rišiklį stabilizuojantis priedas. Taip pat, laboratoriniuose ir bandomojo ruožo tyrimuose mišinių su medienos plaušu funkcionavimas rodo nežymiai geresnius rezultatus lyginant su celiuliozės plaušu. Baigiamąjį magistro darbą sudaro: 79 puslapiai be priedų, 37 iliustracijos ir 15 lentelių. Raktiniai žodžiai: Skaldos ir mastikos asfaltas; rišiklį stabilizuojantis priedas; celiuliozės plaušas; medienos atliekų plaušas; rišiklio nusidrenavimas Anotacija (užsienio k.) During furniture manufacturing, a significant volume of wood waste is generated, often ending up in landfills or being incinerated. The European Union places a high priority on maximizing reuse to reduce waste and the demand for new raw materials. The aim of the thesis is to determine the performance of the stone and mastic (SMA) mixture with wood waste fibre as a stabilizing binder additive and to evaluate the binder stability during transportation, laying and compaction based on laboratory tests and tests under real conditions. The study investigates the use of wood waste fibre as an alternative to cellulose fibre for absorbing excess binder in SMA mixtures. The research involves an analysis of existing scientific literature and technical requirements for SMA mixtures. Experimental studies conducted on test section revealed that the wood waste fibre additive can effectively substitute cellulose fibre as a binder stabilizing additive. Furthermore, it exhibits a slight improvement in laboratory tests and overall performance. The final thesis consists of 79 pages without appendices, 37 figures, and 15 tables. Raktiniai žodžiai: Stone mastic asphalt; binder stabilizing additive; cellulose fibre; wood waste fibre; binder drainage |
|||
Studento vardas, pavardė
Sagarjit Chandla
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Eismo saugumo aspektų, atsižvelgiant į lenkimo manevrą, analizė
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Viktoras Vorobjovas
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Pagrindinis šio baigiamojo darbo tikslas buvo išsamiai išnagrinėti eismo saugumą, ypatingą dėmesį skiriant lenkimo manevrams, kuriuose dalyvauja vairuotojai ir dviračiai. Siekiant šio tikslo, tyrimas buvo suskirstytas į mažesnes užduotis, kurių kiekviena sutelkė dėmesį į konkretų aspektą, pavyzdžiui, dviračių saugos ir nelaimingų atsitikimų tendencijas, taip pat eismo taisykles ir gaires. Analizuojant ir diskutuojant apie veiksnius, susijusius su tyrimu, buvo išsamiai analizuojami ir aptariami įvairūs veiksniai, prisidedantys prie nelaimingų atsitikimų, susijusių su dviračiais. Tai apėmė vairuotojo elgesio lenkimo metu tyrimą, susijusį su kelių eismo taisyklių ir nurodymų laikymusi. Be to, buvo atlikta lyginamoji infrastruktūros projektavimo analizė, siekiant nustatyti jos poveikį lenkimo saugai. Sistemingai nagrinėjant tyrimą, šiuo baigiamuoju darbu siekiama aiškiai suprasti dinamiką, susijusią su lenkimo manevrais su dviračiais, akcentuojant svarbiausius aspektus nuo saugos tendencijų iki reguliavimo efektyvumo ir infrastruktūros įtakos. Raktiniai žodžiai: Dviračių sportas, Kelių eismo saugumas, eismo taisyklės ir gairės, Kelių įvykiai, Kelių infrastruktūra. Anotacija (užsienio k.) The primary goal of this thesis was to scrutinize traffic safety, with a specific, with a specific focus on overtaking maneuvers involving drivers and bicycles. To achieve this objective, the research broken down into smaller task, each focusing on a particular aspect such as bicycle safety and accident trends, as well as traffic regulations and guidelines. Analysis and discussion of contributing Factors-To research included a thorough analysis and discussion of various factors contributing to accidents involving bicycles. This encompassed an exploration of driver behavior during overtaking concerning adherence to traffic regulations and guidelines. Furthermore, a comparative analysis of infrastructure design was undertaken to identify its impact on overtaking safety. By systematically approaching the study, this thesis aims to provide a clear understanding of the dynamics surrounding overtaking maneuvers involving bicycles, with emphasis on critical aspects ranging from safety trends to regulatory efficacy and infrastructure influence. Raktiniai žodžiai: Cycling, Road Safety, traffic Regulation and Guidelines, Road Accident, Road Infrastructure. |
|||
Studento vardas, pavardė
Austėja Brazdeikytė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Su adityviąja gamyba suderinamų lengvųjų pėsčiųjų tiltų komponentų kūrimas ir analizė
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Arvydas Rimkus
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiuolaikiniame pėsčiųjų tiltų projektavimo kraštovaizdyje egzistuoja dvigubas reikalavimas, kad tiltai turi būti ne tik estetiški, bet ir struktūriškai atsparūs sudėtingoms architektūrinėms koncepcijoms palaikyti. Lengvų konstrukcijų poreikis šiems sudėtingiems projektams įgyvendinti yra aiškus, tačiau tradicinės medžiagos ir gamybos metodai dažnai neatitinka daugialypių iššūkių. Vidinės struktūros, sukurtos naudojant priedų gamybos metodus, gali veikti kaip dinaminiai modifikatoriai, leidžiantys tiksliai kontroliuoti struktūrinį atsaką. Darbo tikslas – sukurti struktūriškai pritaikomą lengvą gardelės šerdies daugiasluoksnį komponentą, naudojant priedų gamybos būdus. Magistro baigiamasis darbas susideda iš 3 pagrindinių dalių: su adityviąja gamyba suderinamų lengvųjų pėsčiųjų tiltų komponentų kūrimo ir analizės apžvalgos; geometrinių šerdžių projektavimas; geometrinės šerdies bandinių eksperimentinių tyrimų ir diagramų gavimo; geometrinės šerdies bandinių skaitinio modeliavimo ir rezultatų gavimo. Tyrimams atlikti buvo taikomi eksperimentiniai (išbandytos 6 geometrinės šerdies), ir skaitiniai (naudojant kompiuterines programas SOLIDWORKS, ZEISS CORRELATE) metodai. Gauti rezultatai parodė, kad geriausią elgseną atitiko korio šerdis. Eksperimentinės ir modeliavimo dalies rezultatai parodė, kad programinės įrangos dalinai gerai gali įvertinti sijų elgsenas. Magistro baigiamasis darbas susideda iš 69 puslapių, kuriame yra 57 paveikslai, 9 lentelės ir 27 literatūros šaltiniai. Raktiniai žodžiai: 3D spausdinimas, priedų gamyba, lengva konstrukcija, gardelės šerdis, daugiasluoksnė struktūra Anotacija (užsienio k.) In the contemporary landscape of pedestrian bridge design, there exists a dual imperative bridges must not only be aesthetically pleasing but also structurally resilient to support intricate architectural concepts. The demand for lightweight structures to realize these complex designs is clear, yet traditional materials and production methods often fall short of meeting the multifaceted challenges. Inner structures, made possible through additive manufacturing techniques, have the potential to act as dynamic modifiers, enabling precise control over the structural response. The aim of the work is to develop a structurally adaptable lightweight lattice core sandwich component using additive manufacturing techniques. The master's thesis consists of 3 main parts: reviews of the development and analysis of additive production compatible components for light pedestrians bridges in literature; geometric core design; obtaining experimental studies and diagrams of geometric core samples; Numerical modeling of geometric core samples and results obtained. Experimental (6 geometric cores were tested) and numerical (using computer programs SOLIDWORKS, ZEISS CORRELATE) methods were used for the research. The obtained results showed that the best behavior corresponded to the honeycomb core. The results of the experimental and simulation part showed that the software parts can estimate the behavior of the beams well. Master's thesis consists of 69 pages, that include 57 figures, 9 tables and 27 literature sources. Raktiniai žodžiai: 3D printing, additive manufacturing, lightweight, lattice core, sandwich structure |
2004 m. klubą „Kelelis“ įsteigė jaunieji kelininkai – kelių ir geležinkelių specialybių studentai. Šiai iniciatyvai pritarė ir gamybinių kelių bei geležinkelių įmonių, organizacijų, VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto ir Kelių katedros vadovai. Pagrindinis klubo įsteigimo tikslas – vienyti jaunuosius kelininkus programiniams ir konkretiems sumanymams, padėti jiems integruotis į gamybines, su kelių tiesyba susijusias įmones, domėtis naujausiomis technologijomis automobilių ir geležinkelių kelių projektavimo, tyrimų, tiesimo, remonto, priežiūros, saugaus eismo, aplinkos apsaugos srityse, sekti šių technologijų taikymą Lietuvoje. Jaunųjų kelininkų klubas palaiko glaudžius ryšius su įmonėmis, asociacijomis ir klubais, organizuoja kasmetines Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentų kelininkų ir geležinkelininkų šventes, rūpinasi studentų praktikos organizavimu kelių projektavimo, tyrimų, tiesimo, priežiūros įmonėse, organizuoja klubo narių stovyklas.
2004 m. kovo 8 d. įvyko JKK „Kelelis“ steigiamasis posėdis. Simboliška, kad pirmasis posėdis vyko Lietuvos kelių muziejuje. Klubo steigiamajame posėdyje visuotinai buvo nutarta steigti jaunųjų kelininkų klubą „Kelelis“ ir patvirtinti klubo nuostatus. Į klubo tarybą buvo išrinkti VGTU kelių specialybės studentai L. Juknevičiūtė, S. Juškevičiūtė, L. Kniukštaitė, A. Mačiulis, J. Pavilionytė, K. Ratkevičiūtė, J. Šarpytė, V. Vorobjovas ir A. Vaitkus. Taryba išsirinko pirmąjį klubo prezidentą – A. Vaitkų.
Jau 2004 m. balandžio 23 d. „Kelelis“ atstovai prisijungė prie kelininkų veteranų klubo „Kelininkas“ rengiamos tradicija tapusios medelių sodinimo šventės, kuri vyko prie Mijaugonių sankryžos kelyje Vilnius–Kaunas.
Kiek vėliau buvo sukurta klubo atributika – simbolis, vėliava, ženklelis. Apie klubo sukūrimą ir jo veiklą paskelbti straipsniai žurnale „Lietuvos keliai“ ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto laikraštyje „Inžinerija“.
Klubas nuolat vykdo pažintines keliones į Lietuvos kelių įmones: VĮ „Šiaulių regiono keliai“, VĮ „Alytaus regiono keliai“, VĮ „Marijampolės regiono keliai“, VĮ „Klaipėdos regiono keliai“, UAB „Biseris“, UAB „Lemminkainen Lietuva“ UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ ir daugelį kitų. Taip pat kasmet aplankomi įdomiausi Lietuvos transporto statiniai, apžiūrimi jų rekonstrukcijos darbai.
2004 m. kovo 8 d. įvyko JKK „Kelelis“ steigiamasis posėdis. Simboliška, kad pirmasis posėdis vyko Lietuvos kelių muziejuje. Klubo steigiamajame posėdyje visuotinai buvo nutarta steigti jaunųjų kelininkų klubą „Kelelis“ ir patvirtinti klubo nuostatus. Į klubo tarybą buvo išrinkti VGTU kelių specialybės studentai L. Juknevičiūtė, S. Juškevičiūtė, L. Kniukštaitė, A. Mačiulis, J. Pavilionytė, K. Ratkevičiūtė, J. Šarpytė, V. Vorobjovas ir A. Vaitkus. Taryba išsirinko pirmąjį klubo prezidentą – A. Vaitkų.
Jau 2004 m. balandžio 23 d. „Kelelis“ atstovai prisijungė prie kelininkų veteranų klubo „Kelininkas“ rengiamos tradicija tapusios medelių sodinimo šventės, kuri vyko prie Mijaugonių sankryžos kelyje Vilnius–Kaunas.
Kiek vėliau buvo sukurta klubo atributika – simbolis, vėliava, ženklelis. Apie klubo sukūrimą ir jo veiklą paskelbti straipsniai žurnale „Lietuvos keliai“ ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto laikraštyje „Inžinerija“.
Klubas nuolat vykdo pažintines keliones į Lietuvos kelių įmones: VĮ „Šiaulių regiono keliai“, VĮ „Alytaus regiono keliai“, VĮ „Marijampolės regiono keliai“, VĮ „Klaipėdos regiono keliai“, UAB „Biseris“, UAB „Lemminkainen Lietuva“ UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ ir daugelį kitų. Taip pat kasmet aplankomi įdomiausi Lietuvos transporto statiniai, apžiūrimi jų rekonstrukcijos darbai.
-
- Puslapio administratoriai:
- Laura Ladietaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė
- Monika Bissekerskaja