Informacinių technologijų ir sistemų centras
IT paslaugos VILNIUS TECH bendruomenei
Kompiuterių priežiūra
Kompiuterių priežiūra
Kompiuterinės technikos priežiūra ir sutrikimų šalinimas
- Vieningo prisijungimo prie universiteto IT paslaugų sistemų diegimas;
- Kompiuterinės technikos būklės stebėsena, prevencinė priežiūra ir optimizavimas;
- Centralizuotas pagalbos skyrius – pagalba.vilniustech.lt, kontaktai: (0 5) 274 4918 arba vietinis ryšys 9918;
- IT problemos kreipinio registravimas 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę;
- Pranešimų gavimas apie kreipinio registravimą ir jo sprendimą.
Kompiuterių paruošimas darbui
- Kompiuterių įjungimas į centralizuotą universiteto kompiuterinių resursų administravimo sistemą;
- Kompiuterinės darbo vietos paruošimas:
- konfigūravimas;
- vartotojo aplinkos pritaikymas;
- visos būtinos sisteminės (operacinių sistemų, antivirusinė apsauga bei kt.) bendro naudojimo taikomosios (biuro programų rinkinys, naršyklė ir kt.) programinės įrangos diegimas;
- atnaujinimas;
- trikdžių šalinimas.
IT įrenginių remontas
- Kompiuterio atskirų mazgų bei elektroninių įrengimų testavimas, pakeitimas bei diegimas;
- IT įrenginių priežiūra;
- Garantinio ir pogarantinio remonto organizavimas.
Pagalba IT naudotojams
- Kompiuterinės ir programinės įrangos įsigijimo organizavimas;
- Metodinės ir dalykinės pagalbos teikimas universiteto padaliniams informacinių technologijų, programinės įrangos ir telekomunikacijų klausimais (išskyrus kompiuterinio raštingumo).
-
- Puslapio administratoriai:
- Justinas Rastenis
- Justas Jackevičius
- Irmantas Klevinskas
- Lina Daukšaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė