Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
SKVC pateikė VILNIUS TECH veiklos vertinimo išvadas
2022-12-19
SKVC pateikė VILNIUS TECH veiklos vertinimo išvadas
Studijų kokybės vertinimo centras (SKVC) pateikė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) veiklos vertinimo išvadas. Išorinį VILNIUS TECH vertinimą SKVC organizavo įgaliotas pagal Lietuvos mokslo ir studijų įstatymą. Jį atliko tarptautinė ekspertų grupė.
Tarptautinė ekspertų grupė universitetą įvertino teigiamai ir pažymėjo, kad VILNIUS TECH per pastaruosius kelerius metus stipriai patobulėjo demonstruodamas gerą valdymą ir lyderystę. VILNIUS TECH labai gerai įvertintas pagal Valdymo ir Kokybės užtikrinimo kriterijus. Nustatyti 9 gerosios praktikos pavyzdžiai, tarp jų – parama naujiems studentams su papildomais matematikos, fizikos ir kitų aktualių dalykų kursais, kurių naujiems studentams reikia geresnei studijų pradžiai universitete. Taip pat išvadose pažymima, kad Akademinės paramos centro siūlomas dėstytojų rengimas yra puikus.
Po paskutinio aukštosios mokyklos veiklos vertinimo 2013 metais, svarbiausi patobulinimai, kuriuos nustatė grupė, buvo studentams ir darbuotojams skirtų paslaugų skaitmeninimas, įskaitant kokybės užtikrinimo procesą; labiau į studentą orientuotas požiūris; stipresnis tarptautinis profilis; daugiau strateginių partnerysčių su pramone ir bendruomene; studijų programų portfolio elementų konsolidavimas ir investicijos į naujus infrastruktūros objektus. Taip pat buvo įdiegti centralizuotai koordinuojami personalo profesinio tobulinimo pagalbos mechanizmai ir akademinio personalo skatinimo schemos.
Vertinimas atliktas remiantis metodika, nustatyta pagal Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos patvirtintą Aukštųjų mokyklų ir užsienio valstybių aukštųjų mokyklų filialų išorinio vertinimo ir akreditavimo tvarkos aprašą, vertinamąsias sritis ir rodiklius.
Išorinio vertinimo tikslas – remiantis išorinio vertinimo išvadomis nustatyti aukštosios mokyklos veiklos kokybę, sukurti prielaidas aukštosios mokyklos veiklai gerinti, skatinti kokybės kultūrą ir informuoti steigėjus, akademinę bendruomenę ir visuomenę apie aukštosios mokyklos veiklos kokybę.
Vertinimo grupė išnagrinėjo universiteto veiklą pagal keturias vertinamąsias sritis: Valdymas, Kokybės užtikrinimas, Studijų ir mokslo (meno) veikla, Poveikis regionų ir visos šalies raidai, kurioms taikomi vertinimo rodikliai ir metodikoje nustatyti kriterijai. Analizuodama surinktus duomenis, ekspertų grupė taip pat atsižvelgė į ankstesnį vertinimą ir tai, kokių tolesnių veiksmų ėmėsi universitetas.
Susipažinti su VILNIUS TECH veiklos vertinimo išvadomis galite čia.
Tarptautinė ekspertų grupė universitetą įvertino teigiamai ir pažymėjo, kad VILNIUS TECH per pastaruosius kelerius metus stipriai patobulėjo demonstruodamas gerą valdymą ir lyderystę. VILNIUS TECH labai gerai įvertintas pagal Valdymo ir Kokybės užtikrinimo kriterijus. Nustatyti 9 gerosios praktikos pavyzdžiai, tarp jų – parama naujiems studentams su papildomais matematikos, fizikos ir kitų aktualių dalykų kursais, kurių naujiems studentams reikia geresnei studijų pradžiai universitete. Taip pat išvadose pažymima, kad Akademinės paramos centro siūlomas dėstytojų rengimas yra puikus.
Po paskutinio aukštosios mokyklos veiklos vertinimo 2013 metais, svarbiausi patobulinimai, kuriuos nustatė grupė, buvo studentams ir darbuotojams skirtų paslaugų skaitmeninimas, įskaitant kokybės užtikrinimo procesą; labiau į studentą orientuotas požiūris; stipresnis tarptautinis profilis; daugiau strateginių partnerysčių su pramone ir bendruomene; studijų programų portfolio elementų konsolidavimas ir investicijos į naujus infrastruktūros objektus. Taip pat buvo įdiegti centralizuotai koordinuojami personalo profesinio tobulinimo pagalbos mechanizmai ir akademinio personalo skatinimo schemos.
Vertinimas atliktas remiantis metodika, nustatyta pagal Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos patvirtintą Aukštųjų mokyklų ir užsienio valstybių aukštųjų mokyklų filialų išorinio vertinimo ir akreditavimo tvarkos aprašą, vertinamąsias sritis ir rodiklius.
Išorinio vertinimo tikslas – remiantis išorinio vertinimo išvadomis nustatyti aukštosios mokyklos veiklos kokybę, sukurti prielaidas aukštosios mokyklos veiklai gerinti, skatinti kokybės kultūrą ir informuoti steigėjus, akademinę bendruomenę ir visuomenę apie aukštosios mokyklos veiklos kokybę.
Vertinimo grupė išnagrinėjo universiteto veiklą pagal keturias vertinamąsias sritis: Valdymas, Kokybės užtikrinimas, Studijų ir mokslo (meno) veikla, Poveikis regionų ir visos šalies raidai, kurioms taikomi vertinimo rodikliai ir metodikoje nustatyti kriterijai. Analizuodama surinktus duomenis, ekspertų grupė taip pat atsižvelgė į ankstesnį vertinimą ir tai, kokių tolesnių veiksmų ėmėsi universitetas.
Susipažinti su VILNIUS TECH veiklos vertinimo išvadomis galite čia.