Pradžia
Svetainės struktūra
Mano VILNIUSTECH
en
  • Kūrybinių industrijų fakultetas
    • Apie fakultetą
    • Struktūra
    • Studentų atstovybė
    • Rėmėjai ir partneriai
  • Studijos
    • Apie studijas
    • Bakalauro Studijos
    • Magistrantūros studijos
    • Doktorantūros studijos
    • Kolegijų absolventams
    • Moksleiviams
    • Dalinės studijos
    • Perstojimo galimybės
  • Mokslas ir inovacijos
    • Apie mokslą ir inovacijas
    • Doktorantūra
    • Mokslo projektai ir tyrimai
    • Pasiekimai
    • Renginiai ir konferencijos
    • Piliečių mokslo centras
    • Kūrybinių kompetencijų centras
    • Kita informacija
  • Tarptautiškumas
    • Apie tarptautiškumą
    • Tarptautinės galimybės studentams
    • Tarptautinės galimybės darbuotojams
    • Tarptautiniai partneriai
    • Tarptautiniai projektai
  • Padaliniai
    • Filosofijos ir kultūros studijų katedra
    • Pramogų industrijų katedra
    • Kūrybos komunikacijos katedra
    • Lietuvių kalbos skyrius
    • Užsienio kalbų skyrius
    • Kūrybos technologijų laboratorija
    • Renginių inžinerijos laboratorija
  • Kontaktai
    • Kaip mus rasti
Pradžia
en
Kūrybinių industrijų fakultetas Kūrybinių industrijų fakultetas Naujausia informacija Inovacijas ir technologijas kuriančių įmonių sėkmę lemia efektyvi komunikacija
Inovacijas ir technologijas kuriančių įmonių sėkmę lemia efektyvi komunikacija
2022-07-27

Inovacijas ir technologijas kuriančių įmonių sėkmę lemia efektyvi komunikacija

Net ir geniali idėja yra pasmerkta nesėkmei, jei nebus tinkamai pristatyta. Gebėjimas efektyviai pristatyti inovaciją, naują technologiją ir sudominti potencialius investuotojus, partnerius, vartotojus bei visuomenę šiandien yra vienas svarbiausių inovacijas kuriančių įmonių uždavinių.

„Šiandien inovacijos auginimas, finansavimo pritraukimas sunkiai suvokiamas be gebėjimo tinkamai, efektyviai ir įtikinamai pristatyti kuriamą produktą ar paslaugą, komunikuoti investuotojams, potencialiems partneriams, ar, galiausiai – siekiant rezultatyviai įvesti jau subrandintą produktą į rinką. Komunikacija – labai svarbus komponentas nuo pat pirmųjų startuolio augimo ciklo etapų. O technologijų komunikacija, kaip žinia, yra labai specifinis gebėjimas, reikalaujantis tarpdisciplininio išmanymo“, – teigia „Northtown Vilnius“, kuris aktyviai plėtoja inovatyviam verslui kurtis ir augti reikalingą modernią infrastruktūrą Vilniuje ir valdo Vilniaus miesto inovacijų pramonės parką (angl. Vilnius City Innovation Industrial Park, VCIIP), vadovas dr. Gediminas Pauliukevičius.

Lietuvos verslo poreikis efektyviai pristatyti inovacijas, technologijas tapo esmine priežastimi, paskatinusia rengti Inovacijų ir technologijų komunikacijos magistro specialistus. „Mes pradėjome galvoti, kaip galime padėti verslui surasti žmones, kurie turi įgūdžių ir kompetencijų pristatyti inovacijas bei technologijas. Čia reikalingas abiejų dalykų išsilavinimas – tiek komunikacijos, tiek technologijų. Tad buvo nuspręsta rengti magistro studijų programą ir ruošti šios srities specialistus“, – sako magistro programos vadovė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) docentė dr. Viktorija Žilinskaitė-Vytė.

Pasak docentės, labai daug su inovacijomis ir technologijomis dirbančių žmonių savo ar savo vadovų pasiūlymu ateina studijuoti į šią studijų programą. Tam, kad įgytų komunikacijos žinių ir galėtų toliu vystyti savo produktus. Kita dalis stojančiųjų planuoja siekti karjeros šioje perspektyvioje srityje. Didelį dėmesį šiai studijų programai rodo verslas, kuris ne tik ieško talentų tarp studentų, bet ir suteikia praktikos galimybių.

Verslo ir mokslo bendradarbiavimas padeda inovacijas kuriančioms įmonėms augti. Kaip teigia G. Pauliukevičius, vienas didžiausių inovacijų pramonės parko privalumų yra stipriausių Lietuvos universitetų kaimynystė. „Bendradarbiavimas su universitetais, darbas su juose reziduojančiais mokslininkais, galimybė į VCIIP įmonių vykdomas MTEP veiklas įtraukti naujai augančią mokslininkų kartą bei studentus, yra abipusis interesas, todėl viena iš svarbiausių mūsų, kaip VCIIP operatoriaus, veiklų yra ir tinklaveikos, rezultatyvios partnerystės tarp mokslo ir verslo plėtra VCIIP teritorijoje“, – sako G. Pauliukevičius.

Inovacijų pramonės parkas puoselėja bendradarbiavimo, žinių dalijimosi kultūrą. VCIIP veikiančios įmonės, pasinaudodamos parko infrastruktūra ir tinklaveika, ieško partnerių, bendradarbiauja, kuria klasterius, dalijasi žiniomis – tai padeda augti ir kurti pasaulinėje rinkoje konkurencingus sprendimus. Šiuo metu parke įsikūrusios ar kuriasi 19 įmonių, veikia 6 klasteriai.

Pasak G. Pauliukevičiaus, šiandien šalyje auga daug inovacijas kuriančių įmonių. „Lietuvoje turime gana stiprią ekosistemą – tiek kalbant apie jaunas, tiek apie brandžias įmones bei sąlygas augti svarbiausioms industrijoms, tokioms kaip biotechnologijos, fotonika, finansinės, informacinės technologijos. Lietuva ir Vilnius gali didžiuotis ir įspūdingu, tarptautiniu lygiu pripažįstamu moksliniu potencialu“, – teigia G. Pauliukevičius.

Studentai įgyja visapusiškų gebėjimų 

Pasirinkę Inovacijų ir technologijų komunikacijos studijų programą, studentai įgyja daug visapusiškų gebėjimų. Studijų metu jie gilinasi į komunikaciją įvairiuose inovacijos kūrimo etapuose. Pavyzdžiui, kaip vykdoma komunikacija tarp inovacijų kūrėjų ar kaip inovacija komunikuojama tinklaveikos procesuose. Taip pat įgyja žinių apie lyderystę, inovacijų pristatymą vadovų lygmeniu. „Komunikacija svarbi ne tik įvedant naujus produktus į rinką. Ji reikalinga ir inovacijų, naujų technologijų kūrimo procese – kai inovacijos kūrėjas turi suburti komandą, įtikinti, kad prasminga dirbti ties nauju produktu. Taip pat kai ieškoma partnerių ar kai siekiama pritraukti investicijas“, – teigia V. Žilinskaitė-Vytė.

Didelis dėmesys šioje studijų programoje skiriamas mokslo komunikacijai – studentai išmoksta efektyviai komunikuoti mokslinius tyrimus, geba paprastai išaiškinti sudėtingas mokslines sąvokas. „Pavyzdžiui, vieno seminaro metu tarp studentų kilo diskusija apie genetiškai modifikuotus organizmus, lyg ir suprantama, kad jie neturi jokio šalutinio poveikio, bet kaip tai paaiškinti visuomenei?“ – sako VILNIUS TECH docentė.

Studentai taip pat gilinasi į vartotojų ir dizaino tyrimus, kurie padeda suprasti ir pažinti vartotoją. Kas vartotojui aktualu, kokie jo poreikiai, vartojimo įpročiai? Kaip pristatyti naują produktą, kad jis suteiktų kuo geresnę patirtį vartotojui. Vartotojas gali turėti daug vertinimo kriterijų, todėl svarbu tikslingai komunikuoti, parinkti tinkamas žinutes. „Komunikacija lemia santykį su inovacija. Ar mes kalbėtume apie programinę įrangą ar kitus inovatyvius produktus, svarbu, kad vartotojas perprastų produktą, kad jam būtų aišku kodėl ir kaip naudotis produktu, kad jo, kaip vartotojo, patirtis būtų puiki“, – sako V. Žilinskaitė-Vytė.
 
    • Puslapio administratoriai:
    • Gabija Velykytė
    • Milda Gumbytė
    • Dovilė Lisauskienė
    • Karolina Kardokaitė
    • Ugnė Daraškevičiūtė
Kūrybinių industrijų fakultetas
Kūrybinių industrijų fakultetas
Apie fakultetą
Struktūra
Studentų atstovybė
Rėmėjai ir partneriai
Studijos
Studijos
Apie studijas
Bakalauro Studijos
Magistrantūros studijos
Doktorantūros studijos
Kolegijų absolventams
Moksleiviams
Dalinės studijos
Perstojimo galimybės
Mokslas ir inovacijos
Mokslas ir inovacijos
Apie mokslą ir inovacijas
Doktorantūra
Mokslo projektai ir tyrimai
Pasiekimai
Renginiai ir konferencijos
Piliečių mokslo centras
Naujienos
Kas yra Piliečių mokslas
Piliečių mokslo projektai VILNIUS TECH
Piliečių mokslo projektai
Mokomoji medžiaga
Kūrybinių kompetencijų centras
Naujienos
Kita informacija
Tarptautiškumas
Tarptautiškumas
Apie tarptautiškumą
Tarptautinės galimybės studentams
Tarptautinės galimybės darbuotojams
Tarptautiniai partneriai
Tarptautiniai projektai
Padaliniai
Padaliniai
Filosofijos ir kultūros studijų katedra
Apie katedrą
Pramogų industrijų katedra
Apie katedrą
Studijos
Kūrybos komunikacijos katedra
Apie katedrą
Studijos
Kita informacija
Lietuvių kalbos skyrius
Apie padalinį
Užsienio kalbų skyrius
Apie padalinį
Kūrybos technologijų laboratorija
Renginių inžinerijos laboratorija
Kontaktai
Kontaktai
Kaip mus rasti
Mano VILNIUSTECH
vilniustech.lt
  • Kontaktai
  • Duomenų saugumas
  • Alumni
  • E-parduotuvė
  • El. paštas darbuotojams
Kūrybinių industrijų fakultetas:
Trakų g. 1, 01132 Vilnius
Telefonas (8 5) 237 0636
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpZkB2aWxuaXVzdGVjaC5sdCIgdGl0bGU9ImtpZkB2aWxuaXVzdGVjaC5sdCI+a2lmQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0IiBzdHlsZT0icG9pbnRlci1ldmVudHM6IG5vbmU7Y29sb3I6IHJnYmEoMCwgMCwgMCwgMCk7IHBvc2l0aW9uOiBhYnNvbHV0ZTsiPkFudGFuYXMua29udHJpbWFzQHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0PC9hPg==:xx
e-solution Mediapark
e-solution Mediapark
ATHENA