Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ toliau ugdo būsimuosius inžinierius
2019-11-28
Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ toliau ugdo būsimuosius inžinierius
Lapkričio pabaigoje Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) vyko nuotolinio ugdymo „Ateities inžinerijos“ platformos (AI platformos) kūrybinės dirbtuvės, kuriose dalyvavo daugiau kaip 250 mokinių ir mokytojų – AI platformos dalyvių, taip pat 20 dėstytojų iš 8 fakultetų. Tokios dirbtuvės, kurių – įvairiuose regionuose – šį rudenį jau vyko 12, yra praktinė įžanga mokiniams ir mokytojams į jų pasirinktų AI tematikų projektinius darbus 2019–2020 mokslo metais.
AI platforma nuo savo veiklos pradžios 2017 m. nemokamai siūlo šiuolaikinių inovacijų ugdymo turinį, įrankius, kontaktines kūrybines dirbtuves, nuotolines konsultacijas bei technologines paslaugas, taip pat, pagal galimybes, medžiagas bei komponentus – visa tai leidžia mokiniams ir mokytojams praktiškai stiprinti savo gebėjimus inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino bei verslumo srityse ir juos panaudoti savo aplinkos realių problemų sprendimui. Mokiniai gali atlikti integruotus projektinius darbus – ištirti savo namą ar aplinką, sukurti išmanųjį įtaisą, gaminį, programėlę ar filmą, išmokti investuoti bei vystyti verslą, po to konkursuose pristatyti darbų rezultatus ir ieškoti kelių jų įgyvendinimui.
Pirmųjų dviejų AI platformos sezonų metu mokiniai atliko daugiau nei 140 projektinių darbų. 2019–2020 m. m. platformoje galima rasti 17 neformaliojo ugdymo tematikų, kurias savo projektiniams darbams jau pasirinko daugiau kaip 700 mokinių iš 30 mokyklų. Tai jiems leis praktiškai susipažinti su šiuolaikine inžinerija, o praėjusių metų patirtis rodo, kad nemaža dalis mokinių, dalyvaujančių AI veiklose, vėliau renkasi šios srities studijas VGTU.
Artimiausias bendras AI dalyvių susitikimas VGTU – AI žiemos sesijoje 2020 m. vasario mėn., kurios metu mokiniai pristatys savo atliekamus darbus, o šių darbų galutiniai rezultatai bus pristatyti AI pavasario sesijoje gegužės mėnesį. Palinkėkime AI dalyviams sėkmės nelengvame, bet įdomiame ir perspektyviame inžinieriaus kelyje!
Tekstą parengė dr. Henrikas Mykolaitis, AI platformos koordinatorius
Nuotraukose – AI kūrybinių dirbtuvių Vilniuje akimirkos
AI platforma nuo savo veiklos pradžios 2017 m. nemokamai siūlo šiuolaikinių inovacijų ugdymo turinį, įrankius, kontaktines kūrybines dirbtuves, nuotolines konsultacijas bei technologines paslaugas, taip pat, pagal galimybes, medžiagas bei komponentus – visa tai leidžia mokiniams ir mokytojams praktiškai stiprinti savo gebėjimus inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino bei verslumo srityse ir juos panaudoti savo aplinkos realių problemų sprendimui. Mokiniai gali atlikti integruotus projektinius darbus – ištirti savo namą ar aplinką, sukurti išmanųjį įtaisą, gaminį, programėlę ar filmą, išmokti investuoti bei vystyti verslą, po to konkursuose pristatyti darbų rezultatus ir ieškoti kelių jų įgyvendinimui.
Pirmųjų dviejų AI platformos sezonų metu mokiniai atliko daugiau nei 140 projektinių darbų. 2019–2020 m. m. platformoje galima rasti 17 neformaliojo ugdymo tematikų, kurias savo projektiniams darbams jau pasirinko daugiau kaip 700 mokinių iš 30 mokyklų. Tai jiems leis praktiškai susipažinti su šiuolaikine inžinerija, o praėjusių metų patirtis rodo, kad nemaža dalis mokinių, dalyvaujančių AI veiklose, vėliau renkasi šios srities studijas VGTU.
Artimiausias bendras AI dalyvių susitikimas VGTU – AI žiemos sesijoje 2020 m. vasario mėn., kurios metu mokiniai pristatys savo atliekamus darbus, o šių darbų galutiniai rezultatai bus pristatyti AI pavasario sesijoje gegužės mėnesį. Palinkėkime AI dalyviams sėkmės nelengvame, bet įdomiame ir perspektyviame inžinieriaus kelyje!
Tekstą parengė dr. Henrikas Mykolaitis, AI platformos koordinatorius
Nuotraukose – AI kūrybinių dirbtuvių Vilniuje akimirkos