Pradžia
  • Naujienos
  • Sapere Aude
Pradžia
VILNIUS TECH Naujienų portalas Naujausios Universiteto studentai įrodė: inžinerinis mąstymas puikiai dera su kūrybiškumu
  • Naujausios
  • Nuotraukų galerijos
Universiteto studentai įrodė: inžinerinis mąstymas puikiai dera su kūrybiškumu
2025-06-25

Universiteto studentai įrodė: inžinerinis mąstymas puikiai dera su kūrybiškumu

VILNIUS TECH studentai – Vakaris Miceika, Rugilė Švagždytė ir Jokūbas Setkauskas ėmėsi iniciatyvos – pristato universitetą iš naujos perspektyvos, t. y. jų pačių akimis. Įgyvendindami šį išskirtinį projektą, jie sukūrė vaizdo įrašą, kuriame atsiskleidžia ne tik VILNIUS TECH architektūra bei studijų aplinka, bet ir bendruomeniškumas, inovatyvi aplinka, studentiškas gyvenimo ritmas. 
 
Vakaris Miceika – projekto prodiuseris, Fundamentinių mokslų fakulteto Multimedijos ir kompiuterinio dizaino I kurso studentas
 
Komandos narys, kurio VILNIUS TECH atstovai paprašė suburti komandą ir nufilmuoti geriausią reklamą, kokią šis universitetas yra matęs. Jis – pagrindinis operatorius. Taip pat ir žmogus, kuris visus kadrus sujungė į nuostabią, vieną minutę trunkančią universiteto reklamą.
 
Rugilė Švagždytė – projekto režisierė, Kūrybinių industrijų fakulteto Pramogų prodiusavimo I kurso studentė
 
Komandos narė, kuri viską prižiūrėjo iki paskutinės smulkmenos. Ji organizavo filmavimo laikus, taisė kitų komandos narių klaidas ir juos.
 
Jokūbas Setkauskas – operatorius, Fundamentinių mokslų fakulteto Multimedijos ir kompiuterinio dizaino I kurso studentas
 
Komandos narys, kuris užtikrino, jog operatorius nedarytų klaidų, per monitorių kiekvieną filmavimą akylai stebėjo, kas filmuojama. Jis į projektą įdėjo didelę dalį savęs, nuolat galvojo, kokį papildomą kadrą nufilmuoti, ką pridėti ir pan.
 
Kaip gimė idėja sukurti reklamą apie VILNIUS TECH?
 
V. Miceika: Idėja gimė tuomet, kai Fundamentinių mokslų fakulteto prodekanė doc. dr. Dovilė Deltuvienė paskambino man ir užsiminė, jog universitetui reikėtų įdomios reklamos, padėsiančios į universitetą pritraukti naujų studentų.
 
Prodekanė pasidalijo su manimi savo lūkesčiais, o aš, nieko nelaukęs, kibau į darbus ir pradėjau burti komandą.
 
Su kokiais iššūkiais susidūrėte, kurdami reklamą apie VILNIUS TECH?
 
V. Miceika: Iššūkių buvo be galo daug – laiko trūkumas, prastas oras, kūrybinė krizė, nuovargis ir kt. Džiaugiuosi, kad vis dėlto su visomis problemomis pavyko puikiai susitvarkyti.
 
J. Setkauskas: Reklamos kūrimas pareikalavo daug laiko ir pastangų. Pasitaikė, kad dirbdavome ir naktimis.
 
R. Švagždytė: Neturėdami galutinio reklamos plano ir idėjos, norėjome kuo greičiau pradėti filmavimus. Įvairių leidimų gavimas, patalpų apžiūros, aktorių paieška ir kt. taip pat nebuvo lengva reklamos kūrimo dalis.
 
Kokia pagrindinė šios reklamos idėja?
 
V. Miceika: Pagrindinė idėja – parodyti viską, ką pirmo kurso studentas, atėjęs į universitetą, per ketverius metus gali iš jo pasiimti. Ši mokymosi įstaiga siūlo be galo daug, jau nekalbant apie aukštą mokslo lygį. Dar per pirmą susitikimą su komandos nariais nusprendėme reklamoje tai pabrėžti.

Reklama yra dokumentinio filmo anonso stiliaus. Du pagrindiniai aktoriai vaidina pirmo kurso studentus, kurie atvažiuoja į VILNIUS TECH nieko apie jį nežinodami. Pagrindinėje dalyje rodoma, kaip studentai ketverius metus mokosi universitete, praktiškai išbando beveik viską, ką siūlo universitetas. Pabaigoje rodoma, kaip  be galo laimingi studentai baigia studijas VILNIUS TECH. 
 
J. Setkauskas: Ketveri metai universitete prabėgs labai greitai, todėl jauni žmonės iš studijų aplinkos privalo pasiimti viską ir, žinoma, siekti mokslo aukštumų.
 
R. Švagždytė: Pasiimti viską, ką suteikia universitetas, t. y. visas galimybes. Laikas bėga nenumaldomai, o viskas gali tuoj pat pasibaigti.
Kuo ši reklama išskirtinė?
 
V. Miceika: Manau, dėl kelių priežasčių:  šia reklama žiūrovui siunčiame žinutę ir parodome, ką VILNIUS TECH jam suteiks, be to, neilga reklama itin prikausto dėmesį.
 
J. Setkauskas: Jauni žmonės jį kuria jauniems žmonėms, tad gal tokiu būdu bus įmanoma lengviau pasiekti būsimus studentus.
 
R. Švagždytė: Jis atskleidžia mus pačius – pirmakursius, kurie nedrąsiai peržengė universiteto slenkstį nežinodami, ko tikėtis. Pirmaisiais studijų metais supratau, kad VILNIUS TECH siūlo daugybę galimybių studentams, apie kurias daugelis arba nežino, arba tiesiog nesistengia jų išnaudoti. Šis darbas ne tik parodo, kiek daug universitetas siūlo, bet kartu ir primena, kad reikia nuolatos stengtis, veikti ir pasinaudoti kiekviena suteikiama galimybe.
 
V. Miceika: Noriu padėkoti visiems, kurie prisidėjo prie šio projekto įgyvendinimo. Turėjome beprotiškai daug darbo ir emocijų svyravimo – nuo liūdesio iki džiaugsmo. Tačiau esame itin patenkinti galutiniu savo darbo rezultatu. Ypač noriu padėkoti savo komandos kolegoms –  Rugilei ir Jokūbui, be kurių indėlio šis projektas nebūtų įgyvendintas. Ačiū VILNIUS TECH bendruomenei už pasitikėjimą!

Studentų sukurtą reklamą galite išvysti čia.
    • Puslapio administratoriai:
Naujienos
Naujienos
Sapere Aude
Sapere Aude
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (0 5) 274 4949, (0 5) 274 5010; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (0 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij52aWxuaXVzdGVjaEB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA