Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Nauja daktaro disertacija
2022-07-05
Nauja daktaro disertacija
VILNIUS TECH didžiuojasi savo doktorantų disertacijomis, todėl VILNIUS TECH Biblioteka kviečia sekti skelbiamas naujas apgintas disertacijas. Šiandien pristatoma disertacija tema „Mokyklų architektūra kaip ugdymo(si) nuostatų erdvinė išraiška“ („School architecture as a spatial expression of education“), kurią parengė VILNIUS TECH doktorantė Grėtė Vilbikienė. Disertacija rengta 2017–2022 metais, vadovas – doc. dr. Edita Riaubienė.
Disertacija bus ginama viešame Menotyros mokslo krypties disertacijos gynimo tarybos posėdyje 2022 m. liepos 5 d. 10 val. Vilniaus Gedimino technikos universiteto senato posėdžių salėje.
„Disertacijoje nagrinėjama fizinės mokymo(si) aplinkos ir ugdymo(si) nuostatų sąveika, kartu analizuojant mokyklos kultūrą kaip reikšmingą ugdymo(si) nuostatų dalį. Tyrimas yra tarpdalykinis, todėl tai lemia ir tyrimo objekto dvilypumą. Darbo tikslas – suformuoti rekomendacijas bendrojo ugdymo mokyklos kultūros ir fizinės mokymo(si) aplinkos veiksmingai sąveikai pasiekti. Disertacijoje užsibrėžtais uždaviniais siekiama išryškinti Lietuvos ir užsienio šalių ugdymui(si) skirtos architektūros esminius kaitos momentus ir nustatyti bendrojo ugdymo(si) tikslų bei uždavinių teikiamus nurodymus fizinės mokymo(si) aplinkos formavimui ir identifikuoti fizinės mokymo(si) aplinkos ir ugdymo sąveikos kryptis bei būdus. Nustatyti šiuolaikinį ugdymą atitinkančios fizinės mokymo(si) aplinkos esminius principus ir savybes, parengiant bendrąjį XXI a. ugdymo(si) nuostatų ir fizinės mokymo(si) aplinkos sąveikos modelį. Suformuota mokyklos kultūros ir fizinės mokymo(si) aplinkos sąveikos tyrimo metodika taikyta ir testuota atliekant atvejo studijos principu atrinktų Vilniaus bendrojo ugdymo mokyklų tyrimą. Testuota metodika ir atlikto empirinio tyrimo rezultatai leido parengti šiuolaikinį ugdymą atitinkančios fizinės mokymo(si) aplinkos formavimo rekomendacijas.“
Mokslo darbą rasite VILNIUS TECH virtualiojoje bibliotekoje
Disertacija bus ginama viešame Menotyros mokslo krypties disertacijos gynimo tarybos posėdyje 2022 m. liepos 5 d. 10 val. Vilniaus Gedimino technikos universiteto senato posėdžių salėje.
„Disertacijoje nagrinėjama fizinės mokymo(si) aplinkos ir ugdymo(si) nuostatų sąveika, kartu analizuojant mokyklos kultūrą kaip reikšmingą ugdymo(si) nuostatų dalį. Tyrimas yra tarpdalykinis, todėl tai lemia ir tyrimo objekto dvilypumą. Darbo tikslas – suformuoti rekomendacijas bendrojo ugdymo mokyklos kultūros ir fizinės mokymo(si) aplinkos veiksmingai sąveikai pasiekti. Disertacijoje užsibrėžtais uždaviniais siekiama išryškinti Lietuvos ir užsienio šalių ugdymui(si) skirtos architektūros esminius kaitos momentus ir nustatyti bendrojo ugdymo(si) tikslų bei uždavinių teikiamus nurodymus fizinės mokymo(si) aplinkos formavimui ir identifikuoti fizinės mokymo(si) aplinkos ir ugdymo sąveikos kryptis bei būdus. Nustatyti šiuolaikinį ugdymą atitinkančios fizinės mokymo(si) aplinkos esminius principus ir savybes, parengiant bendrąjį XXI a. ugdymo(si) nuostatų ir fizinės mokymo(si) aplinkos sąveikos modelį. Suformuota mokyklos kultūros ir fizinės mokymo(si) aplinkos sąveikos tyrimo metodika taikyta ir testuota atliekant atvejo studijos principu atrinktų Vilniaus bendrojo ugdymo mokyklų tyrimą. Testuota metodika ir atlikto empirinio tyrimo rezultatai leido parengti šiuolaikinį ugdymą atitinkančios fizinės mokymo(si) aplinkos formavimo rekomendacijas.“
Mokslo darbą rasite VILNIUS TECH virtualiojoje bibliotekoje