Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
„Creators` Hub“ mokymų metu studentai kūrė naujo serialo idėjas

2015-04-08
„Creators` Hub“ mokymų metu studentai kūrė naujo serialo idėjas
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakultetas pradėjo bendradarbiauti su interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centru „Digital Academy“. Kartu vykdomo projekto „Creators` Hub“ metu studentai ne tik dalyvaus įvairiuose mokymuose, bet ir kurs internetinius serialus, dalyvaus tarptautiniuose projektuose.
Pirmuosius „Creators` Hub“ mokymus Kūrybinių industrijų fakulteto studentams vedė „Digital Academy“ idėjos autorius Domas Vyšniauskas, taip pat lektoriai Rytis Meškauskas, Rokas Kondratas, Mantas Lesauskas ir Povilas Laurinkus.
Mokymų metu studentams buvo pristatytos prekinių ženklų istorijos, jų populiarumo fiksatoriai, turinio svarba video reklamoje, analizuota, kaip pasiekti tikslinę „Youtube“ reklamos auditoriją. R. Meškauskas parodė esminius „AdWords for Video” veikimo pricipus, reklamos formatus, matavimo vienetus ir pirkimo būdus. Studentai kartu su lektoriais analizavo video reklamas, o mokymų pabaigoje gavo praktinę užduotį – sukurti internetinio serialo idėją. Geriausiai „Digital Academy“ įvertintas serialų idėjas studentai turėjo galimybę pristatyti TV3 atstovams.
„Google“ sertifikuotų trenerių mokymai – tik bendros „Digital Academy“ ir VGTU Kūrybinių industrijų fakulteto veiklos pradžia. Džiugu, jog mokymų metu studentų sugalvotos serialo idėjos neatsidurs stalčiuje – projekto pabaigoje geriausios idėjos autoriai užsitikrins finansavimą serialo kūrimui“, – pasakojo projekto koordinatorius, Kūrybinių industrijų fakulteto plėtros prodekanas Justas Nugaras.
Pasak J. Nugaro, pirmuosiuose mokymuose dalyvavo apie 120 VGTU studentų, kurie projektą „Creators` Hub“ įvertino labai teigiamai. Ateityje ketinama surengti ir daugiau naudingų mokymų, kartu su partneriais dalyvauti įvairiuose projektuose, tarp jų ir tarptautiniuose.