Kūrybos komunikacijos katedra
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 237 0694
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpa29Admlsbml1c3RlY2gubHQiPmtpa29Admlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
KITA INFORMACIJA
Vikintos Rosinaitės ir studentų išvyka į Lietuvos nacionalinį muzijų
Dėstytoja Vikinta Rosinaitė nusprendė paįvairinti mokymosi procesą ir Etnokultūros dalyko studentus pakvietė į Lietuvos nacionalinį muziejų (Etninės kultūros skyrių) iš arčiau susipažinti su etnine Lietuvos kultūra. Studentų grupė buvo padalinta į dvi dalis dėl muziejaus lankymo apribojimų, susijusių su COVID-19. Daugelį studentų įkvėpė muziejaus edukatorės pravesta ekskursija, kurios metu šie uždavinėjo klausimus bei turėjo galimybę į rankas paimti 100 metų ir senesnius muziejaus saugomus artefaktus, susijusius su Lietuvos etnine kultūra. Studentai dalinasi savo mintimis apie išvyką:
Eglė Pacauskaitė
Ekskursija į Lietuvos nacionalinį muziejų buvo puikus pasirinkimas studentams geriau pažinti Lietuvos tautinius kostiumus, kryždirbystę. Apsilankymas labai patiko, nes gidė informaciją dėstė labai suprantamai ir įdomiai.
Emilė Umaraitė
Labai naudinga ir įdomi išvyka. Smagu, kad buvo gidė, kurios pagalba ekskursija nebuvo tokia nuobodi, nes studentai galėjo kelti daug klausimų ir gauti atsakymus į juos. Labai įdomu buvo sužinoti, kaip keičiantis laikams Lietuvoje keitėsi žmonių gyvenimo būdas, apranga, darbai. Taip pat labai įdomu buvo pamatyti kaip atrodė žmonių namai, gyvenimas buityje. Manau, kad tokios išvykos, ypač susijusios su mūsų prigimtimi, protėviais, turėtų būti privalomos kiekvienam žmogui, tam, kad jis galėtų suprasti iš kur kilo mūsų kultūra, papročiai ir tradicijos. Labai džiugu, kad dėstytoja nusprendė pratybų laiką išnaudoti kitaip, neįprastoje aplinkoje.
Inesa Dainovska
Džiaugiuosi už galimybę paskaitas leisti kiek studentams neįprastu būdu ir teorinę medžiagą įsisavinti per praktinę prizmę. Turėjome paskaitą apie lietuvių tautos kultūrą, tradicijų (išsivysčiusių nuo senų laikų) pažinimą, kurią praleidome Lietuvos nacionaliniame muziejuje. Džiaugiuosi, už galimybę ne tik išgirsti tam tikrus faktus, bet visą tai pamatyti iš arti ir turiningai praleisti laiką. Reikėtų paminėti, kad tokiu būdu pateikiamą informaciją yra lengviau įsiminti. Na o taip pat, mums, pramogų pasaulio atstovams, svarbu yra lankytis panašaus pobūdžio vietose, ko (galbūt) be dėstytojos iniciatyvos patys nepadarytume.
Ieva Burneikytė
Išvyka į muziejų suteikė tikrai vertingą patirtį. Viską vainikavo gidės pasakojimas, kuris visiems eksponatams suteikė gyvybės ir padėjo aiškiau ir artimiau susipažinti su 18-19a lietuvių kasdienybe.
Eglė Pacauskaitė
Ekskursija į Lietuvos nacionalinį muziejų buvo puikus pasirinkimas studentams geriau pažinti Lietuvos tautinius kostiumus, kryždirbystę. Apsilankymas labai patiko, nes gidė informaciją dėstė labai suprantamai ir įdomiai.
Emilė Umaraitė
Labai naudinga ir įdomi išvyka. Smagu, kad buvo gidė, kurios pagalba ekskursija nebuvo tokia nuobodi, nes studentai galėjo kelti daug klausimų ir gauti atsakymus į juos. Labai įdomu buvo sužinoti, kaip keičiantis laikams Lietuvoje keitėsi žmonių gyvenimo būdas, apranga, darbai. Taip pat labai įdomu buvo pamatyti kaip atrodė žmonių namai, gyvenimas buityje. Manau, kad tokios išvykos, ypač susijusios su mūsų prigimtimi, protėviais, turėtų būti privalomos kiekvienam žmogui, tam, kad jis galėtų suprasti iš kur kilo mūsų kultūra, papročiai ir tradicijos. Labai džiugu, kad dėstytoja nusprendė pratybų laiką išnaudoti kitaip, neįprastoje aplinkoje.
Inesa Dainovska
Džiaugiuosi už galimybę paskaitas leisti kiek studentams neįprastu būdu ir teorinę medžiagą įsisavinti per praktinę prizmę. Turėjome paskaitą apie lietuvių tautos kultūrą, tradicijų (išsivysčiusių nuo senų laikų) pažinimą, kurią praleidome Lietuvos nacionaliniame muziejuje. Džiaugiuosi, už galimybę ne tik išgirsti tam tikrus faktus, bet visą tai pamatyti iš arti ir turiningai praleisti laiką. Reikėtų paminėti, kad tokiu būdu pateikiamą informaciją yra lengviau įsiminti. Na o taip pat, mums, pramogų pasaulio atstovams, svarbu yra lankytis panašaus pobūdžio vietose, ko (galbūt) be dėstytojos iniciatyvos patys nepadarytume.
Ieva Burneikytė
Išvyka į muziejų suteikė tikrai vertingą patirtį. Viską vainikavo gidės pasakojimas, kuris visiems eksponatams suteikė gyvybės ir padėjo aiškiau ir artimiau susipažinti su 18-19a lietuvių kasdienybe.
Vilnius Tech KIF atstovai dalyvavo medijų mokymuose Šiaurės Makedonijoje
2020 m. sausio 8–13 dienomis Šiaurės Makedonijoje, Skopjės mieste vykusiuose mokymuose ,,Better Cross-Border Understanding of Disinformation, Propaganda and Fake News“ Jaunimo naudojimosi medijomis situaciją Lietuvoje pristatė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (Vilnius Tech) Kūrybinių industrijų fakulteto prodekanė Angelė Tamulevičiūtė.
Dabar, kai šiandienė medijų įvairovė tampa vyraujančiu ir pagrindiniu informacijos gavimo šaltiniu, kai socialinės medijos yra tapusios viena pagrindinių bendravimo ir informacijos gavimo bei perdavimo priemonių, kuomet visa pasaulio žiniasklaida yra panaudojama propagandos tikslais ir vis dažniau pastebimas didelis jaunimo pasitikėjimas internete randama informacija, būtina vis daugiau dėmesio skirti medijų raštingumo ugdymo klausimams spręsti. Kaip įvairių šalių švietimo sistema integruoja medijų raštingumą į ugdymo turinį? Kokie medijų raštingumo mokymo(si) metodai efektyviausi? Kaip spręsti kartų skirtumo klausimą medijų naudojimo kontekste? Kaip veikia skirtingų šalių naujienų agentūros, generuojančios pagrindinę informaciją ir naujienas? Kokie netikrų naujienų kūrimo įrankiai ir kaip juos pastebėti, atpažinti? Kaip veikia medijos rinkimų ir referendumų metu? Koks yra nuomonės formuotojų ir žurnalistų vaidmuo medijų industrijoje? Šiuos ir daugelį kitų medijų raštingumo problematiką nagrinėjančių klausimų analizavo projekto ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” dalyviai.
Šiuose mokymuose dalyvavo ir patirtimis dalinosi žurnalistai, mokytojai, nevyriausybinių organizacijų, valstybinių institucijų ir universitetų atstovai iš Graikijos, Kipro, Latvijos, Lenkijos, Šiaurės Makedonijos ir Lietuvos. Šiaurės Makedonijos Tyrimų ir analizės instituto (ZMAI) organizuoti mokymai yra viena iš Erasmus+ projekto ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” veiklų, skirti geresniam ir efektyviam darbui su propaganda, melagingomis naujienomis ir dezinformacija įvairiose medijose.
Mokymų metu Nacionalinė švietimo agentūros metodininkė, projekto Erasmus+ ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” vadovė Salomėja Bitlieriūtė išsamiai pristatė projekto tikslus ir jau įgyvendintas bei dar planuojamas įgyvendinti veiklas. Jau įgyvendintų veiklų rezultatas – Nacionalinės švietimo agentūros metodininkės Danutos Szejnickos ir Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokyklos moksleivio Jurgio Morkaus sukurti intelektiniai produktai aptarti ir analizuoti su įvairių šalių atstovais. Mokymuose didelio dėmesio sulaukė Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie KAM atstovo dr. Ramūno Trimako pranešimas apie departamento vykdomą visuomenės, pedagogų bendruomenės, studentų bei mokinių švietimo veiklą bei edukacinius projektus.
Mokymų dalyviai taip pat lankėsi Makedonijos Šventųjų Kirilo ir Metodijaus universiteto Teisės ir žurnalistikos fakultete, kur medijų mokslinių tyrimų situaciją ir žurnalistų rengimo klausimus aptarė su Komunikacijos, medijų ir viešųjų ryšių katedros vadove profesore Jasna Bacovska Nedik. Vizito į didžiausią Makedonijos Informacijos agentūrą (MIA) metu susipažinta, kaip veikia skirtingų šalių naujienų agentūros, generuojančios pagrindinę informaciją ir naujienas.
Projekto veiklos tęsiasi ir jau šį pavasarį Lietuvoje bus organizuojami tarptautiniai medijų raštingumo mokymai, kurių metu daugiau dėmesio bus skiriama medijų raštingumo ugdymo klausimams.
Erasmus+ projektas ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” yra Europos Sąjungos finansuojamas projektas, kurio tikslas padėti sukurti inovatyvius medijų raštingumo ugdymo įrankius, atrasti priemones ir būdus jaunimo medijų raštingumo lygiui kelti. Projekto koordinatorius Nacionalinė švietimo agentūra.
Mario Andonovski nuotraukos
Dabar, kai šiandienė medijų įvairovė tampa vyraujančiu ir pagrindiniu informacijos gavimo šaltiniu, kai socialinės medijos yra tapusios viena pagrindinių bendravimo ir informacijos gavimo bei perdavimo priemonių, kuomet visa pasaulio žiniasklaida yra panaudojama propagandos tikslais ir vis dažniau pastebimas didelis jaunimo pasitikėjimas internete randama informacija, būtina vis daugiau dėmesio skirti medijų raštingumo ugdymo klausimams spręsti. Kaip įvairių šalių švietimo sistema integruoja medijų raštingumą į ugdymo turinį? Kokie medijų raštingumo mokymo(si) metodai efektyviausi? Kaip spręsti kartų skirtumo klausimą medijų naudojimo kontekste? Kaip veikia skirtingų šalių naujienų agentūros, generuojančios pagrindinę informaciją ir naujienas? Kokie netikrų naujienų kūrimo įrankiai ir kaip juos pastebėti, atpažinti? Kaip veikia medijos rinkimų ir referendumų metu? Koks yra nuomonės formuotojų ir žurnalistų vaidmuo medijų industrijoje? Šiuos ir daugelį kitų medijų raštingumo problematiką nagrinėjančių klausimų analizavo projekto ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” dalyviai.
Šiuose mokymuose dalyvavo ir patirtimis dalinosi žurnalistai, mokytojai, nevyriausybinių organizacijų, valstybinių institucijų ir universitetų atstovai iš Graikijos, Kipro, Latvijos, Lenkijos, Šiaurės Makedonijos ir Lietuvos. Šiaurės Makedonijos Tyrimų ir analizės instituto (ZMAI) organizuoti mokymai yra viena iš Erasmus+ projekto ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” veiklų, skirti geresniam ir efektyviam darbui su propaganda, melagingomis naujienomis ir dezinformacija įvairiose medijose.
Mokymų metu Nacionalinė švietimo agentūros metodininkė, projekto Erasmus+ ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” vadovė Salomėja Bitlieriūtė išsamiai pristatė projekto tikslus ir jau įgyvendintas bei dar planuojamas įgyvendinti veiklas. Jau įgyvendintų veiklų rezultatas – Nacionalinės švietimo agentūros metodininkės Danutos Szejnickos ir Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokyklos moksleivio Jurgio Morkaus sukurti intelektiniai produktai aptarti ir analizuoti su įvairių šalių atstovais. Mokymuose didelio dėmesio sulaukė Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie KAM atstovo dr. Ramūno Trimako pranešimas apie departamento vykdomą visuomenės, pedagogų bendruomenės, studentų bei mokinių švietimo veiklą bei edukacinius projektus.
Mokymų dalyviai taip pat lankėsi Makedonijos Šventųjų Kirilo ir Metodijaus universiteto Teisės ir žurnalistikos fakultete, kur medijų mokslinių tyrimų situaciją ir žurnalistų rengimo klausimus aptarė su Komunikacijos, medijų ir viešųjų ryšių katedros vadove profesore Jasna Bacovska Nedik. Vizito į didžiausią Makedonijos Informacijos agentūrą (MIA) metu susipažinta, kaip veikia skirtingų šalių naujienų agentūros, generuojančios pagrindinę informaciją ir naujienas.
Projekto veiklos tęsiasi ir jau šį pavasarį Lietuvoje bus organizuojami tarptautiniai medijų raštingumo mokymai, kurių metu daugiau dėmesio bus skiriama medijų raštingumo ugdymo klausimams.
Erasmus+ projektas ,,Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” yra Europos Sąjungos finansuojamas projektas, kurio tikslas padėti sukurti inovatyvius medijų raštingumo ugdymo įrankius, atrasti priemones ir būdus jaunimo medijų raštingumo lygiui kelti. Projekto koordinatorius Nacionalinė švietimo agentūra.
Mario Andonovski nuotraukos

KIF prodekanės Angelės Tamulevičiūtės patirtys ir paskaitos Kinijoje
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (Vilnius Tech) Kūrybinių industrijų fakulteto prodekanė ir Kūrybos komunikacijos katedros dėstytoja Angelė Tamulevičiūtė 2019 m. lapkričio mėnesį pagal Erasmus+ Pasaulis mobilumo programą lankėsi ir paskaitas skaitė Fudano universitete, Šanchajuje.
Vilnius Tech bendradarbiauja su daugiau kaip 480 universitetų ir mokslo institutų visame pasaulyje. Tokia gausi partnerystė suteikia galimybę universiteto studentams ir dėstytojams pagal Erasmus+ mainų programas, dvišalius bendradarbiavimo susitarimus ir kitas partnerystės formas dalyvauti tarptautiniuose mainuose: studentams vykti semestro ar metų studijoms bei praktikai, dėstytojams ir mokslininkams dalyvauti dėstymo ar mokymosi vizituose, plėtoti mokslinę veiklą su užsienio universitetų kolegomis.
Vilnius Tech partnerių sąraše ir geriausieji pasaulio universitetai. Fudano universitetas vienas iš pirmaujančių universitetų Kinijoje, o pagal 2019 m. Tarptautinį universitetų reitingą „QS World University Rankings 2019“ Fudano universitetas yra 44 vietoje Pasaulyje, todėl partnerystė su geriausiais pasaulio universitetais padeda augti, yra puiki galimybė pasisemti naujų akademinių žinių mūsų universiteto studentams ir dėstytojams.
Vykusio vizito į Fudano universitetą metu dėstytoja A.Tamulevičiūtė skaitė paskaitas magistrantūros programų studentams, taip pat dalyvavo Fudano universiteto profesorių skaitomose paskaitose, vykusiuose susitikimuose ir diskusijose su universiteto akademine bendruomene. Universitetas yra labai aktyvus įvairių tarptautinių projektų organizavime ir įgyvendinime, tad vizito metu dalyvauta Fudano universitete organizuojamo tarptautinio projekto „Demola“ pristatyme. Projekto metu studentų komandos dirbo su įmonėmis, siūlydami kūrybiškus ir inovatyvius sprendimus įmonių veiklai. Tarptautinė partnerystė ir galimos naujos bendradarbiavimo tarp abiejų institucijų kryptys aptartos su Europos bendradarbiavimo ir partnerysčių Fudano universitete vadove Xu Yefang. Ypač svarbus vizito siekis buvo užmegzti glaudesnę partnerystė su Fudano universiteto Žurnalistikos mokykla, kuri yra pirmoji ir seniausia Žurnalistikos mokykla Kinijoje ir šiais metais šventė 90 metų jubiliejų. Fudano universiteto Žurnalistikos mokykla, viena geriausių Kinijoje, vykdanti studijas komunikacijos ir medijų kryptyje, todėl partnerystės plėtra šioje srityje būtų labai naudinga Kūrybinių industrijų fakultetui. Su Žurnalistikos mokyklos atstovais Žurnalistikos mokyklos prodekane prof. Cay Cheng ir tarptautinių programų koordinatoriumi Wang Kun aptartos mūsų universiteto bendradarbiavimo galimybės komunikacijos ir medijų kryptyje.
Vilnius Tech bendradarbiauja su daugiau kaip 480 universitetų ir mokslo institutų visame pasaulyje. Tokia gausi partnerystė suteikia galimybę universiteto studentams ir dėstytojams pagal Erasmus+ mainų programas, dvišalius bendradarbiavimo susitarimus ir kitas partnerystės formas dalyvauti tarptautiniuose mainuose: studentams vykti semestro ar metų studijoms bei praktikai, dėstytojams ir mokslininkams dalyvauti dėstymo ar mokymosi vizituose, plėtoti mokslinę veiklą su užsienio universitetų kolegomis.
Vilnius Tech partnerių sąraše ir geriausieji pasaulio universitetai. Fudano universitetas vienas iš pirmaujančių universitetų Kinijoje, o pagal 2019 m. Tarptautinį universitetų reitingą „QS World University Rankings 2019“ Fudano universitetas yra 44 vietoje Pasaulyje, todėl partnerystė su geriausiais pasaulio universitetais padeda augti, yra puiki galimybė pasisemti naujų akademinių žinių mūsų universiteto studentams ir dėstytojams.
Vykusio vizito į Fudano universitetą metu dėstytoja A.Tamulevičiūtė skaitė paskaitas magistrantūros programų studentams, taip pat dalyvavo Fudano universiteto profesorių skaitomose paskaitose, vykusiuose susitikimuose ir diskusijose su universiteto akademine bendruomene. Universitetas yra labai aktyvus įvairių tarptautinių projektų organizavime ir įgyvendinime, tad vizito metu dalyvauta Fudano universitete organizuojamo tarptautinio projekto „Demola“ pristatyme. Projekto metu studentų komandos dirbo su įmonėmis, siūlydami kūrybiškus ir inovatyvius sprendimus įmonių veiklai. Tarptautinė partnerystė ir galimos naujos bendradarbiavimo tarp abiejų institucijų kryptys aptartos su Europos bendradarbiavimo ir partnerysčių Fudano universitete vadove Xu Yefang. Ypač svarbus vizito siekis buvo užmegzti glaudesnę partnerystė su Fudano universiteto Žurnalistikos mokykla, kuri yra pirmoji ir seniausia Žurnalistikos mokykla Kinijoje ir šiais metais šventė 90 metų jubiliejų. Fudano universiteto Žurnalistikos mokykla, viena geriausių Kinijoje, vykdanti studijas komunikacijos ir medijų kryptyje, todėl partnerystės plėtra šioje srityje būtų labai naudinga Kūrybinių industrijų fakultetui. Su Žurnalistikos mokyklos atstovais Žurnalistikos mokyklos prodekane prof. Cay Cheng ir tarptautinių programų koordinatoriumi Wang Kun aptartos mūsų universiteto bendradarbiavimo galimybės komunikacijos ir medijų kryptyje.

KIF dekanės vizitas į Pietų Korėjos universitetą
Fakulteto dekanė doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė š.m. lapkričio mėn. stažavosi Pietų Korėjos Chonbuk nacionaliniame universitete (angl. Chonbuk National University). Stažuotės metu ji susitiko su Socialinių mokslų fakulteto dekanu Chaimun Lee ir kitais dėstytojais, studentams skaitė paskaitas apie Vilniaus Gedimino technikos universitetą bei studijas užsienyje.

KIF dėstytojų mokymosi vizitas Šefildo Halamo universitete (Didžioji Britanija)
Š.m. lapkričio 18-22 d. KIF dėstytojai dalyvavo Erasmus+ mokymosi programoje ir lankėsi Šefildo Halamo universitete (Sheffield Hallam University, UK). Vizito metu vyko susitikimai su Mokslo, technologijų ir meno fakulteto akademiniu bei organizaciniu personalu. Dėstytojai buvo supažindinti su fakulteto struktūra, programų formavimo ir vykdymo principais, kino/radijo/žaidimų kūrimo laboratorijomis.

KIF studentų ir dėstytojų vizitas į Kylio taikomųjų mokslų universitetą (Vokietija)
Š.m. spalio 22-26 d. Kūrybinių industrijų ir Pramogų industrijų bakalauro studijų programų 1 kurso studentai kartu su dėstytojais lankėsi Kylio taikomųjų mokslų universitete (University of Applied Sciences in Kiel, Germany). Vizito metu vyko susitikimas su Medijų fakulteto dekanu ir prodekanais bei Tarptautinių santykių skyriaus vadovybe, kurio metu buvo aptartos abiejų aukštųjų mokyklų bendradarbiavimo galimybės vykdant dvigubo laipsnio bakalauro studijas. Svarbi ir naudinga buvo pažintis su tokiomis moderniai įrengtomis laboratorijomis kaip Virtualiosios tikrovės imitavimo, Elektroninės muzikos kūrimo, Specifinio įgarsinimo ir pan. Taip pat teko dalyvauti universitete esančios Radijo stoties laidos kūrime ir tiesioginėje jos transliacijoje. Įdomi buvo pažintis ir ekskursija po Šiuolaikinio meno ir kultūros centrą Bunker, kurios metu buvo aptartos kūrybinių industrijų, meno ir technologijų suderinimo galimybės.
Dalyvavimas tarptautinėje marketingo savaitėje EPHEC (Belgija)
Š. m. balandžio 23-26 dienomis Vilniaus Gedimino technikos universiteto (Vilnius Tech) Kūrybinių industrijų fakulteto Kūrybinės komunikacijos katedros ir Verslo vadybos fakulteto Vadybos katedros profesorė dr. Rasa Smaliukienė dalyvavo tarptautinėje marketingo savaitėje EPHEC (Belgija) pagal Erasmus+ dėstymo programą.
Tai 12-jį kartą organizuojama tarptautinė savaitė, skirta didinti studentų tarptautinę patirtį, pritaikyti studentų teorines žinias praktikoje, išnaudoti dėstytojų žinias ir patirtį, jų konsultacijas kuriant marketingo sprendimus verslui. Pagrindinę užduotį šiais metais pateikė Belgijos alaus gamintojas Bertinchamps, siekiantis išplėsti savo eksporto rinką. Dvylika studentų grupių vadovaujamos dėstytojų kūrė tarptautinio marketingo strategijas šiai įmonei. EPHEC yra išskirtinai orientuotas į bendradarbiavimą su verslu, todėl tai yra puiki vieta Vilnius Tech studentams Erasmus semestrui arba Erasmus praktikai, kurios metu jie galėtų savo teorines žinias panaudoti praktinėms užduotims spręsti.
Paraleliai vyko ICT tarptautinė savaitę, todėl Vilnius Tech dėstytoja turėjo galimybę lankytis Belgijos Microsoft inovacijų centre. Centras teikia konsultacijas verslui, mokymus, yra atviras studentams, suteikia jiems praktikos vietas. Praktikos metu ICT studentai turi galimybę prisijungti prie atvirųjų Microsoft projektų arba projektų sprendžiant konkrečias suformuluotas verslo problemas. Vis tik didžiausias „atradimas“ šio vizito metu yra tai, kad vis daugiau socialinių mokslų atstovų – vadybos, komunikacijos ir kt. yra reikalingi įgyvendinant ICT projektus. Tai ypač pasakytina apie projektus naudojančius dirbtinį intelektą, nes kyla etikos, kūrybiškumo, socialinės įtraukties ir kiti panašūs klausimai, į kuriuos atsakyti techninių specialybių atstovai vieni nėra pajėgūs.
Šis dėstymo vizitas buvo ypač turtingas įvairiapuse patirtimi: dėstymas, studentų grupių konsultavimas, vizitas į inovacijų centrą. Visa ši patirtis bus integruota į dėstomus dalykus Vilnius Tech Kūrybinių industrijų ir Verslo vadybos fakultetuose.
Vizito metu užmegzti bendradarbiavimo ryšiai ne tik su EPHEC marketingo fakultetu, bet ir su kitų universitetų atstovais: su St.Polten University of Applied Sciences (Austrija) (su jais turime Erasmus sutartį, tačiau ją reiktų praplėsti verslo ir marketingo/ komunikacijos kryptyse), University of Finance and Administration (Čekija), Avans University of Applied Sciences (Danija), su kuriais Verslo vadybos fakultetas ir toliau plėtos bendradarbiavimo ryšius.
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales) įkurta srities profesionalų, kurie norėjo padėti jauniems žmonėms įgauti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių marketingo, tarptautinės prekybos ir kitose srityse. Ši pirminė idėja yra vis dar aktuali šiandieninėje šios aukštosios mokyklos veikloje, turinčios 4000 studentų.
Tai 12-jį kartą organizuojama tarptautinė savaitė, skirta didinti studentų tarptautinę patirtį, pritaikyti studentų teorines žinias praktikoje, išnaudoti dėstytojų žinias ir patirtį, jų konsultacijas kuriant marketingo sprendimus verslui. Pagrindinę užduotį šiais metais pateikė Belgijos alaus gamintojas Bertinchamps, siekiantis išplėsti savo eksporto rinką. Dvylika studentų grupių vadovaujamos dėstytojų kūrė tarptautinio marketingo strategijas šiai įmonei. EPHEC yra išskirtinai orientuotas į bendradarbiavimą su verslu, todėl tai yra puiki vieta Vilnius Tech studentams Erasmus semestrui arba Erasmus praktikai, kurios metu jie galėtų savo teorines žinias panaudoti praktinėms užduotims spręsti.
Paraleliai vyko ICT tarptautinė savaitę, todėl Vilnius Tech dėstytoja turėjo galimybę lankytis Belgijos Microsoft inovacijų centre. Centras teikia konsultacijas verslui, mokymus, yra atviras studentams, suteikia jiems praktikos vietas. Praktikos metu ICT studentai turi galimybę prisijungti prie atvirųjų Microsoft projektų arba projektų sprendžiant konkrečias suformuluotas verslo problemas. Vis tik didžiausias „atradimas“ šio vizito metu yra tai, kad vis daugiau socialinių mokslų atstovų – vadybos, komunikacijos ir kt. yra reikalingi įgyvendinant ICT projektus. Tai ypač pasakytina apie projektus naudojančius dirbtinį intelektą, nes kyla etikos, kūrybiškumo, socialinės įtraukties ir kiti panašūs klausimai, į kuriuos atsakyti techninių specialybių atstovai vieni nėra pajėgūs.
Šis dėstymo vizitas buvo ypač turtingas įvairiapuse patirtimi: dėstymas, studentų grupių konsultavimas, vizitas į inovacijų centrą. Visa ši patirtis bus integruota į dėstomus dalykus Vilnius Tech Kūrybinių industrijų ir Verslo vadybos fakultetuose.
Vizito metu užmegzti bendradarbiavimo ryšiai ne tik su EPHEC marketingo fakultetu, bet ir su kitų universitetų atstovais: su St.Polten University of Applied Sciences (Austrija) (su jais turime Erasmus sutartį, tačiau ją reiktų praplėsti verslo ir marketingo/ komunikacijos kryptyse), University of Finance and Administration (Čekija), Avans University of Applied Sciences (Danija), su kuriais Verslo vadybos fakultetas ir toliau plėtos bendradarbiavimo ryšius.
EPHEC (Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales) įkurta srities profesionalų, kurie norėjo padėti jauniems žmonėms įgauti ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių marketingo, tarptautinės prekybos ir kitose srityse. Ši pirminė idėja yra vis dar aktuali šiandieninėje šios aukštosios mokyklos veikloje, turinčios 4000 studentų.

Dalyvavimas LiMA CMO SUMMIT 2019 - vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje Lietuvoje
Š. m. kovo 27 d. Elena Kocai dalyvavo Vilniaus Rotušėje vykusioje Lietuvos marketingo asociacijos konferencijoje LiMA CMO SUMMIT 2019. Renginys skirtas kelti CMO kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti CMO svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Pranešimus skaitė ir sėkmės pavyzdžiais dalinosi Lietuvos ir užsienio ekspertai bei praktikai. Plačiau skaityti: http://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view784.
Kroatijoje vyko antrasis projekto „Medijos ir visuomenė“ partnerių susitikimas
Kovo 7-8 dienomis Kroatijoje, Osijek menų ir kultūros akademijoje vyko antrasis projekto „Medijos ir visuomenė“ partnerių susitikimas. Projekto vadovė Kristina Stankevičiūtė dalyvavo susitikime, kurio dėmesys buvo sutelktas į naują medijų raštingumo mokymo programą, kuriamą visų projekto dalyvių institucijų.
Naujame kūrybiškumo ir verslumo ugdymo renginių sezone dalyvauja ir Vilnius Tech studentai
2018 m. pradžioje startavo ES struktūrinių fondų lėšų finansuojamas projektas „Studentų ir dėstytojų verslumo ir kūrybiškumo ugdymas plėtojant kultūros ir kūrybinių industrijų verslo idėjas Alytaus regione“ (projekto Nr. 09.3.1-ESFA-K-731-01-0035). Projektą kartu su 7 Lietuvos aukštosiomis mokyklomis vykdo Nacionalinė kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija (NKKIA).
Naujame projekto sezone dalyvauja ir daugiau nei 20 Vilnius Tech studentų iš Kūrybinių industrijų, Aplinkos inžinerijos ir kitų fakultetų.
KKI yra laikomos viena veržliausių ir sparčiai augančių verslo sričių, pasižyminčių inovatyviais sprendimais, lankstumu prisitaikant prie ekonominių ir technologinių pokyčių bei socioekonominės aplinkos. KKI sektorius išsiskiria efektyviu išteklių panaudojimu, stipria įtaka socialinei sanglaudai, lanksčia ir modernia rinkodara, ekologiškų sprendimų taikymu, stipriomis sąsajomis su vietos bendruomenių ekonominiu ir socialiniu augimu, efektyvumu atgaivinant postindustrines teritorijas. Dėl to kūrybinės ekonomikos skatinimas yra perspektyvi ilgalaikė investicija į šalies ūkį.
Inicijuodama projektą NKKIA siekė kompensuoti trūkumą tų kompetencijų, kurių KKI specialistai negali įgyti nei studijuodami, nei dirbdami individualiai ar mažose įmonėse ir sukauptą patirtį naudodami siaurose vertės kūrimo grandinėse. Neformalus projekto mokymosi pobūdis leidžia kūrybiškai organizuoti mokymosi veiklas ir suteikti projekto dalyviams praktinę tarpdisciplininio ir tarpsektorinio patirtį ir potencialą, kurį atveria kultūros ir kūrybinės industrijos ir socialinis verslas.
Projekto pagrindą sudaro vientisas verslumo mokymų ciklas, integruojantis paskaitas apie verslą, kūrybines industrijas ir socialinį verslumą, praktinį patirtinį mokymąsi (learning by doing) tarpdisciplininėse komandose, nuotolinį darbą, susitikimus su verslininkais, profesionalų konsultacijas ir verslumo konkursą.
Pirmąjį 2018-ųjų pusmetį 105 Alytaus kolegijos, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos, Kauno technologijos universiteto, Vilniaus dailės akademijos, Vilniaus Gedimino technikos universiteto, Vilniaus kolegijos ir Vytauto Didžiojo universiteto studentai ir dėstytojai gyveno verslo startuolių rūpesčiais.
15 kūrybinių projekto dalyvių komandų generavo verslo idėjas, tyrinėjo būsimo verslo rinkos dalyvius, ieškojo galimų partnerysčių, piešė kliento portretą ir grynino kuriamos vertės pasiūlymą, mokėsi paskaičiuoti kaštus ir numatyti rizikas, pristatyti verslo planą ir įrodyti jo gyvybingumą. Po 4 mėnesius trukusio mokymų maratono konsultuojant verslo ir KKI profesionalams, verslumo konkurso finale kūrybinio verslo planus pristatė 7 kūrybinės komandos. Geriausiais buvo pripažinti verslo planai „Senelių darželis“, integruojantis vaikų užimtumo ir senjorų globos paslaugas (I vieta), „Sodink medį“ – socialinių ir gamtosauginių visuomenės poreikių tenkinimui skirtas projektas (II vieta), „Pabėgimų kambarys“ – mobilių edukacinių atrakcionų mokyklinio amžiaus vaikams kūrimo ir nuomos paslauga (III vieta).
Dalyvaudami projekte jo dalyviai ne tik mokėsi, tačiau ir sėmėsi patirties iš kūrybinių verslų praktikų, turėjo galimybę susipažinti su Alytaus regiono kurortinėmis vietovėmis ir čia įsikūrusiais verslais, pasimėgauti siūlomomis gerbūvio, sveikatos ir laisvalaikio paslaugomis Birštono „Eglės“ sanatorijoje, viešbutyje Europa Royal Druskininkai ir Alytaus r. įsikūrusiame nuotykių parke „Tarzanija“.
Pirmasis projekto mokymų ciklas baigėsi, o visa projekto komanda jau ruošiasi II mokymų ciklui, startuosiančiame 2019 m. vasario pradžioje ir labai kviečia išbandyti save kūrybinio verslo startuolių rolėje visų pakopų Alytaus ir Vilniaus kolegijų, Lietuvos muzikos ir teatro bei Dailės akademijų, Vilniaus Gedimino technikos, Vytauto Didžiojo ir Kauno technologijos universitetų studentus ir dėstytojus.
2019 m. mokymų programos kalendorius (nurodytas preliminarus mokymų laikotarpis):
I. Mokymai „Verslas ir verslumas, teisinis reguliavimas, kūrybinė komanda“. Trakai, 1 d. (vasario 18–22).
II. Mokymai „Verslo aplinka, kultūros ir kūrybinės industrijos, socialinis verslumas, verslo idėjos generavimas“. Tarpinis (verslo idėjų) konkursas. Birštonas, 2 d. (kovo 4–9).
III. Nuotolinis darbas Slack.com platformoje „Verslo idėjos vystymas: prekė/paslauga, rinka, partneriai ir konkurentai, kliento profilis (kovo 11–31).
IV. Kūrybinė stovykla „Verslo idėjos vystymas: verslo modelis ir plėtros strategijos“. Druskininkai 2 d. (balandžio 1–13).
V. Nuotolinis darbas Slack.com platformoje „Verslo idėjos vystymas: veiklos, pajamos ir išlaidos, verslo planas“ (balandžio 15–30).
VI. Kūrybinė stovykla „Verslo idėjos vystymas: rinkodara, investicijos, verslo plano pristatymas“. Baigiamasis (verslo planų) konkursas. Alytus, 2 d. (gegužės 1–10).
Informacija pasiteiravimui: crypt:dmlvbGV0YUBjcmVhdGl2ZWluZHVzdHJpZXMubHQ=:xx
Sekite mus Facebook: https://www.facebook.com/kurybinesirkulturinesindustrijos/
Plačiau skaitykite: http://www.creativeindustries.lt/lt/naujienos/945/
Naujame projekto sezone dalyvauja ir daugiau nei 20 Vilnius Tech studentų iš Kūrybinių industrijų, Aplinkos inžinerijos ir kitų fakultetų.
KKI yra laikomos viena veržliausių ir sparčiai augančių verslo sričių, pasižyminčių inovatyviais sprendimais, lankstumu prisitaikant prie ekonominių ir technologinių pokyčių bei socioekonominės aplinkos. KKI sektorius išsiskiria efektyviu išteklių panaudojimu, stipria įtaka socialinei sanglaudai, lanksčia ir modernia rinkodara, ekologiškų sprendimų taikymu, stipriomis sąsajomis su vietos bendruomenių ekonominiu ir socialiniu augimu, efektyvumu atgaivinant postindustrines teritorijas. Dėl to kūrybinės ekonomikos skatinimas yra perspektyvi ilgalaikė investicija į šalies ūkį.
Inicijuodama projektą NKKIA siekė kompensuoti trūkumą tų kompetencijų, kurių KKI specialistai negali įgyti nei studijuodami, nei dirbdami individualiai ar mažose įmonėse ir sukauptą patirtį naudodami siaurose vertės kūrimo grandinėse. Neformalus projekto mokymosi pobūdis leidžia kūrybiškai organizuoti mokymosi veiklas ir suteikti projekto dalyviams praktinę tarpdisciplininio ir tarpsektorinio patirtį ir potencialą, kurį atveria kultūros ir kūrybinės industrijos ir socialinis verslas.
Projekto pagrindą sudaro vientisas verslumo mokymų ciklas, integruojantis paskaitas apie verslą, kūrybines industrijas ir socialinį verslumą, praktinį patirtinį mokymąsi (learning by doing) tarpdisciplininėse komandose, nuotolinį darbą, susitikimus su verslininkais, profesionalų konsultacijas ir verslumo konkursą.
Pirmąjį 2018-ųjų pusmetį 105 Alytaus kolegijos, Lietuvos muzikos ir teatro akademijos, Kauno technologijos universiteto, Vilniaus dailės akademijos, Vilniaus Gedimino technikos universiteto, Vilniaus kolegijos ir Vytauto Didžiojo universiteto studentai ir dėstytojai gyveno verslo startuolių rūpesčiais.
15 kūrybinių projekto dalyvių komandų generavo verslo idėjas, tyrinėjo būsimo verslo rinkos dalyvius, ieškojo galimų partnerysčių, piešė kliento portretą ir grynino kuriamos vertės pasiūlymą, mokėsi paskaičiuoti kaštus ir numatyti rizikas, pristatyti verslo planą ir įrodyti jo gyvybingumą. Po 4 mėnesius trukusio mokymų maratono konsultuojant verslo ir KKI profesionalams, verslumo konkurso finale kūrybinio verslo planus pristatė 7 kūrybinės komandos. Geriausiais buvo pripažinti verslo planai „Senelių darželis“, integruojantis vaikų užimtumo ir senjorų globos paslaugas (I vieta), „Sodink medį“ – socialinių ir gamtosauginių visuomenės poreikių tenkinimui skirtas projektas (II vieta), „Pabėgimų kambarys“ – mobilių edukacinių atrakcionų mokyklinio amžiaus vaikams kūrimo ir nuomos paslauga (III vieta).
Dalyvaudami projekte jo dalyviai ne tik mokėsi, tačiau ir sėmėsi patirties iš kūrybinių verslų praktikų, turėjo galimybę susipažinti su Alytaus regiono kurortinėmis vietovėmis ir čia įsikūrusiais verslais, pasimėgauti siūlomomis gerbūvio, sveikatos ir laisvalaikio paslaugomis Birštono „Eglės“ sanatorijoje, viešbutyje Europa Royal Druskininkai ir Alytaus r. įsikūrusiame nuotykių parke „Tarzanija“.
Pirmasis projekto mokymų ciklas baigėsi, o visa projekto komanda jau ruošiasi II mokymų ciklui, startuosiančiame 2019 m. vasario pradžioje ir labai kviečia išbandyti save kūrybinio verslo startuolių rolėje visų pakopų Alytaus ir Vilniaus kolegijų, Lietuvos muzikos ir teatro bei Dailės akademijų, Vilniaus Gedimino technikos, Vytauto Didžiojo ir Kauno technologijos universitetų studentus ir dėstytojus.
2019 m. mokymų programos kalendorius (nurodytas preliminarus mokymų laikotarpis):
I. Mokymai „Verslas ir verslumas, teisinis reguliavimas, kūrybinė komanda“. Trakai, 1 d. (vasario 18–22).
II. Mokymai „Verslo aplinka, kultūros ir kūrybinės industrijos, socialinis verslumas, verslo idėjos generavimas“. Tarpinis (verslo idėjų) konkursas. Birštonas, 2 d. (kovo 4–9).
III. Nuotolinis darbas Slack.com platformoje „Verslo idėjos vystymas: prekė/paslauga, rinka, partneriai ir konkurentai, kliento profilis (kovo 11–31).
IV. Kūrybinė stovykla „Verslo idėjos vystymas: verslo modelis ir plėtros strategijos“. Druskininkai 2 d. (balandžio 1–13).
V. Nuotolinis darbas Slack.com platformoje „Verslo idėjos vystymas: veiklos, pajamos ir išlaidos, verslo planas“ (balandžio 15–30).
VI. Kūrybinė stovykla „Verslo idėjos vystymas: rinkodara, investicijos, verslo plano pristatymas“. Baigiamasis (verslo planų) konkursas. Alytus, 2 d. (gegužės 1–10).
Informacija pasiteiravimui: crypt:dmlvbGV0YUBjcmVhdGl2ZWluZHVzdHJpZXMubHQ=:xx
Sekite mus Facebook: https://www.facebook.com/kurybinesirkulturinesindustrijos/
Plačiau skaitykite: http://www.creativeindustries.lt/lt/naujienos/945/
Erasmus+ dėstymo vizitas Krokuvoje
Dr. Elena Kocai 2018 m. birželio mėn. 1-5 d. pagal Erasmus+ dėstymo programą svečiavosi Krokuvoje, Jogailos universiteto (The Jagiellonian University) Filosofijos fakultete, ir skaitė paskaitas „Lietuvos, Lenkijos ir Baltarusijos jaunimo socialinės-kultūrinės vertybės skaitmeninėje visuomenėje“ tema.
Vizito Krokuvoje akimirkos užfiksuotos nuotraukose.
Vizito Krokuvoje akimirkos užfiksuotos nuotraukose.
Šalis
|
Institucija
|
Erasmus kodas
|
Tinklalapis |
Austrija | New Design University | A ST-POLT10 | www.ndu.ac.at |
Belgija | Artesis Plantijn University College | B ANTWERP62 | www.ap.be |
Erasmus University College Brussels | B BRUSSEL46 | www.erasmushogeschool.be | |
Artevelde University College Ghent | B GENT39 | www.arteveldehogeschool.be | |
Howest University of Applied Sciences | B KORTRIJ03 | www.howest.be | |
Howest University of Applied Sciences | B KORTRIJ03 | www.howest.be | |
Čekija | University of Ostrava | CZ OSTRAVA02 | www.osu.cz |
Tomas Bata University in Zlin | CZ ZLIN01 | www.utb.cz | |
Graikija | University of West Attica | G EGALEO02 | www.uniwa.gr |
Aristotle University of Thessaloniki | G THESSAL01 | ||
Ispanija | University of Alicante | E ALICANT01 | www.ua.es |
Polytechnic University of Valencia (EPSG Gandia campus) | E VALENCI02 | www.upv.es | |
Rey Juan Carlos University | E MADRID26 | www.urjc.es | |
Camilo Jose Cela University | E MADRID33 | www.ucjc.edu | |
Italija | Sapienza University of Rome | I ROMA01 | www.uniroma1.it |
Bologna University | I BOLOGNA01 | www.unibo.it | |
Jungtinė Karalystė | University of Essex | UK COLCHES01 | www.essex.ac.uk |
University of the West of Scotland | UK PAISLEY01 | www.uws.ac.uk | |
Kipras | American College | CY NICOSIA22 | www.ac.ac.cy |
Kroatija | Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - UNIOS | HR OSIJEK01 | www.unios.hr |
University of Dubrovnik | HR DUBROVN01 | ||
Latvija | Riga International School of Economics and Business Administration (RISEBA) | LV RIGA29 | www.unidu.hr |
The University College of Economics and Culture | LV RIGA33 | www.eka.edu.lv/public | |
Lenkija | Koszalin University of Technology | PL KOSZALI01 | www.tu.koszalin.pl |
Jagiellonian University | PL KRAKOW01 | www.bosz.uj.edu.pl | |
University of Lodz | PL LODZ01 | www.uni.lodz.pl | |
Vistula University | PL WARSZAW78 | www.vistula.edu.pl | |
Nyderlandai | Amsterdam University of Applied Sciences | NL AMSTERD05 | www.amsterdamuas.com |
Hanze University of Applied Sciences Groningen | NL GRONING03 | www.hanze.nl | |
Inholland University of Applied Sciences | NL S-GRAVE37 | www.inholland.nl | |
University of Beira Interior | P COVILHA01 | www.ubi.pt | |
Lusophone University of Humanities and Technologies | P LISBOA52 | www.ulusofona.pt | |
ESAD (dizaino ir menų mokykla) | P MATOSIN01 | www.esad.pt | |
University of Porto | P PORTO02 | www.up.pt | |
University Fernando Pessoa | P PORTO26 | www.ufp.pt | |
Polytechnic Institute of Viseu | P VISEU01 | www.ipv.pt | |
Porto Polytechnic Institute (ESMAD) | P PORTO05 | www.ipp.pt | |
Prancūzija | University of Franche-Comté | F BESANCO01 | www.univ-fcomte.fr |
Lille Catholic University | F LILLE11 | www.univ-catholille.fr | |
Rumunija | National University of Political studies and Public administration | RO BUCURES13 | snspa.ro |
Serbija | University of Niš | RS NIS01 | www.ni.ac.rs |
Suomija | University of Jyvaskyla | SF JYVASKY01 | www.jko.fi |
Tampere University of Technology | SF TAMPERE02 | www.tut.fi | |
Tampere University of Applied Sciences (TAMK) | SF TAMPERE06 | www.tamk.fi | |
Švedija | Linkoping University | S LINKOPI01 | www.liu.se |
Vokietija | Stuttgart Media University | D STUTTGA06 | https://www.hdm-stuttgart.de |
University of Applied Sciences Wurzburg-Schweinfurt | D WURZBUR03 | www.mba.fhws.de |
Vyko ispanų komunikacijos specialistės Isabel Palomo paskaita apie prekės ženklo komunikaciją
„Bored Panda Studios“ atstovų paskaita apie skaitmeninio turinio kūrimą KIF studentams
2020 m. lapkričio 3 d. internetinio žurnalo „Bored Panda Studios“ atstovės Eglė Ona ir Indrė, skaitė viešą paskaitą KIF studentams apie įmonės atsiradimo istoriją, veiklą, idėjų gimimą bei įgyvendinimą.
„Bored Panda Studios“ yra vienas iš sėkmingiausiai lietuviškoje ir tarptautinėje interneto erdvėje gyvuojančio startuolio. Įmonė yra didžiausias „Youtube“ kanalas Baltijos šalyse, turintis daugiau nei 15 mln. prenumeratorių visame pasaulyje. Šiandien „Bored Panda Studios“ „YouTube“ ir „Facebook“ kanalai sėkmingai kyla aukštyn ir renka vis daugiau prenumeratorių!
Daugiau informacijos apie „Bored Panda Studios“ ČIA.
„Bored Panda Studios“ yra vienas iš sėkmingiausiai lietuviškoje ir tarptautinėje interneto erdvėje gyvuojančio startuolio. Įmonė yra didžiausias „Youtube“ kanalas Baltijos šalyse, turintis daugiau nei 15 mln. prenumeratorių visame pasaulyje. Šiandien „Bored Panda Studios“ „YouTube“ ir „Facebook“ kanalai sėkmingai kyla aukštyn ir renka vis daugiau prenumeratorių!
Daugiau informacijos apie „Bored Panda Studios“ ČIA.
Paskaitas skaitė vienas žymiausių komunikacijos ekspertų prof. Joseph J. Pilotta
Kūrybinių industrijų bakalauro studijų programos studentams paskaitas skaitė svečias iš Ohajo valstybinio universiteto (JAV)
2018 m. gruodžio mėn. Kūrybinių industrijų bakalauro studijų programos studentams paskaitų ciklą „Žiniasklaidos pagrindai ir turinio strategija“ skaitė vienas žymiausių komunikacijos ekspertų prof. Joseph J. Pilotta.
Prof. Joseph J. Pilotta – Ohajo valstybinio universiteto (JAV) profesorius, komunikacijos (Ohajo universitetas) ir sociologijos (Toronto universitetas) mokslų daktaras, prof. Algio Mickūno mokinys. Vienas žinomiausių komunikacijos specialistų ne tik JAV, bet ir kitose šalyse, didelį dėmesį skiriantis kultūros, komunikacijos, medijų, technologijų tyrinėjimams.
Nuo 1980 m. profesorius dirba Ohajo universitete, dėsto tokias disciplinas kaip Komunikacijos diskursų studijos; Komunikacija, galia, žinios; Komunikacija ir populiari kultūra ir kt. Daugiau negu 20 jo studentų yra apsigynę daktaro laipsnį. Jis yra daugiau nei 30 mokslinių monografijų autorius ir bendraautorius, paskelbęs daugiau nei 50 mokslinių straipsnių, skaitęs pranešimus daugelyje tarptautinių konferencijų. Profesoriaus tyrinėjimų sritys yra šios: komunikacija ir technologijos, fenomenologinė sociologija ir komunikacija, tarpkultūrinė komunikacija, socialinė ekonominės inovacijos, medijos. Jis yra ilgametis Tarptautinės komunikacijos asociacijos narys. Profesorius turi ilgametę patirtį ne tik akademinėje sferoje, bet verslo sektoriuje (Prosper Business Corporation, Columbus Import/Export Group, Mitsubishi International ir kitų korporacijų konsultantas). Pelnęs apdovanojimus ir pagyrimus JAV, Kanadoje, Meksikoje, Nyderlanduose už reikšmingą indėlį į mokslo plėtrą.
Lietuvoje paskaitų metu profesorius Joseph J. Pilotta jaunąją kartą supažindino su moderniomis komunikacijos ir žiniasklaidos paradigmomis, teorijomis, metodais, studentai turėjo progos bendrauti jiems rūpimais klausimais aukščiausiu akademiniu lygiu.
2018 m. gruodžio mėn. Kūrybinių industrijų bakalauro studijų programos studentams paskaitų ciklą „Žiniasklaidos pagrindai ir turinio strategija“ skaitė vienas žymiausių komunikacijos ekspertų prof. Joseph J. Pilotta.
Prof. Joseph J. Pilotta – Ohajo valstybinio universiteto (JAV) profesorius, komunikacijos (Ohajo universitetas) ir sociologijos (Toronto universitetas) mokslų daktaras, prof. Algio Mickūno mokinys. Vienas žinomiausių komunikacijos specialistų ne tik JAV, bet ir kitose šalyse, didelį dėmesį skiriantis kultūros, komunikacijos, medijų, technologijų tyrinėjimams.
Nuo 1980 m. profesorius dirba Ohajo universitete, dėsto tokias disciplinas kaip Komunikacijos diskursų studijos; Komunikacija, galia, žinios; Komunikacija ir populiari kultūra ir kt. Daugiau negu 20 jo studentų yra apsigynę daktaro laipsnį. Jis yra daugiau nei 30 mokslinių monografijų autorius ir bendraautorius, paskelbęs daugiau nei 50 mokslinių straipsnių, skaitęs pranešimus daugelyje tarptautinių konferencijų. Profesoriaus tyrinėjimų sritys yra šios: komunikacija ir technologijos, fenomenologinė sociologija ir komunikacija, tarpkultūrinė komunikacija, socialinė ekonominės inovacijos, medijos. Jis yra ilgametis Tarptautinės komunikacijos asociacijos narys. Profesorius turi ilgametę patirtį ne tik akademinėje sferoje, bet verslo sektoriuje (Prosper Business Corporation, Columbus Import/Export Group, Mitsubishi International ir kitų korporacijų konsultantas). Pelnęs apdovanojimus ir pagyrimus JAV, Kanadoje, Meksikoje, Nyderlanduose už reikšmingą indėlį į mokslo plėtrą.
Lietuvoje paskaitų metu profesorius Joseph J. Pilotta jaunąją kartą supažindino su moderniomis komunikacijos ir žiniasklaidos paradigmomis, teorijomis, metodais, studentai turėjo progos bendrauti jiems rūpimais klausimais aukščiausiu akademiniu lygiu.
Svečiuojasi Tartu universiteto (Estija) dėstytojas daktaras Alin Olteanu
2018-2019 mokslo metais KIF Kūrybos komunikacijos katedroje svečiuojasi Tartu universiteto (Estija) dėstytojas, filosofijos mokslo daktaras Alin Olteanu. Jo mokslinių tyrinėjimų sritys yra: tarpkultūrinė komunikacija, semiotika, epistemologija, švietimas.
Kūrybinių industrijų bakalauro studijų programos studentams dr. Alin Olteanu dėsto „Media Semiotics and Digitalization“ ir „Cultural Narrative“ studijų dalykus.
Kūrybinių industrijų bakalauro studijų programos studentams dr. Alin Olteanu dėsto „Media Semiotics and Digitalization“ ir „Cultural Narrative“ studijų dalykus.
Galimybė studentams atlikti praktiką/stažuotę JAV organizacijose
2019 m. kovo 18 d. Kūrybinių industrijų fakultete svečiavosi Baltijos-Amerikos Laisvės fondo (Baltic-American Freedom Foundation/BAFF) koordinatorė Lietuvoje Ingrida Laurinavičienė.
Baltijos-Amerikos Laisvės fondas kviečia IV kurso bakalauro programų studentus, magistrantus ir doktorantus teikti paraiškas į profesinių stažuočių programą, kuri suteiks puikias galimybes atlikti profesinius interesus atitinkančias praktikas/stažuotes įvairiose JAV įmonėse, kompanijose ar organizacijose. Programos dalyviams suteikiamos iki 30,000 JAV dolerių per metus stipendijos, kurios skirtos padengti apgyvendinimo, maisto, transporto išlaidas stažuotės metu.
Plačiau apie BAFF programas skaityti: https://balticamericanfreedomfoundation.org/programs-awards-internship/
Baltijos-Amerikos Laisvės fondas kviečia IV kurso bakalauro programų studentus, magistrantus ir doktorantus teikti paraiškas į profesinių stažuočių programą, kuri suteiks puikias galimybes atlikti profesinius interesus atitinkančias praktikas/stažuotes įvairiose JAV įmonėse, kompanijose ar organizacijose. Programos dalyviams suteikiamos iki 30,000 JAV dolerių per metus stipendijos, kurios skirtos padengti apgyvendinimo, maisto, transporto išlaidas stažuotės metu.
Plačiau apie BAFF programas skaityti: https://balticamericanfreedomfoundation.org/programs-awards-internship/
„Sintezija“ Kūrybinių industrijų fakultete
2019 m. balandžio 29 d. Kūrybinių industrijų fakultete lankėsi tarpdisciplininių menų kūrėjas ir poetas Julius Žėkas.
Fakulteto bendruomenei Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga, mokslo, meno ir šiuolaikinių technologijų sintezės judėjimo „Sintezija“ vardu kūrybininkas pristatė instaliaciją „Tautiška giesmė“. Tai unikalus, pasaulyje analogų neturintis kūrinys, savyje apjungiantis mokslo (fizikos, akustikos, fonologijos...), meno (tekstilės, muzikos, poezijos..) bei technologijų (spektrografinės analizės, žakardinio audimo, optikos, iliuminacijos, instaliacijos...) sritis. 2010 m. tekstilinė šio projekto dalis pristatyta ir apdovanota Lietuvos tekstilės bienalėje, 2011 m. Vasario 16-osios proga pirmą kartą oficialiai pristatytas Europos Komisijoje Briuselyje (Belgija) į kurio pristatymą susirinko daugiau nei per 600 registruotų dalyvių. Kūrinys rekordiškai buvo eksponuotas jau daugiau nei 120 įvairių erdvių, sulaukęs per 250 tūkstančių lankytojų, o per daugiau nei 400 edukacijų prakalbinta jau virš 20 tūkstančių žmonių širdžių: valstybinėse institucijose, universitetuose, bibliotekose, kultūros centruose, muziejuose ir pan. Jo ekspozicija ir pristatymas suteikia galimybę lankytojams įsilieti į šią kultūrinę bei edukacinę programą, kurios pagrindinis tikslas – lietuvių tautos istorijos, kultūros savitumo suvokimo gilinimas ir puoselėjimas bei lietuviškos kultūrinės ir politinės tapatybės išlaikymo ir kūrimo skatinimas. Tai išties neeilinis reginys, kuriame tradicinės vertybės ir pilietiškumo samprata įgauna realią prasmę.
Daugiau apie Julių Žėką ir jo kūrybą skaitykite: https://juliuszekas.portfoliobox.net/autorius.
Fakulteto bendruomenei Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga, mokslo, meno ir šiuolaikinių technologijų sintezės judėjimo „Sintezija“ vardu kūrybininkas pristatė instaliaciją „Tautiška giesmė“. Tai unikalus, pasaulyje analogų neturintis kūrinys, savyje apjungiantis mokslo (fizikos, akustikos, fonologijos...), meno (tekstilės, muzikos, poezijos..) bei technologijų (spektrografinės analizės, žakardinio audimo, optikos, iliuminacijos, instaliacijos...) sritis. 2010 m. tekstilinė šio projekto dalis pristatyta ir apdovanota Lietuvos tekstilės bienalėje, 2011 m. Vasario 16-osios proga pirmą kartą oficialiai pristatytas Europos Komisijoje Briuselyje (Belgija) į kurio pristatymą susirinko daugiau nei per 600 registruotų dalyvių. Kūrinys rekordiškai buvo eksponuotas jau daugiau nei 120 įvairių erdvių, sulaukęs per 250 tūkstančių lankytojų, o per daugiau nei 400 edukacijų prakalbinta jau virš 20 tūkstančių žmonių širdžių: valstybinėse institucijose, universitetuose, bibliotekose, kultūros centruose, muziejuose ir pan. Jo ekspozicija ir pristatymas suteikia galimybę lankytojams įsilieti į šią kultūrinę bei edukacinę programą, kurios pagrindinis tikslas – lietuvių tautos istorijos, kultūros savitumo suvokimo gilinimas ir puoselėjimas bei lietuviškos kultūrinės ir politinės tapatybės išlaikymo ir kūrimo skatinimas. Tai išties neeilinis reginys, kuriame tradicinės vertybės ir pilietiškumo samprata įgauna realią prasmę.
Daugiau apie Julių Žėką ir jo kūrybą skaitykite: https://juliuszekas.portfoliobox.net/autorius.
Paskaita su Mindaugu Stasiuliu
Šių metų spalio 17 d. „Įvado į specialybę“ paskaitos metu, TV ir radio laidų vedėjas Mindaugas Stasiulis KIF I kurso studentams skaitė paskaitą „Kas tai yra kūrybiškumas“ pasidalino savo patirtimi ir atsakė į studentams rūpimus klausimus.

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Nacionaline Kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija
Š.m. spalio 30 d. Vilnius Tech Kūrybinių industrijų fakultetas (atstovė dr. Elena Kocai) pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Nacionaline Kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija (direktorė Roma Survilienė). "Kūrybinės ir kultūrinės industrijos apima kūrybiškumą ir intelektinį kapitalą kaip pirminius išteklius naudojančių prekių ir paslaugų kūrybos, produkcijos ir distribucijos ciklus, galinčius kurti intelektinę nuosavybę ir prisidėti prie ekonomikos augimo, darbo vietų sukūrimo ir socialinės sanglaudos". Kūrybinės ir kultūrinės industrijos pasižymi tarpsektoriškumu, jos yra kūrybinių inovacijų šaltinis, kūrybos ekonomikos branduolys.
2008 metais Lietuvos kūrybinių industrijų lyderių įsteigta asociacija šiandien jungia daugiau nei 80 narių. Tai – Lietuvos aukštosios mokyklos ir kolegijos, kūrybinių industrijų ir kūrėjų asociacijos, menų inkubatoriai, viešosios įstaigos ir kūrybinio verslo įmonės, kūrėjų bendruomenės ir individualūs asmenys.
Daugiau apie Asociacijos veiklą skaityti: http://www.creativeindustries.lt/lt/
2008 metais Lietuvos kūrybinių industrijų lyderių įsteigta asociacija šiandien jungia daugiau nei 80 narių. Tai – Lietuvos aukštosios mokyklos ir kolegijos, kūrybinių industrijų ir kūrėjų asociacijos, menų inkubatoriai, viešosios įstaigos ir kūrybinio verslo įmonės, kūrėjų bendruomenės ir individualūs asmenys.
Daugiau apie Asociacijos veiklą skaityti: http://www.creativeindustries.lt/lt/

Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su UAB „Nova media LT“
Š.m. lapkričio 6 d. Vilnius Tech Kūrybinių industrijų fakultetas (atstovė dr. Elena Kocai) pasirašė bendradarbiavimo sutartį su UAB „Nova media LT“ (direktorė Lina Venskaitytė).
„Nova media“ – nuo 2004 m. veikianti ryšių su visuomene agentūra. Kompanija teikia korporatyvinės, marketingo komunikacijos, ryšių su žiniasklaida, renginių organizavimo ir kitas komunikacijos paslaugas Baltijos šalyse ir visoje Europoje bendradarbiaudama su plačiu partnerių tinklu. „Nova media“ dirba su verslo įmonėmis iš finansų, IT, farmacijos ir kitų sektorių.
Daugiau apie „Nova media“ veiklą skaityti: https://www.facebook.com/novamedia.lt/
„Nova media“ – nuo 2004 m. veikianti ryšių su visuomene agentūra. Kompanija teikia korporatyvinės, marketingo komunikacijos, ryšių su žiniasklaida, renginių organizavimo ir kitas komunikacijos paslaugas Baltijos šalyse ir visoje Europoje bendradarbiaudama su plačiu partnerių tinklu. „Nova media“ dirba su verslo įmonėmis iš finansų, IT, farmacijos ir kitų sektorių.
Daugiau apie „Nova media“ veiklą skaityti: https://www.facebook.com/novamedia.lt/
Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su VšĮ „Kultūrinės ir organizacinės idėjos“
Š.m. gruodžio 4 d. VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakultetas (atstovė dr. Elena Kocai) pasirašė bendradarbiavimo sutartį su VšĮ „Kultūrinės ir organizacinės idėjos“ (vadovas Sergej Grigorjev). Įmonė savo veiklą pradėjo 2008 metais ir šiandien sėkmingai įgyvendina kūrybinius projektus tarp Rytų Azijos ir Baltijos šalių.
Plačiau apie įmonės veiklą skaityti: http://koi.lt/about/
Plačiau apie įmonės veiklą skaityti: http://koi.lt/about/

-
- Puslapio administratoriai:
- Aušra Sirvydė
- Vita Urbelionytė Šlekienė
- Rūta Nefaitė
- Gabrielė Petrošiūtė
- Laura Bartusevičiūtė
- Augustė Jablonskytė
- Agnė Augustinaitė