Telefonija
VGTU rektoriaus 2020 metų kovo 30 d. įsakymo Nr. 10.8-261 "Dėl studijų proceso užtikrinimo ir darbo organizavimo karantino Lietuvos respublikoje laikotarpiu" 1.10 punkte nurodyta "Visi darbuotojai, dirbantys nuotoliniu būdu, darbo laiku turi būti pasiekiami telefonu,..."
Geriausias būdas tai įvykdyti - peradresuoti darbo telefoną į savo asmeninį ir visada atsiliepti į skambučius, skambinamus į darbo telefono numerį.
Tai padaryti galima labai paprastai, pasinaudojus žemiau pateiktomis instrukcijomis arba atsisiuntus instrukcijų failą.
Geriausias būdas tai įvykdyti - peradresuoti darbo telefoną į savo asmeninį ir visada atsiliepti į skambučius, skambinamus į darbo telefono numerį.
Tai padaryti galima labai paprastai, pasinaudojus žemiau pateiktomis instrukcijomis arba atsisiuntus instrukcijų failą.
Belaidis (su nešiojamu rageliu) telefonas
- Surinkti *11 ir numerį telefono, į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį);
- Spausti skambinimo mygtuką ir sulaukti stoties atsiliepimo signalo;
- Spausti pokalbio baigimo mygtuką. Peradresavimas įjungtas;
- Peradresavimo išjungimui surinkti #11 ir atlikti 2 ir 3 veiksmus.
Laidinis analoginis telefonas
- Pakelti ragelį, surinkti *11 ir numerį telefono, į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį);
- Sulaukti stoties atsiliepimo signalo;
- Padėti telefono ragelį. Peradresavimas įjungtas;
- Peradresavimo išjungimui pakelti ragelį ir surinkti #11 bei atlikti 2 ir 3 veiksmus.
Laidinis skaitmeninis (sisteminis) telefonas
- Nepakėlus ragelio surinkti *11 ir numerį telefono, į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį);
- Spausti telefono meniu valdymo klavišą „V“ arba „OK“ (po skaičių klavišais). Peradresavimas įjungtas;
- Peradresavimo išjungimui nepakėlus ragelio surinkti #11 arba #0.
Laidinis skaitmeninis (sisteminis) telefonas Saulėtekio rūmuose
(jei neveikia peradresavimas per *11)- Nepakėlus ragelio surinkti spausti telefono meniu valdymo klavišą „>“ (po skaičių klavišais), kol telefono ekrane atsiras klausimas „ij. laik. peradresavima?“;
- Spausti telefono meniu valdymo klavišą „V“ arba „OK“. Telefono ekrane atsiras raginimas „rinkti numeri“;
- Surinkti numerį telefono į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį). Peradresavimas įjungtas;
- Peradresavimo išjungimui nepakėlus ragelio spausti telefono meniu valdymo klavišą „>“, kol telefono ekrane atsiras klausimas „isj. laik. peradresavima?“ ir spausti „V“ arba „OK“;
Nepavykus įjungti peradresavimą arba nesate savo darbo vietoje (dirbate iš namų), kreipkitės į IT pagalbą tel.: 868864918, 852744918, 9918 arba registruokite problemą http://pagalba.vgtu.lt (registruodami būtinai nurodykite kontaktinį telefono numerį).
-
- Puslapio administratoriai:
- Lijana Daunoraitė
- Remigijus Kutas
- Justinas Rastenis
- Marius Ivanavičius
- Justė Kareivaitė