Tatjana Dubovičienė

Mokslinių publikacijų sąrašas

Straipsniai

Tarptautinėse duomenų bazėse referuojamuose mokslo leidiniuose paskelbti straipsniai

Tik Scopus (Elsevier) duomenų bazėje referuojamuose leidiniuose, turinčiuose citavimo rodiklį

2024 - Stunžaitė Alisa; Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Fostering creative English for specific purposes studies: implementation of flipped classroom method during COVID-19 pandemic at Antanas Gustaitis’ Aviation Institute, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania. Creativity studies. Vilnius: Vilniaus Gedimino technikos universitetas. ISSN 2345-0479. vol. 17, iss. 1 (2024), p. 117-130. [M.kr.:H 004; S 007] [Aut.lankų sk.: 1.000]
2024 - Skorupa Pavel; Stunžaitė Alisa; Dubovičienė Tatjana. Analysing impactful slogans in WHO’s immunisation campaigns: Study on linguistic strategies for promoting vaccination. Respectus philologicus. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla. ISSN 1392-8295. 2024, no. 45(50), p. 25-37[Aut.lankų sk.: 0.929]

Kitose tarptautinėse duomenų bazėse referuojamuose leidiniuose

2017 - Dubovičienė Tatjana; Skorupa Pavel. Passive voice as a means of impersonal presentation of facts in English quality press. Žmogus ir žodis : mokslo darbai. Svetimosios kalbos. Vilnius: Lietuvos edukologijos universitetas. ISSN 1392-8600. T. 19, Nr. 3 (2017), p. 38-47. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.714]
2016 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Pronouns as means of impersonal presentation in English quality press. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. Vol. 24, no. 2 (2016), p. 82-89. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.571]
2015 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Linguistic characteristics of commercial and social advertising slogans. Santalka: Filologija. Edukologija = Coactivity: Philology, Educology. Vilnius: Technika. ISSN 2351-714X. vol. 23, no. 2 (2015), p. 108-118. [M.kr.:H 004; S 008] [Aut.lankų sk.: 0.786]
2014 - Dubovičienė Tatjana; Skorupa Pavel. The analysis of some stylistic features of english advertising slogans. Žmogus ir žodis / Vilniaus pedagoginis universitetas. Vilnius: VPU leidykla. ISSN 1392-8600. t. 16, Nr. 3 (2014), p. 62-76. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 1.071]
2009 - Skorupa Pavel; Dubovičienė Tatjana. Idiomaticity of English business terms and their equivalents in Lithuanian. Santalka. Filologija. Edukologija. Vilnius: Technika. ISSN 1822-430X. T. 17, nr. 4 (2009) (2009), p. 52-61. [M.kr.:H 004] [Aut.lankų sk.: 0.714]

Kituose recenzuojamuose mokslo leidiniuose paskelbti straipsniai

Periodiniuose ir vienkartiniuose leidiniuose

2021 - Gulbinskienė Dalia; Dubovičienė Tatjana; Lasauskienė Rūta. Direct and indirect speech acts in politicians posts on social networks. Šiuolaikinės visuomenės ugdymo veiksniai. Vilnius: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija. ISSN 2424-6131. vol. 6, iss. 1 (2021), p. 285-302. [M.kr.:H 004; S 005; S 008] [Aut.lankų sk.: 1.286]