Žinių ir technologijų perdavimo centras
Naujienos
„OUTPACE“: kaip pasitelkus populiarią kultūrą galime paskatinti turizmo inovacijas?
2021-04-29
„OUTPACE“: kaip pasitelkus populiarią kultūrą galime paskatinti turizmo inovacijas?
Kroatijos Dubrovniko miestą staiga išpopuliarinę žymieji HBO „Sostų Karai“, pasaulinį dėmesį į Lietuvą atkreipęs HBO „Černobilis“ ar BBC „Karas ir taika“ – tai tik keletas pavyzdžių kaip populiarioji kultūra gali atkreipti dėmesį į šalį kaip į tam tikrą turizmo objektą. Turizmo sektoriui, kaip svarbiam ekonomikos komponentui, šis populiariosios kultūros (filmų, televizijos serialų, knygų, muzikos) paskatintas susidomėjimas turistiniais objektais šiais laikais gali būti netgi gyvybiškai svarbus. Vis tik, ši popkultūros paskata tam tikrai turistinei vietovei gali būti trumpalaikė. Pastebima, kad dauguma turizmo sektoriaus įmonių puikiai teikia tradicines paslaugas, tačiau susiduria su sunkumais įvaldant popkultūros atnešamas naudas ir galimybes arba tiesiog apie jas nežino.
Atsižvelgiant į šia situaciją, „Erasmus+” projektas „OUTPACE“ siekia suteikti turizmo ir kūrybinių industrijų pedagogams, augimu suinteresuotiesiems mažų ir vidutinių įmonių subjektams ir verslininkams žinių ir įgūdžių inovatyviai panaudoti popkultūros tendencijas, siekiant paskatinti verslo galimybes turizmo srityje.
Link inovuoto turizmo: metodikos ir resursai
„OUTPACE“ projekto rezultatai – intelektiniai produktai, susideda iš veiksmų plano, popkultūros išteklių paketo, atvirųjų švietimo išteklių ir šiems ištekliams lengvai pasiekti sukurtos mobiliosios aplikacijos.
Projekto metu kuriamas veiksmų planas individualiai pritaikytas kiekvienos partnerės šalies regionui tirti. Jame išryškinamas ir analizuojamas regionuose vyraujančių įgūdžių trūkumas. Veiksmų planu taip pat siekiama išlaikyti nuolatinį suinteresuotų šalių bendradarbiavimą.
Popkultūros išteklių paketas sukurtas siekiant supažindinti turizmo, kūrybinių industrijų ir kultūros paveldo darbuotojus ir kitas suinteresuotąsias šalis su popkultūros turizmo koncepcija ir šios turizmo rūšies galimybėmis pakeisti regioninę turizmo ekonomiką.
„OUTPACE“ projekto metu taip pat kuriami atvirieji švietimo ištekliai. Šie ištekliai leis aukštojo mokslo, profesinio mokymo ir verslo paramos organizacijoms sistemingai taikyti naujus mokymo metodus ir taip kurti inovatyvius ir tvarius produktus ir paslaugas, pagrįstas popkultūros galimybėmis.
Galiausiai, projekto mobilioji aplikacija, skirta pedagogams, studentams, verslininkams ir visiems, norintiems pereiti prie turizmo ir skaitmeninio turinio naudojimo pasitelkiant kūrybines industrijas, suteiks tiesioginę prieigą prie mokymo ir mokymosi resursų.
Projekto tikslinės grupės – aukštojo mokslo institucijos, turizmo industrijos ir kūrybinės mažosios ir vidutinės įmonės, verslo plėtros ir profesinio švietimo organizacijos, kiti suinteresuoti asmenys iš turizmo plėtros ir kūrybinių industrijų pramonės bei verslo ir turizmo sričių studentai.
Projekto vykdymo laikotarpis 2019-09-01-2021-08-31.
Projektas „OUTPACE“ yra dalinai finansuojamas Europos Sąjungos programos „Erasmus+”.
Projekto koordinatorius – Vilniaus Gedimino technikos universitetas (Lietuva). Projekto partneriai – Canice Consulting (Jungtinė Karalystė), University of Greenwich (Jungtinė Karalystė), Icelandic tourism research centre (Islandija), Momentum educate + innovate (Airija) ir Swedish tourism innovation center (Švedija).
Daugiau apie projektą rasite čia.
Atsižvelgiant į šia situaciją, „Erasmus+” projektas „OUTPACE“ siekia suteikti turizmo ir kūrybinių industrijų pedagogams, augimu suinteresuotiesiems mažų ir vidutinių įmonių subjektams ir verslininkams žinių ir įgūdžių inovatyviai panaudoti popkultūros tendencijas, siekiant paskatinti verslo galimybes turizmo srityje.
Link inovuoto turizmo: metodikos ir resursai
„OUTPACE“ projekto rezultatai – intelektiniai produktai, susideda iš veiksmų plano, popkultūros išteklių paketo, atvirųjų švietimo išteklių ir šiems ištekliams lengvai pasiekti sukurtos mobiliosios aplikacijos.
Projekto metu kuriamas veiksmų planas individualiai pritaikytas kiekvienos partnerės šalies regionui tirti. Jame išryškinamas ir analizuojamas regionuose vyraujančių įgūdžių trūkumas. Veiksmų planu taip pat siekiama išlaikyti nuolatinį suinteresuotų šalių bendradarbiavimą.
Popkultūros išteklių paketas sukurtas siekiant supažindinti turizmo, kūrybinių industrijų ir kultūros paveldo darbuotojus ir kitas suinteresuotąsias šalis su popkultūros turizmo koncepcija ir šios turizmo rūšies galimybėmis pakeisti regioninę turizmo ekonomiką.
„OUTPACE“ projekto metu taip pat kuriami atvirieji švietimo ištekliai. Šie ištekliai leis aukštojo mokslo, profesinio mokymo ir verslo paramos organizacijoms sistemingai taikyti naujus mokymo metodus ir taip kurti inovatyvius ir tvarius produktus ir paslaugas, pagrįstas popkultūros galimybėmis.
Galiausiai, projekto mobilioji aplikacija, skirta pedagogams, studentams, verslininkams ir visiems, norintiems pereiti prie turizmo ir skaitmeninio turinio naudojimo pasitelkiant kūrybines industrijas, suteiks tiesioginę prieigą prie mokymo ir mokymosi resursų.
Projekto tikslinės grupės – aukštojo mokslo institucijos, turizmo industrijos ir kūrybinės mažosios ir vidutinės įmonės, verslo plėtros ir profesinio švietimo organizacijos, kiti suinteresuoti asmenys iš turizmo plėtros ir kūrybinių industrijų pramonės bei verslo ir turizmo sričių studentai.
Projekto vykdymo laikotarpis 2019-09-01-2021-08-31.
Projektas „OUTPACE“ yra dalinai finansuojamas Europos Sąjungos programos „Erasmus+”.
Projekto koordinatorius – Vilniaus Gedimino technikos universitetas (Lietuva). Projekto partneriai – Canice Consulting (Jungtinė Karalystė), University of Greenwich (Jungtinė Karalystė), Icelandic tourism research centre (Islandija), Momentum educate + innovate (Airija) ir Swedish tourism innovation center (Švedija).
Daugiau apie projektą rasite čia.
-
- Puslapio administratoriai:
- Lina Bakšienė
- Ugnė Daraškevičiūtė