Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VILNIUS TECH SKAITO mokslas: pasaulinių vartojimo tendencijų apžvalga duomenų bazėje Passport
2023-11-24
VILNIUS TECH SKAITO mokslas: pasaulinių vartojimo tendencijų apžvalga duomenų bazėje Passport
Tarptautinės rinkos tyrimų kompanijos Euromonitor International duomenų bazė Passport yra vertingas ekonominės ir demografinės informacijos šaltinis. Šioje duomenų bazėje be daugybės statistinių duomenų pateikiama pramonės šakų informacija, analitikų parengtos ataskaitos, prognozės bei didžiųjų pasaulio įmonių duomenys. Passport duomenų bazė – išsamus pirminės informacijos šaltinis, besidomintiems faktais, o ne subjektyviomis interpretacijomis. Tai puikus įrankis rinkti patikimą informaciją savo mokslo tiriamajam darbui.
Kviečiame bendruomenės narius susipažinti su Euromonitor International apžvalga, kurioje pristatomos pasaulinės vartojimo tendencijos 2024 metais. Šios prognozės galimai paveiks kasdienį individų gyvenimą, o įmonės turės keisti savo strategijas ir prisitaikyti prie vyksiančių pokyčių. 2024 metų prognozėse teigiama, kad:
Kviečiame bendruomenės narius susipažinti su Euromonitor International apžvalga, kurioje pristatomos pasaulinės vartojimo tendencijos 2024 metais. Šios prognozės galimai paveiks kasdienį individų gyvenimą, o įmonės turės keisti savo strategijas ir prisitaikyti prie vyksiančių pokyčių. 2024 metų prognozėse teigiama, kad:
- Dirbtinis intelektas bene labiausiai įtakos vartotojų priimamus sprendimus, keis ir jų lūkesčius. Ši technologija stipriai įtraukta į mūsų kasdienį gyvenimą ir greitas jos pritaikymas, turint mažai techninių žinių, gali padėti sukurti daugybę turinio – nuo kūrybinio rašymo iki muzikos ir meno. Vis daugiau įmonių planuoja investuoti į generatyvųjį dirbtinį intelektą, kurio dėka bus paprasčiau analizuoti, panaudoti vartotojų duomenis tikslinei rinkodarai ir kurti naujus produktus.
- Paskutiniai keli metai buvo kupini ekonominių ir politinių neramumų, klimato nelaimių. Visi šie dalykai neigiamai paveikė žmonių emocinę sveikatą, todėl įmonėse bus siekiama atrasti tai, kas klientams keltų pozityvumą, žadintų džiaugsmą, išlaisvintų įtampą, prablaškytų. Emocinė rinkodara taps itin svarbi.
- Klimato kaitos paveikti žmonės vis labiau stengiasi gyventi tvariai. Ateityje išteklius taupantys sprendimai taps aktualesni vis didesniam vartotojų ratui, todėl įmonės taip pat turėtų labiau prisidėti prie planetos išsaugojimo.
- Politiniai neramumai toliau kels diskusijas visame pasaulyje, vis daugiau vartotojų socialiniuose tinkluose dalinsis savo nuomonėmis šiais klausimais. Tuo tarpu įmonėms siūloma atlikti išsamų auditorijos tyrimą, kad suprasti, kaip šios diskusijos įtakos pirkimus ir prekinių ženklų pasirinkimus.
- 2023 m. infliacija pakeitė finansinį mąstymą, dėl kainų kilimo žmonės išmoko taupyti, mažinti perkamąją galią ir ieškoti geriausių pasiūlymų rinkoje. Vartotojams svarbios įvairios lojalumo, atlygio programos su išskirtinėmis privilegijomis, akcijos, kurios privilioja potencialius pirkėjus įmonėms.
- Mokslo ir technologijų pažanga skatins sveikatos bei grožio naujoves, kurias pirkėjai norės išbandyti. Vartotojui svarbus moksliškai įrodytas produkto veiksmingumas, kuris turės tiesioginės įtakos produkto pasirinkimui.
Apie visas šias tendencijas išsamiau sužinosite: Top global consumer trends 2024
Prieiga prie Passport duomenų bazės galima tik iš VILNIUS TECH kompiuterių tinklo. Naudojantis VPN paslauga prie šios duomenų bazės galima prisijungti iš namų. Jungiantis prie VPN paslaugos, saugumui užtikrinti papildomai reikia naudoti dviejų faktorių autentifikaciją (t.y. patvirtinimas mobiliojo įrenginio aplikacijoje arba skambučiu).