Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
VILNIUS TECH vyko tinklaveikos renginys
2023-06-12
VILNIUS TECH vyko tinklaveikos renginys
Birželio 2 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Akademinės paramos centras (APC) organizavo trečiąjį Lietuvos aukštųjų mokyklų tinklaveikos renginį. Renginio organizatoriai šiais metais didžiausią dėmesį skyrė aktualioms diskusijų temoms, kūrė programą, kuri būtų patraukli, naudinga iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų atvykusių mokslininkų, dėstytojų ir administracijos darbuotojų kompetencijų tobulinimui.
Renginio tema „Technologijos ar žmogus keičia aukštąjį mokslą?“ suformuluota atsižvelgiant į dirbtinio intelekto (DI) vartojimo masiškumą Lietuvos ir pasaulio švietimo sistemose. Lektoriai, pakviesti skaityti pranešimų, iš kelių perspektyvų apžvelgė DI temą švietimo srityje, kėlė diskusinius klausimus apie atsakingą DI naudojimą studijų procese bei įkvėpė renginio dalyvius toliau domėtis ir tyrinėti.
APC nuoširdžiai dėkoja Lietuvos sveikatos mokslų lektorei dr. Eglei Misiūnaitei–Bačiauskienei už pasidalinimą patirtimi bei aktualijomis, skaitant pranešimą „Dėstytojo vaidmuo švietimo transformacijos lauke“, Kauno technologijos universiteto docentei dr. Astai Daunorienei už skaitytą pranešimą „Dirbtinis intelektas studijų procese: galimybės ir iššūkiai“, VILNIUS TECH Informacinių technologijų katedros profesorei dr. Simonai Ramanauskaitei, kuri skaitė pranešimą itin daug klausimų ir diskusijų sukėlusia tema „Dirbtinio intelekto galimybės ir ribos“.
Už dalyvavimą tinklaveikos renginyje dėkojame Kauno kolegijai, Klaipėdos universitetui, Lietuvos aukštajai jūreivystės mokyklai, Lietuvos sporto universitetui, Mykolo Romerio universitetui, Šiaulių valstybinei kolegijai, Vilniaus kolegijai, Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijai, Vilniaus universitetui, Vilniaus verslo kolegijai, Vytauto Didžiojo Universitetui bei VILNIUS TECH neformaliam dėstytojų klubui.
Renginio tema „Technologijos ar žmogus keičia aukštąjį mokslą?“ suformuluota atsižvelgiant į dirbtinio intelekto (DI) vartojimo masiškumą Lietuvos ir pasaulio švietimo sistemose. Lektoriai, pakviesti skaityti pranešimų, iš kelių perspektyvų apžvelgė DI temą švietimo srityje, kėlė diskusinius klausimus apie atsakingą DI naudojimą studijų procese bei įkvėpė renginio dalyvius toliau domėtis ir tyrinėti.
APC nuoširdžiai dėkoja Lietuvos sveikatos mokslų lektorei dr. Eglei Misiūnaitei–Bačiauskienei už pasidalinimą patirtimi bei aktualijomis, skaitant pranešimą „Dėstytojo vaidmuo švietimo transformacijos lauke“, Kauno technologijos universiteto docentei dr. Astai Daunorienei už skaitytą pranešimą „Dirbtinis intelektas studijų procese: galimybės ir iššūkiai“, VILNIUS TECH Informacinių technologijų katedros profesorei dr. Simonai Ramanauskaitei, kuri skaitė pranešimą itin daug klausimų ir diskusijų sukėlusia tema „Dirbtinio intelekto galimybės ir ribos“.
Už dalyvavimą tinklaveikos renginyje dėkojame Kauno kolegijai, Klaipėdos universitetui, Lietuvos aukštajai jūreivystės mokyklai, Lietuvos sporto universitetui, Mykolo Romerio universitetui, Šiaulių valstybinei kolegijai, Vilniaus kolegijai, Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijai, Vilniaus universitetui, Vilniaus verslo kolegijai, Vytauto Didžiojo Universitetui bei VILNIUS TECH neformaliam dėstytojų klubui.