Statybos fakultetas
Naujausia informacija
Festivalis „Game Dev Day @ VILNIUS TECH“ antrąkart subūrė žaidimų kūrėjus ir entuziastus
2023-11-15
Festivalis „Game Dev Day @ VILNIUS TECH“ antrąkart subūrė žaidimų kūrėjus ir entuziastus
Naujausios kompiuterinių žaidimų tendencijos, bendraminčius vienijantis tinklas, žaidėjų emocijos ir atradimai, kūrybiniai sprendimai ir idėjos – visa tai ir dar daugiau įkvėpė kompiuterinių žaidimų industrijos entuziastus ir jų kūrėjus jau antrą kartą vykusiame festivalyje „Game Dev Day“, kurį organizavo VILNIUS TECH kartu su Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija.
Jau antrus metus iš eilės VILNIUS TECH organizuojamas žaidimų kūrėjų renginys, siekiantis pritraukti kompiuterinių žaidimų mėgėjus – nuo studento ar moksleivio iki dėstytojo, šiemet ieškojo geriausio kūrėjo ar kūrėjos.
Renginio metu vyko pirmasis Lietuvoje žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjų konkursas „THE WORLD OF... “, organizuojamas tarptautinės kompanijos „Wargaming“, kuri yra žinoma dėl tokių populiarių žaidimų kaip „World of Tanks“. Konkurse dalyviai galėjo siūlyti savo 2D/3D žaidimų pasaulio ir personažų koncepcinius sprendimus. Nugalėtojais tapo:
Jau antrus metus iš eilės VILNIUS TECH organizuojamas žaidimų kūrėjų renginys, siekiantis pritraukti kompiuterinių žaidimų mėgėjus – nuo studento ar moksleivio iki dėstytojo, šiemet ieškojo geriausio kūrėjo ar kūrėjos.
Renginio metu vyko pirmasis Lietuvoje žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjų konkursas „THE WORLD OF... “, organizuojamas tarptautinės kompanijos „Wargaming“, kuri yra žinoma dėl tokių populiarių žaidimų kaip „World of Tanks“. Konkurse dalyviai galėjo siūlyti savo 2D/3D žaidimų pasaulio ir personažų koncepcinius sprendimus. Nugalėtojais tapo:
- Žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjas (studentas) I vieta - Anastasija Krylova;
- Žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjas (studentas) II vieta – Milda Lapaitytė;
- Žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjas (studentas) III vieta – Austėja Kazlauskaitė;
- Žaidimų koncepcinės grafikos kūrėjas (mokinys) I vieta – Salomėja Markevičiūtė (VGTU Inžinerijos Licėjus).
„VILNIUS TECH ne tik prisideda prie žaidimų kultūros puoselėjimo, bet ir aktyviai telkia žaidimų, 3D grafikos, mišrių realybių kūrėjus. Džiaugiuosi, kad galime dalintis bendra patirtimi drauge su Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos ir žaidimų verslo atstovais“, – teigia VILNIUS TECH strateginės partnerystės prorektorius Adas Meškėnas.
Festivalio dalyvius taip pat pasitiko žaidimų industrijos profesionalai, kurie skaitė pranešimus apie DI įtaką žaidimų pasauliams, nagrinėjo siaubo žaidimų žanrą bei plačiau apžvelgė žaidimų industriją. Lankytojai turėjo galimybę išbandyti Lietuvoje kuriamų žaidimų naujausias versijas ir VILNIUS TECH studentų kurtus žaidimus bei VR aplikacijas.
Pasak „Game Dev Day @ VILNIUS TECH“ iniciatorės dr. Ingridos Leščauskienės, žaidimų kūrimas vis dažniau minimas kaip paklausi specialybė, kuriai reikalingi specifiniai gebėjimai: „Kūrybiškumas, erdvinis mąstymas, programavimas, naujausių technologijų išmanymas tampa neatsiejama žaidimų kūrėjų dalimi.“
Tokie renginiai kaip „Game Dev Day @ VILNIUS TECH“ įprastai organizuojami industrijoje jau dirbantiems profesionalams, entuziastams ir ekspertams, norintiems stiprinti jau turimas žinias ir neatsilikti nuo šių dienų technologinių tendencijų, tačiau šis renginys unikalus tuo, jog jis skirtas žmonėms dar tik žengiantiems pirmuosius žingsnius žaidimų industrijoje.
„Šis mūsų renginys sukuria platformą mokytis iš profesionalių žaidimų kūrėjų, susipažinti su bendraminčiais ir netgi pristatyti savo kuriamus žaidimus ar jų idėjas“, – teigia VILNIUS TECH mokslininkė dr. I. Leščauskienė.
Daugiau renginio nuotraukų rasite čia.
Nuotraukos Simo Bernoto.