Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Verslo vadybos fakulteto studentės nugalėjo Vyriausybės kanceliarijos ir „Atomic Garden“ organizuotą „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratoną
2023-11-22
Verslo vadybos fakulteto studentės nugalėjo Vyriausybės kanceliarijos ir „Atomic Garden“ organizuotą „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratoną
Džiaugiamės galėdami pranešti, jog VILNIUS TECH Verslo vadybos fakulteto Ekonomikos inžinerijos studijų programos trečio kurso studentės Paulina Gudavičiūtė, Marija Bagdanavičiūtė ir Kamilė Symulevič grupė pavadinimu „Back to the Future“ (išvertus iš anglų kalbos – Atgal į ateitį) pelnė pirmąją vietą ir kartu 1000 EUR prizą „Lietuva 2050“ komunikacijos idėjų maratone, kurį š.m. lapkričio 17-19 d. organizavo Vyriausybės kanceliarija, reklamos ir kūrybiškumo mokykla reklamos „The Atomic Garden“ ir Vilniaus Universitetas. Maratone varžėsi net 8 komandos iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų dėl geriausios ateities vizijos „Lietuva 2050“ komunikacijos kampanijos sukūrimo per 3 dienas.
„Ypatingai džiugu sulaukti žinių apie mūsų studentų dalyvavimą ir netgi pirmos vietos laimėjimą komunikacijos idėjų maratone. Sėkmingos šalies strategijos įgyvendinimui yra svarbu išgirsti ir suprasti jaunimą, todėl tokio pobūdžio renginys kaip dialogo su jaunimu forma suteikia galimybę įtraukti jaunimą į ateities problemų sprendimų paieškas bei geriau suprasti jų komunikacijos poreikius. Sveikiname nugalėtojų bei dalyvavusių studentų komandas, džiaugiamės jūsų aktyvumu ir pasiekimais. Taip pat dėkojame dėstytojams, paskatinusiems studentus dalyvauti.“ – sako VILNIUS TECH Verslo vadybos fakulteto Komunikacijos ir bendruomenės prodekanė dr. Jolanta Nalivaikė.
Trijų dienų renginyje vyko diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, buvo skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas, organizuojamos ateities dizaino kūrybinės dirbtuvės. Renginio metu dalyvius konsultavo patyrę profesionalai, kurie padėjo komandoms ieškoti būdų bendraamžiams papasakoti apie šalies ateitį ir įveikti kelią nuo kūrybinės idėjos iki jos pristatymo. Vilniaus universiteto „Tech Hub“ erdvėje varžėsi 8 komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Vilnius TECH, Vilniaus kolegijos. Renginio metu buvo vertinamas dalyvių sukurtos komunikacijos kampanijos kūrybiškumas, originalumas, inovatyvumas, tikslinės auditorijos įtraukimo potencialas.
Verslo vadybos fakulteto studenčių sukurta komunikacijos idėja buvo pateikta itin kūrybiškai bei savo formatu išsiskyrė iš kitų dalyvių idėjų, kas greičiausiai ir prisidėjo prie sėkmės. Ekonomikos inžinerijos studijų programos studentės sukūrė dainą bei jaunimo kvietimą į „stand-up“ tipo komedijos pasirodymą, kuris yra aktualus laisvalaikio praleidimo formatas jaunimo tarpe. „Konkursas kėlė problemą apie jaunimo neįsitraukimą į pilietiškumo pasaulį, į politinį balsavimą, ypatingai nežymų domėjimasį politika ir Lietuvos ateitimi.“ – teigia nugalėjusios komandos atstovė Marija Bogdanavičiūtė.
Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų, skirtų valstybės raidos apmąstymui ir ateities lūkesčių formavimui. Komunikacijos idėjų maratono tikslas buvo pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, paskatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir sukurti inovatyvius sprendimus mūsų šaliai.
„Ypatingai džiugu sulaukti žinių apie mūsų studentų dalyvavimą ir netgi pirmos vietos laimėjimą komunikacijos idėjų maratone. Sėkmingos šalies strategijos įgyvendinimui yra svarbu išgirsti ir suprasti jaunimą, todėl tokio pobūdžio renginys kaip dialogo su jaunimu forma suteikia galimybę įtraukti jaunimą į ateities problemų sprendimų paieškas bei geriau suprasti jų komunikacijos poreikius. Sveikiname nugalėtojų bei dalyvavusių studentų komandas, džiaugiamės jūsų aktyvumu ir pasiekimais. Taip pat dėkojame dėstytojams, paskatinusiems studentus dalyvauti.“ – sako VILNIUS TECH Verslo vadybos fakulteto Komunikacijos ir bendruomenės prodekanė dr. Jolanta Nalivaikė.
Trijų dienų renginyje vyko diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, buvo skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas, organizuojamos ateities dizaino kūrybinės dirbtuvės. Renginio metu dalyvius konsultavo patyrę profesionalai, kurie padėjo komandoms ieškoti būdų bendraamžiams papasakoti apie šalies ateitį ir įveikti kelią nuo kūrybinės idėjos iki jos pristatymo. Vilniaus universiteto „Tech Hub“ erdvėje varžėsi 8 komandos iš Vilniaus universiteto, Kauno technologijos universiteto, Vilnius TECH, Vilniaus kolegijos. Renginio metu buvo vertinamas dalyvių sukurtos komunikacijos kampanijos kūrybiškumas, originalumas, inovatyvumas, tikslinės auditorijos įtraukimo potencialas.
Verslo vadybos fakulteto studenčių sukurta komunikacijos idėja buvo pateikta itin kūrybiškai bei savo formatu išsiskyrė iš kitų dalyvių idėjų, kas greičiausiai ir prisidėjo prie sėkmės. Ekonomikos inžinerijos studijų programos studentės sukūrė dainą bei jaunimo kvietimą į „stand-up“ tipo komedijos pasirodymą, kuris yra aktualus laisvalaikio praleidimo formatas jaunimo tarpe. „Konkursas kėlė problemą apie jaunimo neįsitraukimą į pilietiškumo pasaulį, į politinį balsavimą, ypatingai nežymų domėjimasį politika ir Lietuvos ateitimi.“ – teigia nugalėjusios komandos atstovė Marija Bogdanavičiūtė.
Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų, skirtų valstybės raidos apmąstymui ir ateities lūkesčių formavimui. Komunikacijos idėjų maratono tikslas buvo pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, paskatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir sukurti inovatyvius sprendimus mūsų šaliai.