Seminaras „Efektyvaus bendravimo įgūdžiai“ skirtas VGTU edukologinių kompetencijų ekspertams
Seminaras „Efektyvaus bendravimo įgūdžiai“ skirtas VGTU edukologinių kompetencijų ekspertams
2017-04-11 09:00
val.
SRA-I Senato posėdžių salė
8 akad. val. seminaras „Efektyvaus bendravimo įgūdžiai“ vyks balandžio 11 d. 9.00 val. SRA-I Senato posėdžių salėje.
Lektorė psichologė Lolita Kuginienė
PROGRAMOS
PAVADINIMAS
|
EFEKTYVAUS BENDRAVIMO ĮGŪDŽIAI
|
TRUKMĖ
|
8 akad. val.
|
DALYVIAI
|
VGTU dėstytojai - ekspertai
|
TIKSLAI
|
Tobulinti dalyvių efektyvaus bendravimo gebėjimus ir praktinius įgūdžius.
|
UŽDAVINIAI
|
|
MOKYMO METODAI
|
Mokymo metodai grindžiami kognityvine ir interaktyviąja mokymosi strategijomis, mokymu(si) iš patirties ir bendradarbiaujant: interaktyvi paskaita, specifinių darbinių pavyzdžių ir situacijų analizė, diskusija, situacijų modeliavimas, audiovizualinių priemonių naudojimas, individualios ir grupinės praktinės užduotys.
*Dėstomos medžiagos turinys bei seminaro eiga derinami prie dalyvių poreikių, jų veiklos specifikos ir turimų įgūdžių.
|
MOKYMO MODULIŲ TEMOS IR TURINYS
|
Kas yra efektyvus bendravimas ir kodėl jis svarbus? Bendravimas turinio ir santykių aspektu. Bendravimo proceso etapai: kuriame etape dažniausiai aš įstringu? Kas yra psichologinis kontaktas? Emocijų ir mąstymo ryšys. Nuostatų daroma įtaka kontakto užmezgimui ir palaikymui. Pozicijos ir vaidmenys bendravime.
Bendravimo turinys: kalbėjimas ir klausymas. Kaip mes suvokiame informaciją? Suvokimo subjektyvumas. Sprendimų ir informacijos pateikimas. Efektyvios žinios formulavimas. Žinios struktūra. Pozityvi ir negatyvi kalba.
Dialogo tipai. Dialogo tipo pasirinkimas ir dialogo valdymas. Dialogo valdymo priemonės: aktyvaus klausymo technikos. Kaip klausyti, kad kitas kalbėtų?
Nežodinės bendravimo priemonės. Ką signalizuoja mūsų kūnas? Paslėptas bendravimo lygmuo ir kaip jį iššifruoti?
Sudėtingos bendravimo situacijos: nuo pavojų prie galimybių. Konflikto valdymas: ką aš galiu? Tipinės žmonių reakcijos kaltinimo situacijose. Emocijos konflikte ir jų valdymas. Efektyvūs veiksmai konflikto situacijoje.
Konfrontacija ir kritiniai pokalbiai. Konfrontacijos įgūdžiai: ką ir kaip konfrontuoti. Kritinių pastabų išsakymo ir priėmimo įgūdžiai. Prašymas ir reikalavimas.
|
-
- Puslapio administratoriai: