Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Kviestinės dėstytojos Ayla Ozhan Dedeoglu iš Ege universiteto paskaita studentams
2024-04-16
Kviestinės dėstytojos Ayla Ozhan Dedeoglu iš Ege universiteto paskaita studentams
Š. m. gegužės 2 d. 18:10 val., SRK-I-701 a. Vadybos katedros kvietimu kviestinė dėstytoja iš Ege universiteto skaitys paskaitas (anglų kalba) Tvaraus marketingo ir strategijos tematika.
Ayla Ozhan Dedeoglu yra Ege universiteto (Turkija) Ekonomikos ir administravimo mokslų fakulteto Verslo administravimo katedros profesorė. Profesorės aistra – ieškoti ir atrasti, kaip rinkodara siejama su vartotojų elgsena ir vartojimu. Savo tyrimuose pagrindinį dėmesį skiria socialiniams ir kultūriniams vartojimo aspektams, produktų ir paslaugų vartojimo patirčiai bei jų simbolinei reikšmei. Profesorė Dedeoglu ypač domisi, kaip žmonės interpretuoja marketingo žinutes ir marketingo specialistų naudojamas strategijas. Jos tyrimai buvo publikuoti tokiuose mokslo žurnaluose: Marketing Theory, Journal of Macromarketing, Journal of Marketing Management, Journal of Euromarketing, and the Journal of Business, Economics, and Management.
Paskaitų metu bus atskleidžiamas tvarumo vaidmuo rinkodaroje. Analizuojama tvaraus vystymosi samprata ir jos reikšmė, įskaitant darnaus vystymosi tikslų (SDG) apžvalgą. Analizuojamas gyvavimo ciklo vertinimo poveikis rinkodaros strategijoms, taip pat kaip atskirti “žalią plovimą” nuo autentiškos praktikos. Paskaitų metu bus gilinamasi į dalijimosi ekonomikos vaidmenį tvaraus vartojimo modeliuose. Be to, bus aptartas tvarus pakavimas, tiekimo grandinės ir perėjimas prie žiedinės ekonomikos. Nagrinėjama klimato kaitos įtaka vartotojų elgesiui ir tvaraus verslo strategijoms. Taip pat bus diskutuojama apie Europos žaliojo kurso pasekmes įmonėms ir rinkodaros specialistams.
Paskaitos moderatorė – prof. dr. Renata Korsakienė
Ayla Ozhan Dedeoglu yra Ege universiteto (Turkija) Ekonomikos ir administravimo mokslų fakulteto Verslo administravimo katedros profesorė. Profesorės aistra – ieškoti ir atrasti, kaip rinkodara siejama su vartotojų elgsena ir vartojimu. Savo tyrimuose pagrindinį dėmesį skiria socialiniams ir kultūriniams vartojimo aspektams, produktų ir paslaugų vartojimo patirčiai bei jų simbolinei reikšmei. Profesorė Dedeoglu ypač domisi, kaip žmonės interpretuoja marketingo žinutes ir marketingo specialistų naudojamas strategijas. Jos tyrimai buvo publikuoti tokiuose mokslo žurnaluose: Marketing Theory, Journal of Macromarketing, Journal of Marketing Management, Journal of Euromarketing, and the Journal of Business, Economics, and Management.
Paskaitų metu bus atskleidžiamas tvarumo vaidmuo rinkodaroje. Analizuojama tvaraus vystymosi samprata ir jos reikšmė, įskaitant darnaus vystymosi tikslų (SDG) apžvalgą. Analizuojamas gyvavimo ciklo vertinimo poveikis rinkodaros strategijoms, taip pat kaip atskirti “žalią plovimą” nuo autentiškos praktikos. Paskaitų metu bus gilinamasi į dalijimosi ekonomikos vaidmenį tvaraus vartojimo modeliuose. Be to, bus aptartas tvarus pakavimas, tiekimo grandinės ir perėjimas prie žiedinės ekonomikos. Nagrinėjama klimato kaitos įtaka vartotojų elgesiui ir tvaraus verslo strategijoms. Taip pat bus diskutuojama apie Europos žaliojo kurso pasekmes įmonėms ir rinkodaros specialistams.
Paskaitos moderatorė – prof. dr. Renata Korsakienė