Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • „LinkMenų fabrikas“
  • „Faux Real Studio“
  • Studentams
    • Instruktažai
    • Dirbtuvių rezervacija
    • Praktikos pasiūlymai
    • Finansavimas ir stipendijos
    • Tarptautinės mokyklos
  • Paslaugos
    • Paslaugos
    • Edukacijos ir atvirų durų dienos
    • Vykdyti projektai
    • Dirbtuvės ir įranga
  • Įkvėpimo rinkiniai
    • Leidinys: our story
    • Studentų gidas
    • Dėstytojų gidas
    • Produktų žurnalas
    • Produktų žurnalas
    • Kiti leidiniai
    • Naujienos
  • Kontaktai
    • Kontaktai
    • Virtualus turas
Pradžia
en
„LinkMenų fabrikas“ Įkvėpimo rinkiniai Naujienos Aktualu ir Lietuvoje: sportas, populiarumu pranokstantis Rio olimpines žaidynes
  • Leidinys: our story
  • Studentų gidas
  • Dėstytojų gidas
  • Produktų žurnalas
  • Produktų žurnalas
  • Kiti leidiniai
  • Naujienos
 Aktualu ir Lietuvoje: sportas, populiarumu pranokstantis Rio olimpines žaidynes
2016-10-28

Aktualu ir Lietuvoje: sportas, populiarumu pranokstantis Rio olimpines žaidynes

Elektroninė erdvė ir sportas? Nors iš pirmo žvilgsnio tai skamba nesuderinamai, šias dvi sąvokas puikiai apjungia kita – elektroninis sportas, dar vadinamas eSportu. Kalbėti apie eSportą reikėtų pradėti nuo smagaus fakto: Major League Gaming (MLG) duomenimis, Rio 2016 olimpinių žaidynių žiūrimumas buvo beveik 2,5 karto mažesnis nei prieš jį vykusio Counter Strike: Global Offensive elektroninio sporto turnyro Kolumbus mieste. Tad kas yra tas Lietuvoje vis dar daugeliui mistiškai skambantis reiškinys, pasaulyje populiarumu lenkiantis net  olimpines žaidynes?
 
Terminologija apibrėžia, jog elektroninis sportas yra virtuali kompiuterinių žaidimų varžybų forma. Kitaip tariant, tai yra sportinis kompiuterinių žaidimų rėžimas, kurio metu siekiama nugalėti savo priešininką ar priešininkų komandą ir, laimėjus kovą po kovos, brautis per turnyrinę lentelę iki pat pjedestalo. Tai įprastai garantuoja piniginius ir (ar) daiktinius prizus.
Lietuvoje dar gaji nuomonė, kad kompiuteriniai  žaidimai – nesubrendusio žmogaus pramoga, vaikiškas užsiėmimas. Visgi taip yra dėl to, kad dažnas nesuprantame tikrųjų šio reiškinio apimčių pasauliniu mastu, akivaizdžiai pastebimo eksponentinio augimo ir rinkoje atsiradusių galimybių.
 
Newzoo tyrimų agentūros spėjimu eSporto scena per artimiausius 3 metus augs po daugiau nei 40% kasmet, ir jau 2019 metais rinkos vertė viršys 1 milijardą JAV dolerių. Jau keletą metų eSportas prie ekranų surenka didesnes auditorijas nei, sakykime, NBA, NHL ar F-1, o pasaulyje vis daugėja valstybių, kurios eSportą oficialiai pripažino sportu ir net įtraukė jį į švietimo sistemą.
 
Mūsų šalyje egzistuoja pavienių talentų, kurie atstovauja didžiausių pasaulio eSporto organizacijų vardui, priklauso Top 100 geriausių žaidėjų pagal pasaulinį reitingą bei iš to uždirba nemažai pinigų. Nors lokali infrastruktūra vis dar ganėtinai gležna, jaučiamas nemažas pagyvėjimas bei augimas, kadangi šia sritimi aktyviai pradeda domėtis vis daugiau lokalių bei tarptautinių įmonių, žurnalistų, investuotojų ir net švietimo atstovų.
 
Vienas jų – Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas (VGTU), aktyviai žengiantis į elektroninio sporto sceną, prisidėdamas prie jos plėtros. Taigi nenuostabu, kad šis universitetas yra vienas iš jau lapkričio 12-ąją prasidėsiančio Varlė.lt Lietuvos moksleivių eSporto lygos turnyro globėjų, o baigiamoji renginio dalis vyks būtent kūrybos ir inovacijų centre VGTU „LinkMenų fabrikas“.
 
„eSportas turi tikrai nemenkų sąsajų su švietimu, juk įtraukiantys kompiuteriniai žaidimai dažnai tampa paskata pasigilinti į tai, kaip jie kuriami. Taigi, tai gali jaunimą įkvėpti ne tik tapti elektroninio pasaulio asais, bet ir skaitmeninio pasaulio kūrėjais“, – sako VGTU „LinkMenų fabriko“ direktorius Adas Meškėnas. 
Prisidėk ir tu prie šio vis labiau populiarėjančio renginio – registraciją į eSporto turnyrą jau atidaryta (registruokis turnyro puslapyje www.lmesl.lt)! Beje, nepamiršk, kad turnyre gali ne tik įrodyti visiems savo pranašumą, bet ir laimėti pinigų – jo prizinis fondas sieks ne mažiau 1500 eurų.
„LinkMenų fabrikas“
„LinkMenų fabrikas“
„Faux Real Studio“
„Faux Real Studio“
Studentams
Studentams
Instruktažai
Naujo vartotojo registracija
Instruktažai
Dirbtuvių rezervacija
Biurai
Medijų dirbtuvės
Mechanikos dirbtuvės
Dirbtuvių įranga
Praktikos pasiūlymai
Finansavimas ir stipendijos
Tarptautinės mokyklos
Paslaugos
Paslaugos
Paslaugos
3D spauda - DLP
3D spauda - FDM
Pjovimas ir graviravimas lazeriu
Techninės ir dizaino konsultacijos
Prototipo kūrimas
Įterptinių sistemų programavimas
Fotostudija, fotografijos ir vaizdo įrašų paslaugos
Audio studijos paslaugos
Edukacijos ir atvirų durų dienos
Vykdyti projektai
Nusiraminimo ir įsižeminimo stotelė – „Ramybės niša“ Bastėjoje
Kalbanti Bastėja
Garsinė istorijos stotelės Bastėjoje
Drėkintuvas meniniam samanų paveikslui išsaugoti
Interaktyvūs eksponatai Lietuvos Jūrų muziejui
Sausio 13-osios Atminimo stotelė
Autonominė augalų auginimo dėžė „AutoGreen“
Baby Portal
pOrtalas
Lietuvos gyvybes mokslų industrijos stendas
Blynų spausdintuvas
Burning Man meno instaliacija
Smėlio braižytuvas
Samsung Rocket
Skraidantis namas
4G automobilis
Alaus skonio stiprintuvas
Music box
Įmonės vertybių siena
Divine Mercy 3D
Princo atminimas
#NanoJesus
Interaktyvus taromatas
Išmanusis inkilas
Žalias Vilnius
LinkMedis
Interaktyvus LED ekranas
Interaktyvus nuotraukų stendas
Industrinių šviestuvų dirbtuvės
Šviestuvų dirbtuvės senjorams
Dirbtuvės ir įranga
Įkvėpimo rinkiniai
Įkvėpimo rinkiniai
Leidinys: our story
Studentų gidas
Dėstytojų gidas
Produktų žurnalas
Produktų žurnalas
Kiti leidiniai
Naujienos
Kontaktai
Kontaktai
Kontaktai
Virtualus turas
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybiškumo ir inovacijų centras “LinkMenų fabrikas”
Linkmenų g. 28, Vilnius   
Telefonas (0 5) 251 2473   El. paštas crypt:bGlua21lbnVmYWJyaWthc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdA==:xx crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA