Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VILNIUS TECH studentai gyvenimą universitete atspindėjo per kompiuterinius žaidimus
2021-01-04
VILNIUS TECH studentai gyvenimą universitete atspindėjo per kompiuterinius žaidimus
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Fundamentinių mokslų fakulteto Multimedijos ir kompiuterinio dizaino trečio kurso studentai, mokydamiesi kompiuterinių žaidimų dizaino subtilybių, kūrė jų sugalvotus žaidimus pristatančius filmukus. Pagrindinė visų žaidimus pristatančių filmukų tema šiemet buvo „UNIVERSITETAS 2020“.
„2020 m. daugeliui mūsų ilgam įsimins, kaip netikėtumų, nestabilumo ir nuotolinio mokymo metai. Norint paskatinti pasidalinti savo požiūriu į 2020-uosius, dar rugsėjo pradžioje savo studentų paprašiau išlaisvinti savo viduje slypintį kūrybiškumą ir dirbant komandose išvystyti pasirinkto žanro kompiuterinių žaidimų idėjas. Pagrindinis reikalavimas – žaidimas turi atspindėti universitetą 2020 metais. Idėjų originalumu Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studijų programos trečiakursiai nustebino ne tik mane, bet ir savo kursiokus, kurie virtualaus renginio metu patys galėjo nuspręsti, kurios iš 23 idėjų buvo geriausios ir originaliausios“, – po virtualaus renginio savo mintimis dalinosi VILNIUS TECH dėstytoja dr. Ingrida Leščauskienė.
Konkursas vyko trijose kategorijose „COVID ir universitetas“, „Studentiškas gyvenimas" ir „Kitokie nei visi“. Filmukų peržiūra organizuota „Zoom“ aplinkoje, o balsavimas – „Moodle“ platformoje.
Nugalėtojomis buvo paskelbtos trys komandos, tačiau dėmesio vertų idėjų buvo daug daugiau. Kviečiame ir jus į virtualią žaidimų idėjų peržiūrą. Žaidimus pristatančius filmukus galima pažiūrėti ČIA.
„2020 m. daugeliui mūsų ilgam įsimins, kaip netikėtumų, nestabilumo ir nuotolinio mokymo metai. Norint paskatinti pasidalinti savo požiūriu į 2020-uosius, dar rugsėjo pradžioje savo studentų paprašiau išlaisvinti savo viduje slypintį kūrybiškumą ir dirbant komandose išvystyti pasirinkto žanro kompiuterinių žaidimų idėjas. Pagrindinis reikalavimas – žaidimas turi atspindėti universitetą 2020 metais. Idėjų originalumu Multimedijos ir kompiuterinio dizaino studijų programos trečiakursiai nustebino ne tik mane, bet ir savo kursiokus, kurie virtualaus renginio metu patys galėjo nuspręsti, kurios iš 23 idėjų buvo geriausios ir originaliausios“, – po virtualaus renginio savo mintimis dalinosi VILNIUS TECH dėstytoja dr. Ingrida Leščauskienė.
Konkursas vyko trijose kategorijose „COVID ir universitetas“, „Studentiškas gyvenimas" ir „Kitokie nei visi“. Filmukų peržiūra organizuota „Zoom“ aplinkoje, o balsavimas – „Moodle“ platformoje.
Nugalėtojomis buvo paskelbtos trys komandos, tačiau dėmesio vertų idėjų buvo daug daugiau. Kviečiame ir jus į virtualią žaidimų idėjų peržiūrą. Žaidimus pristatančius filmukus galima pažiūrėti ČIA.