Svetainės struktūra
Mano VGTU
vilniustech.lt
en
  • Apie mus
    • Apie ITSC
    • Naujienos
  • IT paslaugos VGTU bendruomenei
    • Kompiuterių priežiūra
    • Elektroninis paštas
    • Belaidis ryšys
    • Virtualus privatus tinklas (VPN)
    • Nuotolinis prisijungimas (be VPN)
    • Spausdinimo paslauga
    • IS vystymas
    • IS priežiūra
    • Kitos elektroninės paslaugos
    • LitNet
    • Studentų praktika
    • Saugumo rekomendacijos
    • Telefonija
  • IT paslaugos verslui
    • Programavimo paslaugos
    • Infrastruktūros paslaugos
    • Aptarnavimo paslaugos
  • ES finansuojami projektai
    • Projektas „Mokslo ir studijų institucijoms LITNET teikiamų IT paslaugų plėtra“
    • Projektas “Lietuvos mokslo ir studijų institucijų kompiuterių tinklo LITNET plėtra”
  • IT pagalba
  • Kontaktai
    • Pagrindiniai kontaktai
en
Informacinių technologijų ir sistemų centras IT paslaugos VGTU bendruomenei Telefonija
  • Kompiuterių priežiūra
  • Elektroninis paštas
  • Belaidis ryšys
  • Virtualus privatus tinklas (VPN)
  • Nuotolinis prisijungimas (be VPN)
  • Spausdinimo paslauga
  • IS vystymas
  • IS priežiūra
  • Kitos elektroninės paslaugos
  • LitNet
  • Studentų praktika
  • Saugumo rekomendacijos
  • Telefonija

Telefonija

VGTU rektoriaus 2020 metų kovo 30 d. įsakymo Nr. 10.8-261 "Dėl studijų proceso užtikrinimo ir darbo organizavimo karantino Lietuvos respublikoje laikotarpiu"  1.10 punkte nurodyta "Visi darbuotojai, dirbantys nuotoliniu būdu, darbo laiku turi būti pasiekiami telefonu,..."
Geriausias būdas tai įvykdyti - peradresuoti darbo telefoną į savo asmeninį ir visada atsiliepti į skambučius, skambinamus į darbo telefono numerį.
Tai padaryti galima labai paprastai, pasinaudojus žemiau pateiktomis instrukcijomis arba atsisiuntus instrukcijų failą.

 

Belaidis (su nešiojamu rageliu)  telefonas

  1. Surinkti *11 ir numerį telefono, į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį);
  2. Spausti skambinimo mygtuką ir sulaukti stoties atsiliepimo signalo;
  3. Spausti pokalbio baigimo mygtuką. Peradresavimas įjungtas;
  4. Peradresavimo išjungimui surinkti #11  ir atlikti 2 ir 3 veiksmus.

Laidinis analoginis telefonas

  1. Pakelti ragelį, surinkti *11 ir numerį telefono, į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį);
  2. Sulaukti stoties atsiliepimo signalo;
  3. Padėti telefono ragelį. Peradresavimas įjungtas;
  4. Peradresavimo išjungimui pakelti ragelį ir surinkti #11  bei atlikti 2 ir 3 veiksmus.

Laidinis skaitmeninis (sisteminis) telefonas

  1. Nepakėlus ragelio surinkti *11 ir numerį telefono, į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį);
  2. Spausti telefono meniu valdymo klavišą „V“ arba „OK“ (po skaičių klavišais). Peradresavimas įjungtas;
  3. Peradresavimo išjungimui nepakėlus ragelio surinkti #11 arba #0.

Laidinis skaitmeninis (sisteminis) telefonas Saulėtekio rūmuose

(jei neveikia peradresavimas per *11)
  1. Nepakėlus ragelio surinkti spausti telefono meniu valdymo klavišą „>“ (po skaičių klavišais), kol telefono ekrane atsiras klausimas „ij. laik. peradresavima?“;
  2. Spausti telefono meniu valdymo klavišą „V“ arba „OK“. Telefono ekrane atsiras raginimas „rinkti numeri“;
  3. Surinkti numerį telefono į kurį peradresuojami skambučiai (mobiliojo ir tarpmiestinio ryšio abonento numerį rinkti su 8, vidinio VGTU abonento –keturženklį trumpąjį numerį). Peradresavimas įjungtas;
  4. Peradresavimo išjungimui nepakėlus ragelio spausti telefono meniu valdymo klavišą „>“, kol telefono ekrane atsiras klausimas „isj. laik. peradresavima?“ ir spausti „V“ arba „OK“;
Nepavykus įjungti peradresavimą arba nesate savo darbo vietoje (dirbate iš namų), kreipkitės į IT pagalbą tel.: 868864918, 852744918, 9918 arba registruokite problemą http://pagalba.vgtu.lt (registruodami būtinai nurodykite kontaktinį telefono numerį).
    • Puslapio administratoriai:
    • Lijana Daunoraitė
    • Remigijus Kutas
    • Justinas Rastenis
    • Marius Ivanavičius
    • Justė Kareivaitė
Apie mus
Apie mus
Apie ITSC
Naujienos
IT paslaugos VGTU bendruomenei
IT paslaugos VGTU bendruomenei
Kompiuterių priežiūra
Elektroninis paštas
Belaidis ryšys
Virtualus privatus tinklas (VPN)
Nuotolinis prisijungimas (be VPN)
Spausdinimo paslauga
IS vystymas
IS priežiūra
Kitos elektroninės paslaugos
LitNet
Studentų praktika
Saugumo rekomendacijos
Telefonija
IT paslaugos verslui
IT paslaugos verslui
Programavimo paslaugos
Mokymų sistemos diegimas
Individualūs užsakymai
Informacinių sistemų priežiūra
Infrastruktūros paslaugos
Serverių administravimas
Tinklai
Aptarnavimo paslaugos
Darbo vietų parengimas ir priežiūra
IT turto inventorizacija
IT pagalba (Skambučių centras)
ES finansuojami projektai
ES finansuojami projektai
Projektas „Mokslo ir studijų institucijoms LITNET teikiamų IT paslaugų plėtra“
Projektas “Lietuvos mokslo ir studijų institucijų kompiuterių tinklo LITNET plėtra”
IT pagalba
IT pagalba
Kontaktai
Kontaktai
Pagrindiniai kontaktai
Mano VGTU
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • Knygynas
  • El. paštas darbuotojams
Saulėtekio al. 11, LT-10223 Vilnius
Informacija stojantiesiems: (8 5) 274 4949, (8 5) 237 0655; crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnByaWVtaW1hc0B2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9InByaWVtaW1hc0B2Z3R1Lmx0Ij5wcmllbWltYXNAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Bendroji informacija: (8 5) 274 5030, crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnJhc3RpbmVAdmlsbml1c3RlY2gubHQiPnZpbG5pdXN0ZWNoQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
E. pristatymo dėžutės adresas 111950243
 
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre
Kodas 111950243, PVM mokėtojo kodas LT119502413
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark