Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Akademinės paramos centras dėstytojus kviečia dalyvauti mokymuose
2022-09-23
Akademinės paramos centras dėstytojus kviečia dalyvauti mokymuose
Prasidėjus naujam semestrui Akademinės paramos centras (APC) vėl pateikia VILNIUS TECH dėstytojams platų edukologinių mokymų pasirinkimą. Tematika apima tiek akademinę didaktiką (pavyzdžiui, dėstymo ir vertinimo metodus, studentų mokymosi proceso organizavimą ir pan.), tiek įvairių edukacinių technologijų taikymo studijų procese ir psichologinius darbo su studentais aspektus. Mokymus veda įvairių sričių specialistai: edukologai, psichologai ir skaitmeninių technologijų ekspertai.
Dalis mokymų, jau virtę klasikiniais, pavyzdžiui, „Atsiskaitymai Moodle aplinkoje: testai, užduotys“, kasmet surenka tiek naujai įsidarbinusių, tiek jau ir dalyvavusių, bet vėl norinčių pasikartoti ir papildyti žinias dėstytojų būrį.
Kiekvieną semestrą APC papildo mokymų sąrašą naujomis temomis. Šio semestro naujiena – mokymų ciklas apie individualiųjų poreikių turinčius studentus. APC psichologė ir individualiųjų poreikių turinčių studentų koordinatorė Miglė Rudytė kviečia dalyvauti savo ir kviestinių lektorių vedamuose mokymuose. Mokymai bus aktualūs ir dėstytojams, ir administracijos darbuotojams, norintiems sėkmingai organizuoti studentų su negalia ar sveikatos sutrikimais studijas. M. Rudytė teikia ir individualias bei grupines konsultacijas dėstytojams, dirbantiems su individualiųjų poreikių turinčiais studentais.
Elektroninių studijų grupės siūloma naujiena – „Moodle“ aplinkos kursų dirbtuvės. Pradedančiųjų grupės dalyviai mokysis sukurti kursą virtualioje aplinkoje, pridėti ir redaguoti pagrindinius išteklius. Pažengusieji tobulins jau turimus kursus, dalinsis patirtimi su kolegomis. Taip pat bus tęsiami 2021-2022 m. m. pavasario semestrą didelio dėstytojų susidomėjimo sulaukę programos „Canva“ mokymai, padėsiantys dėstytojams savo mokomąją medžiagą pateikti vizualiai patraukliai.
Edukologinių kompetencijų grupės edukologės ragina dėstytojus kreiptis ir konsultuotis dėl individualių praktinių užduočių, bus kviečiamos grupės dalintis gerąja patirtimi, stebėti kolegų vedamus užsiėmimus, dalyvauti aptarimuose bei mokytis vieniems iš kitų, taip ieškoma dalykų integracijos galimybių.
Taip pat jau beveik tapę tradicija jungtiniai kelių skirtingų sričių specialistų mokymai. Praėjusiems mokymus apie „Apverstos klasės“ metodą ir išklausiusiems „Kaip parengti gerą Moodle kursą: didaktiniai ir technologiniai patarimai“, šįmet APC dėstytojams siūlo mokymus „Studijų metodai. Minčių žemėlapiai, Venno diagramos. Interneto ir mobiliosios aplikacijos minčių ir sąvokų žemėlapiams kurti“, kuriuos drauge ves edukologas ir elektroninių studijų specialistas. Tokie mokymai leidžia pristatyti tą patį metodą iš įvairių perspektyvų, susieti teoriją su praktika, įgalina dėstytojus naudotis konkrečiais įrankiais.
Šio rudens semestro mokymai vyks kontaktiniu būdu Centriniuose rūmuose Saulėtekyje. Visą mokymų programą ir registracijos formas galima rasti APC tinklalapyje. Programa dar bus pildoma.
Dalis mokymų, jau virtę klasikiniais, pavyzdžiui, „Atsiskaitymai Moodle aplinkoje: testai, užduotys“, kasmet surenka tiek naujai įsidarbinusių, tiek jau ir dalyvavusių, bet vėl norinčių pasikartoti ir papildyti žinias dėstytojų būrį.
Kiekvieną semestrą APC papildo mokymų sąrašą naujomis temomis. Šio semestro naujiena – mokymų ciklas apie individualiųjų poreikių turinčius studentus. APC psichologė ir individualiųjų poreikių turinčių studentų koordinatorė Miglė Rudytė kviečia dalyvauti savo ir kviestinių lektorių vedamuose mokymuose. Mokymai bus aktualūs ir dėstytojams, ir administracijos darbuotojams, norintiems sėkmingai organizuoti studentų su negalia ar sveikatos sutrikimais studijas. M. Rudytė teikia ir individualias bei grupines konsultacijas dėstytojams, dirbantiems su individualiųjų poreikių turinčiais studentais.
Elektroninių studijų grupės siūloma naujiena – „Moodle“ aplinkos kursų dirbtuvės. Pradedančiųjų grupės dalyviai mokysis sukurti kursą virtualioje aplinkoje, pridėti ir redaguoti pagrindinius išteklius. Pažengusieji tobulins jau turimus kursus, dalinsis patirtimi su kolegomis. Taip pat bus tęsiami 2021-2022 m. m. pavasario semestrą didelio dėstytojų susidomėjimo sulaukę programos „Canva“ mokymai, padėsiantys dėstytojams savo mokomąją medžiagą pateikti vizualiai patraukliai.
Edukologinių kompetencijų grupės edukologės ragina dėstytojus kreiptis ir konsultuotis dėl individualių praktinių užduočių, bus kviečiamos grupės dalintis gerąja patirtimi, stebėti kolegų vedamus užsiėmimus, dalyvauti aptarimuose bei mokytis vieniems iš kitų, taip ieškoma dalykų integracijos galimybių.
Taip pat jau beveik tapę tradicija jungtiniai kelių skirtingų sričių specialistų mokymai. Praėjusiems mokymus apie „Apverstos klasės“ metodą ir išklausiusiems „Kaip parengti gerą Moodle kursą: didaktiniai ir technologiniai patarimai“, šįmet APC dėstytojams siūlo mokymus „Studijų metodai. Minčių žemėlapiai, Venno diagramos. Interneto ir mobiliosios aplikacijos minčių ir sąvokų žemėlapiams kurti“, kuriuos drauge ves edukologas ir elektroninių studijų specialistas. Tokie mokymai leidžia pristatyti tą patį metodą iš įvairių perspektyvų, susieti teoriją su praktika, įgalina dėstytojus naudotis konkrečiais įrankiais.
Šio rudens semestro mokymai vyks kontaktiniu būdu Centriniuose rūmuose Saulėtekyje. Visą mokymų programą ir registracijos formas galima rasti APC tinklalapyje. Programa dar bus pildoma.