tarptautiniai projektai
Kūrybinių industrijų fakulteto projektinė veikla plėtojama nuo dalyvavimo socialinės programose, siekiant studijų tobulinimo iki kultūrinėms inovacijoms skirtų projektų tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygmeniu.
Kultūrinis planavimas kaip miesto socialinių inovacijų įrankis
VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakulteto vykdomu projektu „Cultural Planning as method for urban social innovation (Kultūrinis planavimas kaip miesto socialinių inovacijų įrankis)“, santrumpa UrbCulturalPlanning, siekiama ištirti ir įdiegti kūrybines metodikas, skirtas įtraukiam kaimynijų vystymui, sukurti sąlygas gyventojams ir institucijų atstovams suformuoti ir taikyti kultūrinio planavimo metodus. Tokiu būdu stiprinamas Baltijos jūros regiono valstybinių institucijų, gyventojų ir vietos NVO bendradarbiavimas. Tarptautinis projektas jungia 14 projekto partnerių ir 35 asocijuotas organizacijas 8 šalyse.
Projektas finansuojamas Interreg Baltic Sea Region programos lėšomis.
Projektas finansuojamas Interreg Baltic Sea Region programos lėšomis.
Kūrybingumo klasterizacija
Erasmus+ programos finasuotas projektas ,,Clustering Creativity” subūrė bendram darbui moklsininkus ir verslo praktikus, kurie kartu kūrė vaizdo medžiagą skaitmeninės rinodaros mokymuisi, teoretizavo praktinius rinkodaros aspektus. Buvo sukurta internetinė platforma “Creators Hub” kūrėjų bendruomenei burtis, mokytis ir bendradarbiauti.
Projekto rezultatais Kūrybinių industrijų fakulteto studentai džiaugiasi iki šiol. Buvo sukurtas ir išbadytas Skaitmeninės rinkodaros modulis bakalauro studijų programoms, kuris leidžia studentams pasiruošti Google sertifikavimui. Modulis sukurtas bendradarbiaujant Vilnius Gedimino technikos universiteto, Edinburgo Napier universiteto (Škotija), Baltazar Zapresic Universitetas (Kroatija), Rygos tarptautinės ekonomikos ir verslo administravimo mokyklos (RISEBA, Latvija), Vokietijos Medijų aukštosios mokykos mokslininkams, ir verslo praktikams iš Hill+Knowlton Strategies (dabar ,,Fabula” ), Google sertifikavimo centro Lietuvoje ,,Digital Academy”.
Projekto veikla yra finanuota iš Europos Komisijos „Erasmus+“ programos skirtų lėšų.
Projekto rezultatais Kūrybinių industrijų fakulteto studentai džiaugiasi iki šiol. Buvo sukurtas ir išbadytas Skaitmeninės rinkodaros modulis bakalauro studijų programoms, kuris leidžia studentams pasiruošti Google sertifikavimui. Modulis sukurtas bendradarbiaujant Vilnius Gedimino technikos universiteto, Edinburgo Napier universiteto (Škotija), Baltazar Zapresic Universitetas (Kroatija), Rygos tarptautinės ekonomikos ir verslo administravimo mokyklos (RISEBA, Latvija), Vokietijos Medijų aukštosios mokykos mokslininkams, ir verslo praktikams iš Hill+Knowlton Strategies (dabar ,,Fabula” ), Google sertifikavimo centro Lietuvoje ,,Digital Academy”.
Projekto veikla yra finanuota iš Europos Komisijos „Erasmus+“ programos skirtų lėšų.
-
- Puslapio administratoriai:
- Gabija Velykytė
- Milda Gumbytė
- Dovilė Lisauskienė
- Karolina Kardokaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė