Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VGTU inžinerijos licėjus – STEM mokyklos ženklo ambasadorius Lietuvoje
2019-10-02
VGTU inžinerijos licėjus – STEM mokyklos ženklo ambasadorius Lietuvoje
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) inžinerijos licėjus dalyvauja European Schoolnet vykdomame projekte, yra pelnęs Competent ženklelį ir tapęs projekto „STEM ženklo mokykla“ (STEM School Label) Lietuvoje mokykla-ambasadore, kuruosiančia kitas šalies mokyklas, siekiančias STEM mokyklos ženklo. Tęsdami projekto veiklą, inžinerijos licėjaus atstovai rugsėjo pabaigoje dalyvavo dirbtuvėse Briuselyje.
VGTU inžinerijos licėjaus direktoriaus pavaduotojos ugdymui Ernesta Smalinskė ir Lina Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė lankėsi Briuselyje vykusiose „33rd Science Projects Workshop in the Future Classroom Lab“ mokslinėse dirbtuvėse, kurių metu kartu su kolegomis iš Lietuvos, Portugalijos, Turkijos, Prancūzijos, Maltos, Serbijos, Belgijos, Šveicarijos, Graikijos, Italijos, Ispanijos, Švedijos, Rumunijos ir Šiaurės Makedonijos nagrinėjo STEM modelio integravimą į bendrojo ugdymo procesą bei dalijosi patirtimi.
Dvi dienas trukusiose mokslo dirbtuvėse dirbdami tarptautinėse grupėse, dalyviai gilinosi į projektinėmis veiklomis bei tyrimais grįstą ugdymo procesą, aptarė vertinimo aspektus ugdymo procese, diskutavo apie lyderystės sąvoką ir svarbą, siekiant ugdymo proceso kokybės, aptarė darbuotojų kvalifikacinių įgūdžių tobulinimo galimybes. Buvo kalbama apie mokyklos ir kitų institucijų bendradarbiavimo svarbą, siekiant užtikrinti mokslo bei praktinių įgūdžių dermę taip suteikiant mokiniams galimybę suvokti teorijos ir praktinio žinių pritaikomumą galimybę.
Akcentuotas komunikavimo ir bendradarbiavimo būtinumas švietimo institucijoje. Dalyviai supažindinti su interaktyviais ir virtualiais įrankiais, įgalinančiais mokytoją kurti novatorišką, šiandienos jauno žmogaus poreikius atliepiantį ugdymą. Ypatingas dėmesys buvo skirtas svarbiausių XXI a. žmogui būtinų įgūdžių bei kompetencijų analizei. Kaip šio projekto dalyvis, VGTU inžinerijos licėjus ir toliau kryptingai sieks profesionalumo bei tobulėjimo integruojant STEM modelį į bendrąjį ugdymą.
VGTU inžinerijos licėjaus direktoriaus pavaduotojos ugdymui Ernesta Smalinskė ir Lina Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė lankėsi Briuselyje vykusiose „33rd Science Projects Workshop in the Future Classroom Lab“ mokslinėse dirbtuvėse, kurių metu kartu su kolegomis iš Lietuvos, Portugalijos, Turkijos, Prancūzijos, Maltos, Serbijos, Belgijos, Šveicarijos, Graikijos, Italijos, Ispanijos, Švedijos, Rumunijos ir Šiaurės Makedonijos nagrinėjo STEM modelio integravimą į bendrojo ugdymo procesą bei dalijosi patirtimi.
Dvi dienas trukusiose mokslo dirbtuvėse dirbdami tarptautinėse grupėse, dalyviai gilinosi į projektinėmis veiklomis bei tyrimais grįstą ugdymo procesą, aptarė vertinimo aspektus ugdymo procese, diskutavo apie lyderystės sąvoką ir svarbą, siekiant ugdymo proceso kokybės, aptarė darbuotojų kvalifikacinių įgūdžių tobulinimo galimybes. Buvo kalbama apie mokyklos ir kitų institucijų bendradarbiavimo svarbą, siekiant užtikrinti mokslo bei praktinių įgūdžių dermę taip suteikiant mokiniams galimybę suvokti teorijos ir praktinio žinių pritaikomumą galimybę.
Akcentuotas komunikavimo ir bendradarbiavimo būtinumas švietimo institucijoje. Dalyviai supažindinti su interaktyviais ir virtualiais įrankiais, įgalinančiais mokytoją kurti novatorišką, šiandienos jauno žmogaus poreikius atliepiantį ugdymą. Ypatingas dėmesys buvo skirtas svarbiausių XXI a. žmogui būtinų įgūdžių bei kompetencijų analizei. Kaip šio projekto dalyvis, VGTU inžinerijos licėjus ir toliau kryptingai sieks profesionalumo bei tobulėjimo integruojant STEM modelį į bendrąjį ugdymą.