Transporto inžinerijos fakultetas
Padaliniai
Logistikos ir transporto vadybos katedra
Baigiamųjų darbų anotacijos
Logistikos ir transporto vadybos katedra
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (0 5) 274 5099
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnRpbHR2QHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij50aWx0dkB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
Anotacijos
Studento vardas, pavardė | Baigiamojo darbo pavadinimas | Baigiamojo darbo vadovas | Anotacija |
---|---|---|---|
2025 metų bakalauro baigiamųjų darbų anotacijos | |||
Studento vardas, pavardė
Ovidijus Jucius
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Transporto įmonės "UAB Redeka" klientų aptarnavimo kokybės proceso tobulinimas taikant dirbtinio intelekto technologijas
|
Baigiamojo darbo vadovas
Veslav Kuranovič
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjami klientų aptarnavimo kokybės procesai UAB „Redeka“, ypatingą dėmesį skiriant dirbtinio intelekto (DI) technologijų taikymui. Darbo tikslas – įvertinti DI sprendimų galimybes klientų aptarnavimo procesuose ir pateikti praktinius jų diegimo pasiūlymus. Teorinėje dalyje analizuojamos klientų aptarnavimo sampratos, kokybės dimensijos bei transporto įmonių paslaugų tobulinimo galimybės, naudojant DI sprendimus, tokius kaip virtualūs asistentai. Praktinėje dalyje atlikta esamos situacijos analizė, pasitelkiant PEST ir SSGG metodus, bei įvertintas klientų aptarnavimo procesų efektyvumas. Empirinėje dalyje parengtas investicinis projektas, orientuotas į DI diegimą, analizuojant jo potencialą didinti klientų pasitenkinimą ir optimizuoti įmonės procesus. Darbas susideda iš 5 dalių: įvado, teorinės, praktinės ir empirinės dalių bei išvadų su pasiūlymais. Darbo rezultatai rodo, kad DI sprendimai gali ženkliai pagerinti klientų aptarnavimo procesų kokybę, sumažinti darbo sąnaudas bei didinti įmonės veiklos efektyvumą. Raktiniai žodžiai: dirbtinis intelektas, klientų aptarnavimas, kokybė, efektyvumas, investicinis projektas, PEST, SSGG. Anotacija (užsienio k.) The bachelor's thesis examines customer service quality processes at UAB "Redeka," with a particular focus on the application of artificial intelligence (AI) technologies. The aim of the work is to evaluate the possibilities of AI solutions in customer service processes and provide practical recommendations for their implementation. The theoretical part analyzes the concepts of customer service, quality dimensions, and opportunities for improving transport company services through AI solutions, such as virtual assistants. The practical part includes an analysis of the current situation using PEST and SWOT methods and evaluates the efficiency of customer service processes. The empirical part presents an investment project focused on the implementation of AI technologies, analyzing its potential to enhance customer satisfaction and optimize company processes. The work consists of five parts: introduction, theoretical analysis, practical analysis, empirical research, and conclusions with recommendations. The results reveal that AI solutions can significantly improve the quality of customer service processes, reduce operational costs, and increase the efficiency of the company's activities. Raktiniai žodžiai: artificial intelligence, customer service, quality, efficiency, investment project, PEST, SWOT. |
|||
2025 metų magistro baigiamųjų darbų anotacijos | |||
Studento vardas, pavardė
Colin Arong Ashu
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Paklausos ir pasiūlos kitimo įtaka logistikos funkcijoms ir kaštams
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiame tyrime nagrinėjama paklausos ir pasiūlos pokyčių įtaka logistikos funkcijoms ir sąnaudoms. Nagrinėjant literatūrą, buvo analizuojami paklausos ir pasiūlos svyravimai, ištirtas logistikos funkcijų atlikimas, išanalizuotas kaštų optimizavimas ir modernios logistikos strategijos. Remiantis moksline literatūra, buvo keliami tyrimo klausimai, suformuluotas problemos teiginys. Tyrime buvo atliktas empirinis kokybinis ir aprašomasis tyrimo metodas. Duomenims rinkti mokslininkas naudojo dvidešimt anketų, skirtų duomenims rinkti, bei ekspertų apklausą apie modelio koncepcijos kūrimą. Pirminiai surinkti duomenys buvo apskaičiuoti naudojant socialinių mokslų statistinio paketo standartinio nuokrypio formulę rezultatams gauti. Šis straipsnis yra suskirstytas į keturias dalis: pirmoji dalis yra įvadas (problemos išdėstymas, tyrimo tikslai ir tyrimo klausimai), antrasis – teorinė ir literatūros apžvalga, trečioji – tyrimo metodika, o ketvirtoji – modelio koncepcijos kūrimas. ir kitos rekomendacijos tyrimo problemoms spręsti. Darbo apimtis – 24 p., tekstas be priedų, 8 pav., 14, 45 bibliografiniai šaltiniai Raktiniai žodžiai: Pokyčiai/kintamumas, paklausa, pasiūla, logistika, funkcijos, kaina, prognozė, IT, klientų aptarnavimas, transportavimas, našumas, Anotacija (užsienio k.) This study deals with the impact of the changes in demand and supply on logistics functions and cost. While reviewing the literature, demand and supply variabilities were analysed, the performance of logistics functions was investigated, and cost optimisation and modern logistics strategies were analysed. Based on the scientific literature, research questions were raised, and the problem statement was formulated. An empirical qualitative and descriptive research approach was conducted in the study. To collect data, the researcher used twenty questionnaires to collect data, and an expert survey on the creation of the model concept. The primary data collected was computed using the Statistical Package for Social Science standard deviation formula to get the results. This paper is structured into four sections: The first section is an introduction (problem statement, research objectives, and research questions), the second is a theoretical and literature review, the third is research methodology and the fourth covers the model development of a concept and other recommendations to solve the research problems. Scope of Work – 24 p, text without appendices, 8 figures, 14, 45 bibliography sources Raktiniai žodžiai: Changes/variabilities, demand, supply, logistics, functions, cost, forecast, IT, customer service, transportation, performance, |
|||
Studento vardas, pavardė
Ernest Kondratovič
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Vilniaus rajono keleivių vežimo paslaugų tobulinimas, keičiant esamą logistikos sistemą
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Darius Bazaras
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamojo magistro darbo tikslas yra pateikti rekomendacijas, kaip pagerinti Vilniaus rajono keleivių vežimo paslaugas, keičiant esamą logistikos sistemą. Darbo tikslui įgyvendinti analizuojami keleivių pervežimo teoriniai aspektai ir problemos. Remiantis moksliniais šaltiniais ir atliktos ekspertų anketinės apklausos rezultatais, parengiamas keleivių pervežimo sistemos mobilumo centro modelis, kuris buvo patobulintas remiantis kitų šalių gerąją patirtimi. Pateikiami siūlymai, kaip būtų galima patobulinti Vilniaus rajono keleivių pervežimo sistemą. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, keleivių pervežimo sistemos teoriniai aspektai, empirinio tyrimo metodologija, keleivių vežimo paslaugų tobulinimo tyrimo rezultatai ir modulio sudarymas, išvados ir siūlymai, literatūros ir šaltinių sąrašas. Darbo apimtis – 84 p. teksto be priedų, 25 iliustr., 3 lent., 78 šaltiniai. Raktiniai žodžiai: mobilumo centras, daugiafunkcinis transportas, keleivių pervežimas, keleiviai, gyventojai, komponentai, saugumas, infrastruktūra, sistema Anotacija (užsienio k.) The aim of the final master’s thesis is to give recommendations how to improve passenger transportation services in Vilnius region, by changing current logistic system. In order to fulfill this purpose I analyzed theoretical aspects and problems of passenger transportation services. Based on scientific sources and the results of expert questionnaire survey a mobility center model of the passenger transportation system is prepared. Which has been improved based on international experiences. Suggestions are made how to improve passenger transportation system in Vilnius region. Thesis consist of: 84 p. text without appendixes, 25 pictures, 3 tables, 78 literature and sources. Raktiniai žodžiai: mobility hub, multifunctional transport, passenger transportation, passengers, residents, components, security, infrastructure, system |
|||
Studento vardas, pavardė
Kęstutis Vertelka
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Klientų aptarnavimo probleminių sričių, plėtojant draudimo paslaugų kokybę transporto sektoriuje tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Aldona Jarašūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos klientų aptarnavimo probleminės sritys plėtojant draudimo paslaugų kokybę transporto sektoriuje. Analitinėje dalyje pateikiama mokslinės literatūros klientų aptarnavimo probleminių sričių plėtojant draudimo paslaugų kokybę teorinė analizė. Teorinės analizės pagrindu formuluojama nagrinėjamos sąveikos problematika ir iškeliama hipotezė. Hipotezei patikrinti taikomas apklausos metodas. Tiriamojoje dalyje, įvertinant analitinės dalies bei apklausos rezultatus, kuriamas klientų, transporto įmonių, aptarnavimo gerinimo modelis, administruojant transporto žalas. Jo praktiniam patikrinimui taikomas ekspertinio vertinimo metodas. Tiriamosios dalies pabaigoje apibendrinami gauti tyrimo ir ekspertinio vertinimo rezultatai. Remiantis teorinės analizės ir tyrimų rezultatais, pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, analitinė bei tiriamoji dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 57 lapai teksto be priedų, 20 iliustracijų, 9 lentelės, 59 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: draudimo paslaugų kokybė, reversinė logistika, pelningumas, konkurencingumas, technologinė plėtra, inovatyvios technologijos. Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis examines the problem areas of customer service in developing the quality of insurance services in the transport sector. The analytical part presents a theoretical analysis of the scientific literature on the problem areas of customer service in developing the quality of insurance services. Based on the theoretical analysis, the problematics of the interaction under consideration are formulated and a hypothesis is put forward. The survey method is used to test the hypothesis. In the research part, evaluating the results of the analytical part and the survey, a model for improving the service of customers and transport companies when administering transport claims is created. The expert assessment method is used for its practical verification. At the end of the research part, the results of the research and expert assessment are summarized. Based on the results of the theoretical analysis and research, conclusions and proposals are presented. The work consists of: introduction, analytical and research parts, conclusions and proposals, a list of references. The volume of the work is 57 pages of text without appendices, 20 illustrations, 9 tables, 59 bibliographical sources. Appendices to the work are attached separately. Raktiniai žodžiai: quality of insurance services, reverse logistics, profitability, competitiveness, technological development, innovative technologies. |
|||
Studento vardas, pavardė
Donaldas Paulauskas
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Tiekimo grandinės procesų valdymo prekybos įmonėse problematikos tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Aldona Jarašūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama tiekimo grandinės procesų valdymo problematika, sutelkiant dėmesį į prekybos įmones. Analitinėje dalyje pateikiama mokslinės literatūros apie tiekimo grandinių procesų valdymą apžvalga, aptariama tiekimo grandinės bei jos valdymo samprata, procesai ir sprendimų priėmimo sistema, logistikos vieta tiekimo grandinėje, žiedinės ekonomikos ir tvarumo sąveika, pažangių technologijų taikymas tiekimo grandinių procesams valdyti. Teorinės analizės pagrindu formuluojama problematika ir iškeliama hipotezė. Hipotezei patikrinti taikomas apklausos metodas. Tiriamojoje dalyje, įvertinant analitinės dalies bei ekspertų apklausos rezultatus, atliekamas iššūkių, darančių įtaką „Pramonė 4.0“ technologijų diegimui prekybos sektoriaus tiekimo grandinėje žiedinės ekonomikos kontekste, tyrimas. Nuomonių suderinamumo laipsniui įvertinti taikomas Kendalo rangų koreliacijos metodas. Tiriamosios dalies pabaigoje apibendrinami gauti tyrimo rezultatai. Remiantis teorinės analizės ir tyrimų rezultatais sudaromas modelis, pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, analitinė bei tiriamoji dalys, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 63 lapų teksto be priedų, 13 iliustracijų, 5 lentelės, 55 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: tiekimo grandinė, žiedinė ekonomika, pelningumas, konkurencingumas, technologinė plėtra, inovatyvios technologijos. Anotacija (užsienio k.) The final master thesis deals with supply chain process management issues, focusing on trading companies. The analytical part of the thesis provides an overview of the scientific literature on supply chain process management, discusses the concept of the supply chain and its management, the processes and the decision-making system, the place of logistics in the supply chain, the interaction between the circular economy and sustainability, and the application of advanced technologies to manage supply chain processes. Based on the scientific literature analysis, the problem is formulated, and a hypothesis is put forward. The hypothesis is tested using a survey method. In the research part, the challenges affecting the implementation of Industry 4.0 technologies in the supply chain of the trade sector in the context of the circular economy are investigated, considering the results of the analytical part as well as the results of the expert survey. The Kendall's rank correlation method is used to assess the degree of compatibility of opinions. The results of the research are summarized at the end of the study. Based on the theoretical analysis and the results of the research, the model is developed, conclusions and proposals are presented. The work consists of: introduction, analytical and research parts, conclusions and suggestions, list of references. The work volume is 63 pages of text without appendices, 13 illustrations, 5 tables, 55 bibliographical sources. The appendices of the work are attached separately. Raktiniai žodžiai: supply chain, circular economy, profitability, competitiveness, technological development, innovative technologies. |
|||
Studento vardas, pavardė
Irmina Korsakaitė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Elektrinių vilkikų naudojimo Lietuvos vežimo kelių transportu paslaugas teikiančiose įmonėse perspektyvų tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Aidas Vasilis Vasiliauskas
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjami elektrinių transporto priemonių naudojimo krovinių vežimui ypatumai. Apžvelgtos šių vilkikų plėtros galimybės, analizuojama, kas skatina ir kas stabdo šią plėtrą. Išnagrinėti pagrindiniai sprendimai, užtikrinantys elektrinių transporto priemonių naudojimą: infrastruktūra, techninė bazė ir teisinis reglamentavimas. Tiriamojoje dalyje atlikta ekspertinė apklausa, kurios rezultatai atskleidė, kad Lietuvos transporto įmonių požiūris į elektrinius vilkikus yra skeptiškas, tačiau šie vilkikai turi didelį potencialą. Apklausos metu patvirtintos iškeltos hipotezės. Remiantis tyrimo rezultatais ir patvirtintomis hipotezėmis, sudarytas koncepcinis modelis, skirtas elektrinių vilkikų patrauklumui didinti. Modelis apima infrastruktūros plėtrą, finansinių paskatų ir paramos sistemų tobulinimą bei informacijos sklaidą. Ekspertai teigiamai įvertino koncepcinį modelį, tačiau pasiūlė jį papildyti įmonių partnerysčių skatinimu infrastruktūros plėtros srityje bei specialių mokymo programų įtraukimu įmonių vadovams. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius elektrinių vilkikų patrauklumo didinimo aspektus, darbe pateikiamos išvados ir rekomendacijos. Darbą sudaro 3 dalys: įvadas, analitinė, tiriamoji dalis, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 51 p. teksto be priedų, 17 iliustr., 3 lent., 33 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: Žalioji logistika, elektriniai vilkikai, krovinių vežimas, infrastruktūra, įkrovimo stotelių plėtra, transportas, ekologija, CO2 emisija. Anotacija (užsienio k.) The master's thesis examines the peculiarities of using electric vehicles for freight transportation. The development prospects of these trucks are reviewed, and the factors promoting and hindering their development are analyzed. Key solutions ensuring the use of electric vehicles, such as infrastructure, technical base, and legal regulation, are examined. In the research section, an expert survey was conducted, revealing that Lithuanian transport companies have a skeptical view of electric trucks; however, their potential is recognized. The hypotheses raised in the study were confirmed during the survey. Based on the research findings and confirmed hypotheses, a conceptual model was developed to enhance the attractiveness of electric trucks. The model includes infrastructure development, improvements in financial incentives and support systems, and the dissemination of information. Experts evaluated the conceptual model positively but suggested supplementing it with measures to encourage partnerships between companies for infrastructure development and the inclusion of specialized training programs for company managers. After analyzing the theoretical and practical aspects of enhancing the attractiveness of electric trucks, the thesis provides conclusions and recommendations. The structure of the thesis comprises three parts: an introduction, an analytical section, a research section, conclusions and recommendations, and a list of references. The thesis consists of 51 pages of text without appendices, 17 illustrations, 3 tables, and 33 bibliographic sources. Separate appendices are included. Raktiniai žodžiai: Green logistics, electric trucks, freight transportation, infrastructure, charging station development, transport, ecology, CO2 emissions. |
|||
Studento vardas, pavardė
Indrė Bazienė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Kokybės standarto diegimo poveikis logistinės tiekimo grandinės efektyvaus valdymo sprendimams: medienos apdirbimo pramonės atvejis
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Darius Bazaras
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe sutelkiamas dėmesys į KVS, pagal ISO 9001:2015 standartą ir jos kuriamą vertę, nukreiptą į logistikos procesus. Siekiant įsivertinti jos indėlį kuriant efektyvumą, neatsitiktinai pasirinktas medienos apdirbimo pramonės sektorius ir jo tiekimo grandinė, kuri šiandien susiduria su itin nepalankia situacija, kuriai daro įtaką geopolitiniai, pandemijos kontekste atsirandantys ir ekonominiai veiksniai; problematika lemia neefektyvią veiklą. Teorinė analizė atskleidžia, jog vyrauja nevienodi požiūriai į efektyvumą, kuris gali būti pasiekiamas įvairiausiais būdais ir metodais. Tai suteikia pagrindą atlikti tyrimą dėl KVS įtakos ir įsivertinti ar ISO 9001:2015 standartas gali būti alternatyva minėto efektyvumo tiekimo grandinėje įgyvendinimui. Nustatytos neužbaigtos tyrinėti sritys, kurios formuoja poreikį atlikti papildomus tyrimus ir papildyti mokslinę duomenų bazę, šiuo atveju darbo autorės pasirinkta kryptimi – ISO 9001:2015 standarto antros svarbos dokumentų konkretizavimu, kurie darbe įgyja komponentų pavadinimą bei jų ryšio su efektyvumo generavimo įsivertinimu. Dokumentų analizės ir ekspertų apklausos tyrimo metodų sujungimo į visumą tikslas – remiantis gerąja organizacijos patirtimi, tiriant jos dokumentaciją, atskleisti standarto komponentus bei išsiaiškinti naujo tiriamo mokslinio reiškinio svarbą, įvertinant ekspertų nuomonę, nustatant jos vieningumą. Ekspertų komanda padeda nustatyti komponentų reikšmę, pritaikomumą logistikos procesų valdymui, ryšio su efektyvumo generavimu stiprumą. Teorinės analizės ir atliktų tyrimų pagrindu parengtas siūlomas trijų dalių modelis, kuris gali būti reikšmingas atsargų valdymo veiksmingumui, verslo išteklių (fizinių, finansinių, materialių, žmogiškųjų) panaudojimo veiksmingumui, gamybos proceso planavimo, organizavimo ir papildomų logistikos operacijų veiksmingumui. Pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, 4 skyriai, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 86 p. teksto be priedų, 17 paveikslų, 19 lentelių, 82 literatūros šaltiniai. Raktiniai žodžiai: Kokybės vadybos sistema (KVS), procesinis požiūris, ISO 9001:2015 standartas, tiekimo grandinė, efektyvumas. Anotacija (užsienio k.) The master's thesis examines Quality Management Systems (QMS) based on the ISO 9001:2015 standard and its value in logistics processes. The wood processing industry and its supply chain were selected for analysis due to their current challenges stemming from geopolitical, pandemic, and economic factors, which result in inefficiencies. The theoretical analysis identifies various approaches to efficiency, laying the groundwork for studying the impact of QMS and evaluating whether ISO 9001:2015 can enhance supply chain efficiency. Unexplored research areas highlight the need for further investigation, particularly regarding the secondary components of the ISO 9001:2015 standard and their relationship with efficiency generation. By integrating document analysis and expert surveys, the research aims to uncover the significance of these components and their applicability to logistics management. The expert team will help assess the importance of these components and their connection to efficiency. A proposed three-part model has been developed based on the theoretical analysis and research findings. This model aims to improve inventory management, optimize resource use (physical, financial, material, and human), and enhance production planning and logistics operations. The thesis concludes with findings and recommendations. The thesis consists of: introduction, 4 chapters, conclusions and suggestions, list of references and annexes. The thesis consists of 86 pages of text, excluding appendices, 17 figures, 19 tables, 82 bibliographical references. Raktiniai žodžiai: Quality management system (QMS), procedural approach, ISO 9001:2015 standard, supply chain, efficiency. |
|||
Studento vardas, pavardė
Emil Seyidov
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Maisto tiekimo grandinės logistika: tvarumo vertinimo aspektų tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Margarita Išoraitė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiame tyrime nagrinėjamas pažangiųjų technologijų, ypač daiktų interneto (IoT) ir blokų grandinės, poveikis tvarumui maisto grandinės logistikoje. Atliekant mokslinės literatūros apžvalgą buvo analizuojamas daiktų interneto taikymo, energijos vartojimo efektyvumo, atliekų tvarkymo ir blokų grandinės integracijos vaidmuo optimizuojant logistikos operacijas. Remiantis gausia literatūra, iškelti tyrimo klausimai ir suformuluotos hipotezės. Šio tyrimo naujumas yra tas, kad maisto grandinės logistikos tvarumas nagrinėjamas analizuojant realius duomenis, įtraukiant daiktų interneto technologijas ir blokų grandinės sprendimus, siekiant spręsti anglies dioksido išmetimo, atsekamumo ir energijos vartojimo efektyvumo rodiklių klausimus. Toliau tyrime šis poveikis vertinamas atsižvelgiant į skirtingą veiklos mastą, nustatant išteklių optimizavimo skirtumus mažose ir didelėse įmonėse. Pagrindiniai tvarumo rodikliai, tokie kaip energijos naudojimas, atliekų mažinimas ir anglies dioksido išmetimas, pasirinkti iš Dimitris Skalkos (2023), Wamba et al. Siekiant nustatyti pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) ir suformuluoti rekomendacijas, taikomi kokybiniai ir kiekybiniai tyrimo metodai, įskaitant ekspertų apklausas ir realių duomenų analizę. Šį darbą sudaro trys dalys. Pirmoje dalyje pateikiamas įvadas, teorinė sistema ir literatūros apžvalga apie tvarią maisto grandinės logistiką, integruojant daiktų interneto, blokų grandinės ir žaliosios logistikos praktiką. Be to, aptariamas skaitmeninių technologijų poveikis aplinkai, energijos vartojimo efektyvumas ir tiekimo grandinės atsekamumas. Antroje dalyje daugiausia dėmesio skiriama tyrimo metodikai ir empirinių duomenų, surinktų atliekant apklausas ir realių atvejų tyrimus, analizei. Trečioje dalyje pateikiamas siūlomas teorinis ir praktinis maisto grandinės logistikos tvarumo vertinimo modelis bei ekspertinis jo gyvybingumo patvirtinimas. Raktiniai žodžiai: Reikšminiai žodžiai: Daiktų internetas, blokų grandinė, energijos vartojimo efektyvumas, atliekų tvarkymas, anglies dioksido išmetimas, atsekamumas, ekologiška logistika, skaitmeninės technologijos. Anotacija (užsienio k.) This study deals with the impacts of advanced technologies, particularly the Internet of Things (IoT) and blockchain, on sustainability in food chain logistics. During the scientific literature review, the role of IoT applications, energy efficiency, waste management, and blockchain integration in optimizing logistics operations were analyzed. Based on extensive literature, the research questions were raised and hypotheses formulated. The novelty of this study lies in examining the sustainability of food chain logistics through real data analysis, incorporating IoT-enabled technologies and blockchain solutions to address carbon emissions, traceability, and energy efficiency metrics. The study further evaluates these impacts based on varying scales of operations, identifying differences in resource optimization for small and large firms. Key sustainability metrics such as energy use, waste reduction, and carbon emissions are selected from Dimitris Skalkos (2023), Wamba et al. (2020), and Rejeb et al. (2020). Both qualitative and quantitative research methods are adopted, including expert surveys and real-world data analysis, to identify key performance indicators (KPIs) and formulate recommendations. This work consists of three parts. The first part includes the introduction, theoretical framework, and literature review of sustainable food chain logistics, integrating IoT, blockchain, and green logistics practices. Moreover, the discussion centers on the environmental impact of digital technologies, energy efficiency, and supply chain traceability. The second part focuses on the research methodology and analysis of empirical data collected through surveys and real-life case studies. The third part presents the proposed theoretical and practical model for sustainability assessment in food chain logistics, along with expert validation of its viability. Raktiniai žodžiai: Keywords: sustainability, food chain logistics, Internet of Things, blockchain, energy efficiency, waste management, carbon emissions, traceability, green logistics, digital technologies. |
|||
Studento vardas, pavardė
Rameez Farukhkhan Mansuri
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Model of Virtual Organization in International Trade and Logistics
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Kuriama virtualių organizacijų idėja šiame magistro darbe nagrinėjama globalios logistikos ir prekybos rėmuose. Ji apima pažangiausias technologijas, tokias kaip „blockchain“, „IoT“ ir mašinų mokymąsi, kad išspręstų produktyvumo, klientų laimės ir tarptautinių operacijų problemas. Baigiamajame darbe vertinamas IRT pritaikymas įvairiose šalyse ir siūlomas lankstus, technologijomis pagrįstas verslo modelis virtualiai logistikai, naudojant tokius metodus kaip kelių kriterijų sprendimų priėmimas (TOPSIS ir SAW). Ji atkreipia dėmesį į duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimo ir decentralizuotų operacijų pasaulinėse tiekimo grandinėse pranašumus ir sunkumus. Raktiniai žodžiai: virtuali organizacija, tarptautinė prekyba, logistika, IRT, mašininis mokymasis, blokų grandinė, daiktų internetas, sprendimų priėmimas Anotacija (užsienio k.) The developing idea of virtual organizations is examined in this master's thesis within the framework of global logistics and trade. It incorporates cutting-edge technologies like blockchain, IoT, and machine learning to solve issues with productivity, client happiness. and international operations. The thesis evaluates ICT adoption across nations and suggests a flexible, technology-driven business model for virtual logistics using approaches such as multi-criteria decision-making (TOPSIS and SAW). It draws attention to the advantages and difficulties of data-driven decision-making and decentralized operations for global supply chains. The thesis consists of 67 pages of text, 15 figures, 14 tables, 50 bibliographical references. Raktiniai žodžiai: VIrtual organization, international trade, logistics, ICT, machine learning, blockchain, IoT, decision-making |
|||
Studento vardas, pavardė
Ayoub Ben Setta
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Įmonių valdymo stebėtojų vaidmuo tiekimo grandinių aplinkosaugos veiklose
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Margarita Išoraitė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šis tyrimas tiria valdymo monitorių vaidmenį gerinant tiekimo grandinių aplinkos veiklą. Atlikdamas išsamią literatūros apžvalgą, tyrimas nustato pagrindinius veiksnius ir iššūkius integruojant aplinkos praktiką į tiekimo grandinės operacijas. Tai apima suinteresuotųjų šalių spaudimą, tiekėjų vertinimo kriterijus ir vadybos kontrolierių vaidmenį siekiant tobulinant įmonių socialinės atsakomybės (CSR) tikslus. Tyrimas taiko kokybinę metodiką, rinkdamas duomenis iš pusiau struktūruotų interviu su valdymo kontrolieriais ir pirkimo vadovais. Interviu pateikiamos įžvalgos apie aplinkos įsipareigojimus, tiekėjų pasirinkimą ir valdymo kontrolės sistemas. Rezultatai rodo, kad veiksminga valdymo kontrolė gali paskatinti išmatuojamus tvarumo metrikos patobulinimus, tokius kaip sumažėjęs anglies išmetimas, išteklių efektyvumas ir atliekų mažinimas. Tyrimas taip pat pabrėžia tokių rėmų, kaip ISO sertifikatų, CSR chartijos ir aplinkos prietaisų skydelių, svarbą suderinant verslo operacijas su tvarumo tikslais. Trijų dalių struktūroje tezė pateikia literatūros apžvalgą, metodinę sistemą ir koncepcinį modelį, kuris parodo, kaip valdymo kontrolės sistemos palengvina aplinkos veiklos integraciją į tiekimo grandinės valdymą. Tai baigiasi siūlant praktines valdymo monitorių vaidmens gerinimo strategijas siekiant ilgalaikio aplinkos tvarumo. Raktiniai žodžiai: Aplinkosaugos veikla, tiekimo grandinė, valdymo kontrolės sistemos, įmonės socialinė atsakomybė, suinteresuotųjų šalių spaudimas, tvarumo metrika Anotacija (užsienio k.) This study explores the role of management monitors in enhancing the environmental performance of supply chains. Through an extensive review of literature, the research identifies key factors and challenges in integrating environmental practices into supply chain operations. These include the pressures from stakeholders, the criteria for supplier evaluation, and the role of management controllers in advancing Corporate Social Responsibility (CSR) goals. The research applies a qualitative methodology, gathering data from semi-structured interviews with management controllers and purchasing managers. The interviews provide insights into environmental commitments, supplier selection, and management control systems. Findings indicate that effective management control can drive measurable improvements in sustainability metrics such as reduced carbon emissions, resource efficiency, and waste minimization. The study also underscores the significance of frameworks like ISO certifications, CSR charters, and environmental dashboards in aligning business operations with sustainability objectives. Structured in three parts, the thesis presents a literature review, methodological framework, and a conceptual model that demonstrates how management control systems facilitate the integration of environmental performance into supply chain management. It concludes by proposing practical strategies for enhancing the role of management monitors in achieving long-term environmental sustainability. Raktiniai žodžiai: Environmental performance, supply chain, management control systems, Corporate Social Responsibility, stakeholder pressures, sustainability metrics |
|||
Studento vardas, pavardė
Neringa Gedminaitė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Hibridinių vilkiko-drono krovinių pristatymo sistemų tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Aidas Vasilis Vasiliauskas
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamojo darbo tikslas - įvertinti hibridinės vilkiko - bepiločio orlaivio sistemos galimybes krovinių pristatyme ir pasiūlyti koncepcinį šios sistemos plėtojimo modelį Lietuvoje. Teorinėje darbo dalyje nagrinėjama naujausios inovacijos paskutinės mylios pristatymui užtikrinti, inovacijų diegimo procesas bei hibridinės vilkiko - bepiločio orlaivio sistemos naudojimo galimybės bei apribojimai. Tiriamojoje darbo dalyje, siekiant nustatyti priežastis, kurios paskatintų šios sistemos diegimą, buvo atlikta esama inovacijų diegimo išorinių veiksnių analizė Lietuvoje bei atliktas interviu su ekspertais. Remiantis mokslinės literatūros šaltinių analizės bei atlikto tyrimo rezultatais, sukurtas inovacijos diegimo koncepcinis modelis. Darbą sudaro: įvadas, analitinė ir tyriamoji dalys, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis be priedų - 58 psl., pateikta 11 iliustracijų, 10 lentelių ir 101 bibliografinis šaltinis. Raktiniai žodžiai: Logistika, inovacijos, transportavimas, bepilotis orlaivis, paskutinioji mylia. Anotacija (užsienio k.) The aim of the thesis is to evaluate the potential of the hybrid truck – drone system in cargo delivery and to propose a conceptual development model for this system in Lithuania. The theoretical part of the thesis examines the latest innovations for last-mile delivery, the process of implementing innovations, and the possibilities and limitations of using the hybrid truck – drone system. In the research part of the thesis, in order to identify the reasons that would encourage the implementation of this system, an analysis of external factors influencing the implementation of innovations in Lithuania was conducted, along with expert interviews. Based on the analysis of scientific literature sources and the results of the study, a conceptual model for the implementation of innovations was created. The thesis consists of an introduction, analytical and research parts, conclusions and recommendations, bibliography, and appendices. The length of the thesis excluding appendices is 58 pages, with 11 illustrations, 10 tables, and 101 bibliographic sources. Raktiniai žodžiai: Logistics, innovations, transportation, drone, last mile. |
|||
Studento vardas, pavardė
Juozas Bagdanavičius
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Atsargų valdymo optimizavimo sprendimų Lietuvos kariuomenėje problematikos tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Darius Bazaras
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos atsargų valdymo sistemos problemos Lietuvos kariuomenėje. Siekiama nustatyti pagrindines atsargų valdymo problemas ir pateikti jų sprendimo galimybes, optimizuojant procesus. Darbe atliekama mokslinės literatūros analizė, kurioje išnagrinėta atsargų valdymo proceso svarba, pagrindinės problemos bei įvairių atsargų valdymo modelių privalumai ir trūkumai. Empirinėje tyrimo dalyje atliktas Lietuvos kariuomenės atsargų valdymo sistemos vertinimas. Tyrimo metu identifikuotos pagrindinės problemos: automatizacijos trūkumas, neefektyvus užsakymų koordinavimas ir sandėliavimo procesai. Remiantis gautais tyrimo rezultatais buvo įvertinti esami modeliai bei pasiūlytas atsargų valdymo optimizavimo modelis. Darbe pateiktos pagrindinės rekomendacijos: diegti modernias atsargų valdymo sistemas, automatizuoti sandėliavimo procesus naudojant RFID technologijas bei centralizuoti duomenų valdymo sistemas. Pateiktas modelis yra skirtas sumažinti kaštus, pagerinti atsargų kontrolę bei padidinti tiekimo grandinės efektyvumą Lietuvos kariuomenėje. Darbą sudaro pagrindinės dalys: įvadas, teorinė analizė, empirinis tyrimas ir atsargų valdymo optimizavimo modelis, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis: 79 puslapiai teksto be priedų, 38 iliustracijos, 3 lentelės, 40 literatūros šaltinių. Raktiniai žodžiai: Atsargų valdymas, kariuomenės logistika, automatizacija, tiekimo grandinė, RFID technologija, centralizuotas valdymas, rizikos valdymas, efektyvumo didinimas, optimizavimas Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis analyzes the problems of the inventory management system in the Lithuanian Armed Forces. The aim is to identify the main problems of inventory management and to present the possibilities of their solution by optimising the processes. The thesis analyses the scientific literature and examines the importance of the inventory management process, the main problems and the advantages and disadvantages of different inventory management models. The empirical part of the study includes an assessment of the Lithuanian Armed Forces' inventory management system. The main problems identified in the study were: lack of automation, inefficient coordination of orders and storage processes. Based on the results of the study, the existing models were evaluated and an optimisation model for inventory management was proposed. The main recommendations are: to implement modern inventory management systems, to automate warehousing processes using RFID technology and to centralise data management systems. The model is designed to reduce costs, improve inventory control and increase supply chain efficiency in the Lithuanian Armed Forces. The thesis consists of the following main parts: introduction, theoretical analysis, empirical study and inventory management optimisation model, conclusions, references list, annexes. The scope of the work: 79 pages of text excluding appendices, 38 illustrations, 3 tables, 40 literature sources. Raktiniai žodžiai: Inventory management, military logistics, automation, supply chain, RFID technology, centralized management, risk management, efficiency improvement, optimization |
|||
Studento vardas, pavardė
Rytis Engelaitis
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Viešojo transporto patrauklumo, plėtojant darnaus judumo ir multimodalumo principus, tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Aldona Jarašūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Pirmojoje darbo dalyje pateikta mokslinės literatūros analizė, nagrinėjanti viešojo transporto problematiką, aptariami darnaus judumo ir multimodalumo principai, įvertintos jų taikymo galimybės, antrąją dalį apima statistinių duomenų, gerosios užsienio šalių patirties analizės, atliktas ir pateiktas kokybinis tyrimas, trečiojoje dalyje aptartas sudarytas modelis, skirtas viešojo transporto patrauklumui didinti, darbo pabaigoje suformuluotos išvados ir pateikti pasiūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, viešojo transporto patrauklumo, plėtojant darnaus judumo ir multimodalumo principus, mokslinės literatūros analizė, viešojo transporto patrauklumo tyrimas, miesto viešojo transporto sistemos patrauklumo skatinimo modelis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 63 p. teksto be priedų, 21 iliustracija, 7 lentelės, 90 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: viešasis transportas, keleivių logistika, darnus judumas, multimodalumas, Kendalo koreliacijos koeficientas, ARTIW metodas, Mohringo efektas. Anotacija (užsienio k.) The first part of the thesis will present an analysis of the scientific literature on public transport, discuss the principles of sustainable mobility and multimodality, assess the possibilities of their application, the second part will include an analysis of statistical data, best practices of foreign countries, a qualitative study will be carried out and presented, the third part of the thesis will discuss the developed model for improving the attractiveness of public transport, and the thesis will end with the formulated conclusions and proposals. The thesis consists of 6 parts: introduction, public transport attractiveness in the context of sustainable mobility and multimodality, analysis of scientific literature, public transport attractiveness study, model for promoting attractiveness of the urban public transport system, conclusions and suggestions, and a list of references. The volume of the thesis is 63 pages of text without appendices, 21 illustrations, 7 tables, 90 bibliographic sources. The annexes are attached separately. Raktiniai žodžiai: public transport, passenger logistics, sustainable mobility, multimodality, Kendall method, ARTIW method, Mohring effect. |
|||
Studento vardas, pavardė
Rugilė Juozelskytė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Žaliosios logistikos priemonių taikymo ir transporto įmonių konkurencingumo sąsajų tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
dr.
Ilona Jaržemskienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama žaliosios logistikos priemonių taikymo įtaka transporto įmonių veiklos rezultatams. Darbe atlikta mokslinės literatūros žaliosios logistikos priemonių taikymo ir transporto įmonių konkurencingumo tematika analizė. Apžvelgti politiniai ir teisiniai reikalavimai bei skatinimo priemonės, susiję su žaliosios logistikos sprendimų įgyvendinimu. Tiriamojoje dalyje atlikta antrinių duomenų analizė, nustatytos Lietuvos transporto sektoriaus konkurencinės aplinkos tendencijos, įvertinti žaliosios logistikos priemonių diegimo aspektai įmonėse. Išnagrinėti ekspertinio vertinimo rezultatai apie žaliosios logistikos priemonių svarbą, renkantis transporto ir logistikos paslaugų teikėjus bendradarbiauti. Apibendrinus tyrimo rezultatus, nustatytos žaliosios logistikos priemonių taikymo ir transporto įmonių konkurencingumo sąsajos, suformuotas konkurencingumo didinimo modelis. Darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis, tyrimo metodologija, tiriamoji dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 79 p. teksto, be priedų, 27 paveikslai, 21 lentelė, 95 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pateikiami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: Žalioji logistika, žaliosios logistikos priemonės, konkurencingumas, transporto ir logistikos įmonės. Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis examines the impact of the application of green logistics measures on the performance of transport companies. An analysis of the scientific literature on the application of green logistics measures and the competitiveness of transport companies was carried out. Political and legal requirements and incentives related to the implementation of green logistics solutions are reviewed. In the research part, the analysis of secondary data was carried out, the trends of the competitive environment of the Lithuanian transport sector were determined, the aspects of the implementation of green logistics measures in companies were evaluated. The results of an expert assessment on the importance of green logistics measures in selecting transport and logistics service providers for cooperation have been examined. After summarizing the results of the research, the links between the application of green logistics measures and the competitiveness of transport companies were determined, and a model for increasing competitiveness was formed. Master's thesis structure: introduction, theoretical part, research methodology, research part, conclusions and proposals, list of references. The work consists of - 79 p. text, without appendices, 27 figures, 21 tables, 95 bibliographic sources. Annexes are attached separately. Raktiniai žodžiai: Green logistics, green logistics measures, competitiveness, transport and logistics companies. |
|||
Studento vardas, pavardė
Pacifique Rukundo
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Pasaulio prekybos organizacijos logistikos politikos įtaka transporto logistikos plėtrai Lietuvoje
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiame tyrime išsiaiškinta Pasaulio prekybos organizacijos politikos įtaka logistikos pramonės plėtrai Lietuvoje. Įvairios įvairios buvo išbandytos siūlant logistikos pramonės anksčiau nustatytas problemas ir suformuotas modelis sprendžiant šiame tyrime nustatytas problemas, tokias kaip ginčų sprendimo mechanizmas, tarifų ir muitinės vertės nustatymo klausimai, siekiant sklandaus vieningo transporto logistikos proceso. Straipsnis sudarytas iš keturių skyrių: Pirmoji dalis – tyrimo literatūros analizė, identifikuojanti baigiamojo darbo problemas, antra – tyrimo metodika, trečia – modelis, pagal kurį bus galima rasti problemų sprendimą. Darbo apimtis: 24 p. tekstas su priedais, 6 paveikslai ir 16 lentelių bei 5 akronimai. Raktiniai žodžiai: Ginčų sprendimo mechanizmas, tarifas, muitinis vertinimas Anotacija (užsienio k.) This study finds out the influence of the World Trade Organization policies on the developmenrt of the logistic industry in Lithuania. variaous various has been tested in suggesting the problems identified by the logistic industry prior and a model has been formed in solving the issues identified in this study such as the dispute resolution mechanism, tariff and customs valuation issues to scale a unified transport logistic smooth process. This paper is structureed om four sections: The first section is an literature analysis of the study, identifying the problems of the thesis, the second is the research methodology and the third is the model to be used to find out the solution to the problems. Scape of work: 24 p. text with appendices, 6figures and 16 tables and 5 acronym. Raktiniai žodžiai: Dispute resolution mechanism, tariff, customs valuation |
|||
Studento vardas, pavardė
Erika Vaitiekūnaitė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Dirbtinio intelekto taikymo galimybių transporto įmonėse tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Aldona Jarašūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šio darbo tikslas – dirbtinio intelekto panaudojimo transporto įmonėse perspektyvų analizė. Pagrindinis darbo tikslas – nustatyti galimybę pritaikyti DI technologiją transporto procesų optimizavimui, efektyvumo didinimui ir išlaidų mažinimui. Tyrimo metu, analizuojant mokslinę literatūrą, apklausiant ir atliekant ekspertinį vertinimą, buvo nustatytos pagrindinės DI sklandų darbą stabdančios priežastys, įskaitant technologinių sistemų nesuderinamumą, duomenų apsaugą ir finansines išlaidas. Remiantis kitų šalių tyrimų ir praktikos analize, darbe pateikiamos rekomendacijos dėl maršrutų optimizavimo, krovinių vežimo paslaugų valdymo ir automatizavimo didinimo. Šiame darbe pabrėžiamas DI vaidmuo modernizuojant transporto sektorių, siekiant sukurti tvarią logistiką. Raktiniai žodžiai: Dirbtinis intelektas, transporto logistika, maršrutų optimizavimas, krovinių valdymas, automatizacija, duomenų saugumas, BVP. Anotacija (užsienio k.) The purpose of this work is the analysis of the perspectives of the use of artificial intelligence in transport companies. The main goal of the work is to determine the possibility of applying AI technology to optimize transport processes, increase efficiency and reduce costs. During the research, by analyzing the scientific literature, interviewing and conducting an expert assessment, the main reasons preventing the smooth operation of AI were identified, including the incompatibility of technological systems, data protection and financial costs. Based on the analysis of the research and practice of other countries, the work provides recommendations for the optimization of routes, the management of cargo transportation services and the increase of automation. This paper highlights the role of AI in modernizing the transport sector to create sustainable logistics. Raktiniai žodžiai: Artificial intelligence, transport logistics, route optimization, cargo management, automation, data security, GDP. |
|||
Studento vardas, pavardė
Arnoldas Antanavičius
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Rizikos ir aplinkosaugos problemos automobilių pramonės tiekimo grandinėje orientuojantis į tvarumą
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Darius Bazaras
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe kuriama „AutoDTDCom“ sistema, padedanti optimizuoti automobilių pramonės tiekimo grandinės dalyvių procesus. Analitinėje dalyje aptariama automobilių pramonės tiekimo grandinė, jos struktūra, būtinieji elementai bei valdymas. Įvertinami reversinės logistikos privalumai bei analizuojamos automobilių pramonės tiekimo grandinės rizikos ir jų valdymas, tvarumo kontekste. Metodinėje dalyje aprašomi produkcijos proceso tvarumo tyrimai automobilių pramonėje, transportavimo tvarumo vertinimas automobilių pramonės tiekimo grandinėje bei atliekų tvarkymo tvarumo vertinimas automobilių pramonės tiekimo grandinėje. Išvadose ir rekomendacijose aptariami gauti rezultatai bei pateikiamas efektyvus sprendimas gerinantis sąveiką tarp gamintojų, tarpininkų, atstovybių, vadybininkų, muitinės ir klientų bei reikšmingai prisidedantis prie tvarios aplinkos išsaugojimo. Darbą sudaro 9 dalys: įvadas, tiekimo grandinės teorinė apžvalga, tiekimo grandinių rizikos ir jų valdymas, tyrimo metodika, tyrimo rezultatai, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 63 p. teksto be priedų, 17 iliustr., 1 lent., 83 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai Raktiniai žodžiai: Automobilių pramonė, tiekimo grandinė, automobilių pramonės tiekimo grandinė, procesų optimizavimas, reversinė logistika, rizikos valdymas, tvarumas, produkcijos procesas, transportavimas, atliekų tvarkymas, efektyvus sprendimas, gamintojų ir tarpininkų sąveika, aplinkos išsaugojimas, sistemos kūrimas, klientų aptarnavimas, pramonės struktūra. Anotacija (užsienio k.) The master's thesis develops a "AutoDTDCom" system aimed at optimizing processes for participants in the automotive industry supply chain. The analytical section examines the automotive industry supply chain, its structure, essential components, and management. It evaluates the benefits of reverse logistics and analyzes the risks within the automotive industry supply chain and their management in the context of sustainability. The methodological section describes sustainability studies of production processes in the automotive industry, sustainability assessment of transportation within the automotive industry supply chain, and sustainability evaluation of waste management in the automotive industry supply chain. The conclusions and recommendations discuss the obtained results and present an effective solution that enhances interaction among manufacturers, intermediaries, representatives, managers, customs authorities, and customers, significantly contributing to the preservation of a sustainable environment. The thesis comprises 9 sections: introduction, theoretical overview of the supply chain, supply chain risks and their management, research methodology, research findings, conclusions and recommendations, bibliography, and appendices. The work spans 63 pages of text excluding appendices, includes 17 illustrations, 1 table, and cites 83 bibliographic sources. Appendices are provided separately. Raktiniai žodžiai: Automotive industry, supply chain, automotive industry supply chain, process optimization, reverse logistics, risk management, sustainability, production process, transportation, waste management, effective solution, interaction between manufacturers and intermediaries, environmental preservation, system development, customer service, industry structure. |
|||
Studento vardas, pavardė
Linas Vaičekauskas
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Pavojingųjų krovinių vežimo sausumos transportu problematikos tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Nijolė Batarlienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Pavojingųjų krovinių vežimas pastaruoju metu užima vis didesnę vežimų dalį, todėl būtina analizuoti problemas, su kuriomis susiduriama organizuojant pavojingųjų krovinių vežimą bei priežastis, kurios lemia tų problemų atsiradimą. Organizuojant pavojingųjų krovinių vežimą, rinkai keliami aukšti reikalavimai, tokie kaip trumpas pristatymo laikas, didelis lankstumas, visų tiekimo grandinės dalyvių patikimumas ir skaidrumas. Norint priimti šiuos iššūkius, lūkesčius reikia kurti modernius, šiuolaikiškus IT tinklus, kurti standartizuotus procesus. Identifikuotos problemos palengvins pavojingųjų krovinių vežimo organizavimą. Šiame darbe pateikiama pavojingųjų krovinių vežimo problematika sausumos transportu. Problematikos tyrimas apklausiant ekspertus - LR vežėjus. Darbo gale pateikiamas pavojingųjų krovinių vežimo sausumos transportu tobulinimo modelis saugumui ir efektyvumui didinti. Raktiniai žodžiai: Pavojingųjų krovinių vežimas, planavimas, organizavimas, sausumos transportas, problematika Anotacija (užsienio k.) The transportation of dangerous goods has recently taken up an increasingly large share of transportation, therefore it is necessary to analyze the problems encountered in organizing the transportation of dangerous goods and the reasons that determine the emergence of those problems. When organizing the transportation of dangerous goods, high requirements are placed on the market, such as short delivery time, high flexibility, reliability and transparency of all participants in the supply chain. In order to accept these challenges and expectations, it is necessary to create modern, contemporary IT networks and create standardized processes. The identified problems will facilitate the organization of the transportation of dangerous goods. This work presents the issues of the transportation of dangerous goods by land transport. The study of the issues by interviewing experts - carriers of the Republic of Lithuania. At the end of the work, a model for improving the transportation of dangerous goods by land transport to increase safety and efficiency is presented. Raktiniai žodžiai: Transportation of dangerous goods, planning, organization, land transport, issues, ADR, LTL, FTL, hazardous goods |
|||
Studento vardas, pavardė
Antoniia Bieliatynska
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Logistikos paslaugų teikėjų IoT technologijos pritaikymo tvariam tiekimo grandinės valdymui tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Autorius: Bieliatynska A.A., grupė TLfmuc-23, Transporto inžinerijos fakultetas, Vilniaus Gedimino technikos universitetas Akademinis vadovas: doc. dr. Kristina Čižiūnienė Kvalifikacinio magistro darbo apimtis – 80 puslapių, kuriuose pateikta 21 lentelė ir 3 paveikslai. Rengiant šį darbą buvo panaudoti 107 šaltiniai. Tyrimo objektas – daiktų interneto (IoT) technologija LSP tiekimo grandinės valdyme. Kvalifikacinio darbo tikslas – įvertinti daiktų interneto (IoT) poveikį tiekimo grandinės valdymui tvarios logistikos paslaugų teikėjų (LSP) kontekste. Diplominį darbą sudaro trys skyriai: MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ DAIKTŲ INTERNETO TECHNOLOGIJOS INTEGRAVIMO TYRIMAS LOGISTIKOS PASLAUGŲ TEIKĖJŲ VEIKLOJE, SKIRTOJE TVARIAM TIEKIMO GRANDINĖS VALDYMUI IoT PRIEMONIŲ TAIKYMO MODELIS LOGISTIKOS PASLAUGŲ TEIKĖJŲ ĮMONĖSE Pirmajame skyriuje išsamiau nagrinėjome teorinius aspektus ir žinomas publikacijas apie IoT technologiją, logistikos paslaugų teikėjus bei tvarų tiekimo grandinės valdymą. Aptarėme, kad logistikos paslaugų teikėjai turėtų atsižvelgti į IoT panaudojimo galimybes ir kliūtis tiekimo grandinės operacijose. Šiame skyriuje taip pat aptarėme LSP dalyvavimą tiekimo grandinėje bei veiksnius, turinčius įtakos IoT diegimui. Padarėme išvadą, kad IoT diegimui įtakos turi tiek vidiniai, tiek išoriniai veiksniai, taip pat aptarėme galimybes ir iššūkius. Antrasis skyrius buvo skirtas metodui, kuris gali būti naudojamas vertinant IoT poveikį tiekimo grandinės valdymui tvarios logistikos paslaugų teikėjų kontekste. Buvo pateiktas bendras visų metodų aprašymas ir atlikta ekspertų apklausa apie IoT technologijos vaidmenį LSP veikloje Europoje ir Ukrainoje. Trečiajame skyriuje buvo sukurtas modelis, kurį galėtų naudoti logistikos paslaugų teikėjai. Kurdami modelį, atsižvelgėme į pagrindinius komponentus. Raktiniai žodžiai: IoT, ekspertų apklausos metodas, modelis, logistikos paslaugų teikėjai, tvarumas, tiekimo grandinė, interviu. Anotacija (užsienio k.) Author: Bieliatynska A.A., group TLfmuc-23., Faculty of Transport Engineering, Vilnius Gediminas Technical University Academic supervisor: Doc. Dr. Kristina Čižiūnienė The volume of the qualifying master's thesis is 80 pages, on which 21 figures and 3 pictures are placed. When writing this work, 107 sources were used. The object of the research is the IoT technology in LSPs supply chain management The purpose of the qualification work is to evaluate the impact of Internet of Things (IoT) on supply chain management within sustainable logistics service providers (LSPs) . The diploma consists of three sections: 1. ANALYSIS OF SCIENTIFIC LITERATURE 2. RESEARCH OF THE INTEGRATION OF THE IoT TECHNOLOGY BY LOGISTICS PROVIDERS FOR SUSTAINABLE SUPPLY CHAIN MANAGEMENT 3. MODEL FOR THE ADOPTION OF IOT MEASURES IN LOGISTICS PROVIDERS COMPANIES In first chapter, we examined in more detail from the point of view of theory and well-known publications about IoT technology, logistics providers and sustainable supply chain managment. We also discussed the fact that logistics providers should pay attention to the possibilities and obstacles of utilizing IoT in supply chain operations. In the first section, we discussed the involvment of LSP in the supply chain and examined drivers that influence on IoT adoption. We concluded that there are both internal and external drivers influencing IoT adoption, as well as opportunities and challenges Second chapter was devoted to the considered method that can be used in evaluating the impact of IoT on supply chain managment within sustainable logistics providers, a general description of all methods was done. An expert survey of IoT technology role within LSP activities in Europe and Ukraine was carried out. The third chapter was devoted to building a model that could be used for logistics providers. When we created the model, we remembered the main components. Raktiniai žodžiai: IoT, expert survey method, model, logisctics providers, sustainability, supply chain, interview. |
|||
Studento vardas, pavardė
Kornelijus Mantinis
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Kelių eismo saugumo poveikio transporto įmonių veiklai tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
dr.
Ilona Jaržemskienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe analizuojamas kelių eismo saugumo poveikis transporto įmonių veiklai. Pagrindiniai tyrimo aspektai – kelių eismo saugumas, vairuotojų įvykdomi kelių eismo pažeidimai, eismo įvykiai ir jų daroma žala taransporto įmonių veiklos rezultatams. Darbo tikslas – įvertinus eismo saugumo poveikį transporto įmonių veiklai, sukurti kelių eismo saugumo gerinimo modelį, kuris būtų taikomas transporto įmonėse, siekiant užtikrinti aukštą eismo saugumo lygį įmonėse. Darbe analizuojami kelių eismo saugumo teoriniai aspektai, apžvelgiami susiję Lietuvos Respublikos įstatymai. Vykdoma kelių eismo saugumo statistinių rodiklių analizė, nustatomas saugumo poveikis transporto įmonėms, atliekamas kiekybinis ir kokybinis tyrimai. Darbą sudaro: įvadas, trys skyriai, rezultatų apibendrinimas, išvados, literatūros ir publikacijų sąrašas, priedai. Įvadiniame skyriuje aptariama darbo problematika ir aktualumas, aprašomas objektas, suformuluojami darbo tikslai ir uždaviniai. Išskiriamas darbo naujumas, praktinė darbo reikšmė. Pirmajame skyriuje pateikiami kelių saugumo poveikio tranporto įmonėms teoriniai aspektai. Antrąjį skyrių sudaro kiekybinio ir kokybinio tyrimų seka ir metodų apžvalga, organizavimo ypatumai. Trečiajame skyriuje ažvelgiami statistiniai duomenys, pateikiami kelių eismo saugumo poveikio transporto įmonių veiklai tyrimo rezultatai, pristatomas saugumo gerinimo modelis. Apibendrinus minėtas darbo dalis pateikiamos išvados. Raktiniai žodžiai: Reikminiai žodžiai: kelių eismas, eismo saugumas, transporto įmonių veikla, kelių eismo pažeidimai, kelių saugumo valdymas. Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis analyzes the impact of road traffic safety on the activities of transport companies. The main aspects of the investigation are road safety, road traffic violations committed by drivers, traffic accidents and the damage they cause to the performance of transport companies. The aim of the work is to create a road traffic safety improvement model that would be applied in transport companies in order to ensure a high level of traffic safety in companies after assessing the impact of traffic safety on the activities of transport companies. The paper analyzes the theoretical aspects of road traffic safety and reviews the related laws of the Republic of Lithuania. An analysis of statistical indicators of road traffic safety is carried out, the impact of safety on transport companies is determined, and quantitative and qualitative research is carried out. The work consists of: introduction, three chapters, summary of results, conclusions, list of literature and publications, appendices. The introductory chapter discusses the problems and relevance of the work, describes the object, and formulates the goals and tasks of the work. The novelty of the work and the practical significance of the work are distinguished. The first chapter presents the theoretical aspects of the impact of road safety on transport companies. The second chapter consists of a sequence of quantitative and qualitative research and an overview of methods, features of organization. The third chapter reviews statistical data, presents the results of a study of the impact of road safety on the activities of transport companies, and presents a model for improving safety. Conclusions are presented after summarizing the mentioned parts of the work. Raktiniai žodžiai: Key words: road traffic, traffic safety, activities of transport companies, road traffic violations, road safety management. |
|||
Studento vardas, pavardė
Martynas Deveikis
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Motyvacinių sistemų panaudojimo žmogiškųjų išteklių kaitai Lietuvos didžiosiose transporto įmonėse mažinti galimybių tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
dr.
Ilona Jaržemskienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šio darbo tikslas – ištirti motyvacinių sistemų taikymo galimybes siekiant mažinti žmogiškųjų išteklių kaitą Lietuvos transporto įmonėse. Pagrindinis darbo uždavinys – nustatyti ir pritaikyti efektyviausias motyvacines sistemas, kurios galėtų sumažinti žmogiškųjų išteklių kaitą šiose įmonėse. Tyrimo metu, analizuojant mokslinę literatūrą ir atlikus kiekybinį bei kokybinį tyrimus, buvo nustatytos pagrindinės žmogiškųjų išteklių kaitos priežastys Lietuvos transporto sektoriuje, taip pat išskirtos motyvacinės sistemos, galinčios efektyviai spręsti šią problemą. Remiantis mokslinės literatūros šaltiniais bei tyrimų rezultatais, darbe pateikiamos rekomendacijos dėl motyvacinių sistemų pritaikymo siekiant sumažinti žmogiškųjų išteklių kaitą Lietuvos transporto įmonėse. Šis darbas pabrėžia motyvacinių sistemų svarbą ir jų poveikį žmogiškųjų išteklių kaitos mažinimui Lietuvos transporto sektoriuje. Raktiniai žodžiai: žmogiškųjų išteklių kaita, motyvacinės sistemos, Lietuvos transporto įmonės Anotacija (užsienio k.) The aim of this study is to explore the application possibilities of motivational systems in reducing employee turnover in Lithuanian transport companies. The main objective is to identify and implement the most effective motivational systems that could help reduce employee turnover in these companies. Through the analysis of scientific literature and the use of both quantitative and qualitative research methods, the primary causes of employee turnover in the Lithuanian transport sector were identified, as well as the motivational systems that could effectively address this issue. Based on theoretical sources and the results of the research, the study provides recommendations for the implementation of motivational systems aimed at reducing employee turnover in Lithuanian transport companies. This work emphasizes the importance of motivational systems and their impact on reducing employee turnover in the Lithuanian transport sector. Raktiniai žodžiai: Employee turnover, motivational systems, Lithuanian transport companies |
-
- Puslapio administratoriai:
- Lijana Maskeliūnaitė
- Rasa Prentkovskienė
- Dominykas Eičinas
- Karolina Kardokaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė