Transporto inžinerijos fakultetas
Padaliniai
Logistikos ir transporto vadybos katedra
Baigiamųjų darbų anotacijos
Logistikos ir transporto vadybos katedra
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 5099
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnRpbHR2QHZpbG5pdXN0ZWNoLmx0Ij50aWx0dkB2aWxuaXVzdGVjaC5sdDwvYT4=:xx
Anotacijos
Studento vardas, pavardė | Baigiamojo darbo pavadinimas | Baigiamojo darbo vadovas | Anotacija |
---|---|---|---|
2024 metų bakalauro baigiamųjų darbų anotacijos | |||
Studento vardas, pavardė
Jūratė Mikoleikaitė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Puspriekabių vežimo geležinkelio riedmenimis plėtra Lietuvoje
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Artūras Petraška
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame bakalauro darbe yra nagrinėjama puspriekabių vežimo geležinkelio riedmenimis plėtros perspektyvos Lietuvoje. Baigiamajame darbe atlikta mokslinė literatūros analizė ir empirinis tyrimas, norint sužinoti galimybes ir dabartinę situaciją vežant puspriekabes geležinkelio riedmenimis Lietuvoje ir užsienio šalyse. Darbe atlikta SSGG analizė, kuri leis identifikuoti esama problemą, problemos sprendimo būdą bei problemos sprendimo realizavimą. Pateiktame projekte siūloma įsigyti 1435 mm geležinkelio vėžėje riedmenų, kurie yra tinkami vežti puspriekabes, pateiktas vykdymo planas, jo eiga, reikiami ištekliai, laiko ištekliai, vykdytojai bei atsiperkamumas įsigyjant 1435 mm geležinkelio vėžėje tinkamų riedmenų gabenant puspriekabes geležinkelio transportu. Pateikiami baigiamojo darbo rezultatai ir išvados. Darbą sudaro 5 dalys – įvadas, puspriekabių vežimas geležinkelio riedmenimis: teorinė perspektyvų analizė, puspriekabių vežimo geležinkelio riedmenimis analizė, projektinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 50 p. teksto be priedų, 8 iliustr., 17 lent., 50 bibliografiniai šaltiniai. Raktiniai žodžiai: puspriekabių vežimas geležinkelių riedmenimis, intermodalinis transportas, geležinkelio riedmenys, 1435 mm geležinkelio vėžė. Anotacija (užsienio k.) The final bachelor's thesis examines the prospects for the development of semi-trailer transportation by railway rolling stock in Lithuania. In the final thesis, a scientific analysis of the literature and an empirical study were carried out in order to find out the possibilities and the current situation of transporting semi-trailers with railway rolling stock in Lithuania and foreign countries. The SWOT analysis was carried out in the work, which will allow identification of the existing problem, the method of solving the problem and the realization of the solution to the problem. In the presented project, it is proposed to purchase rolling stock on the 1435 mm railway gauge, which is suitable for transporting semi-trailers, the implementation plan, its progress, required resources, time resources, executors and payback for the purchase of rolling stock suitable for the transport of semi-trailers on the 1435 mm railway gauge are presented. The results and conclusions of the thesis are presented. The work consists of 5 parts - introduction, semi-trailer transport by railway rolling stock: theoretical analysis of perspectives, analysis of semi-trailer transport by railway rolling stock, project part, conclusions, bibliography. The volume of work - 50 p. of text without additives, 8 illustrations, 17 table, 50 references. Raktiniai žodžiai: transportation of semi-trailers by railway rolling stock, intermodal transport, railway rolling stock, 1435 mm railway gauge. |
|||
Studento vardas, pavardė
Tomas Andriūnas
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Inovatyvių technologinių sistemų diegimas greitųjų siuntų vežimo įmonėje naudojant įvairiarūšį transportą
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame bakalauro darbe yra nagrinėjamas inovatyvių technologijų diegimas greitųjų siuntų įmonėje naudojant įvairiarūšį transportą. Nagrinėjamos esamos informacinės technologijos, jų efektyvumas, problemos ir naudojimas. Aprašoma įmonės aplinka, teikiamos paslaugos, užsakymo vykdymas, siuntų pristatymas ir darbo efektyvumas naudojant esamas informacines technologijas. Darbe analizuojama inovatyvios technologijos, jų reikšmė ir panaudojimas greitųjų siuntų įmonėje, siekiant pagerinti darbo efektyvumą, siuntų pristatymą ir įvairiarūšio transporto naudojimą. Siekiant ištirti inovatyvių technologijų diegimą yra sudaromas projektas, kuriame aprašomas inovatyvių technologijų diegimo procesas. Sudarytame projekte yra pateikiami veiksmai, vykdytojai, resursai (finansiniai, materialieji, žmogiškieji, laiko), laiko planavimas, tarpiniai rezultatai ir galutiniai rezultatai. Remiantis sudarytu projektu pateikiami inovatyvių technologijų diegimo rezultatai, siuntų pristatymo ir darbo efektyvumo analizė, išvados. Darbą sudaro: įvadas, greitųjų siuntų samprata ir inovatyvių technologijų panaudojimo teoriniai aspektai, greitųjų siuntų įmonės veiklos aprašymas, darbo efektyvumo ir finansinių rodikliu vertinimas, PEST ir SSGG analizės, projekto sudarymas ir vykdymas, galutiniai projekto rezultatai, išvados. Darbo apimtis – 59 psl. teksto, be priedų, 10 paveikslėlių, 14 lentelių, 44 bibliografiniai šaltiniai. Raktiniai žodžiai: inovatyvios technologijos, transporto biržos, greitosios siuntos, įvairiarūšis transportas, inovatyvi technologija „CargoWise“, transporto birža „TimoCom“. Anotacija (užsienio k.) The final bachelor's thesis examines the implementation of innovative technologies in an express shipping company using various types of transport. Existing information technologies, their effectiveness, problems and use are examined. The company's environment, services provided, order fulfillment, shipment delivery and work efficiency using existing information technologies are described. The work analyzes innovative technologies, their significance and use in the express delivery company in order to improve work efficiency, delivery of shipments and the use of multimodal transport. In order to investigate the implementation of innovative technologies, a project is being created that describes the process of implementing innovative technologies. The completed project includes actions, executors, resources (financial, material, human, time), time planning, intermediate results and final results. Based on the completed project, the results of the implementation of innovative technologies, analysis of shipment delivery and work efficiency, and conclusions are presented. The work consists of: introduction, theoretical aspects of the use of express shipments and innovative technologies, description of the activities of the express shipping company, assessment of work efficiency and financial indicators, PEST and SWOT analysis, design and implementation of the project, final project results, conclusions. Volume of the work - 59 p. of text, without appendices, 10 figures, 14 tables, 44 bibliographic sources. Raktiniai žodžiai: innovative technologies, transport exchanges, express shipments, multimodal transport, innovative technology CargoWise, transport exchange TimoCom. |
|||
Studento vardas, pavardė
Adomas Liaskovskis
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Lietuvos kariuomenės kovinio rengimo centro keleivinio transporto parko aptarnavimo procesų gerinimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
Liudmila Burinskienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame bakalauro darbe vertinami Lietuvos kariuomenės kovinio rengimo centro keleivinio transporto parko aptarnavimo procesai su tikslu pateikti tobulinimo sprendimus. Jame atliekama literatūros šaltinių analizė ir veiklos rezultatų bei SSGG analizė. Išanalizuota, kad šiuo metu esamų technologijų nepakanka ir jas galima būtų pakeisti naujomis inovacijomis, didinant aptarnavimo našumą ir mažinant klaidų tikimybę. Diegiant modernias technologijas galima būtų išspręsti problemas, kurios kyla nenaudojant inovatyvių technologijų. Pasiūlyta perkelti dokumentų pildymą į virtualią erdvę, sumažinant žmogiškųjų klaidų riziką, taip pat integracija į „eRVIS“ sistemą gali pagerinti aptarnavimo procesus. Svarbu paminėti, kad efektyvus keleivinio transporto aptarnavimas yra svarbi kovinio pajėgumo dalis, ir siūloma ieškoti inovatyvių sprendimų. Įdiegus naują programą, tikimasi teigiamo poveikio tiekimo grandinei ir bus įgyvendinta vidinė inovatyvi sistema, gerinant Lietuvos kariuomenės kovinio rengimo centro keleivinio transporto parko aptarnavimo procesus. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, Lietuvos kariuomenės keleivinio transporto teorinė analizė, Lietuvos kariuomenės kovinio rengimo centro analizė, kovinio rengimo centro keleivinio transporto parko aptarnavimo procesų gerinimas, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 48 p. teksto, 4 lentelės, 8 paveikslėliai, 23 bibliografiniai šaltiniai. Raktiniai žodžiai: Prasminiai žodžiai: Lietuvos kariuomenė, Kovinio rengimo centras, transportas, transporto parkas, technologijos, aptarnavimo procesai, procesų gerinimas. Anotacija (užsienio k.) he final bachelor's thesis evaluates the service processes of the Lithuanian Armed Forces Combat Training Center's passenger transport fleet with the aim of proposing improvement solutions. The paper includes a review of literature sources and an analysis of the center's activities using SWOT analysis. It is analyzed that the existing technologies are currently insufficient, and they could be replaced with new innovations to increase service efficiency and reduce the likelihood of errors. The implementation of modern technologies could address issues arising from the underutilization of innovative technologies. The suggestion to transfer document completion to a virtual space, reducing the risk of human errors, along with integration into the "eRVIS" system, can improve service processes. It is important to note that efficient passenger transport service is a crucial part of combat capability, and the recommendation is to explore innovative solutions. With the introduction of a new program, a positive impact on the supply chain is expected, and the implementation of an internal innovative system will enhance the service processes of the Lithuanian Armed Forces Combat Training Center's passenger transport fleet. The work consists of 6 parts: introduction, theoretical analysis of the Lithuanian Armed Forces passenger transport, analysis of the Lithuanian Armed Forces Combat Training Center, improvement of the service processes of the combat training center's passenger transport fleet, conclusions, and bibliography. The scope of the work is 48 pages of text, 4 tables, 8 figures, and 23 bibliographic sources. Raktiniai žodžiai: Keywords: Lithuanian Armed Forces, Combat Training Center, transport, transport fleet, technologies, service processes, process improvement. |
|||
2024 metų magistro baigiamųjų darbų anotacijos | |||
Studento vardas, pavardė
Rokas Miniotas
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Daiktų interneto (IoT) taikymo logistikos paslaugas teikiančiose įmonėse tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Aldona Jarašūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe analizuojamas daiktų interneto (IoT) konstruktas, atskleidžiantis technologijų panaudojimo logistikos procesuose sritis bei galimybes. Baigiamajame darbe pristatoma daiktų interneto (IoT) architektūra, elementai bei objektų identifikavimo teoriniai aspektai, pateikiama statistinių duomenų apie daiktų interneto (IoT) taikymą analizė. Mokslinės literatūros analizė atskleidė, jog logistikos paslaugas teikiančios įmonės taiko įvairius inovatyvius sprendimus, leidžiančius veiksmingiau valdyti krovinių gabenimo, transportavimo, sandėliavimo ir kitus procesus, mažinti sąnaudas, išvengti klaidų, prisidėti prie darnumo, tvarumo ir kt., tačiau tam daugiausiai įtakos turėjo interneto panaudojimas logistinių grandinių valdyme, vėliau logistikos procesuose pradėtos naudoti mobiliosios aplikacijos, o šiai dienai – logistikoje taikomi bei naudojami įvairūs inovatyvūs transportavimo būdai ir kiti sprendimai, kuriems būtinas ir inovatyvus informacijos valdymas. Daiktų interneto (IoT) panaudojimo galimybės leidžia sujungti įrenginius ir vykdomas veiklas į vieną tinklą ir tokiu būdu kaupti bei valdyti reikalingą informaciją, todėl itin reikšmingomis tampa ir daiktų interneto (Iot) panaudojimo logistikos paslaugas teikiančiose įmonėse galimybės ir poveikis jų veiklai. Taigi būtina nustatyti daiktų interneto (IoT) poveikį logistikos paslaugas teikiančių įmonių veiklai, o dėl šios priežasties buvo atliktas daiktų interneto (IoT) taikymo logistikos paslaugas teikiančiose įmonėse tyrimas, kurio metu gauti rezultatai padėjo sukurti daiktų interneto (IoT) taikymo logistikos paslaugas teikiančiose įmonėse modelį. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados. Darbą sudaro: įvadas, teorinė dalis, metodologija, tyrimas, išvados, rekomendacijos, naudotos literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 78 p. teksto be priedų, 8 lentelės ir 29 paveikslai, 91 bibliografiniai šaltiniai. Darbo pabaigoje pateiktas 1 priedas, papildantys tyrimo duomenis. Raktiniai žodžiai: Daiktų internetas, IoT, logistika, objektų identifikavimas, inovacija Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis analyzes the construct of Internet of Things (IoT), revealing the areas and possibilities of using technology in logistics processes. The thesis presents the architecture, elements and theoretical aspects of object identification of the Internet of Things (IoT), provides an analysis of statistical data on the application of the Internet of Things (IoT). The analysis of the scientific literature revealed, that companies, who providing logistics services, use various innovative solutions that allow more effective management of transportation, storage and other processes, reduce costs, avoid errors, contribute to coherence, sustainability, but this was mostly influenced by the use of the Internet in the management of logistic chains, later mobile applications started to be used in logistics processes, and today – various innovative methods of transportation and other solutions, which also require innovative information management, are applied and used in logistics. The possibilities of using the Internet of Things (IoT) make it possible to connect devices and activities in one network and in this way to accumulate and manage the necessary information, therefore the possibilities of using the Internet of Things (IoT) in companies providing logistics services and their impact on their activities become extremely significant. Thus, it is necessary to determine the impact of the Internet of Things (IoT) on the operations of companies providing logistics services, and for this reason, a study of the application of the Internet of Things (IoT) in companies providing logistics services was conducted, the results of which helped to create a model of the application of the Internet of Things (IoT) in companies providing logistics services . Conclusions are presented at the end of the work. Structure: introduction, theoretical part, methodology, research, conclusions, recommendations, list of used literature, appendices. Thesis consists – 78 p. text without appendices, 8 tables and 29 figures, 91 bibliographic entries. Raktiniai žodžiai: Internet of Things, IoT, logistics, object identification, inovation |
|||
Studento vardas, pavardė
Monika Viduto
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Mobilumo paketo poveikio Lietuvos logistikos įmonėms tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe yra nagrinėjamas Mobilumo paketo reglamentai ir jų galimas poveikis Lietuvos logistikos įmonėms bei Lietuvos logistikos ir transporto sektoriui. Kadangi tema yra gana nauja, yra analizuojami teisės aktai, reglamentai ir įvairūs spaudos pranešimai. Darbe yra pateikiama PEST analizė ir ekspertinis interviu. Remiantis atliktų tyrimų rezultatais, pateiktas Lietuvos logistikos įmonių konkurencingumo gerinimo veiksmų planas bei suformuluotos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: 67 p. teksto, 1 priedas, 21 paveikslas, 5 lentelės, 52 bibliografiniai šaltiniai. Raktiniai žodžiai: Lietuvos logistikos sektorius, konkurencingumas, Mobilumo paketo reglamentai, periferinės šalys, kelių transportas. Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis examines the regulations of the Mobility Package and their possible impact on Lithuanian logistics companies and transport sector. As the topic is relatively new, legislation, regulations and various press releases are analysed. The work includes a PEST analysis and an expert interview. Based on the results of the conducted research, an action plan for improving the competitiveness of Lithuanian logistics companies is presented, as well as formulated conclusions and proposals. The work consists of: 67 p. of the text, 1 appendix, 21 figures, 5 tables, 52 bibliographic sources. Raktiniai žodžiai: Lithuanian logistics sector, competitiveness, Mobility package regulations, peripheral countries, road transport. |
|||
Studento vardas, pavardė
Gabrielė Voronavičiūtė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Logistikos sektoriaus žmogiškųjų išteklių valdymo tyrimas ekstremaliosios situacijos kontekste
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjami teoriniai žmogiškųjų išteklių valdymo aspektai ir pateikiama ekstremaliosios situacijos apibrėžimų visuma. Siekiant identifikuoti žmogiškųjų išteklių valdymo principus, taikomus logistikos sektoriuje ekstremaliosios situacijos metu, atliktas ekspertinis tyrimas, giluminio interviu būdu. Atlikus mokslinių šaltinių analizę, PEST analizę bei ekspertinį tyrimą, suformuotas žmogiškųjų išteklių valdymo modelis ekstremaliosios situacijos kontekste, kuris apima pagrindines žmogiškųjų išteklių valdymo gaires. Pateikiamos baigiamojo darbo išvados ir siūlymai. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, 3 skyriai, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 60 p. teksto be priedų, 12 iliustracijų, 7 lentelės, 86 bibliografiniai šaltiniai. Raktiniai žodžiai: logistika, logistikos sektorius, žmogiškieji ištekliai, žmogiškųjų išteklių valdymas, ekstremalioji situacija. Anotacija (užsienio k.) The final master's thesis examines the theoretical aspects of human resource management and presents a set of definitions of the emergency situation. In order to identify the principles of human resources management applied in the logistics sector during an emergency, an expert study was conducted by means of an in-depth interview. After the analysis of scientific sources, PEST analysis and expert research, a model of human resources management in the context of an emergency situation was formed, which includes the main guidelines of human resources management. Conclusions and suggestions of the thesis are presented. The work consists of 6 parts: introduction, 3 chapters, conclusions and suggestions, bibliography. The volume of work - 60 p. text without appendices, 12 illustrations, 7 tables, 86 bibliographic sources. Raktiniai žodžiai: logistics, logistics sector, human resources, human resources management, emergencies. |
|||
Studento vardas, pavardė
Rūta Vilkoicaitė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Biometrinių technologijų taikymo logistikos procesams gerinti tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
doc.
dr.
Kristina Čižiūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos biometrinės technologijos, jų panaudojimo galimybės logistikos srityje, siekiant sudaryti biometrinių technologijų pritaikomumo logistikos srityje modelį, kuris padės užtikrinti kokybišką, saugų ir patikimą darbą. Darbe atlikta mokslinės literatūros analizė, ji padėjo apžvelgti biometrines technologijas teoriniu aspektu. Norint išsamiau įvertinti biometrinių technologijų panaudojimo galimybes logistikos srityje, atliktas kiekybinis ir kokybinis tyrimas. Kokybinio tyrimo rezultatai buvo pritaikyti DEMATEL metodo atlikimui, kuris leido išskirti pačius svarbiausius biometrinių technologijų logistikos srityje komponentus. Atlikus mokslinių šaltinių analizę, anketinę apklausą bei ekspertinį interviu, sudarytas modelis, parodantis biometrinių technologijų integraciją į logistikos procesus. Pateikiamos darbo išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, 3 skyriai, išvados, siūlymai, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis – 64 p. teksto, be priedų, 9 paveikslai, 15 lentelių, 63 bibliografiniai šaltiniai. Raktiniai žodžiai: Reikšminiai žodžiai: logistika, tiekimo grandinė, biometrinės technologijos, identifikavimas, saugumas. Anotacija (užsienio k.) The final master thesis examines biometric technologies and their potential applications in logistics, with the aim of developing a model for the applicability of biometric technologies in logistics that will help to ensure a high quality, safe and reliable work. The thesis analyses the scientific literature and provides an overview of biometric technologies from a theoretical point of view. In order to further assess the applicability of biometric technologies in logistics, a quantitative and qualitative study was carried out. The results of the qualitative study were applied to the DEMATEL approach, which allowed the identification of the most important components of biometric technologies in logistics. The analysis of scientific sources, a questionnaire survey and an expert interview led to the construction of a model showing the integration of biometric technologies into logistics processes. Conclusions and suggestions are presented. The thesis consists of: introduction, 3 chapters, conclusions, suggestions, list of references and annexes. The thesis consists of 64 pages of text, excluding appendices, 9 figures, 15 tables, 63 bibliographical references. Raktiniai žodžiai: Keywords: logistics, supply chain, biometric technologies, identification, security. |
|||
Studento vardas, pavardė
Martynas Razgus
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Klientų aptarnavimo probleminių sričių, naudojant kombinuotąjį transportą, tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Aldona Jarašūnienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe atliktas klientų aptarnavimo, probleminių sričių, naudojant kombinuotąjį transportą, tyrimas. Teorinėje darbo dalyje atlikta mokslinės literatūros analizė, kurioje išnagrinėta transporto logistikos samprata, klientų aptarnavimo veiklos bruožai, kombinuotojo transporto samprata. Nustatytos klientų aptarnavimo probleminės sritys, taikant kombinuotąjį transportą ir pateikti teoriniai probleminių sričių sprendimo variantai. Tiriamojoje darbo dalyje atlitkas klientų aptarnavimo probleminių sričių, naudojant kombinuotąjį transportą, tyrimas. Tyrimui atlikti, taikyti metodai: statistinė duomenų analizė, geroji užsienio šalių praktika, ekspertinė apklausa. Tyrimo metu išskirtos pagrindinės probleminės sritys, darančios įtaką efektyviai klientų aptarnavimo veiklai, nurodomos pagrindinės kombinuotojo transporto tobulintinos veiklos sritys, siekiant aukštesnio klientų aptaranvimo lygio, vežant krovinius kombinuotojo transporto rūšimi. Tyrimo dalies pabaigoje, susisteminus visą tiriamojoje dalyje surinktą medžiagą, pateikiami esminiai pastebėjimai ir išvados. Projektinėje darbo dalyje remiantis gautais tyrimo rezultatais, išskirtos ir susistemintos pagrindinės probleminės klientų aptarnavimo sritys, kuriomis remiantis, sukurtas kombinuotojo transporto efektyvaus taikymo modelis. Darbą sudaro: įvadas, mokslinės literatūros analizė, tiriamoji dalis, projektinė dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 66 p. teksto be priedų, 17 paveikslų, 5 lentelės, 61 literatūrinis šaltinis, Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: klientų aptarnavimas, kombinuotasis transportas, informacinės technologijos, klientų aptarnavimo ir kombinuotojo transporto samprata Anotacija (užsienio k.) In the final master's thesis, a study of customer service and problem areas using combined transport was carried out. In the theoretical part of the work, an analysis of scientific literature was carried out, which analyzed the concept of transport logistics, features of customer service activities, and the concept of combined transport. The problem areas of customer service using combined transport have been identified and theoretical options for solving the problem areas have been presented. In the research part of the work, a study of problem areas of customer service using combined transport was carried out. Methods used for the research: statistical data analysis, good practice of foreign countries, expert survey. During the study, the main problem areas affecting effective customer service activities were identified, and the main areas of activity for combined transport to be improved were indicated, in order to achieve a higher level of customer service when transporting goods by combined transport. At the end of the research part, after systematizing all the material collected in the research part, essential observations and conclusions are presented. In the design part of the work, based on the obtained research results, the main problematic areas of customer service are singled out and systematized, based on which a model for the effective application of combined transport has been created. The work consists of: introduction, analysis of scientific literature, research part, project part, conclusions and suggestions, bibliography, appendices. The volume of work - 66 p. text without appendices, 17 figures, 5 tables, 61 literary sources, Work accessories are attached separately. Raktiniai žodžiai: customer service, combined transport, information technology, concept of customer service and combined transport |
|||
Studento vardas, pavardė
Dovilė Taletavičė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Didelių Lietuvos kelių transporto įmonių vadybininkų darbo optimizavimo, taikant dirbtinį intelektą, tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
dr.
Dainora Gedvilaitė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamojo magistro darbo tikslas yra nustatyti, kaip dirbtinis intelektas galėtų optimizuoti didelių Lietuvos kelių transporto įmonių vadybininkų darbą perimant šiuo metu vadybininko atliekamas administracines, planavimo ir komunikacines funkcijas. Darbo tikslui įgyvendinti analizuojami teoriniai aspektai apie vadybininko darbines funkcijas ir dirbtinio intelekto pritaikymo galimybes transporto įmonėse bei technologijų ir dirbtinio intelekto sąveiką su žmogumi. Siekiant išsiaiškinti ekspertų nuomonę apie dirbtinio intelekto taikymą optimizuojant didelių Lietuvos kelių transporto įmonių vadybininko darbą atlikti du kokybiniai tyrimai ir jų rezultatai palyginti tarpusavyje. Remiantis moksliniais šaltiniais ir atliktų tyrimų rezultatų analize parengtas vadybininko atliekamų funkcijų optimizavimo, pritaikant dirbtinį intelektą, teorinis modelis, kuriame pateikiama, kaip ir kokias funkcijas pagal jų kategoriją (administraciniai, planavimo ir komunikaciniai darbai) gali perimti dirbtinis intelektas. Magistro darbe pateikiami pasiūlymai, kaip būtų galima pratęsti šį tyrimą siekiant išsiaiškinti, kaip dirbtinis intelektas galėtų optimizuoti ekspedijavimo, sandėlio vadybininko ar transporto įmonės vadovo atliekamas darbines funkcijas ir kaip darbuotojai reaguotų į sumažėjusią socialinę aplinką, kai dirbtinis intelektas būtų pritaikytas jų kasdienybėje. Darbą sudaro 6 dalys: įvadas, teoriniai aspektai apie dirbtinio intelekto taikymo galimybes transporto įmonėse optimizuojant vadybininko darbą, kokybinio tyrimo metodologija, transporto įmonių vadybininkų darbo optimizavimo, taikant dirbtinį intelektą, modelis, išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 69 p. teksto be priedų, 16 iliustracijų, 10 lentelių, 83 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: Didelės Lietuvos kelių transporto įmonės, transporto vadybininkas, dirbtinis intelektas, optimizavimas. Anotacija (užsienio k.) The aim of the final master's thesis is to determine how artificial intelligence could optimize the work of managers in large Lithuanian road transport companies by taking over the administrative, planning and communication functions currently performed by managers. To achieve this goal, the theoretical aspects of the manager's job functions and the possibilities of applying artificial intelligence in transport companies, as well as the interaction of technology and artificial intelligence with human beings, are analyzed. In order to find out the opinion of experts on the application of artificial intelligence in optimizing the work of a manager in a large Lithuanian road transport company, two qualitative studies were carried out and their results compared with each other. Based on scientific sources and the analysis of the results of the studies, a theoretical model for optimizing managerial functions using artificial intelligence has been developed, which shows how and which functions can be taken over by artificial intelligence, according to their category (administrative, planning and communication work). The Master's thesis proposes how this research could be extended to investigate how artificial intelligence could optimize the job functions performed by a freight forwarder, a warehouse manager or a transport manager, and how employees would react to a reduced social environment when artificial intelligence is applied to their daily routines. The thesis consists of 6 parts: introduction, theoretical aspects of the application of artificial intelligence in transport companies in optimizing the work of managers, qualitative research methodology, a model of optimizing the work of managers in transport companies using artificial intelligence, conclusions and suggestions, list of references. The volume of the thesis is 69 pages of text without appendices, 16 illustrations, 10 tables, 83 bibliographic sources. Annexes are attached separately. Raktiniai žodžiai: Large Lithuanian road transport companies, transport manager, artificial intelligence, optimization. |
|||
Studento vardas, pavardė
Benediktas Šidlauskis
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Rizikos veiksnių valdymas Lietuvos nuomojamų automobilių rinkoje
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Nijolė Batarlienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas rizikų valdymas nuomojamų automobilių rinkoje. Teorinėje darbo dalyje nagrinėjamas rizikų valdymas, automobilių nuomos keliamai sunkumai, taip pat reversinės logistikos diegimas automobilių nuomos rinkoje. Tiriamojoje darbo dalyje, siekaint nustatyti pagrindines rizikas nuomojamų automobilių rinkoje, buvo atlikta Lietuvos automobilių nuomos įmonių anketinė apklausa, interviu su užsienio šalių transporto įmonėmis bei vykdoma ekspertų vertinimo apklausa. Remiantis mokslinės literatūros šaltinių analizės bei atlikto tyrimo rezultatais, sukurtas mokslinis modelis. Modelio tikslas - reversinės logistikos įdiegimas nuomojamų automobilių rinkoje, tai padėtų suvaldyti nustatytis rizikas nuomojamų automobilių rinkoje. Darbą sudaro: įvadas, analitinė, tiriamoji dalis, išvados ir siūlymai, literatūros sąrašas. Darbo apimtis - 64 p. teksto be priedų, 23 iliustracijos, 5 lentelės, 63 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: Rizikų valdymas, automobilių nuoma, reversinė logistika. Anotacija (užsienio k.) The master's thesis deals with risk management in the rental car market. The theoretical part of the work examines risk management, the difficulties posed by car rental, as well as the implementation of reverse logistics in the car rental market. In the research part of the work, in order to determine the main risks in the rental car market, a questionnaire survey of Lithuanian car rental companies, interviews with foreign transport companies and an expert evaluation survey were conducted. Based on the analysis of scientific literature sources and the results of the conducted research, a scientific model was created. The purpose of the model is the introduction of reverse logistics in the rental car market, which would help manage the identified risks in the rental car market. The work consists of: introduction, analytical, research part, conclusions and suggestions, bibliography. Work volume - 64 p. text without appendices, 23 illustrations, 5 tables, 63 bibliographic sources. Work accessories are attached separately. Raktiniai žodžiai: Risk management, car rental, reverse logistics. |
|||
Studento vardas, pavardė
Ramutė Baklanova
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Keleivių vežimo tobulinimo galimybių tyrimas, taikant transporto sistemų suderinamumą
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Darius Bazaras
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Baigiamojo darbo tikslas – ištirti keleivių vežimo tobulinimo galimybes, taikant transporto sistemų suderinamumą. Analitinėje dalyje nagrinėjama mokslinė literatūra keleivių vežimo, taikant transporto sistemų suderinamumą, klausimais bei jos naudojimo praktika pasaulyje. Teorinės analizės pagrindu formuluojamos nagrinėjamos transporto sistemų sąveikos organizavimo problemos ir iškeliama hipotezė. Hipotezei patikrinti naudojamas apklausos metodas. Tiriamojoje dalyje, įvertinant analitinės dalies bei apklausos rezultatus, kuriamas geležinkelių ir vandens (jūrų) transporto sąveikos organizavimo modelis, organizuojant keleivių vežimą tarptautiniais maršrutais. Jo praktiniam patikrinimui naudojamas ekspertinio vertinimo metodas. Tiriamosios dalies pabaigoje apibendrinami gauti tyrimo ir ekspertinio vertinimo rezultatai. Remiantis teorinės analizės ir tyrimų rezultatais, pateikiamos išvados ir pasiūlymai. Darbą sudaro: įvadas, analitinė bei tiriamoji dalys, išvados, pasiūlymai, literatūros sąrašas ir priedai. Darbo apimtis be priedų – 70 psl., pateiktos 33 iliustracijos, 9 lentelės, 85 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: keleivių vežimas, tobulinimas, transporto sistemų suderinamumas, geležinkelių transportas Anotacija (užsienio k.) This thesis aims to investigate the possibilities of improving passenger transport through the compatibility of transport systems. The analytical part of the study examines the scientific literature on passenger transport through the compatibility of transport systems and its use in practice worldwide. Based on the theoretical analysis, the problems of the organization of interoperability of transport systems are formulated and a hypothesis is put forward. A survey method is used to test the hypothesis. In the research part, taking into account the results of the analytical part and the results of the survey, a model for the organization of the interaction between rail and waterborne transport in the organization of passenger transport on international routes is developed. It is tested in practice using an expert evaluation method. The results of the survey and the expert evaluation are summarised at the end of the study. Based on the theoretical analysis and the results of the research, conclusions and suggestions are presented. The thesis consists of the introduction, analytical and exploratory parts, conclusions, proposals, a list of references, and appendices. The volume of the thesis, excluding appendices, is 70 pages, with 33 illustrations, 9 tables, and 85 bibliographical references. The annexes are attached separately. Raktiniai žodžiai: passenger carriage, improvement, compatibility of transport systems, and railway transport |
|||
Studento vardas, pavardė
Aidija Čičiurkaitė
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Žaliosios logistikos sprendimų taikymo bendrosios veiklos poveikiui aplinkai mažinti logistikos centruose, naudojant ITS, tyrimas
|
Baigiamojo darbo vadovas
dr.
Ilona Jaržemskienė
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiame baigiamajame magistro darbe analizuojamas žaliosios logistikos sprendimų taikymas, siekiant sumažinti bendrosios veiklos taršą logistikos centruose, naudojant intelektines transporto sistemas. Teorinėje darbo dalyje atlikta mokslinės literatūros, susijusios su žaliosios logistikos samprata, analizė. Pateikta logistikos centro samprata ir veikimo principai. Išnagrinėta logistikos veiklos sukeliama tarša. Pateikta intelektinių transporto sistemų samprata. Išnagrinėti gerosios praktikos pavyzdžiai bei teisiniai dokumentai, reglamentuojantys darnią plėtrą. Tiriamojoje darbo dalyje atlikta antrinių duomenų analizė ir ekspertinis interviu. Trečiojoje darbo dalyje sukurtas teorinis ITS diegimo į logistikos centrus modelis. Sukūrus modelį, atlikta jo probacija. Darbą sudaro trys dalys: įvadas, žaliosios logistikos koncepcija ir tarša logistikos centruose, žaliosios logistikos koncepcijos ir taršos logistikos centruose tyrimas, intelektinių transporto sistemų įdiegimo į logistikos centrus teorinis modelis, išvados, literatūros sąrašas, priedai. Darbo apimtis – 62 p. teksto be priedų, 17 iliustracijų, 4 lentelės, 63 bibliografiniai šaltiniai. Atskirai pridedami darbo priedai. Raktiniai žodžiai: žalioji logistika, darni plėtra, logistikos centrai, logistikos veiklos keliama tarša, Intelektinės transporto sistemos, teorinis ITS diegimo į logistikos centrus modelis. Anotacija (užsienio k.) This final master thesis, analyses green logistics solutions to reduce general operational pollution in logistics hubs through the use of intelligent transport systems. In the theoretical part of the thesis reviewed and analysed the scientific literature related to the concept of green logistics. Analysis of the pollution effects of logistics activities is presented. A concept of Intelligent Transport System sis given. The paper also looks at good practices and legal documents regulating sustainable development. In the investigative part an analysis of secondary data and expert interview was carried out. In the third part of the thesis, a theoretical model of ITS implementation in logistics centres is created. After the model was created, it was put on probation. The work consists of the introduction; green logistics concept and pollution in logistics centres; research on green logistics concepts and pollution in logistics hubs; a theoretical model for the deployment of intelligent transport systems in logistics centres; conclusions; list of literature; addenda. Thesis consist of: 62 p. text without appendixes, 17 pictures, 4 tables, 63 bibliographical entries. Attachments are attached separately Raktiniai žodžiai: green logistic, sustainable development, logistics centres, pollution from logistics activities, Intelligent Transport Systems, theoretical model for ITS integration in logistics centres. |
|||
Studento vardas, pavardė
Olga Stulnikova
|
Baigiamojo darbo pavadinimas
Tarptautinių krovinių vežimo į NVS šalis verslo rizikos tyrimas, įvertinant muitinės funkcijas bei uždavinius
|
Baigiamojo darbo vadovas
prof.
dr.
Darius Bazaras
|
|
Anotacija (lietuvių k.)
Šiame baigiamajame magistro darbe nagrinėjama tarptautinio krovinių vežimo į NVS šalis verslo rizika vertinant muitinės funkcijas bei uždavinius. Analizuojami pagrindiniai rizikos veiksniai, susiję su krovinių vežimu į NVS šalis, ir pasiūlytos priemonės rizikoms mažinti arba pašalinti. Tyrimas atliekamas remiantis įmonių darbuotojų tarptautinio krovinių vežimo į NVS šalis specialistai apklausa. Tyrimo metodika apima kiekybinę ir kokybinę analizę. Kiekybinė analizė atliekama remiantis apklausos duomenimis, kurie buvo gauti iš tarptautinio krovinių vežimo į NVS šalis specialistų. Kokybinis tyrimas apima dokumentų analizę, muitinės procedūrų ir taisyklių vertinimą. Nagrinėjami esami rizikos valdymo modeliai. Tyrimo rezultatai parodė, kaip geriau suprasti rizikos veiksnius ir paruošti jų mažinimo priemones. Tai suteikia galimybę efektyviau valdyti muitinės rizikas, išvengti baudų, sumažinti krovinių vežimo išlaidas. Tyrimo rezultatai taip pat gali būti naudingi muitinės institucijoms, kad jos galėtų geriau suprasti verslo poreikius ir priimti efektyvesnius sprendimus. Darbą sudaro: įvadas, verslo rizikos valdymo teoriniai aspektai, muitinės funkcijos ir jos uždaviniai, transporto politikos teoriniai aspektai, rizikos valdymo modelio kūrimas, išvados ir pasiūlymai. Raktiniai žodžiai: rizikos valdymas, transporto sektorius, transporto politika, eksportas, tarptautiniai santykiai, sankcijos, apribojimai, rizikos valdymo modelis. Anotacija (užsienio k.) In this master’s degree thesis, the question of business risk of international cargo transportation to CIS countries in regard to customs functions and tasks will be investigated. The thesis will focus on the analysis of main risk factors concerning cargo transportation to CIS countries and offer ways to limit and, in some cases, remove it altogether. The research was done based on a survey given to companies, which had specialists working on international cargo transportation to CIS countries. The research used both quality and quantity analysis methodology. The quantity analysis was done based on the data from the survey given to the international cargo transportation to CIS countries specialists. For the quality analysis, document analysis and customs procedures and rules were used. Current risk management models were also assessed. The results of the research revealed how to better understand risk factors and prepare tools to manage them. This gives an opportunity to more effectively manage customs risks, avoid fines, and lower cargo transportation costs. The results of the research can also be useful to customs offices to better understand the needs of businesses and make decisions that are more effective. The thesis consists of: preface, theorethical business risk management aspects, customs fucntions and tasks, theorethical cargo transport aspects, risk management model creation, conclusions, and suggestions. Raktiniai žodžiai: risk management, transport sector, transport policies, export, international relations, sanctions, limitations, risk management models. |
-
- Puslapio administratoriai:
- Lijana Maskeliūnaitė
- Rasa Prentkovskienė
- Dominykas Eičinas
- Ugnė Daraškevičiūtė
- Milda Mockūnaitė-Vitkienė
- Monika Bissekerskaja