Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VILNIUS TECH FMF studentai pateko į Pasaulinės programavimo olimpiados pusfinalį
2024-10-23
VILNIUS TECH FMF studentai pateko į Pasaulinės programavimo olimpiados pusfinalį
Spalio 5 dieną Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) studentai sėkmingai dalyvavo prestižinėje Pasaulinės studentų komandinės programavimo olimpiados (ICPC – International Collegiate Programming Contest) ketvirtfinalio varžybose. Šiame etape jie užsitikrino vietą pusfinalyje, kuris lapkričio pabaigoje vyks Delfto technologijos universitete, Olandijoje.
Programavimo olimpiada, kasmet pritraukianti vis daugiau dalyvių, tapo populiariu renginiu, kurio metu studentai gali išbandyti savo programavimo žinias ir gebėjimus. Tai iliustruoja nuolat didėjantis komandų skaičius. Šiais metais ketvirtfinalyje dalyvavo net 237 komandos iš septynių Šiaurės Europos šalių: Islandijos, Danijos, Estijos, Lietuvos, Norvegijos, Suomijos ir Švedijos.
VILNIUS TECH universitetą atstovavo 9 komandos, kurios kovojo dėl vietos pusfinalyje. Tarp jų, geriausiai pasirodė komanda „VGTU VETARANS“, kurią sudarė universiteto dėstytojai ir treneriai. Nors šie varžėsi tik dėl sportinio intereso, jiems pavyko išspręsti 5 uždavinius ir užimti 41 vietą bendroje turnyro lentelėje.
Tarp komandų, besirungiančių dėl galimybės patekti į pusfinalį, geriausiai sekėsi „VILNIUS TECH 3“ komandai, kurios nariai yra Programų inžinerijos trečio kurso studentas Ernestas Granauskas bei Multimedijos ir kompiuterinio dizaino antro kurso studentas Vytenis Razmus. Jie išsprendė 3 uždavinius ir pateko į pusfinalį.
Detalesnius varžybų rezultatus ir turnyro lentelę galima rasti čia.
Šis pasiekimas įkvepia jaunus programuotojus toliau tobulėti ir siekti dar didesnių laimėjimų tarptautinėse varžybose. Sėkmės jiems artėjančiame pusfinalyje!
Programavimo olimpiada, kasmet pritraukianti vis daugiau dalyvių, tapo populiariu renginiu, kurio metu studentai gali išbandyti savo programavimo žinias ir gebėjimus. Tai iliustruoja nuolat didėjantis komandų skaičius. Šiais metais ketvirtfinalyje dalyvavo net 237 komandos iš septynių Šiaurės Europos šalių: Islandijos, Danijos, Estijos, Lietuvos, Norvegijos, Suomijos ir Švedijos.
VILNIUS TECH universitetą atstovavo 9 komandos, kurios kovojo dėl vietos pusfinalyje. Tarp jų, geriausiai pasirodė komanda „VGTU VETARANS“, kurią sudarė universiteto dėstytojai ir treneriai. Nors šie varžėsi tik dėl sportinio intereso, jiems pavyko išspręsti 5 uždavinius ir užimti 41 vietą bendroje turnyro lentelėje.
Tarp komandų, besirungiančių dėl galimybės patekti į pusfinalį, geriausiai sekėsi „VILNIUS TECH 3“ komandai, kurios nariai yra Programų inžinerijos trečio kurso studentas Ernestas Granauskas bei Multimedijos ir kompiuterinio dizaino antro kurso studentas Vytenis Razmus. Jie išsprendė 3 uždavinius ir pateko į pusfinalį.
Detalesnius varžybų rezultatus ir turnyro lentelę galima rasti čia.
Šis pasiekimas įkvepia jaunus programuotojus toliau tobulėti ir siekti dar didesnių laimėjimų tarptautinėse varžybose. Sėkmės jiems artėjančiame pusfinalyje!