Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Nauja daktaro disertacija
2022-05-26
Nauja daktaro disertacija
VILNIUS TECH didžiuojasi savo doktorantų disertacijomis, todėl VILNIUS TECH Biblioteka kviečia sekti skelbiamas naujas apgintas disertacijas. Šiandien pristatoma disertacija anglų kalba tema „Model of electronic media marketing for brand building“, kurią parengė VILNIUS TECH doktorantas, Fadwa El Chalfoun. Disertacija rengta 2016–2022 metais, vadovė – prof. dr. Vida DAVIDAVIČIENĖ.
Disertacija buvo ginama viešame Vadybos mokslo krypties disertacijos gynimo tarybos posėdyje 2022 m. gegužės 26 d. 14 val. Vilniaus Gedimino technikos universiteto senato posėdžių salėje.
„Per pastarąjį dešimtmetį elektroninių medijų marketingas turėjo didelę įtaką kuriant prekės ženklą įmonėse. Tai siejama su įmonių poreikiu efektyviau naudoti turimus išteklius. Šis tyrimas skirtas sukurti elektroninių medijų marketingo (toliau – EMM) modelį prekės ženklui kurti, skirtą besivystančioms šalims, nes pastebėta, jog yra tik keli publikuoti tyrimai, skirti šiai temai Artimuosiuose Rytuose. Kadangi stokojama elektroninių medijų marketingo besivystančiose šalyse mokslinių žinių, svarbu susisteminti tyrimus, priemones, modelius ir mokslines žinias siekiant plėtoti EMM modelį, skirtą prekės ženklui kurti.“
Mokslo darbą galite rasti VILNIUS TECH virtualiojoje bibliotekoje
Disertacija buvo ginama viešame Vadybos mokslo krypties disertacijos gynimo tarybos posėdyje 2022 m. gegužės 26 d. 14 val. Vilniaus Gedimino technikos universiteto senato posėdžių salėje.
„Per pastarąjį dešimtmetį elektroninių medijų marketingas turėjo didelę įtaką kuriant prekės ženklą įmonėse. Tai siejama su įmonių poreikiu efektyviau naudoti turimus išteklius. Šis tyrimas skirtas sukurti elektroninių medijų marketingo (toliau – EMM) modelį prekės ženklui kurti, skirtą besivystančioms šalims, nes pastebėta, jog yra tik keli publikuoti tyrimai, skirti šiai temai Artimuosiuose Rytuose. Kadangi stokojama elektroninių medijų marketingo besivystančiose šalyse mokslinių žinių, svarbu susisteminti tyrimus, priemones, modelius ir mokslines žinias siekiant plėtoti EMM modelį, skirtą prekės ženklui kurti.“
Mokslo darbą galite rasti VILNIUS TECH virtualiojoje bibliotekoje