Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Tarptautinėje mokslinėje studentų konferencijoje „IDĖJŲ FORUMAS 2022“ dizaino katedros trečiakursis
2022-05-18
Tarptautinėje mokslinėje studentų konferencijoje „IDĖJŲ FORUMAS 2022“ dizaino katedros trečiakursis
Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakultete š.m. balandžio mėn.-28 dieną įvyko XIX-oji tarptautinė mokslinė studentų konferencijoje "Idėjų forumas 2022". Konferencijos tikslas – tobulinti studentų mokslines /menines kompetencijas, vykdant praktinės mokslinės/ meninės veiklos žinių ir idėjų mainus bei skatinti tinklaveikos plėtrą.
Konferencijos diskurso kryptys:
Konferencijos diskurso kryptys:
- Meno raiškos galimybės ir studentų verslumo įgūdžių ugdymas
- Kalbų ir vetimo studijų iššūkiai
- Darnaus vystymosi sprendimai ir poveikis žmogaus veiklai
- Tavrūs dizaino sprendimai ir poveikis žmogaus veiklai
- Tvarūs dizaino sprendimai asmens įvaizdžiui ir visuomenės gerovei
- Visuomenės švietimas ir įvaizdžio formavimas dizaino priemonėmis
- Dizaino, fotografijos, kinematografijos, teatro ir scenos metamorfozės: estetika ir komunikacija
- Architektūrinių sprendinių ir interjero erdvės suformavimo poveikis žmogaus gerovei
- Ankstyvojo ugdymo aktualijos
Vienoje iš teminių grupių (Visuomenės švietimas ir įvaizdžio formavimas dizaino priemonėmis) pranešimą, 87-ių pranešimų tarpe, skaitė ir diskusijoje dalyvavo PGD-19 studentas Danielis Radzevičius VILNIUS TECH, Architektūros fakulteto, Dizaino katedros trečiakursis (vadovas dr. Jonas JAKAITIS Vilnius Tech Dizaino katedros prof., vedėjas). Pranešėjo teminiame pasisakyme diskutuota apie „Kūrybiškumo ugdymo, taikant inovatyvius dizaino srityje mokymo(si) metodus“, aktualizuotas kūrybiškas požiūris į mokymo(si) metodų praktinį pritaikomumą ir studentų gebėjimą siekti estetiškos ir prasmingos daiktinės aplinkos (DA) objektų dizaino, siejamo su kritiniu dizaino apmąstymu ir kūrybišku mokymu(si) taikant „Apverstos klasės“ (angl. Flipped Classroom (FC)) metodą.
Išvadoje konstruojama mintis, kad taikydami efektyvesnius naujus teorinių žinių įsisavinimo metodus bei eksperimentines menotyros srityje interpretacijas kaip „Paskaita be dėstytojo“, darbas kūrybinėse komandose, studentai gali būti kūrybiškesni bei būti konkurencingesni ne tik Lietuvos, ES, bet ir pasaulio šalių ekonominėse rinkose.
Danielio Radzevičio "Kūrybiškumo ugdymas taikant inovatyvius dizaino srityje mokymo(si) metodus" tyrimo apibendrinima galite rasti čia.
Informaciją parengė studento vadovas
dr. Jonas Jakaitis VILNIUS TECH Dizaino katedros prof., vedėjas