Statybos fakultetas
Naujausia informacija
Prie populiariosios kultūros festivalio prisijungė ir VILNIUS TECH universitetas
2022-05-24
Prie populiariosios kultūros festivalio prisijungė ir VILNIUS TECH universitetas
Gegužės 20-22 d. Vilniaus parodų ir kongreso centre „Litexpo“ jau ketvirtą kartą vyko „Comic Con Baltics 2022: Together with GameOn“ festivalis, kuriame šiais metais dalyvavo ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) atstovai. Renginio dalyviai turėjo puikią galimybę pabendrauti ir susipažinti su universiteto bendruomenės nariais.
Renginio metu – VILNIUS TECH atstovų pranešimai
Pirmąją festivalio dieną VILNIUS TECH Pramogų industrijų katedros docentė Inesa Kurklietytė skaitė pranešimą „Filmo kūrimas nuo idėjos iki įgyvendinimo“. Jo metu kino industrijos ekspertė supažindino su lietuviško vaidybinio filmo „Drugelio širdis“ užkulisiais: renginio dalyviams papasakojo apie idėjos generavimą, kuriant filmą.
Taip pat aptarė ir organizacinius klausimus – filmo kūrimo trukmę ir kaštus, žmonių, dalyvaujančių kūrybiniame procese skaičių. I. Kurklietytė atskleidė ir kriterijus, kuriais remiantis buvo atrenkami aktoriai, norint kuo geriau perteikti filmo idėją žiūrovams. Pranešimo metu VILNIUS TECH ekspertė aptarė ir filmavimo vietas, kostiumų kūrimą, atsakinėjo į susirinkusiesiems kylančius klausimus.
Festivalio metu pranešimą „Istorija + komiksai. Ar yra vietos kūrybai?“ skaitė ir kitas VILNIUS TECH atstovas – Grafinių sistemų katedros lektorius Tomas Mitkus. Renginio dalyviams jis papasakojo apie savo asmeninę patirtį, kuriant istorinius komiksus: kas buvo įdomiausia, su kokiais sunkumais teko susidurti, ko išmoko kurdamas ir pan. T. Mitkus aptarė medijų bei žanrų skirtumus, plačiau papasakojo apie komiksų leidybos kaštus, kūrimo procesus bei ateities planus.
Festivalio dalyviams – galimybė išbandyti studentų kurtas interakcijas
Siekiant supažindinti jaunuolius su VILNIUS TECH, padėti apsispręsti dėl studijų pasirinkimo, suteikti informacijos apie studijas, atsakyti į rūpimus klausimus – tris dienas trunkančio renginio metu su moksleiviais ir kitais dalyviais bendravo dėstytojai, studentai, Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centro (SPIC) atstovai, „LinkMenų fabrikas“ meikeriai.
„Jaunuosius renginio dalyvius domino demonstruojami studentų darbai, sukurti Kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“ – meditacinis smėlio braižytuvas, interaktyvus muzikos pultas, 3D blynų spausdintuvas, interaktyvi kaukė. Be to, renginio metu buvo galima išbandyti sportinio automobilio vairavimo simuliatorių, VR akinius“, – pasakoja SPIC direktorė Dovilė Ulinskaitė.
Festivalį vainikavo Esporto „Valorant“ finalas – kas pasirodė geriausiai?
Turnyro finale vyko nuožmi kova taškas į tašką tarp „LANPACAN“ ir „Kommetos“ komandų. „LANPACAN“ komandos sudėtyje buvo žaidėjų, kurie turi ir tarptautinių varžybų patirties, ir net profesionalias žaidėjų sutartis, todėl ji buvo laikoma finalo favorite. Bet „Kommeta“ parodė išskirtinį kovingumą ir pirmavo varžybose iki trijų pergalių 2:1. Vis dėlto lemiamu metu „LANPACAN“ perėmė iniciatyvą ir sugebėjo išplėšti pergalę abiejuose likusiuose žaidimo žemėlapiuose.
„Nors mes, kaip organizatoriai, visada įžvelgiame smulkmenų, kurias galime patobulinti, tačiau, apibendrinus, esame patenkinti finalų pateikimu. Abi komandos pademonstravo profesionalumą ne tik pačiam žaidime, bet ir už jo ribų, ir tiek žaidėjai, tiek komentatoriai, tiek žiūrovai kūrė įspūdingą energiją, kurią dar ilgai atsiminsime“, – sakė A. Bogdevičius.
Renginio metu – VILNIUS TECH atstovų pranešimai
Pirmąją festivalio dieną VILNIUS TECH Pramogų industrijų katedros docentė Inesa Kurklietytė skaitė pranešimą „Filmo kūrimas nuo idėjos iki įgyvendinimo“. Jo metu kino industrijos ekspertė supažindino su lietuviško vaidybinio filmo „Drugelio širdis“ užkulisiais: renginio dalyviams papasakojo apie idėjos generavimą, kuriant filmą.
Taip pat aptarė ir organizacinius klausimus – filmo kūrimo trukmę ir kaštus, žmonių, dalyvaujančių kūrybiniame procese skaičių. I. Kurklietytė atskleidė ir kriterijus, kuriais remiantis buvo atrenkami aktoriai, norint kuo geriau perteikti filmo idėją žiūrovams. Pranešimo metu VILNIUS TECH ekspertė aptarė ir filmavimo vietas, kostiumų kūrimą, atsakinėjo į susirinkusiesiems kylančius klausimus.
Festivalio metu pranešimą „Istorija + komiksai. Ar yra vietos kūrybai?“ skaitė ir kitas VILNIUS TECH atstovas – Grafinių sistemų katedros lektorius Tomas Mitkus. Renginio dalyviams jis papasakojo apie savo asmeninę patirtį, kuriant istorinius komiksus: kas buvo įdomiausia, su kokiais sunkumais teko susidurti, ko išmoko kurdamas ir pan. T. Mitkus aptarė medijų bei žanrų skirtumus, plačiau papasakojo apie komiksų leidybos kaštus, kūrimo procesus bei ateities planus.
Festivalio dalyviams – galimybė išbandyti studentų kurtas interakcijas
Siekiant supažindinti jaunuolius su VILNIUS TECH, padėti apsispręsti dėl studijų pasirinkimo, suteikti informacijos apie studijas, atsakyti į rūpimus klausimus – tris dienas trunkančio renginio metu su moksleiviais ir kitais dalyviais bendravo dėstytojai, studentai, Stojančiųjų priėmimo ir informavimo centro (SPIC) atstovai, „LinkMenų fabrikas“ meikeriai.
„Jaunuosius renginio dalyvius domino demonstruojami studentų darbai, sukurti Kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“ – meditacinis smėlio braižytuvas, interaktyvus muzikos pultas, 3D blynų spausdintuvas, interaktyvi kaukė. Be to, renginio metu buvo galima išbandyti sportinio automobilio vairavimo simuliatorių, VR akinius“, – pasakoja SPIC direktorė Dovilė Ulinskaitė.
Festivalį vainikavo Esporto „Valorant“ finalas – kas pasirodė geriausiai?
Turnyro finale vyko nuožmi kova taškas į tašką tarp „LANPACAN“ ir „Kommetos“ komandų. „LANPACAN“ komandos sudėtyje buvo žaidėjų, kurie turi ir tarptautinių varžybų patirties, ir net profesionalias žaidėjų sutartis, todėl ji buvo laikoma finalo favorite. Bet „Kommeta“ parodė išskirtinį kovingumą ir pirmavo varžybose iki trijų pergalių 2:1. Vis dėlto lemiamu metu „LANPACAN“ perėmė iniciatyvą ir sugebėjo išplėšti pergalę abiejuose likusiuose žaidimo žemėlapiuose.
„Nors mes, kaip organizatoriai, visada įžvelgiame smulkmenų, kurias galime patobulinti, tačiau, apibendrinus, esame patenkinti finalų pateikimu. Abi komandos pademonstravo profesionalumą ne tik pačiam žaidime, bet ir už jo ribų, ir tiek žaidėjai, tiek komentatoriai, tiek žiūrovai kūrė įspūdingą energiją, kurią dar ilgai atsiminsime“, – sakė A. Bogdevičius.