Pradžia
Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Kontaktai
Pradžia
Pradžia
en
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos Startuolių dirbtuvėse nugalėjo VGTU studentai, išmaniųjų namų technologijas pritaikę gyvūnams
Startuolių dirbtuvėse nugalėjo VGTU studentai, išmaniųjų namų technologijas pritaikę gyvūnams
2016-06-06

Startuolių dirbtuvėse nugalėjo VGTU studentai, išmaniųjų namų technologijas pritaikę gyvūnams

Savaitgalį vykusiose ketvirtosiose Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) ir VšĮ „Versli Lietuva“ organizuojamose startuolių dirbtuvėse (hakatone) „Hacker Games“ dalyviai atidavė duoklę gyvūnėliams. 2 iš 6 nugalėtojų komandų laimėjo sukūrusios gyvūnėlių tematikos išmaniąsias programėles ir žaidimus. Tačiau, kol vieni siūlė fitneso programas žiurkėnams ir savaime pasipildančius vandens dubenėlius šunims, kiti ragino smagiai praleisti laiką žaidžiant žaidimą, kuriame reikia gaminti mėsainius iš... kačiukų.
 
Daugiau nei 180 dizainerių, programuotojų, vadybininkų, rinkodaros ir kitų sričių specialistų bei inovacijomis besidominčių žmonių 48 val. užsidarė VGTU kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“, kur nuo penktadienio pasiskirstę į 29 komandas ir padedami įvairių sričių mentorių, visą savaitgalį kūrė techninę įrangą, kompiuterines ir mobiliąsias programėles bei žaidimus. Po 2 parų darbo sekmadienį pristačius sukurtus produktus ir jų prototipus paaiškėjo nugalėtojai.
 
Komisijos dėmesį atkreipė ir 1-ąją vietą techninės įrangos kategorijoje pelnė VGTU studentų komanda, kuri kurdama išmaniųjų namų technologijas (angl. Smart House) dėmesį sutelkė į naminius gyvūnus.
 
„Sukūrėme idėją, kaip išmaniųjų namų technologijas galima pritaikyti naminių gyvūnėlių priežiūroje. Į žiurkėno bėgimo ratelį sumontavome sensorius, kurie renka informaciją apie gyvūnėlio būklę ir pagal tai galima suprogamuoti, kad kas keliolika ratuko apsisukimų žiurkėnas gautų po truputį maisto. Tai tarsi „fitneso programa“ žiurkėnui. Taip pat siūlėme į šunų ar kačių dubenėlius įdėti jutiklius – vandens lygiui nukritus iki tam tikros ribos, dubenėlis pats prisipildo vandens. Visą tai galima valdyti per mūsų sukurtą interneto svetainę ir išmaniųjų telefonų programėlę“, – apie apdovanojimą pelniusią idėją, kurią planuoja vystyti toliau, pasakojo vienas iš komandos narių, VGTU Telekomunikacijų inžinerijos studentas Juozas Sadauskas.
 
Visai priešingą požiūrį į gyvūnų gerovę išreiškė kita dalyvių komanda – „Belenkoks“. Jie tapo vieni iš žaidimų kategorijos nugalėtojų sukūrę chaotišką ir šmaikštų 3D žaidimą – fabriko simuliaciją, kuriame kačiukai verčiami į mėsainius.
 
Daugiau informacijos apie „Hacker Games“ ir visų kategorijų nugalėtojus galima rasti:  http://www.startuplithuania.lt/en/news/hacker-games-winners-announced
Kontaktai
Kontaktai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA