Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Įvyko nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ III-ojo sezono atidarymas
2019-09-16
Įvyko nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ III-ojo sezono atidarymas
Rugsėjo 13 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) vyko nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (AI) III-ojo sezono atidarymas. Šiemet projektinius darbus bus galima paremti medžiagomis, komponentais ar įranga.
Renginį pradėjo ir sveikinimo žodį tarė VGTU Studijų prorektorius prof. dr. Romualdas Kliukas ir „Ateities inžinerijos“ koordinatorius dr. Henrikas Mykolaitis. Taip pat renginyje buvo pristatytos detalios 2019–2020 mokslo metų tematikos. Dalyviai diskutavo, kaip geriau pasirinkti temą ir organizuoti darbą, pradedant nuo regioninių kūrybinių dirbtuvių, kurios bus organizuojamos jau spalio – lapkričio mėnesį.
Baigiamojoje dalyje tematikų koordinatoriai ir suinteresuoti mokytojai aptarė rezultatus ir tolimesnius projekto darbus. Po renginio mokyklos per dvi savaites turi apsispręsti dėl projektinių darbų ir dirbtuvių, kurių grafikai bus derinami.
VGTU nuotolinio ugdymo „Ateities inžinerijos“ platforma, siūlydama šiuolaikinių inovacijų ugdymo turinį, įrankius ir nuotolines konsultacijas, leidžia mokiniams gilinti savo žinias inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino ir verslumo srityse, jas integruoti ir taikyti sprendžiant realias problemas.
Dalyvaudami projekte, mokiniai gali atlikti projektinius ar brandos darbus – ištirti savo aplinką, sukurti originalų gaminį, modelį ar programėlę, išmokti plėtoti verslą, o paskui darbų konkursuose pristatyti savo rezultatus ir ieškoti būdų, kaip juos įgyvendinti. Platformoje dalyviai gali dirbti ir iš namų, o tai yra ypač patogu atokiau nuo mokyklos gyvenantiems mokiniams.
Renginį pradėjo ir sveikinimo žodį tarė VGTU Studijų prorektorius prof. dr. Romualdas Kliukas ir „Ateities inžinerijos“ koordinatorius dr. Henrikas Mykolaitis. Taip pat renginyje buvo pristatytos detalios 2019–2020 mokslo metų tematikos. Dalyviai diskutavo, kaip geriau pasirinkti temą ir organizuoti darbą, pradedant nuo regioninių kūrybinių dirbtuvių, kurios bus organizuojamos jau spalio – lapkričio mėnesį.
Baigiamojoje dalyje tematikų koordinatoriai ir suinteresuoti mokytojai aptarė rezultatus ir tolimesnius projekto darbus. Po renginio mokyklos per dvi savaites turi apsispręsti dėl projektinių darbų ir dirbtuvių, kurių grafikai bus derinami.
VGTU nuotolinio ugdymo „Ateities inžinerijos“ platforma, siūlydama šiuolaikinių inovacijų ugdymo turinį, įrankius ir nuotolines konsultacijas, leidžia mokiniams gilinti savo žinias inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino ir verslumo srityse, jas integruoti ir taikyti sprendžiant realias problemas.
Dalyvaudami projekte, mokiniai gali atlikti projektinius ar brandos darbus – ištirti savo aplinką, sukurti originalų gaminį, modelį ar programėlę, išmokti plėtoti verslą, o paskui darbų konkursuose pristatyti savo rezultatus ir ieškoti būdų, kaip juos įgyvendinti. Platformoje dalyviai gali dirbti ir iš namų, o tai yra ypač patogu atokiau nuo mokyklos gyvenantiems mokiniams.