Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Paskelbti nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ IV-ojo sezono nugalėtojai
2021-06-10
Paskelbti nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ IV-ojo sezono nugalėtojai
Birželio pradžioje vyko „Ateities inžinerijos“ Pavasario sesijos IV-ojo sezono dalyvių atliktų projektinių darbų pristatymas–konkursas.
Karantino suvaržymai Pavasario sesijos metu lėmė, kad iki vasaros pavyko pabaigti tik apie pusę suplanuotų darbų, o likusius komandos pristatys V-ojo sezono (Rudens sesijos) metu. Planuojama, kad tuomet įvyks ir II-oji konkurso dalis.
Pavasario sesijos metu 13-oje tematikų buvo pristatyti 73 projektiniai darbai iš 26 mokyklų. Gimnazijų ir progimnazijų komandos iš visos Lietuvos atskirose kategorijose varžėsi dėl pagrindinio prizo.
Atsižvelgiant į tematikos specifiką, buvo įsteigtos specialios nominacijos, siekiant įvertinti atskirus konkursinių darbų aspektus.
Sesijos metu buvo pristatyti šių tematikų darbai:
„Ateities miestas: darni gyvenamoji aplinka“,
„Ateities miestas: darnus pastatas“,
„Ateities miestas: aplinkos apsauga“,
„Android programėlių kūrimas“,
„Dizaino technologijos ir inovacijos“,
„Biomedicinos inžinerija“,
„Išmanusis šiltnamis“,
„Liejimo technologijos detalių gamyboje“,
„Roboto prototipo kūrimas“,
„Šiuolaikinis automobilis“,
„Žalioji energetika“,
„Investavimas Luminor Trade aplinkoje“,
„Verslo plano rengimas Canvas metodu“.
Nugalėtojų sąrašą galite rasti čia.
Primename, kad Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) nuotolinio ugdymo „Ateities inžinerijos“ platforma, siūlydama šiuolaikinių inovacijų ugdymo turinį, įrankius ir nuotolines konsultacijas, leidžia mokiniams gilinti savo žinias inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino ir verslumo srityse, jas integruoti ir taikyti sprendžiant realias problemas.
Dalyvaudami projekte, mokiniai gali atlikti projektinius ar brandos darbus – ištirti savo aplinką, sukurti originalų gaminį, modelį ar programėlę, išmokti plėtoti verslą, o paskui darbų konkursuose pristatyti savo rezultatus ir ieškoti būdų, kaip juos įgyvendinti. Platformoje dalyviai gali dirbti ir iš namų, o tai yra ypač patogu atokiau nuo mokyklos gyvenantiems mokiniams.
„Ateities inžinerijos“ V-asis sezonas ir Rudens sesija prasidės jau rugsėjo mėnesį.
Kviečiame įsitraukti į „Ateities inžinerijos“ veiklas ir susisiekti el. paštu crypt:YXRlaXRpbkB2aWxuaXVzdGVjaC5sdA==:xx
Karantino suvaržymai Pavasario sesijos metu lėmė, kad iki vasaros pavyko pabaigti tik apie pusę suplanuotų darbų, o likusius komandos pristatys V-ojo sezono (Rudens sesijos) metu. Planuojama, kad tuomet įvyks ir II-oji konkurso dalis.
Pavasario sesijos metu 13-oje tematikų buvo pristatyti 73 projektiniai darbai iš 26 mokyklų. Gimnazijų ir progimnazijų komandos iš visos Lietuvos atskirose kategorijose varžėsi dėl pagrindinio prizo.
Atsižvelgiant į tematikos specifiką, buvo įsteigtos specialios nominacijos, siekiant įvertinti atskirus konkursinių darbų aspektus.
Sesijos metu buvo pristatyti šių tematikų darbai:
„Ateities miestas: darni gyvenamoji aplinka“,
„Ateities miestas: darnus pastatas“,
„Ateities miestas: aplinkos apsauga“,
„Android programėlių kūrimas“,
„Dizaino technologijos ir inovacijos“,
„Biomedicinos inžinerija“,
„Išmanusis šiltnamis“,
„Liejimo technologijos detalių gamyboje“,
„Roboto prototipo kūrimas“,
„Šiuolaikinis automobilis“,
„Žalioji energetika“,
„Investavimas Luminor Trade aplinkoje“,
„Verslo plano rengimas Canvas metodu“.
Nugalėtojų sąrašą galite rasti čia.
Primename, kad Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) nuotolinio ugdymo „Ateities inžinerijos“ platforma, siūlydama šiuolaikinių inovacijų ugdymo turinį, įrankius ir nuotolines konsultacijas, leidžia mokiniams gilinti savo žinias inžinerijos, technologijų, gamtos mokslų, informatikos, dizaino ir verslumo srityse, jas integruoti ir taikyti sprendžiant realias problemas.
Dalyvaudami projekte, mokiniai gali atlikti projektinius ar brandos darbus – ištirti savo aplinką, sukurti originalų gaminį, modelį ar programėlę, išmokti plėtoti verslą, o paskui darbų konkursuose pristatyti savo rezultatus ir ieškoti būdų, kaip juos įgyvendinti. Platformoje dalyviai gali dirbti ir iš namų, o tai yra ypač patogu atokiau nuo mokyklos gyvenantiems mokiniams.
„Ateities inžinerijos“ V-asis sezonas ir Rudens sesija prasidės jau rugsėjo mėnesį.
Kviečiame įsitraukti į „Ateities inžinerijos“ veiklas ir susisiekti el. paštu crypt:YXRlaXRpbkB2aWxuaXVzdGVjaC5sdA==:xx