Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Nauja daktaro disertacija
2023-03-31
Nauja daktaro disertacija
VILNIUS TECH didžiuojasi savo doktorantų disertacijomis, todėl VILNIUS TECH Biblioteka kviečia sekti skelbiamas naujas apgintas disertacijas. Šiandien pristatoma disertacija tema „Dviejų orlaivių skrydžio konflikto situacijų modeliavimas, vertinant determinuotus ir stochastinius parametrus“ („Simulation of conflict situations between two-aircraft in flight considering deterministic and stochastic parameters“), kurią parengė VILNIUS TECH doktorantė Anrieta Dudoit. Disertacija rengta 2014−2023 metais, vadovai: prof. habil. dr. Jonas Stankūnas ir doc. dr. Vytautas Rimša.
Disertacija ginama viešame Transporto inžinerijos mokslo krypties disertacijos gynimo tarybos posėdyje 2023 m. kovo 31 d. 13 val. Vilniaus Gedimino technikos universiteto senato posėdžių salėje.
„Disertacijoje nagrinėjamos orlaivių konfliktinės situacijos. Pagrindinis tyrimo objektas yra dviejų skrendančių orlaivių konflikto situacijų modeliavimas, vertinant determinuotus ir stochastinius parametrus. Darbe sprendžiami keli pagrindiniai uždaviniai: išanalizuoti naudojami orlaivių konfliktinių situacijų sprendimo metodai ir palyginti jų efektyvumai, ištirti dviejų orlaivių konfliktą aprašantys veiksniai, turintys įtakos skrydžių efektyvumui ir saugai, pasiūlytos naujos Dubinso ir 3HC algoritmų taikymo ribos, įvertinant saugos ir racionalaus maršruto parinkimo kriterijus, ir pritaikyta stochastinio uždavinio metodika orlaivių konflikto analizei. Po to, sukurtas programinis orlaivių konfliktų modeliavimo kodas įvertinant saugą ir racionaliai parenkant maršrutą“.
Mokslo darbą galite rasti VILNIUS TECH virtualiojoje bibliotekoje.
Disertacija ginama viešame Transporto inžinerijos mokslo krypties disertacijos gynimo tarybos posėdyje 2023 m. kovo 31 d. 13 val. Vilniaus Gedimino technikos universiteto senato posėdžių salėje.
„Disertacijoje nagrinėjamos orlaivių konfliktinės situacijos. Pagrindinis tyrimo objektas yra dviejų skrendančių orlaivių konflikto situacijų modeliavimas, vertinant determinuotus ir stochastinius parametrus. Darbe sprendžiami keli pagrindiniai uždaviniai: išanalizuoti naudojami orlaivių konfliktinių situacijų sprendimo metodai ir palyginti jų efektyvumai, ištirti dviejų orlaivių konfliktą aprašantys veiksniai, turintys įtakos skrydžių efektyvumui ir saugai, pasiūlytos naujos Dubinso ir 3HC algoritmų taikymo ribos, įvertinant saugos ir racionalaus maršruto parinkimo kriterijus, ir pritaikyta stochastinio uždavinio metodika orlaivių konflikto analizei. Po to, sukurtas programinis orlaivių konfliktų modeliavimo kodas įvertinant saugą ir racionaliai parenkant maršrutą“.
Mokslo darbą galite rasti VILNIUS TECH virtualiojoje bibliotekoje.