Verslo technologijų ir verslininkystės katedra
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4882
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOnZ2dnRAdmlsbml1c3RlY2gubHQiPnZ2dnRAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx

Apie katedrą
Katedros misija – puoselėti akademines vertybes, formuoti dėstytojų, studentų ir socialinių partnerių bendruomenę bei siekti akademinės veiklos įprasminimo.
Katedros tikslas – vykdyti aukščiausio lygio mokslinius tyrimus ir plėtoti europinio lygio studijų kokybę.
Katedros išskirtinumas – vykdomų mokslinių tyrimų ir turimos praktinės patirties heterogeniškumas siekiant sinergijos efekto studijų procese esant dinamiškai aplinkai, kurios pokyčius lemia globalizacija, transformacijos procesai, žinių visuomenės iššūkiai ir pokyčiai ne tik organizacijų valdymo struktūrose, bet ir fundamentaliuosiuose moksluose. Šie veiksniai bei ES prioritetai (Europos Komisijos komunikatas “2020 Europa: Pažangaus, tvaraus ir integracinio augimo strategija“, kurioje akcentuojama “žinių trikampio”, jungiančio mokslą, studijas ir inovacijas, svarba) lemia tai, kad katedra orientuojasi į tvariosios verslininkystės ir funkcinių logistikos veiklos sričių mokslinius tyrimus, kurių rezultatus perteikia katedros kuruojamose studijų programose (bakalauro ir magistrantūros studijų programa „Verslo vadyba“, bakalauro studijų programa „Verslo logistika“) ir specializacijose.
Šiuo metu Verslo technologijų ir verslininkystės katedroje dirba 7 profesoriai, 5 docentai, 10 lektorių, penki iš jų yra mokslo daktarai, 1 asistentas. 2018-2019 m. m. pagal Fulbright programą į katedrą buvo atvykęs vizituojantis dėstytojas iš JAV Vakarų Kentukio universiteto.


Verslo technologijų katedra įkurta 2001 m. Verslo vadybos fakultete reorganizavus dvi katedras (Vadybos ir Ekonomikos katedros) į penkias katedras: Įmonių ekonomikos ir vadybos, Verslo technologijų, Socialinės ekonomikos ir vadybos, Tarptautinės ekonomikos ir vadybos, Finansų inžinerijos.
Verslo technologijų ir verslininkystės katedra restruktūrizuota 2017 m. Verslo vadybos fakultete reorganizavus šešias katedras į penkias katedras: Ekonomikos inžinerijos, Finansų inžinerijos, Vadybos, Verslo technologijų ir verslininkystės, Teisės.
2001 – 2010 metais katedrai vadovavo prof. habil. dr. Narimantas Kazimieras Paliulis.
Nuo 2010 m. rugsėjo mėn. katedrai vadovauja prof. dr. Vida Davidavičienė.
Verslo technologijų ir verslininkystės katedros metodiniuose kabinetuose gausu mokslinių periodinių leidinių, monografijų, vadovėlių, mokomųjų knygų, susijusių su katedros vykdomais tyrimais ir jų sklaida bakalauro ir magistrantūros studijose.
2013 metais Verslo technologijų katedra įsigijo biometrinę tyrimų įrangą, skirtą vykdyti mokslinius tyrimus analizuojant tiriamųjų elgseną sekant akies vyzdžio judėjimą.
Akių sekimas (angl. eye-tracking) - tai technologija, kurios pagalba galima sekti akių judėjimą arba nustatyti žvilgsnio koncentravimo stebint objektą tašką.
Naudodami unikalios technologijos EYE TRACKING metodikas katedros mokslininkai gali nustatyti, ar reklaminis pranešimas, įpakavimas, dizainas, prekinis ženklas, interneto svetainės sprendimai perduoda vartotojui būtent tą informaciją (žinutę), kokią įmonė pageidauja.
INTERNETO TINKLAPIŲ TYRIMŲ PAVYZDŽIAI:
- Galimybė identifikuoti kaip vartotojai stebi puslapį, analizuojant žvilgsnio judėjimą (žvilgsnio judėjimo kryptys, aktyvių ir pasyvių tinklapio zonų nustatymas, dėmesį patraukiantys elementai, ir pan.);
- Galimybė įvertinti tinklapio navigacijos sprendimų tinkamumą (ar lengvai randamos nuorodos, ar jos išdėstytos patogiai, ar vartotojai greitai ir intuityviai randa reikiamą informaciją ir pan.);
- Galimybė identifikuoti kas tinklapio dizaine traukia vartotojo dėmesį (kokie elementai, kurios reklamos formos, ar tam turi įtakos spalvos, šrifto dydžiai ir pan.);
- Galimybė identifikuoti kokiu eiliškumu yra stebimi elementai ir kaip ilgai lankytojas sulaiko savo žvilgsnį prie skirtingų elementų, analizuoti priežastis atliekant eksperimentus ir pan.
REKLAMOS PRANEŠIMO TYRIMŲ PAVYZDŽIAI:
- Galimybė identifikuoti kuris reklamos pranešimas patraukia vartotojo dėmesį;
- Galimybė identifikuoti tikslinei vartotojų auditorijai patraukliausius sprendimus (spalvas, šriftus, išdėstymą ir pan.).
KITI TYRIMŲ PAVYZDŽIAI:
- Galimybė identifikuoti kokia įpakavimo ar produkto dalis pritraukia vartotojo dėmesį;
- Galimybė identifikuoti ar įpakavimas yra patrauklus vartotojui lyginant su konkurentų produktų pakuotėmis ar produktais.
Tokių tyrimų dėka yra galimybė padidinti organizacijų vykdomų marketingo veiklų efektyvumą.
-
- Puslapio administratoriai:
- Jūratė Trinkūnienė
- Urtė Kalmantaitė
- Daina Bumeikienė
- Salomėja Vanagienė
- Agnė Vaiciukevičiūtė
- Indrė Radvilaitė
- Olga Stančik
- Evelina Kairiūkštytė
- Milena Medineckienė
- Augustė Jablonskytė
- Agnė Augustinaitė