Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Alumni
    • Apie alumnus
    • Alumnų klubas
    • Prezidentas ir klubo valdyba
  • Prijunk prie alumnų klubo
  • Galimybės alumnams
  • Renginiai
  • Remiami projektai
  • Naujienlaiškiai
  • Kontaktai
Pradžia
en
Jaunieji kūrėjai prisistato Vilnių pasauliui: nuo rožinio nuotykio iki tamsių praeities šešėlių
2025-06-27

Jaunieji kūrėjai prisistato Vilnių pasauliui: nuo rožinio nuotykio iki tamsių praeities šešėlių

Kokią Vilniaus reklamą rinktumėtės jūs – šmaikščią kitų Europos sostinių alternatyvą, rožinį Šaltibarščių festivalį, o gal pažintinę kelionę po istorijos šešėlius? VILNIUS TECH studentai parengė Vilnių užsienio auditorijai pristatančius komunikacijos kūrybinius projektus. Savo favoritus jau išrinko kelios komisijos, o už kurį reklaminį klipą balsuotumėte jūs?
 
Vilnių užsienio auditorijai pristatantys klipai sulaukia didelio visuomenės susidomėjimo ir diskusijų. Pramogų prodiusavimo bakalauro programos studentai ieškojo Vilniaus pozicionavimo idėjų, rinkosi tikslines auditorijas ir rengė kūrybinius komunikacijos projektus.
 
Po darbų peržiūrų „Go Vilnius“ savo favoritu išrinko projektą „Just as good“. Universiteto komisija pirmą vietą skyrė projektui „Vilnius makes you shokt“. Komisiją sudarė Kūrybinių industrijų fakulteto dėstytojai: kino, reklamų ir muzikos klipų režisierius Ričardas Matačius, pripažintas dokumentinio kino kūrėjas, „Sidabrinės gervės 2025“ laimėtojas Vytautas Puidokas ir šiuolaikinio meno kūrėja doc. dr. Eglė Grėbliauskaitė. Už originalų ir vertingą požiūrį, įkvėpusį diskusiją apie šiuolaikinio miesto tapatybę, abu projektus pažymėjo ir Vilniaus klubo Kultūros komitetas.
 
„Just as good“
 
Projekte „Just as good“ (liet. „Toks pat geras. Tik viskas vienoje vietoje“) Vilnius pristatomas kaip puiki populiariausių turistinių miestų alternatyva. Vilnius – nesusireikšminęs, įvairiapusiškas, lengvabūdiškas, su geru humoro jausmu. Šis projektas nukreiptas į jaunus Vakarų Europos keliautojus, kurie nebenori atsibodusių tradicinių vietų, ieško naujų, aktyvių patirčių.
 
„Čia rasite architektūrą, kultūrą, žaliąsias erdves. Iš esmės viską, kuo žmonės apsimeta besidomintys, bet iš tiesų tik ieškantys kieto fono savo asmenukei“, – šmaikščiai Vilnių pristato projekto autoriai.

Stop kadras
 
„Vilnius makes you shokt“
 
„Vilnius makes you shokt“ (liet. „Vilnius privers tave šokti“) – tai energinga ir išsiskirianti muzikinė kampanija, pozicionuojanti Vilnių kaip patraukliausią Baltijos šalių miestą užsienio jaunuoliams, ieškantiems muzikos renginių ir klubų įvairovės.

Žodis „shokt“ – tai žodžių žaismas, apjungiantis lietuvišką žodį „šokti“ ir anglišką „shocked“ (šokiruotas). Vilnius šokiruos muzikine įvairove ir privers kojas šokti, repo ritmu pažada projekto autoriai.

Stop kadras
 
„One bowl is not enough“
 
Vilnius – sostinė, siūlanti vieną unikaliausių ir kone labiausiai crazy Europoje festivalį, kuriame tiek gyventojai, tiek miesto svečiai galės patirti rožinį nuotykį, tvirtinama projekte „One bowl is not enough“ (liet. „Vieno dubenėlio negana“). Tai – kvietimas į Šaltibarščių festivalį.
 
Projekto autoriai pasinaudoja dirbtinio intelekto teikiamomis galimybėmis ir ragina patirti kultūrą per maistą. Nuotaikingas vaizdo įrašas kylančios įtampos siūlo atsikratyti šaltibarščių vonia bei kviečia į kasmet vykstančio ir besiplečiančio Vilniaus šaltibarščių festivalio renginius.

Stop kadras
 
„Vilnius awaits – swipe to the dark experience“
 
Šio projekto tikslinė auditorija – Vakarų Europos šalių turistai, nuturintys išsamesnių žinių apie skaudžią praeityje Rusijos okupuotų šalių patirtį​. Projekte „Vilnius awaits – swipe to the dark experience“ (liet. „Vilnius kviečia – pasinerk į tamsią praeitį“) pasitelkiami įtampą keliantys elementai, siekiant perteikti sovietinių laikų represinę atmosferą.

Stop kadras
 
„Vilnius. Lights. Action“
 
Projektas „Vilnius. Lights. Action“ (liet. „Vilnius. Šviesos. Veiksmas“) skirtas kino industrijos profesionalams, Vilnių pristatant kaip patrauklią lokaciją filmavimams ir filmų gamybai. Apie miesto ir šalies privalumus kino produkcijai pasakoja lokacijų vadybininkas Jonas Špokas.

Stop kadras
 
Studentų komandos sukūrė ir kitų reklaminių kampanijų. Darbų temos apėmė architektūrą, kultūrą, istoriją, šiuolaikinius miesto ritualus, o rezultatai – nuo vaizdo klipų iki afišų ir koncepcinių šūkio pasiūlymų – parodė jaunų kūrėjų drąsą ir įžvalgą.

Pavyzdžiui, projektas „Vilnius. Where ambition meets success“ (liet. „Vilnius. Kur ambicijos virsta sėkme“) orientuotas į verslininkus ir Vilnių atskleidžia kaip puikią erdvę, norintiems plėtoti verslą, gyventi su šeima ir mėgautis gyvenimo kokybe. Projekte „Better than ever“ (liet. „Geriau nei bet kada“) iš tėvynės emigravę lietuviai kviečiami sugrįžti. Projekte „Choose the city not the crowds“ (liet. „Rinkis miestą, ne minias“) turistams siūloma ramybė, keliavimas be streso.

 
„Mums įdomu, kaip jauni žmonės mato miestą ir kaip jį komunikuotų. Studentų pasiūlymai – kartais provokuojantys, kartais labai taiklūs“, – teigia „Go Vilnius“ vyresnioji rinkodaros projektų vadovė Rūta Kedytė. Anot jos, tokie projektai – ne tik puiki drąsios kūrybos laboratorija, bet ir puiki terpė suprasti, kad miesto įvaizdis yra jautrus, daugiasluoksnis darinys. „O gebėjimas derinti idėjų laisvę su auditorijų jautrumu – viena subtiliausių komunikacijos kompetencijų“, – sako R. Kedytė.
 
Pasak doc. dr. E. Grėbliauskaitės, tai kūrybinė užduotis, bet kartu ir rimta praktika – neatsiejama nuo realių verslo iššūkių, su kuriais studentai susidurs profesinėje aplinkoje: „Matome ryškų potencialą – daugelis idėjų galėtų būti toliau plėtojamos.“
 
Pasak Kūrybinių industrijų fakulteto dekanės prof. dr. Vaidos Asakavičiūtės, tokio pobūdžio kūrybiniai projektai suteikia jauniesiems kūrėjams galimybę ne tik tobulinti kūrybinius įgūdžius, bet ir įgyti strateginio mąstymo, komunikacijos bei darbo su verslu patirties: „Studentai, dirbdami su realiomis užduotimis, gali pritaikyti studijų metu įgytas teorines žinias praktiškai, o tai yra neįkainojama patirtis jų profesiniam augimui.“
 
Vienas iš tokių projektų buvo įgyvendintas bendradarbiaujant su „Go Vilnius“ – oficialia Vilniaus miesto plėtros agentūra. Partnerystė su tokia organizacija leidžia studentams iš arti pažinti miesto komunikacijos iššūkius ir prisidėti prie sprendimų kūrimo.
 
„Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su tokiais partneriais kaip „Go Vilnius“ – tai ne tik stiprina studijų kokybę, bet ir prisideda prie profesionalios, ateities komunikacijos specialistų kartos ugdymo“, – teigia dekanė.

Orginalus šaltinis: LRT.
Alumni
Alumni
Apie alumnus
Alumnų klubas
Prezidentas ir klubo valdyba
Prijunk prie alumnų klubo
Prijunk prie alumnų klubo
Galimybės alumnams
Galimybės alumnams
Renginiai
Renginiai
Remiami projektai
Remiami projektai
Naujienlaiškiai
Naujienlaiškiai
Kontaktai
Kontaktai
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (8 5) 274 4949, (8 5) 237 0655; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (8 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413 crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA