Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VILNIUS TECH „GameOn 2024“ parodoje: nuo simuliatorių, VR žaidimų iki smėlio dėžių
2024-10-23
VILNIUS TECH „GameOn 2024“ parodoje: nuo simuliatorių, VR žaidimų iki smėlio dėžių
Spalio 18-20 dienomis LITEXPO parodų centre vyko didžiausias Baltijos regione žaidimų industrijos renginys „GameOn 2024“, kuriame dalyvavo ir didelio dėmesio sulaukė VILNIUS TECH studentų bei dėstytojų kurti inovatyvūs kompiuteriniai žaidimai, simuliatoriai ir papildytos realybės instaliacija.
VILNIUS TECH stende buvo pristatyta daugiau nei 10 unikalių studentų kurtų žaidimų, atskleidžiančių Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studentų kūrybiškumą, socialinę atsakomybę ir techninius įgūdžius. Itin daug lankytojų dėmesio sulaukė skrydžio ir lenktynių simuliatoriai, leidžiantys patirti AGAI ir Transporto inžinerijos fakultetuose vykdomų studijų unikalumą.
Vienas iš išskirtinių VILNIUS TECH stendo traukos objektų buvo papildytos realybės smėlio dėžės žaidimas „Apollo Defense“, kurio tikslas – statyti gynybinius bokštelius siekiant sutrukdyti priešininkams pasiekti galutinį tikslą. VILNIUS TECH Multimedijos ir kompiuterinio dizaino laboratorijos vadėjas Ernestas Čepulionis pažymėjo: „Šiais metais didžiausio lankytojų dėmesio sulaukė žaidimai, kuriuose naudojami papildomi žaidimo atributai, tokie kaip VR akiniai, smėlio dėžės, judančios platformos. Mūsų stende pristatytas smėlio dėžės žaidimas taip pat leido ne tik realiu laiku valdyti „Tower defense“ tipo žaidimą, bet ir jį paliesti, pajausti. Žmonės tikisi naujų patirčių, todėl mes, kaip universitetas, stengiamės sekti tendenciją ir mokyti studentus, kaip efektyviai ir kūrybiškai taikyti multimedijos technologijas ateities inovacijų kūrimui.“
VILNIUS TECH dalyvavimas „GameOn 2024“ renginyje pabrėžia universiteto įsipareigojimą išlikti technologijų pažangos priešakyje ir suteikti studentams žinias bei įgūdžius, reikalingus sėkmingai karjerai žaidimų ir animacijos industrijose.
VILNIUS TECH stende buvo pristatyta daugiau nei 10 unikalių studentų kurtų žaidimų, atskleidžiančių Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studentų kūrybiškumą, socialinę atsakomybę ir techninius įgūdžius. Itin daug lankytojų dėmesio sulaukė skrydžio ir lenktynių simuliatoriai, leidžiantys patirti AGAI ir Transporto inžinerijos fakultetuose vykdomų studijų unikalumą.
Vienas iš išskirtinių VILNIUS TECH stendo traukos objektų buvo papildytos realybės smėlio dėžės žaidimas „Apollo Defense“, kurio tikslas – statyti gynybinius bokštelius siekiant sutrukdyti priešininkams pasiekti galutinį tikslą. VILNIUS TECH Multimedijos ir kompiuterinio dizaino laboratorijos vadėjas Ernestas Čepulionis pažymėjo: „Šiais metais didžiausio lankytojų dėmesio sulaukė žaidimai, kuriuose naudojami papildomi žaidimo atributai, tokie kaip VR akiniai, smėlio dėžės, judančios platformos. Mūsų stende pristatytas smėlio dėžės žaidimas taip pat leido ne tik realiu laiku valdyti „Tower defense“ tipo žaidimą, bet ir jį paliesti, pajausti. Žmonės tikisi naujų patirčių, todėl mes, kaip universitetas, stengiamės sekti tendenciją ir mokyti studentus, kaip efektyviai ir kūrybiškai taikyti multimedijos technologijas ateities inovacijų kūrimui.“
VILNIUS TECH dalyvavimas „GameOn 2024“ renginyje pabrėžia universiteto įsipareigojimą išlikti technologijų pažangos priešakyje ir suteikti studentams žinias bei įgūdžius, reikalingus sėkmingai karjerai žaidimų ir animacijos industrijose.