Gyvenimo aprašymas
|
Vardas ir pavardė
|
Gabija Velykytė
|
Išsilavinimas
| Institucija |
Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas |
Metai |
| Vytauto Didžiojo universitetas |
Lietuvių filologija, aukštasis išsilavinimas |
2020 |
| Vilniaus universitetas |
Magistro laipsnis |
2022 |
| Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Komunikacijos ir informacijos doktorantūra |
2023 |
Darbo patirtis
| Darbovietė |
Pareigos |
Laikotarpis |
| Vilniaus Privati gimnazija |
Mokytoja |
2019-2021 |
| Vilnius Gedimino technikos universitetas |
Administratorė |
2021-2023 |
| Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Lektorė |
2023-2024 |
| Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Prodekanė |
2023-- |
| Vilnius Gedimino technikos universitetas |
Jaunesnioji mokslininkė |
2024-2025 |
Svarbiausios publikacijos, monografijos, meno darbai, patentai
| Mokslo kryptis |
Darbo pavadinimas ir aprašymas |
Metai |
| Komunikacija ir informacija S 008 |
[S2/ Velykyté, G. (2023). Creativity ni distinctive brand assets. Creativity studies, 16(2), 384-396. doi:10.3846/cs.2023.19035 [DOAJ; ProQuest Central; Scopus; Gale's Academic OneFile] [M.kr.: S008] [CiteScore: 1,40; SNIP: 0,601; SJR: 0,308; kvartilis: Q1 (2021, Scopus Sources)] [Aut. ind.: 1,000] |
2023 |
|
Velykytė, Gabija. 2024. “Digital Magazines in Lithuania”. Knygotyra 83 (December): 183-99. https://doi.org/10.15388/Knygotyra.2024.83.7 |
2024 |
Svarbiausi pranešimai konferencijose
| Data |
Konferencijos ir pranešimo pavadinimas |
| 2024-05-10 |
The 9th World Conference on Media and Mass Communication (MEDCOM 2024),Effectiveness of Branding Campaigns at VILNIUS TECH |
| 2025-05-09 |
VISUALITY 2025: SOCIAL INNOVATIONS FOR SUSTAINABILITY COMMUNICATION
VILNIUS TECH Students' Attitudes Towards University Communication According to their Cultural Context |
| A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas; |
| Kalbėjimas |
Supratimas |
Rašymas |
| anglų |
C1 |
C1 |
C1 |
| rusų |
A2 |
A2 |
A2 |
Dėstomi studijų dalykai
| Studijų pakopa |
Studijų dalykas |
| Pirmosios pakopos |
Pramogų projektai |
Dalyvavimas projektuose
| Laikotarpis |
Projekto aprašymas |
| 2022-2023 |
INCENTIVE - WP6 - Citizen Science Hubs |
| 2022-2023 |
„Lyderiaujantys universitetai - pokyčių katalizatoriai“ |
| 2024-- |
uropavox Campus 2025: empowering youth through music
Europavox Campus 2025 is the third edition of this pioneering initiative aimed at fostering musical talent, cross-cultural exchange and youth engagement across Europe. |
Narystė tarptautinėse organizacijose, komitetuose, ekspertinė veikla, dalyvavimas redkolegijose
| Laikotarpis |
Pavadinimas |
| 2024-- |
Lietuvos Komunikacijos Asociacija - LTKA |