Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Išleistas SNOwMan projekto dalyvių parengtas leidinys „6 Steps for Innovation“

2020-05-06
Išleistas SNOwMan projekto dalyvių parengtas leidinys „6 Steps for Innovation“
Išleistas SNOwMan projekto dalyvių parengtas leidinys „6 Steps for Innovation“ - konsultavimo įrankių komplektas, skirtas visiems suinteresuotiems asmenims ir institucijoms. Knygoje parodoma „SNOwMan“ projekto eiga ir procesas link galutinio 6 žingsnių konsultavimo proceso, kurio metu tarpininkai-konsultantai bendradarbiauja su MVĮ savininkais-vadovais.
Knygoje skaitytojas supažindinamas su kiekvienu žingsniu ir parodoma, kaip tarpininkai-konsultantai gali pritaikyti šį procesą savo darbe. 6 žingsniai, tai: 1. Susipažinimas; 2. Vizijos; 3. Iššūkių ir poreikių nustatymas; 4. Strategija ir veiksmų planas; 5. Įgyvendinimas ir 6. Rezultatų matavimas ir vertinimas.
Knygoje skaitytojas taip pat ras metodologines diskusijas; pateikiamas klausimynas ir interviu, kurių pagalba buvo renkama informacija apie dabartinės konsultavimo praktikos iššūkius keturiose šalyse – projekto partnerėse (Danijoje, Lietuvoje, Lenkijoje ir Suomijoje). Be to, aprašomas 6 žingsnių konsultavimo proceso, siekiant įgyvendinti ne technologes inovacijas, pakartotino vertinimo eiga ir jos rezultatai.
Bene svarbiausias 6 žingsnių konsultavimo proceso ir šios knygos akcentas - MVĮ iššūkių ir poreikių nustatymas, kuris atliekamas projekto dalyvių sukurto „Spider Web“ įrankio pagalba.
Tai pat knygoje trumpai pristatomos dviejų Suomijos MVĮ sėkmės istorijos.
Knygos rengime dalyvavo visų minėtų keturių šalių aukštosios mokyklos bei Hanzos parlamentas (Vokietija). Ji išleista Gdansko technologijos universitete. Knygą iliustravo Tomas Mitkus.
„6 Steps for Innovation“ išleista popierine ir elektronine versija; ją sudaro 60 psl.
Knygoje skaitytojas supažindinamas su kiekvienu žingsniu ir parodoma, kaip tarpininkai-konsultantai gali pritaikyti šį procesą savo darbe. 6 žingsniai, tai: 1. Susipažinimas; 2. Vizijos; 3. Iššūkių ir poreikių nustatymas; 4. Strategija ir veiksmų planas; 5. Įgyvendinimas ir 6. Rezultatų matavimas ir vertinimas.
Knygoje skaitytojas taip pat ras metodologines diskusijas; pateikiamas klausimynas ir interviu, kurių pagalba buvo renkama informacija apie dabartinės konsultavimo praktikos iššūkius keturiose šalyse – projekto partnerėse (Danijoje, Lietuvoje, Lenkijoje ir Suomijoje). Be to, aprašomas 6 žingsnių konsultavimo proceso, siekiant įgyvendinti ne technologes inovacijas, pakartotino vertinimo eiga ir jos rezultatai.
Bene svarbiausias 6 žingsnių konsultavimo proceso ir šios knygos akcentas - MVĮ iššūkių ir poreikių nustatymas, kuris atliekamas projekto dalyvių sukurto „Spider Web“ įrankio pagalba.
Tai pat knygoje trumpai pristatomos dviejų Suomijos MVĮ sėkmės istorijos.
Knygos rengime dalyvavo visų minėtų keturių šalių aukštosios mokyklos bei Hanzos parlamentas (Vokietija). Ji išleista Gdansko technologijos universitete. Knygą iliustravo Tomas Mitkus.
„6 Steps for Innovation“ išleista popierine ir elektronine versija; ją sudaro 60 psl.
