Verslo vadybos fakultetas
Verslo vadybos fakultetas
Naujausia informacija
Marketingo valdymo specialistai - viena paklausiausių pozicijų darbo rinkoje
2019-04-30
Marketingo valdymo specialistai - viena paklausiausių pozicijų darbo rinkoje
Vadovaujantis Užimtumo tarnybos (buvusios Darbo biržos) duomenimis, vieni daugiausia įsidarbinimo galimybių Lietuvoje turinčių specialistų 2019 m. yra reklamos ir rinkodaros sričių specialistai, kurių vidutinis rinkos atlyginimas siekia 879 Eur.
Personalo atrankos įmonės UAB "Expertus LT" vadovė Edvina Bėčiuvienė, dirbanti tiek su didelėmis tarptautinėmis, tiek su mažesnėmis įmonėmis, vienareikšmiškai patvirtina, kad šiai dienai marketingo specialistai darbo pasiūlymais nesiskundžia. Marketingas – tai neatsiejama efektyvaus verslo dalis. Praktiškai kiekviena didesnė įmonė turi savo marketingo specialistą ar net visą departamentą. Žinoma, labai svarbu, kad šios specialybės žmogus turėtų labai stiprius teorinius pagrindus, būtų ne tik kūrybiškas, bet ir analitiškas bei greitai reaguojantis į rinkos pokyčius.
Anot marketingo ekspertės Živilės Šimkienės, tiksliam esamos situacijos rinkoje įvertinimui reikalingos žinios bei analitinis mąstymas. Vartotojų poreikių pažinimas, įmonės bei jų produkto siūloma vertė turi būti realistiška ir išmatuojama. Sėkmingą komunikaciją su auditorija garantuoja šie pagrindiniai veiksniai:
Personalo atrankos įmonės UAB "Expertus LT" vadovė Edvina Bėčiuvienė, dirbanti tiek su didelėmis tarptautinėmis, tiek su mažesnėmis įmonėmis, vienareikšmiškai patvirtina, kad šiai dienai marketingo specialistai darbo pasiūlymais nesiskundžia. Marketingas – tai neatsiejama efektyvaus verslo dalis. Praktiškai kiekviena didesnė įmonė turi savo marketingo specialistą ar net visą departamentą. Žinoma, labai svarbu, kad šios specialybės žmogus turėtų labai stiprius teorinius pagrindus, būtų ne tik kūrybiškas, bet ir analitiškas bei greitai reaguojantis į rinkos pokyčius.
Anot marketingo ekspertės Živilės Šimkienės, tiksliam esamos situacijos rinkoje įvertinimui reikalingos žinios bei analitinis mąstymas. Vartotojų poreikių pažinimas, įmonės bei jų produkto siūloma vertė turi būti realistiška ir išmatuojama. Sėkmingą komunikaciją su auditorija garantuoja šie pagrindiniai veiksniai:
- Vartotojų poreikių ir vertinimų tyrimas;
- Vartotojų kelionės iki sprendimo pirkti analitika;
- Komunikacijos turinys dialogui kurti ir vystyti;
- Tinkama komunikacijos kanalų atranka ir analizė;
- Skaitmeninės komunikacijos išmanymas.