Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Magistro studijos Organizacijų vadybos programoje suteikia žinias karjerai ir padeda augti asmenybei
2021-04-02
Magistro studijos Organizacijų vadybos programoje suteikia žinias karjerai ir padeda augti asmenybei
Interviu bendraautoriai: VILNIUS TECH Magistrė Greta Brusokaitė, Profesorė Dr. Laima Jesevičiūtė-Ufartienė, Docentė – partnerė Živilė Šimkienė
Gerb., Greta, pasidalinkite patirtimi apie Organizacijų vadybos studijų programos galimybes Jūsų tobulėjimui?
Greta Brusokaitė: Magistro studijos organizacijų vadybos programoje suteikė galimybę susipažinti su įvairiais organizacijoje vykstančiais procesais, t.y. žmogiškųjų išteklių valdymu, inovacijų ar informacinių technologijų diegimu, verslo derybų vedimu, marketingo ir organizacijos valdymo strategijų kūrimu. Baigiamojo magistro darbo rašymas leido įsigilinti į specifinę sritį, kuri praplėtė mano akiratį ir išugdė kritinį bei analitinį mąstymą. Studijos padėjo ne tik įgyti žinių, bet ir sėkmingai veikti dinamiškoje aplinkoje, profesionaliai reaguoti į iškilusius iššūkius ir aktyviau domėtis naujomis idėjoms.
Kaip apibūdintumėte Organizacijų vadybos studijų programos įtaka Jūsų karjeros galimybėms?
Greta Brusokaitė: Magistro studijos man davė naudos iš asmeninės pusės, padėjo augti kaip asmenybei. Aš įsisavinau žinias ir suprantu, kad organizacijoje vyksta daugybė procesų, dabar aš gebu įvertinti skirtingus procesus ir planuoti jų valdymą. Kad ir kokioje srityje dirbtume, reikia žvelgti plačiau. Tuomet ir ateina geriausi sprendimai. Taip pat studijos sustiprino mano gebėjimus - strateginį ir kritinį mąstymą, laisviau galiu reikšti savo nuomonę ar dėlioti mintis, susikaupti, planuoti savo laiką. Studijos parodė kryptį, kuria norėčiau toliau dirbti ir gilintis praktiškai.
Kokie būtų Jūsų atsiliepimai apie Organizacijų vadybos studijų programos dėstytojus: bendravimo kokybė ir dalinimosi žiniomis, komunikacija, įtaka žinių bagažui?
Greta Brusokaitė: Studijuodama magistrą galėčiau išskirti kelis dėstytojus, iš kurių visada buvo jaučiamas palaikymas bei grįžtamasis ryšys rengiant įvairius akademinius darbus, t.y. ,,Inovacijų teorijų" ir ,,Organizacijų teorijų" modulių dėstytojai. Šie dėstytojai visuomet skatino, stengėsi įkvėpti studentus domėtis būtent tam tikru jų dėstomu dalyku. Paskaitų metu šie dėstytojai pateikdavo daug susistemintos teorinės informacijos ir tuo pačiu nurodydavo papildomus šaltinius, kurie padėdavo ruoštis tarpiniams ir galutiniams atsiskaitymams. Seminarų metu šie dėstytojai per įvairias diskusijas ar užduotis stengdavosi įtraukti studentus ir plėsti jų akiratį, ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktinėmis įžvalgomis apie šių dienų aktualijas.
Bendrai galiu pasakyti, kad šiose studijose kiekvienas dėstytojas savo modulyje pateikė pagrindines žinias reikalingas vadybos srityje. Nepaisant to, kad kai kurie dėstytojai labai laikydavosi savo įsitikinimų ir būdavo kategoriški kitų nuomonei, bendra komunikacija su dėstytojais buvo gera. Dėstytojai visuomet mielai atsakydavo į visus pateiktus klausimus ir greitai reaguodavo į elektroninius laiškus.
Šiose studijose aš labiausiai džiaugiuosi savo magistro darbo tema - „Organizacinės tylos poveikio plėtojant inovatyvios elgsenos valdymą vertinimas”. Magistro darbas man atvėrė naują ir nenagrinėtą sritį būtent mūsų šalyje. Tikiuosi, kad kiti studentai šia tema susidomės taip pat kaip aš, ir kad giliau ją panagrinės. Praktikoje vis labiau pastebiu, kad darbe beveik kiekvienas susiduriame su tyla.
Kokias rekomendacijas galite pateiki būsimiems studentams?
Greta Brusokaitė: Savarankiškas domėjimasis šiose studijose yra gana svarbus, tad nuo kiekvieno studento priklausė ar jis papildė savo žinių bagažą, ar ne. Labiausiai, ką rekomenduočiau kitiems studentams, tai jau prieš stojant pagalvoti, kokią temą norėtų nagrinėti visus ateinančius pusantrų metų. Tuomet kiekvienas studijuojamas mėnesio modulis duos dar daugiau naudos, o gautas žinias bus galima pritaikyti praktiškai magistro darbo nagrinėjamam objektui.
Gerb., Greta, pasidalinkite patirtimi apie Organizacijų vadybos studijų programos galimybes Jūsų tobulėjimui?
Greta Brusokaitė: Magistro studijos organizacijų vadybos programoje suteikė galimybę susipažinti su įvairiais organizacijoje vykstančiais procesais, t.y. žmogiškųjų išteklių valdymu, inovacijų ar informacinių technologijų diegimu, verslo derybų vedimu, marketingo ir organizacijos valdymo strategijų kūrimu. Baigiamojo magistro darbo rašymas leido įsigilinti į specifinę sritį, kuri praplėtė mano akiratį ir išugdė kritinį bei analitinį mąstymą. Studijos padėjo ne tik įgyti žinių, bet ir sėkmingai veikti dinamiškoje aplinkoje, profesionaliai reaguoti į iškilusius iššūkius ir aktyviau domėtis naujomis idėjoms.
Kaip apibūdintumėte Organizacijų vadybos studijų programos įtaka Jūsų karjeros galimybėms?
Greta Brusokaitė: Magistro studijos man davė naudos iš asmeninės pusės, padėjo augti kaip asmenybei. Aš įsisavinau žinias ir suprantu, kad organizacijoje vyksta daugybė procesų, dabar aš gebu įvertinti skirtingus procesus ir planuoti jų valdymą. Kad ir kokioje srityje dirbtume, reikia žvelgti plačiau. Tuomet ir ateina geriausi sprendimai. Taip pat studijos sustiprino mano gebėjimus - strateginį ir kritinį mąstymą, laisviau galiu reikšti savo nuomonę ar dėlioti mintis, susikaupti, planuoti savo laiką. Studijos parodė kryptį, kuria norėčiau toliau dirbti ir gilintis praktiškai.
Kokie būtų Jūsų atsiliepimai apie Organizacijų vadybos studijų programos dėstytojus: bendravimo kokybė ir dalinimosi žiniomis, komunikacija, įtaka žinių bagažui?
Greta Brusokaitė: Studijuodama magistrą galėčiau išskirti kelis dėstytojus, iš kurių visada buvo jaučiamas palaikymas bei grįžtamasis ryšys rengiant įvairius akademinius darbus, t.y. ,,Inovacijų teorijų" ir ,,Organizacijų teorijų" modulių dėstytojai. Šie dėstytojai visuomet skatino, stengėsi įkvėpti studentus domėtis būtent tam tikru jų dėstomu dalyku. Paskaitų metu šie dėstytojai pateikdavo daug susistemintos teorinės informacijos ir tuo pačiu nurodydavo papildomus šaltinius, kurie padėdavo ruoštis tarpiniams ir galutiniams atsiskaitymams. Seminarų metu šie dėstytojai per įvairias diskusijas ar užduotis stengdavosi įtraukti studentus ir plėsti jų akiratį, ne tik teorinėmis žiniomis, bet ir praktinėmis įžvalgomis apie šių dienų aktualijas.
Bendrai galiu pasakyti, kad šiose studijose kiekvienas dėstytojas savo modulyje pateikė pagrindines žinias reikalingas vadybos srityje. Nepaisant to, kad kai kurie dėstytojai labai laikydavosi savo įsitikinimų ir būdavo kategoriški kitų nuomonei, bendra komunikacija su dėstytojais buvo gera. Dėstytojai visuomet mielai atsakydavo į visus pateiktus klausimus ir greitai reaguodavo į elektroninius laiškus.
Šiose studijose aš labiausiai džiaugiuosi savo magistro darbo tema - „Organizacinės tylos poveikio plėtojant inovatyvios elgsenos valdymą vertinimas”. Magistro darbas man atvėrė naują ir nenagrinėtą sritį būtent mūsų šalyje. Tikiuosi, kad kiti studentai šia tema susidomės taip pat kaip aš, ir kad giliau ją panagrinės. Praktikoje vis labiau pastebiu, kad darbe beveik kiekvienas susiduriame su tyla.
Kokias rekomendacijas galite pateiki būsimiems studentams?
Greta Brusokaitė: Savarankiškas domėjimasis šiose studijose yra gana svarbus, tad nuo kiekvieno studento priklausė ar jis papildė savo žinių bagažą, ar ne. Labiausiai, ką rekomenduočiau kitiems studentams, tai jau prieš stojant pagalvoti, kokią temą norėtų nagrinėti visus ateinančius pusantrų metų. Tuomet kiekvienas studijuojamas mėnesio modulis duos dar daugiau naudos, o gautas žinias bus galima pritaikyti praktiškai magistro darbo nagrinėjamam objektui.