Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VGTU dalyvauja Erasmus+ projekte, skirtame virtualios mokymosi aplinkos plėtrai didinti
2019-10-18
VGTU dalyvauja Erasmus+ projekte, skirtame virtualios mokymosi aplinkos plėtrai didinti
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) atstovai dalyvauja projekte „Virtualios mokymosi aplinkos plėtra aukštojo mokslo techninėse studijose „VIRTECׅ“. Spalio 7–12 dienomis VGTU įvyko trečiasis projekto komandos susitikimas ir pirmoji mokymosi bei mokymo veikla. Susitikimo metu pagrindinis dėmesys buvo skirtas pasiektų rezultatų apžvalgai, vertinimui ir kito projekto laikotarpio veiklai.
Susitikimo metu projekto partneriai drauge rengė seminarus, kuriuose diskutavo apie virtualaus modelio savybes, apžvelgė kuriamus testus ir užduotis studentams. Naudodamiesi HP5, „Hot Potato“, „Moodle“ programomis, dalyviai kartu su studentais ieškojo geriausių būdų, kaip sėkmingai mokytis konstrukcijų, grafinio projektavimo, modeliavimo ir programavimo. Buvo įvertintos virtualaus „treniruoklio“ funkcijos, numatytos naujos galimybės.
Projekto partneriai dalyvavo mūsų universiteto paskaitose, kuriose studentai buvo supažindinti su VIRTEC treniruokliu ir turėjo galimybę atlikti testus. Vėliau studentai pildė apklausą, kuo naudinga kuriama programinė įranga jų studijų procesui. VGTU šiame projekte atstovauja Fundamentinių mokslų fakulteto (FMF) Inžinerinės grafikos katedros dėstytojai: doc. dr. Daiva Makutėnienė ir lekt. Edgaras Timinskas.
Projektas „Virtualios mokymosi aplinkos plėtra aukštojo mokslo techninėse studijose „VIRTECׅ“ yra finansuojamas iš „Erasmus+“ programos dvejiems metams, apima penkių šalių: Estijos, Lietuvos, Turkijos, Lenkijos ir Kroatijos, institucijas. Projekto metu yra modeliuojamas ir programuojamas virtualus namas „treniruoklis“, kurį studentas skaidydamas dalimis gali susipažinti su pastato konstrukcinėmis dalimis, o vėliau atlikti savikontrolės testus ir užduotis.
Projekto tikslai – tobulinti švietimo ir mokymo kokybę, integruoti naujas modeliavimo technologijas ir grafikos metodus į studijų procesą, suteikti gyvybingą virtualią mokymosi aplinką studentams, neturintiems patirties statybų pramonėje, kuri turėtų būti įdiegta kaip mokymasis darbo vietoje ir mobilumo komponentas. Taip pat siekiama sukurti bendradarbiavimo tinklo pagrindą, kuris leistų bendradarbiauti kuriant kursus ir pritaikant naujas mokymo metodikas bei keičiantis informacija ir žiniomis. Projektu norima plėtoti ir išbandyti namo sudedamųjų dalių ir įvairių jos modifikacijų imitacinio pateikimo efektyvumą, kad būtų galima mokytis statybų ir architektūros srityse, siekiant padidinti susidomėjimą ir palaikyti studentų dalyvavimą.
Tikimasi, kad šio projekto rezultatai bus naudingi mūsų universiteto studentams, dėstytojams, taip pat besimokantiems savarankiškai, o užmegzti draugiški ryšiai su kitų šalių atstovais skatins domėtis mūsų universitetu, jame vykdomomis studijomis.
Daugiau apie projektą rasite čia
Tekstą parengė FMF Inžinerinės grafikos katedros vedėja doc. dr. Daiva Makutėnienė
Susitikimo metu projekto partneriai drauge rengė seminarus, kuriuose diskutavo apie virtualaus modelio savybes, apžvelgė kuriamus testus ir užduotis studentams. Naudodamiesi HP5, „Hot Potato“, „Moodle“ programomis, dalyviai kartu su studentais ieškojo geriausių būdų, kaip sėkmingai mokytis konstrukcijų, grafinio projektavimo, modeliavimo ir programavimo. Buvo įvertintos virtualaus „treniruoklio“ funkcijos, numatytos naujos galimybės.
Projekto partneriai dalyvavo mūsų universiteto paskaitose, kuriose studentai buvo supažindinti su VIRTEC treniruokliu ir turėjo galimybę atlikti testus. Vėliau studentai pildė apklausą, kuo naudinga kuriama programinė įranga jų studijų procesui. VGTU šiame projekte atstovauja Fundamentinių mokslų fakulteto (FMF) Inžinerinės grafikos katedros dėstytojai: doc. dr. Daiva Makutėnienė ir lekt. Edgaras Timinskas.
Projektas „Virtualios mokymosi aplinkos plėtra aukštojo mokslo techninėse studijose „VIRTECׅ“ yra finansuojamas iš „Erasmus+“ programos dvejiems metams, apima penkių šalių: Estijos, Lietuvos, Turkijos, Lenkijos ir Kroatijos, institucijas. Projekto metu yra modeliuojamas ir programuojamas virtualus namas „treniruoklis“, kurį studentas skaidydamas dalimis gali susipažinti su pastato konstrukcinėmis dalimis, o vėliau atlikti savikontrolės testus ir užduotis.
Projekto tikslai – tobulinti švietimo ir mokymo kokybę, integruoti naujas modeliavimo technologijas ir grafikos metodus į studijų procesą, suteikti gyvybingą virtualią mokymosi aplinką studentams, neturintiems patirties statybų pramonėje, kuri turėtų būti įdiegta kaip mokymasis darbo vietoje ir mobilumo komponentas. Taip pat siekiama sukurti bendradarbiavimo tinklo pagrindą, kuris leistų bendradarbiauti kuriant kursus ir pritaikant naujas mokymo metodikas bei keičiantis informacija ir žiniomis. Projektu norima plėtoti ir išbandyti namo sudedamųjų dalių ir įvairių jos modifikacijų imitacinio pateikimo efektyvumą, kad būtų galima mokytis statybų ir architektūros srityse, siekiant padidinti susidomėjimą ir palaikyti studentų dalyvavimą.
Tikimasi, kad šio projekto rezultatai bus naudingi mūsų universiteto studentams, dėstytojams, taip pat besimokantiems savarankiškai, o užmegzti draugiški ryšiai su kitų šalių atstovais skatins domėtis mūsų universitetu, jame vykdomomis studijomis.
Daugiau apie projektą rasite čia
Tekstą parengė FMF Inžinerinės grafikos katedros vedėja doc. dr. Daiva Makutėnienė