Kūrybos komunikacijos katedra
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 237 0694
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOmtpa29Admlsbml1c3RlY2gubHQiPmtpa29Admlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Studijos
Kūrybinės industrijos – tai universitetinės pirmosios pakopos (bakalauro) studijų programa, kuri yra skirta kūrybinių industrijų „medijų“ ir „taikomosios kūrybos“ sektorių (reklamos, marketingo, viešųjų ryšių, multimedijų, televizijos, kino, spaudos ir kt.) specialistams parengti. Studijų programa Kūrybinės industrijos lavina studentų gebėjimus įgyvendinti kūrybines idėjas atliekant tyrimus, rašant, kuriant ir redaguojant laidų ir renginių scenarijus, ruošiant ir įgyvendinant kūrybinius medijų sektoriaus projektus, platinant kūrybinius produktus ir paslaugas.
UNCADT (United Nations Conference on Trade and Development) 2008 m. ataskaitoje kūrybinės industrijos apibūdinamos kaip menų, kultūros, verslo ir technologijų sankirta, apimanti prekių ir paslaugų kūrybos, gamybos ir paskirstymo ciklą.
Studijų programos Kūrybinės industrijos absolventų profesinės karjeros perspektyvos – paslaugų ir produktų kūrimas medijų (spauda, kino filmai, televizija, radijas, naujosios medijos) ir kūrybinių paslaugų (reklama, turizmas, skaitmeninės kūrybos paslaugos) kūrybinių industrijų sektoriaus pogrupiuose, ypač audiovizualiniame (programų kūrimo paslaugos kine, televizijoje, radijuje; programų platinimas, post-produkcijos paslaugos ir pan.). Turima omenyje naujųjų medijų (kūrybinė programinė įranga, skaitmeninis kūrybinis turinys, kompiuteriniai žaidimai, socialinės medijos – blogai, interneto enciklopedijos, keitimasis skaitmeniniu kūrybiniu turiniu ir pan.); kūrybinės paslaugos (reklamos paslaugos, verslo mugės ir parodos, rinkos tyrimai, R&D paslaugos, kultūrinės ir rekreacinės paslaugos). Kūrybinės paslaugos vis svarbesnės tampa ir tradicinio ūkio sektoriaus įmonėms, nesvarbu, ar tai būtų statybos, ar transporto, ar projektavimo paslaugas teikianti bendrovė.
Kūrybos visuomenės komunikacija – tai universitetinės antrosios pakopos (magistrantūros) studijų programa, kuri yra skirta socialinių mokslų bakalauro studijų metu įgytoms žinioms ir gebėjimams praplėsti kultūriniais ir kūrybiniais komunikacijos aspektais, ją baigę absolventai gebės visapusiškai plėtoti, tobulinti kūrybingumą visuomenėje. Studijų programa Kūrybos visuomenės komunikacija suteikia žinių apie kūrybos komunikaciją visuomenėje, kultūros programų valdymą ir kūrybinių projektų vadybą, kūrybos ir inovacijų procesų valdymą.
Studijų programos Kūrybos visuomenės komunikacija absolventų profesinės karjeros perspektyvos – gebės formuoti komunikacinę aplinką kūrybos srityje, įgyvendinti kūrybines idėjas ir projektines veiklas, savarankiškai taikyti komunikacijos strategijas kūrybinių industrijų srityje, tirti kūrybines veiklas bei vertinti jų veiksmingumą; sisteminti ir tirti kūrybos, meno, inovacijų reiškinius bei jų poveikį visuomenės raidai; pasiūlyti novatoriškus sprendimus bei pagrįsti ir praktiškai realizuoti jų projektines koncepcijas kompleksinėse ir kintančiose aplinkose.
Inovacijų ir technologijų komunikacija – tai universitetinės antrosios pakopos (magistrantūros) studijų programa. Lietuvos verslo poreikis pristatyti savo veiklas ir inovacijas tapo esmine priežastimi, paskatinusia rengti Inovacijų ir technologijų komunikacijos magistro specialistus.
Šios magistro studijų programos studentai susipažins su komunikacijos procesu iš skirtingų pozicijų. Bus apimtas tiek mokslinio tyrimo ir inovacijų santykis, tiek tarptautinė tinklaveika, vartotojų ir dizaino tyrimai, galimybės pažinti vartotoją ir jam pritaikyti inovacijas. Studentai taip pat studijuos lyderystės, organizacijų valdymo, pokyčių komunikaciją, tobulins asmeninę komunikaciją, analizuos, kaip visa tai susiję su socialine darna ir tvarumu.
Baigę studijas absolventai galės dirbti visų lygmenų vadovais, gebančiais užtikrinti efektyvią vidinę ir išorinę įmonės komunikaciją. Taip pat sugebės dirbti verslo ir valstybinėse įmonėse, technologijų parkuose bei slėniuose, inkubatoriuose, startuoliuose, inovatyvios ekonomikos ir politikos formavimo institucijose ir organizacijose, valstybės bei savivaldos institucijose, tarnybose ir programose, susijusiose su regionų plėtra.
Šios magistro studijų programos studentai susipažins su komunikacijos procesu iš skirtingų pozicijų. Bus apimtas tiek mokslinio tyrimo ir inovacijų santykis, tiek tarptautinė tinklaveika, vartotojų ir dizaino tyrimai, galimybės pažinti vartotoją ir jam pritaikyti inovacijas. Studentai taip pat studijuos lyderystės, organizacijų valdymo, pokyčių komunikaciją, tobulins asmeninę komunikaciją, analizuos, kaip visa tai susiję su socialine darna ir tvarumu.
Baigę studijas absolventai galės dirbti visų lygmenų vadovais, gebančiais užtikrinti efektyvią vidinę ir išorinę įmonės komunikaciją. Taip pat sugebės dirbti verslo ir valstybinėse įmonėse, technologijų parkuose bei slėniuose, inkubatoriuose, startuoliuose, inovatyvios ekonomikos ir politikos formavimo institucijose ir organizacijose, valstybės bei savivaldos institucijose, tarnybose ir programose, susijusiose su regionų plėtra.
Dokumentų sąrašas
Baigiamojo darbo pristatymo šablonas Metodiniai baigiamojo darbo nurodymai Baigiamųjų darbų įkėlimo instrukcija studentams Baigiamųjų darbų įkėlimo instrukcija vadovams Prašymas tvirtinti baigiamojo darbo temą ir vadovą Prašymas keisti baigiamojo darbo temą ir vadovą Titulinių baigiamojo bakalauro darbo lapų pavyzdžiai Titulinių baigiamojo magistro darbo lapų pavyzdžiaiBakalauro studijų programoje numatytos praktikos – privaloma studijų dalis. Praktikos tikslas – ugdyti studentų praktinius gebėjimus, taikant universitete įgytas teorines žinias; išugdyti praktinio ir organizacinio darbo įgūdžių, reikalingų būsimam specialistui. Taip pat supažindinti studentą su įmone kaip sistema, jos vidiniais ir išoriniais ryšiais, pagrindiniais įmonės veiklos tikslais.
Kūrybos komunikacijos katedroje yra organizuojamos šios praktikos:
Kūrybos komunikacijos katedroje yra organizuojamos šios praktikos:
- Profesinės veiklos praktika;
- Papildoma praktika.
Dokumentų sąrašas
Praktikų pasiūlymai Instrukcija, kur pildyti praktikos sutartį, jei ji atliekama kitame semestre, nei priklauso Instrukcija, kur pildyti praktikos sutartį, jei ji atliekama tame semestre, kaip priklauso Dvišalės studento praktinio mokymo sutarties formos pavyzdys Trišalės studento praktinio mokymo sutarties formos pavyzdys Papildoma praktika Reikalavimai profesinei praktikai atlikti Praktikos organizavimas Praktikų pasiūlymai-
- Puslapio administratoriai:
- Gabija Velykytė
- Milda Gumbytė
- Dovilė Lisauskienė
- Karolina Kardokaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė