Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
„Ateities inžinerijos“ platforma – tarp geriausių išmaniųjų švietimo technologijų sprendimų
2021-10-01
„Ateities inžinerijos“ platforma – tarp geriausių išmaniųjų švietimo technologijų sprendimų
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ (AI) pateko tarp šešių geriausių produktų tiekėjų Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos (ŠMSM) inicijuojamame projekte „EdTech“, kurių veiklas naujai kuriamoje platformoje siūloma išbandyti mokykloms bei darželiams.
„EdTech“ platforma – kuo ji išskirtinė?
Kuriant ir išbandant „EdTech“ platformą, bus siekiama praktiškai švietimo įstaigose pritaikyti inovatorių pasiūlytus produktus ir paslaugas. Tokių paslaugų pavyzdžiai galėtų būti interaktyvūs mokymosi įrankiai, išmanus skaitmeninis turinys – edukacinės priemonės, išnaudojančios naujausias informacinių technologijų galimybes.
„EdTech“ – greitai besivystanti inovacijų švietimo sektoriuje ekosistema, kurioje startuoliai, smulkus ir vidutinis verslas kuria inovatyvius, dažniausiai naujausiomis technologijomis grįstus sprendimus švietimo sektoriaus iššūkiams spręsti.
Prasideda ir naujas 5–asis AI sezonas
Spalio 1 d. startuoja AI 5-asis sezonas, kurio pirmasis renginys, rudens sesija, susidės iš dviejų dalių. Pirmosios metu bus pristatyta 19 naujo sezono tematikų, iš kurių dvi – „Dirbtinio intelekto taikymas“ ir „Programavimo pratybos, panaudojant automatinę programavimo mokyklose sistemą APROMIS“ – naujos.
Antrosios dalies metu, spalio 15 d., vyks praėjusio sezono metu atliktų ir dar nepristatytų darbų pristatymas–konkursas.
AI platformos veiklos
AI veikia nuo 2017 m. ir siūlo visoms Lietuvos mokykloms (įskaitant profesines mokyklas), vykdančioms bendrojo ugdymo programą, nemokamą nuotolinę prieigą prie metodinės mokomosios medžiagos, šiuolaikinės inžinerijos programinės įrangos, konsultacijų ir, pagal galimybes, medžiagas ir technologines paslaugas. Taip pat – organizuoja kontaktines kūrybines dirbtuves mokyklose ir VILNIUS TECH laboratorijose, darbų peržiūras, konkursus ir ugdymo karjerai renginius.
Tai leidžia mokiniams ne tik tobulėti kūrybingumo, šiuolaikinių technologijų, kitų STEAM dalykų ir verslumo ugdymo srityse, bet ir atlikti savarankiškus projektinius darbus. Be to, mokiniai, atlikę AI projektinį darbą, turi lengvatų stodami į VILNIUS TECH studijų programų valstybės neremiamas vietas.
Mokytojai, dalyvaudami AI veiklose, gali paįvairinti savo dalyko bei integruotus užsiėmimus, patobulinti savo kvalifikaciją pagal VILNIUS TECH su Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centru parengtą programą.
Daugiau informacijos apie AI galima rasti čia.
„EdTech“ platforma – kuo ji išskirtinė?
Kuriant ir išbandant „EdTech“ platformą, bus siekiama praktiškai švietimo įstaigose pritaikyti inovatorių pasiūlytus produktus ir paslaugas. Tokių paslaugų pavyzdžiai galėtų būti interaktyvūs mokymosi įrankiai, išmanus skaitmeninis turinys – edukacinės priemonės, išnaudojančios naujausias informacinių technologijų galimybes.
„EdTech“ – greitai besivystanti inovacijų švietimo sektoriuje ekosistema, kurioje startuoliai, smulkus ir vidutinis verslas kuria inovatyvius, dažniausiai naujausiomis technologijomis grįstus sprendimus švietimo sektoriaus iššūkiams spręsti.
Prasideda ir naujas 5–asis AI sezonas
Spalio 1 d. startuoja AI 5-asis sezonas, kurio pirmasis renginys, rudens sesija, susidės iš dviejų dalių. Pirmosios metu bus pristatyta 19 naujo sezono tematikų, iš kurių dvi – „Dirbtinio intelekto taikymas“ ir „Programavimo pratybos, panaudojant automatinę programavimo mokyklose sistemą APROMIS“ – naujos.
Antrosios dalies metu, spalio 15 d., vyks praėjusio sezono metu atliktų ir dar nepristatytų darbų pristatymas–konkursas.
AI platformos veiklos
AI veikia nuo 2017 m. ir siūlo visoms Lietuvos mokykloms (įskaitant profesines mokyklas), vykdančioms bendrojo ugdymo programą, nemokamą nuotolinę prieigą prie metodinės mokomosios medžiagos, šiuolaikinės inžinerijos programinės įrangos, konsultacijų ir, pagal galimybes, medžiagas ir technologines paslaugas. Taip pat – organizuoja kontaktines kūrybines dirbtuves mokyklose ir VILNIUS TECH laboratorijose, darbų peržiūras, konkursus ir ugdymo karjerai renginius.
Tai leidžia mokiniams ne tik tobulėti kūrybingumo, šiuolaikinių technologijų, kitų STEAM dalykų ir verslumo ugdymo srityse, bet ir atlikti savarankiškus projektinius darbus. Be to, mokiniai, atlikę AI projektinį darbą, turi lengvatų stodami į VILNIUS TECH studijų programų valstybės neremiamas vietas.
Mokytojai, dalyvaudami AI veiklose, gali paįvairinti savo dalyko bei integruotus užsiėmimus, patobulinti savo kvalifikaciją pagal VILNIUS TECH su Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centru parengtą programą.
Daugiau informacijos apie AI galima rasti čia.