Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
„Portalo“ žinutę išgirdo pasaulis – instaliacija žiniasklaidoje garsina Lietuvos vardą
2021-08-30
„Portalo“ žinutę išgirdo pasaulis – instaliacija žiniasklaidoje garsina Lietuvos vardą
„Portalo“ nešama vienybės žinutė ir jo išskirtinumas atkreipė pasaulio dėmesį. Šių metų pirmojo pusmečio Vyriausybės analizėje minima, kad prie teigiamo tono Lietuvos vardo paminėjimų reikšmingai prisidėjo ir Benedikto Gylio paramos fondo kartu su VILNIUS TECH „LinkMenų fabriku“ kurtas „Portalas“.
Lietuvos matomumą užsienio šalių žiniasklaidoje analizuojančioje apžvalgoje minima, kad turizmo srities vertinime išsiskiria „Portalas“, kuris kartu su „Keliauk Lietuvoje“ komunikacijos ir rinkodaros kampanija lėmė didžiausią skaičių teigiamo tono reikšmingų pranešimų.
Būtent turizmas, kartu su šalies valdymu ir ekonomika, daugiausiai prisidėjo prie šalies matomumo didinimo. Net 42 proc. viso žinių apie šalį srauto sudarė pranešimai turizmo tema.
Futuristinis „Portalas“ kartu su Lietuvos ir Baltarusijos santykių aktualijomis tapo pagrindinėmis temomis, lėmusiomis tai, kad 54,6 proc. visų paminėjimų apie didžiuosius šalies miestus pasirodė ne Lietuvos, o užsienio šalių naujienų kanaluose.
„Portalas“ atkreipė ir įtakingiausios pasaulio žiniasklaidos dėmesį. Išskirtinai didžiausią auditoriją pasiekę pranešimai, kuriuose kalbama apie Vilnių su Liublinu sujungusį virtualų tiltą yra Jungtinės Karalystės naujienų portalo „BBC News“ reportažas, JAV portalo „Fast Company“ pranešimas bei Vokietijos portalo „FAZ.net“ publikuotas straipsnis. Publikacijos taip pat pasirodė „The Guardian“, „Yahoo News“, „Euronews“, „Stern“ ir kituose žiniasklaidos kanaluose.
„BBC News“ parengtas reportažas apie „Portalą“ tapo populiariausia ir žiūrimiausia naujiena visose šio kanalo platformose.
Tikėtina, kad dėl „Portalo“ atsiradęs dėmesys Lietuvai tik didės – šio projekto nešama žinutė jau pasiekė šimtus milijonų žmonių, naujienų atsiranda kasdien, o ir pats projektas nėra vienkartinis – planuojamas „Portalų miestų tinklas“ sujungsiantis kitus pasaulio miestus ir vietoves.
Daugiau informacijos apie „Portalo“ projektą galite rasti čia.
Su Vyriausybės pirmojo pusmečio analize susipažinti galite čia.
Lietuvos matomumą užsienio šalių žiniasklaidoje analizuojančioje apžvalgoje minima, kad turizmo srities vertinime išsiskiria „Portalas“, kuris kartu su „Keliauk Lietuvoje“ komunikacijos ir rinkodaros kampanija lėmė didžiausią skaičių teigiamo tono reikšmingų pranešimų.
Būtent turizmas, kartu su šalies valdymu ir ekonomika, daugiausiai prisidėjo prie šalies matomumo didinimo. Net 42 proc. viso žinių apie šalį srauto sudarė pranešimai turizmo tema.
Futuristinis „Portalas“ kartu su Lietuvos ir Baltarusijos santykių aktualijomis tapo pagrindinėmis temomis, lėmusiomis tai, kad 54,6 proc. visų paminėjimų apie didžiuosius šalies miestus pasirodė ne Lietuvos, o užsienio šalių naujienų kanaluose.
„Portalas“ atkreipė ir įtakingiausios pasaulio žiniasklaidos dėmesį. Išskirtinai didžiausią auditoriją pasiekę pranešimai, kuriuose kalbama apie Vilnių su Liublinu sujungusį virtualų tiltą yra Jungtinės Karalystės naujienų portalo „BBC News“ reportažas, JAV portalo „Fast Company“ pranešimas bei Vokietijos portalo „FAZ.net“ publikuotas straipsnis. Publikacijos taip pat pasirodė „The Guardian“, „Yahoo News“, „Euronews“, „Stern“ ir kituose žiniasklaidos kanaluose.
„BBC News“ parengtas reportažas apie „Portalą“ tapo populiariausia ir žiūrimiausia naujiena visose šio kanalo platformose.
Tikėtina, kad dėl „Portalo“ atsiradęs dėmesys Lietuvai tik didės – šio projekto nešama žinutė jau pasiekė šimtus milijonų žmonių, naujienų atsiranda kasdien, o ir pats projektas nėra vienkartinis – planuojamas „Portalų miestų tinklas“ sujungsiantis kitus pasaulio miestus ir vietoves.
Daugiau informacijos apie „Portalo“ projektą galite rasti čia.
Su Vyriausybės pirmojo pusmečio analize susipažinti galite čia.