| Vardas ir pavardė | Aldona Radzevičienė |
| Institucija | Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas | Metai |
| Vilniaus universitetas | Psichologijos bakalauro kvalifikacinis laipsnis | 2005 |
| Vilniaus universitetas | Pedagoginės psichologijos magistro kvalifikacinis laipsnis | 2007 |
| Vilniaus universitetas | Socialiniai mokslai (psichologija), daktaras | 2012 |
| Darbovietė | Pareigos | Laikotarpis |
| Vilniaus universitetas | Technikė | 2003-2003 |
| Vilniaus universitetas | Specialistė | 2007-2007 |
| Vilniaus pedagoginis universitetas | Psichologijos laboratorijos vedėja | 2007-2011 |
| Vilniaus pedagoginis universitetas | Asistentė | 2008-2013 |
| Mykolo Romerio universitetas | Lektorė | 2012-2019 |
| Lietuvos edukologijos universitetas | Lektorė | 2013-2018 |
| Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija | Lektorė | 2018-2021 |
| Vilniaus universitetas | Lektorė | 2018-2021 |
| Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Lektorė | 2020-2023 |
| Vilniaus universitetas | Asistentė | 2021-- |
| Vilniaus Gedimino technikos universitetas | Asistentė | 2024-- |
| Mokslo kryptis | Darbo pavadinimas ir aprašymas | Metai |
| Psichologija | Vaitkevičius H., Viliūnas V., Bliumas R., Stanikūnas R., Švegžda A., Dzekevičiūtė A., Kulikowski J. (2008). Ilgai stebimos tiesės suvokimo polinkio pokyčiai: normalizacijos efektas. Psichologija 38: 40-47. ISSN 1392-0359. | - |
| Psichologija | Vaitkevicius H., Viliunas V., Bliumas R., Stanikunas R., Svegzda A., Dzekeviciute A., Kulikowski J. (2009). Influences of prolonged viewing of tilted lines on perceived line orientation: the normalization and tilt after-effect. Journal of the Optical Society of America. A. Vol. 26, No. 7: 1553-1563. ISSN:1084-7529 (print), ISSN: 1520-8532 (online). | - |
| Psichologija | Dzekevičiūtė A., Daugirdienė A., Švegžda A., Stanikūnas R., Vaitkevičius H. (2011). Suvokiamo atkarpos ilgio priklausomybė nuo jos atvaizdo vietos akies tinklainėje. Psichologija 43: 78-91. | - |
| Psichologija | Вайткявичюс Г., Матузявичюс Д., Швягжда А., Вилюнас В., Радзявичене А., Блюмас Р., Станикунас Р., Куликовский Я.Я. (2013). Влияние интерокулярных различий в контрасте изображений объекте на восприятие его пространственных координат, Сенсорные системы 27(4): 291-305. | - |
| Psichologija | Radzevičienė A., Daugirdienė A. (2013). Tiriame pojūčius ir suvokimą. Laboratoriniai darbai psichologijos specialybės studentams. Vilnius: Edukologija (Metodinė priemonė). | - |
| Psichologija | Stanikūnas R., Puišys L., Radzevičienė A., Vaitkevičius H. (2020). Spalvų porų vertinimo ypatumai, Psichologija 61: 8-20. | - |
| Psichologija | Radzevičienė A., Jankūnaitė J. (2020). Ribų išplėtimo efektas prisimenant skirtingo turinio paveikslus. Psichologija 61: 21-32. | - |
| Rimša, Vytautas; Radzevičienė, Aldona; Latvėnas, Mantvydas. Connections between the academic achievement, vocational selection, and careers of pilots // Social sciences. Basel : MDPI. ISSN 0134-5486. eISSN 2076-0760. 2023, vol. 12, iss. 2, art. no. 79, p. 22-28. DOI: 10.3390/socsci12020079. | 2023 |
| Metai | Pavadinimas |
| - | Radzevičienė A., Daugirdienė A. (2013). Tiriame pojūčius ir suvokimą. Laboratoriniai darbai psichologijos specialybės studentams. Vilnius: Edukologija |
| Data | Konferencijos ir pranešimo pavadinimas |
| 2011-05-06 | Lietuvos psichologų kongresas. Psichologija pokyčių laikotarpiu. Modifikuotas binokulinio regėjimo vektorinis modelis ir jo patikra (stendinis pranešimas). |
| 2011-07-04 | XII Europos psichologų kongresas, Suvokiamo objektų dydžio priklausomybė nuo jų vietos regimajame lauke |
| 2012-12-06 | Kompiuterinių technologijų taikymas mokymo procese. Regėjimo iliuzijos. (Žodinis pranešimas). |
| 2021-04-15 | 24-oji JM konferencija „Aviacijos technologijos“. Pilotų akademinių pasiekimų, profesinės atrankos ir karjeros sąsajos. |
| 2023-04-12 | JMK "Aviacijos technologijos" Stojančiųjų į orlaivių pilotavimą profesinės atrankos apžvalga (žodinis pranešimas) |
|
Užsienio kalba
|
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas; | ||
|---|---|---|---|
| Kalbėjimas | Supratimas | Rašymas | |
| anglų | B2 | C1 | C1 |
| rusų | B2 | C1 | B1 |
| Studijų pakopa | Studijų dalykas |
| Pirmosios pakopos | Žmogiškasis veiksnys |
| Vientisosios | Žmogaus galimybės ir jų ribos |
| Institucija | Šalis | Tematika | Laikotarpis |
| VŠĮ "Vilniaus verslo konsultacinis centras" | Lietuva | Raštvedyba | 2010-2010 |
| Promethean | Lietuva | Promethean interaktyviosios technologijos. Interaktyviosios lentos ActivBoard 500 serijos galimybės. Aktyvaus dalyvavimo ir apklausos sistema ActivExppression. ActivInspire programinės įrangos naudojimas, lygis 1: pažengusiojo vartotojo įgūdžiai – ActivInspire Level 1 Advanced | 2011-2011 |
| VŠĮ "Tyrimų ir mokymų centras" | Lietuva | “Efektyvus atrankos komisijos darbas. 2012 Atrankos sistemos naujovės, vertinimo kriterijai | 2012-2012 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Studentų darbas grupėse | 2019-2019 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Klinikinės neuropsichologijos studijų diegimas Lietuvoje | 2019-2019 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Virtuali mokymosi aplinka – nuo nulio: kaip greitai perkelti savo studijų veiklas į Virtualią mokymosi aplinką | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Studentų atsiskaitymų organizavimas Virtualioje mokymosi aplinkoje ir programinėje įrangoje „Microsoft Teams“ | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Alternatyva „Microsoft Teams“ programinei įrangai – „ZOOM“: įrangų skirtumai, privalumai ir trūkumai | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Darbo su VMA Moodle pagrinda | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Kaip pasirengti ir įsirašyti prezentaciją su audio komentarais | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Darbo su MS Teams pagrindai | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Kaip vadovauti baigiamiesiems darbams nuotoliniu būdu | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Apie pratybų organizavimą ir vykdymą nuotoliniu būdu: užduočių pratyboms parengimą, pateikimą bei jų aptarimą su studentais | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Apie seminarų organizavimą ir vykdymą nuotolinėse studijose | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Moodle naudojimas studijose: užduotys ir atsiskaitymai | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Kaip parengti „atviros knygos" egzaminą | 2020-2020 |
| Vytauto Didžiojo universitetas | Lietuva | Konsultacija dėl tarpinių atsiskaitymų organizavimo nuotoliniu būdu | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Ar ir kaip tolygus mokymasis ir nuoseklus vertinimas leidžia atsisakyti egzamino? | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Bendro projekto (MS Teams workshop) naudojimas studentų kritinio vertinimo ugdymui | 2020-2020 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Apie testų tipus ir jų sudarymo principus | 2020-2020 |
| Kauno Technologijos universitetas/Vilniaus universitetas | Lietuva | Nuotolinis mokymasis virtualioje aplinkoje. Teorija ir praktika | 2020-2020 |
| LieDM | Lietuva | „MS Teams pradedantiesiems“ | 2021-2021 |
| LieDM | Lietuva | MS Teams pažengusiems | 2021-2021 |
| VilniusTech | Lietuva | Interaktyvaus turinio kūrimas virtualiojoje mokymosi aplinkoje Moodle naudojant veiklą H5P | 2021-2021 |
| Vytauto Didžiojo universitetas | Lietuva | Mediacinių ir moderacinių ryšių modelių analizė panaudojant A. Hayes PROCESS makrokomandą SPSS programiniame pakete | 2021-2021 |
| Vytauto Didžiojo universitetas | Lietuva | Klasifikaciniai metodai kiekybinėje duomenų analizėje: Diskriminantinė analizė | 2021-2021 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | dalyvavau konferencijoje „Klinikinė neuropsichologija Lietuvoje: vizija praktikai“. 5 ak. val. Pažymėjimo Nr. VDU-SMF-PSI-21-4088 | 2021-2021 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | Dėl pasirengimo pavasario semestrui. VMA Moodle naujienos | 2022-2022 |
| Vilniaus universitetas | Lietuva | MS Outlook – ne tik elektroninis paštas | 2022-2022 |
| LieDM | Lietuva | Apverstos klasės“ metodo taikymas studijų procese | 2022-2022 |
| LieDM | Lietuva | MS Office 365 galimybės. MS Forms – grįžtamojo ryšio ir registracijų įrankis | 2022-2022 |
| LieDM | Lietuva | Vaizdo apdorojimo programų naudojimas rengiant paskaitų vaizdo medžiagą | 2022-2022 |
| LieDM | Lietuva | MS Excel pagrindai | 2022-2022 |
| Vilniaus universitetas, Kauno technologijų universitetas | Lietuva | Vaizdo įrašų skelbimas ir administravimas naudojant MS OneDrive ir MS Stream (Sharepoint pagrindu) | 2022-2022 |
| Europos socialinis tyrimas, Vytauto Didžiojo universitetas | Lietuva | Klasterinės analizės bendrieji principai socialiniams duomenims | 2022-2022 |
| Laikotarpis | Projekto aprašymas |
| 2007-2007 | Konstantinio trimatės regimosios erdvės suvokimo mechanizmų tyrimai ir modeliavimas (VMSF reg. Nr. T-07144), narė |
| 2011-2013 | Influence of differeces inmonocular features on perceived location of object in space (MIP-015/2011/LSS-250000-1200), narė |
| 2012-2012 | „Priėmimo į aukštąsias mokyklas sistemos tobulinimas ir įdiegimas“ (VP1-2.1-ŠMM-01-V-02-005), vertintoja |
| 2024-2024 | Studentų vasaros praktika 2024 |
| Laikotarpis | Pavadinimas |
| 2021-- | Narystė Lietuvos psichologų sąjungoje (LPS) |