Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Skelbiamas konkursas Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybos nario pareigoms užimti
2021-03-23
Skelbiamas konkursas Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybos nario pareigoms užimti
Vadovaudamasis Vilniaus Gedimino technikos universiteto (toliau – VILNIUS TECH) Statuto 19–21 punktais ir VILNIUS TECH Senato 2021 m. vasario 9 d. nutarimo Nr. 1-2.2 1.1 papunkčiu patvirtintu Narių, nepriklausančių Universiteto personalui ir studentams, rinkimo į Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybą tvarkos aprašu, VILNIUS TECH Senatas skelbia viešą konkursą VILNIUS TECH Tarybos nario pareigoms užimti.
Pretendentams keliami kvalifikaciniai reikalavimai:
– aukštasis universitetinis išsilavinimas;
– patirtis, įgyta einant atsakingas pareigas švietimo, mokslo, kultūros, viešosios veiklos ar verslo srityse;
– nepriklausymas aukštųjų mokyklų akademinei bendruomenei, pedagoginiam, moksliniam ar administraciniam personalui;
Pretendentams keliami kvalifikaciniai reikalavimai:
– aukštasis universitetinis išsilavinimas;
– patirtis, įgyta einant atsakingas pareigas švietimo, mokslo, kultūros, viešosios veiklos ar verslo srityse;
– nepriklausymas aukštųjų mokyklų akademinei bendruomenei, pedagoginiam, moksliniam ar administraciniam personalui;
– nepriekaištinga reputacija (nepriekaištinga reputacija suprantama taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo 5 straipsnyje).
Pretendentai, ketinantys dalyvauti viešame konkurse į Tarybos narius, iki 2021 m. kovo 26 d. 13.00 val. (vėliausia dokumentų pateikimo data ir valanda) užklijuotame voke, ant kurio nurodyta „KANDIDATO Į TARYBOS NARIUS DOKUMENTAI, NEATPLĖŠTI IKI KVALIFIKACIJOS VERTINIMO KOMISIJOS POSĖDŽIO“, asmeniškai arba registruotu laišku adresu VILNIUS TECH Personalo direkcijai (701 kab., Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius) privalo pateikti:
– prašymą leisti dalyvauti konkurse;
– asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
– aukštąjį universitetinį išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
– gyvenimo aprašymą;
– užpildytą „Kandidato į Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybą“ anketą (forma patvirtinta VILNIUS TECH Senato 2021 m. vasario 9 d. nutarimu Nr. 1-2.2 „Dėl Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybos narių rinkimų dokumentų tvirtinimo“, viešai skelbiama www.vilniustech.lt);
– privačių interesų deklaraciją (užpildytą, pateiktą ir atspausdintą, naudojant Privačių interesų registro PINREG sistemą);
– kitus dokumentus, pagrindžiančius kvalifikacinius reikalavimus.
Pastabos:
Pretendentai dalyvauti konkurse privalo pateikti notariškai arba išdavusios institucijos įgalioto darbuotojo, arba institucijos, įgaliotos tvirtinti dokumentus, patvirtintas dokumentų kopijas.
Teikiami dokumentai turi būti parengti ir pateikti lietuvių kalba arba papildomai turi būti pateikiami autorizuoti vertimai į lietuvių kalbą.
Užsienio valstybių išduoti kvalifikacijos reikalavimus įrodantys dokumentai legalizuojami vadovaujantis „Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu“, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugpjūčio 12 d. nutarimu Nr. 865 (TAR, 2020-08-12, Nr. 17254) ir 1961 m. spalio 5 d. Hagos konvencija dėl užsienio valstybėse išduotų dokumentų legalizavimo panaikinimo (Žin., 1997, Nr. 68-1699), išskyrus atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis arba Europos Sąjungos teisės aktus dokumentas yra atleistas nuo legalizavimo ir (ar) tvirtinimo žymos (Apostille).
– prašymą leisti dalyvauti konkurse;
– asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
– aukštąjį universitetinį išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
– gyvenimo aprašymą;
– užpildytą „Kandidato į Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybą“ anketą (forma patvirtinta VILNIUS TECH Senato 2021 m. vasario 9 d. nutarimu Nr. 1-2.2 „Dėl Vilniaus Gedimino technikos universiteto Tarybos narių rinkimų dokumentų tvirtinimo“, viešai skelbiama www.vilniustech.lt);
– privačių interesų deklaraciją (užpildytą, pateiktą ir atspausdintą, naudojant Privačių interesų registro PINREG sistemą);
– kitus dokumentus, pagrindžiančius kvalifikacinius reikalavimus.
Pastabos:
Pretendentai dalyvauti konkurse privalo pateikti notariškai arba išdavusios institucijos įgalioto darbuotojo, arba institucijos, įgaliotos tvirtinti dokumentus, patvirtintas dokumentų kopijas.
Teikiami dokumentai turi būti parengti ir pateikti lietuvių kalba arba papildomai turi būti pateikiami autorizuoti vertimai į lietuvių kalbą.
Užsienio valstybių išduoti kvalifikacijos reikalavimus įrodantys dokumentai legalizuojami vadovaujantis „Dokumentų legalizavimo ir tvirtinimo pažyma (Apostille) tvarkos aprašu“, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. rugpjūčio 12 d. nutarimu Nr. 865 (TAR, 2020-08-12, Nr. 17254) ir 1961 m. spalio 5 d. Hagos konvencija dėl užsienio valstybėse išduotų dokumentų legalizavimo panaikinimo (Žin., 1997, Nr. 68-1699), išskyrus atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos tarptautines sutartis arba Europos Sąjungos teisės aktus dokumentas yra atleistas nuo legalizavimo ir (ar) tvirtinimo žymos (Apostille).