Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centras
Išmanių ir klimatui neutralių kompetencijų centro naujienos
Eksperto atsiliepimas apie Marketingo valdymo magistrantūros specializaciją
2021-06-14
Eksperto atsiliepimas apie Marketingo valdymo magistrantūros specializaciją
ATSAKINGAS SPECIALYBĖS PASIRINKIMAS – TAI KRYPTINGAS IR SĖKMINGAS AUGIMAS KARJEROJE
„Marketingo valdymas – puikus studijų krypties pasirinkimas, bet ne kiekvienam.“ – teigia daugiau nei 20 metų marketingo srityje dirbanti ekspertė, VILNIUS TECH docentė – partnerė Živilė Šimkienė. Per ilgametę darbo praktiką su įmonėmis ir studentais Ž. Šimkienei teko įsitikinti, kad asmenys, įsigilinę į pasirinktą studijų kryptį ir išanalizavę jos įtaką galimai praktinei veiklai, daug greičiau gauna pageidaujamą darbą. Žinantys, ko nori studentai sėkmingai įsidarbina ir puikiai save realizuoja darbo vietoje, jie jaučia teigiamus jausmus pasirinktai veiklos krypčiai, greičiau pakyla pareigybės pozicijoje. Studentai, besimokantys jiems įdomioje studijų kryptyje, su įsitraukimu semia žinias, jie yra patenkinti studijomis ir vertina dėstytojų skiriamą laiką.
Asmenys, kurių specialybės pasirinkimo motyvai nebuvo orientuoti į studijų krypties analizę ir karjeros srities įsivertinimą, dažniausiai sukuria diskomfortą tiek pačiam sau, tiek aplinkai.
„Tik mūsų pačių pasirinkimo tvirtumas ir kokybė lemia santykį į aplinką ir mūsų sėkmę. Analizuokite ir rinkitės atsakingai, atraskite savo susidomėjimo sritį, tik žinodami, ko norime ir kur save matome ilgalaikėje perspektyvoje pilnavertiškai realizuojame savo profesinį potencialą, esame sėkmingi ir laimingi.“, - teigia marketingo ekspertė, VILNIUS TECH docentė - partnerė Živilė Šimkienė.
Renkantis Marketingo valdymo studijų programą rekomenduotina žinoti pagrindinius šios srities ypatumus:
„Marketingo valdymas – puikus studijų krypties pasirinkimas, bet ne kiekvienam.“ – teigia daugiau nei 20 metų marketingo srityje dirbanti ekspertė, VILNIUS TECH docentė – partnerė Živilė Šimkienė. Per ilgametę darbo praktiką su įmonėmis ir studentais Ž. Šimkienei teko įsitikinti, kad asmenys, įsigilinę į pasirinktą studijų kryptį ir išanalizavę jos įtaką galimai praktinei veiklai, daug greičiau gauna pageidaujamą darbą. Žinantys, ko nori studentai sėkmingai įsidarbina ir puikiai save realizuoja darbo vietoje, jie jaučia teigiamus jausmus pasirinktai veiklos krypčiai, greičiau pakyla pareigybės pozicijoje. Studentai, besimokantys jiems įdomioje studijų kryptyje, su įsitraukimu semia žinias, jie yra patenkinti studijomis ir vertina dėstytojų skiriamą laiką.
Asmenys, kurių specialybės pasirinkimo motyvai nebuvo orientuoti į studijų krypties analizę ir karjeros srities įsivertinimą, dažniausiai sukuria diskomfortą tiek pačiam sau, tiek aplinkai.
„Tik mūsų pačių pasirinkimo tvirtumas ir kokybė lemia santykį į aplinką ir mūsų sėkmę. Analizuokite ir rinkitės atsakingai, atraskite savo susidomėjimo sritį, tik žinodami, ko norime ir kur save matome ilgalaikėje perspektyvoje pilnavertiškai realizuojame savo profesinį potencialą, esame sėkmingi ir laimingi.“, - teigia marketingo ekspertė, VILNIUS TECH docentė - partnerė Živilė Šimkienė.
Renkantis Marketingo valdymo studijų programą rekomenduotina žinoti pagrindinius šios srities ypatumus:
- Marketingas – tai į rinkos formavimą orientuota specialybė, integruojanti analitinių ir kūrybinių gebėjimų žinias;
- Marketingo analitika – tai būtina išmanymo sritis kiekvienam šioje srityje dirbančiam specialistui, ji apima verslo aplinkos analizę ir vertinimą, kainodarą, rinkos tyrimus, vartotojų analizę ir tyrimus, duomenų skaičiavimus ir analizę;
- Marketingas – tai kontaktų generavimas komunikuojant su tikslu pasiekti kuo daugiau tikslinių vartotojų ir siekis, kad jie sužinotų apie pasiūlymą, jį priimtų, juo susidomėtų, įsigytų siūlomas paslaugas ar produktus;
- Marketingas – tai produktų vertės, jų galimybių rinkoje nustatymas, kokybės ir prekės ženklo išskirtinumo rinkoje identifikavimas;
- Marketingas – tai produktų pardavimo kanalų nustatymas ir jų judėjimo – tiekimo grandinės organizavimas;
- Marketingo komunikacija – tai reklama, ryšiai su visuomene, pardavimų skatinimas, skaitmeninis marketingas, asmeniniai pardavimai, tiesioginis marketingas;
- Marketingo veiklos organizavimas – tai marketingo ir komunikacijos strategijos ir taktinių veiksmų plano paruošimas, jo realizavimas ir koordinavimas.