Naujienos
2024-04-26
VILNIUS TECH tinklinio turnyre nugalėjo „Ibuprofen“ komanda
2024-04-25
Visos inovacijos prasideda nuo kūrybos
2024-04-24
VILNIUS TECH Geros savijautos diena: bendruomenė drąsiai kalbėjo apie psichikos sveikatą
2024-04-19
VILNIUS TECH choras „Gabija“ – tarptautinio chorų konkurso nugalėtojai
2024-04-19
VILNIUS TECH kviečia švęsti geros savijautos dieną
2024-04-19
VILNIUS TECH karjeros dienoje – visi atsakymai, kokių specialistų reikia rytojui
Verslo vadybos fakulteto Vadybos katedros mokslinis seminaras
2021-10-25 15:00
val.
Saulėtekio al. 11
Š. m. spalio 25 d. vyks Verslo vadybos fakulteto Vadybos katedros mokslinis seminaras, kurio metu vedėja doc. dr. Renata Korsakienė pristatys katedros veiklą, o dr. Neringa Vilkaitė-Vaitonė – savo atliekamą mokslinį tyrimą “Vartotojų elgsenos tyrimai: problemos ir iššūkiai”. Seminaras vyks Zoom platformoje.
Pranešimo santrauka:
Atsižvelgiant į kliento, paslaugų teikėjo ir aplinkos veiksnių grupes, bei analizuojant šioms grupėms priskiriamus veiksnius, tiriami klientų lojalumą lemiantys veiksniai. Pristatomos įžvalgos, leidžiančios pagrįsti, kaip įvairūs klientų lojalumą lemiantys veiksniai gali būti integruoti į vieną klientų lojalumo matavimą. Išsamiai nagrinėjami klientų lojalumo etapai ir nustatomi veiksniai, trukdantys pasiekti klientų lojalumo piką. Išskirti klientų lojalumą lemiantys veiksniai leidžia paaiškinti, kodėl laiko atžvilgiu kinta klientų lojalumas, o klientai pereina į skirtingas lojalumo fazes. Empirinio tyrimo rezultatai patvirtino praktinį siūlomo metodo pritaikomumą. Pasiūlytas klientų lojalumo vertinimas yra aktualus rinkodaros specialistams ir leidžia įvertinti lojalumą tais atvejais, kai stokojama duomenų apie klientų elgseną. Tyrimo rezultatai padeda geriau suprasti, kurie veiksniai yra reikšmingi siekiant didinti klientų lojalumą, o ypač paslaugų sektoriuose. Tyrimo rezultatų pagrindu pateikiamos rekomendacijos rinkodaros vadovams, leidžiančios užtikrinti klientų lojalumo didinimą.
Dr. Neringos Vilkaitės-vaitonės mokslinio tyrimas „Vartotojų elgsenos tyrimai: problemos ir iššūkiai“.
Neringa Vilkaitė-Vaitonė – socialinių mokslų (vadyba, S 003) daktarė, VILNIUS TECH Vadybos katedros vyresnioji mokslo darbuotoja ir podoktorantūros stažuotoja Europos socialinio fondo finansuojamuose projektuose „Žaliasis marketingas Lietuvoje: kritinis vertinimas ir plėtros galimybės“, „Žaliojo marketingo suvokimo poveikis jaunimo žaliųjų produktų vartojimo elgsenai“ (vadovė: prof. dr. I. Skačkauskienė). Moksliniai interesai: paslaugų vartotojų elgsena, marketingo komunikacija, žaliojo marketingo problemos.
Kviečiame prisijungti!
Prisijungimo nuorodą rasite čia: https://liedm.zoom.us/j/3345484140
Pranešimo santrauka:
Atsižvelgiant į kliento, paslaugų teikėjo ir aplinkos veiksnių grupes, bei analizuojant šioms grupėms priskiriamus veiksnius, tiriami klientų lojalumą lemiantys veiksniai. Pristatomos įžvalgos, leidžiančios pagrįsti, kaip įvairūs klientų lojalumą lemiantys veiksniai gali būti integruoti į vieną klientų lojalumo matavimą. Išsamiai nagrinėjami klientų lojalumo etapai ir nustatomi veiksniai, trukdantys pasiekti klientų lojalumo piką. Išskirti klientų lojalumą lemiantys veiksniai leidžia paaiškinti, kodėl laiko atžvilgiu kinta klientų lojalumas, o klientai pereina į skirtingas lojalumo fazes. Empirinio tyrimo rezultatai patvirtino praktinį siūlomo metodo pritaikomumą. Pasiūlytas klientų lojalumo vertinimas yra aktualus rinkodaros specialistams ir leidžia įvertinti lojalumą tais atvejais, kai stokojama duomenų apie klientų elgseną. Tyrimo rezultatai padeda geriau suprasti, kurie veiksniai yra reikšmingi siekiant didinti klientų lojalumą, o ypač paslaugų sektoriuose. Tyrimo rezultatų pagrindu pateikiamos rekomendacijos rinkodaros vadovams, leidžiančios užtikrinti klientų lojalumo didinimą.
Dr. Neringos Vilkaitės-vaitonės mokslinio tyrimas „Vartotojų elgsenos tyrimai: problemos ir iššūkiai“.
Neringa Vilkaitė-Vaitonė – socialinių mokslų (vadyba, S 003) daktarė, VILNIUS TECH Vadybos katedros vyresnioji mokslo darbuotoja ir podoktorantūros stažuotoja Europos socialinio fondo finansuojamuose projektuose „Žaliasis marketingas Lietuvoje: kritinis vertinimas ir plėtros galimybės“, „Žaliojo marketingo suvokimo poveikis jaunimo žaliųjų produktų vartojimo elgsenai“ (vadovė: prof. dr. I. Skačkauskienė). Moksliniai interesai: paslaugų vartotojų elgsena, marketingo komunikacija, žaliojo marketingo problemos.
Kviečiame prisijungti!
Prisijungimo nuorodą rasite čia: https://liedm.zoom.us/j/3345484140