Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Nauja VILNIUS TECH knyga: I. Leščauskienė, T. Mitkus, V. Nedzinskaitė-Mitkė „Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika“
2022-09-12
Nauja VILNIUS TECH knyga: I. Leščauskienė, T. Mitkus, V. Nedzinskaitė-Mitkė „Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika“
Nauja VILNIUS TECH knyga | |
I. Leščauskienė, T. Mitkus, V. Nedzinskaitė-Mitkė „Naratyvą turinčių kompiuterinių žaidimų dizainas: teorija ir praktika“ Versdami šios knygos puslapius susipažinsite su potraukio žaisti prigimti, žaidimo taisyklių, branduolio ir metamechanikų veikimo principais, žaidimo erdvių ir personažų dizaino ypatumais, klasikinio ir interaktyvaus naratyvo vystymo priemonėmis. Taip pat sužinosite, kodėl kompiuterinių žaidimų dizaineriams svarbu suprasti žaidėjų psichologiją, kaip sustiprinti žaidėjo įsitraukimą į žaidimą bei kokio tipo naudotojo sąsajos tam tinkamiausios. Rašydami šį vadovėlį pirmiausiai orientavomės į kompiuterinių žaidimų dizaino paslapčių besimokančius aukštųjų mokyklų studentus, tačiau jis turėtų būti naudingas ir pradedantiesiems žaidimų dizaineriams ar kitiems asmenims, norintiems perprasti kompiuterinių žaidimų dizaino kompleksiškumą. NEMOKAMA el.knygos versija >>> ĮSIGYKITE spausdintą knygą >>> SKOLINKITĖS Virtualioje bibliotekoje >>> *VILNIUS TECH instituciniai vartotojai el. knygas gali skaityti nemokamai prisijungę universiteto kompiuterių tinkle, o iš namų prisijungę prie VILNIUS TECH tinklo per VPN. Norint skaityti el. knygas be interneto, reikia įsidiegti IPC Reader offline programėlę ir, būnant prisijungus prie institucinio tinklo, atsisiųsti į skaityklę pageidaujamas knygas. Vėliau jas galėsite skaityti atsijungę nuo interneto. Daugiau informacijos apie el.knygas rasite >>> |