Statybos fakultetas
Naujausia informacija
VILNIUS TECH atstovai dalyvavo INCLUDE projekto dalyvių susitikime
2022-06-27
VILNIUS TECH atstovai dalyvavo INCLUDE projekto dalyvių susitikime
Vilniaus Gedimino technikos (VILNIUS TECH) ir Japonijos Keio universitetai dalyvauja Erasmus+ projekte „Include disaster education“. Tai yra bendras mokslinių tyrimų projektas, finansuojamas Europos Sąjungos (ES) Erasmus+ programos. Šia dvejų metų mokslinių tyrimų iniciatyva siekiama iš naujo pažvelgti į nuotolinį mokymąsi.
VILNIUS TECH ekspertai sukūrė projektą INCLUDE, kuriuo siekiama iš naujo įsivaizduoti nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią nelaimių rizikos mažinimo (NRM) bendruomenę. INCLUDE sukurs universitetų ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, siekdama teikti aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM srityje.
Pagrindiniai projekto tikslai:
• Suprasti internetines, nuotolinio mokymosi strategijas, šiuo metu naudojamas NRM švietime, jų veiksmingumą, atsižvelgiant į lyčių lygybės ir jautrumo skatinimą, sprendžiant nepakankamai atstovaujamų grupių prieigos ir naudojimo skirtumus;
• Sukurti sistemą, skirtą permąstyti internetinį nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę, sprendžiant tiek gamtinius, tiek biologinius pavojus ir jų integravimą;
• Sukurti novatorišką universiteto ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, kuri teiktų aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM bendruomenei;
• Ištirti naujausių inovatyvių technologijų panaudojimo galimybes internetiniame nuotolinio mokymosi NRM srityje;
• Pasiūlyti skaitmeninių kompetencijų sistemą, skirtą pedagogams, stiprinant gebėjimus įgyvendinti internetinį ir nuotolinį mokymą ir mokymąsi NRM srityje.
Birželio 14-15 d. vyko projekto dalyvių susitikimas Lund‘o universitete, Švedijoje.
Susitikimo metu buvo aptariamas projekto dalyvių darbas projekto metu, pristatomi jau pasiekti rezultatai. Kiekviena projekte dalyvaujanti institucija pristatė savo darbo rezultatus ir informacijos viešinimą. Taip pat vyko seminaras projekto dalyviams ir suinteresuotoms šalims.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas skaitė du pranešimus apie novatoriškus nelaimių rizikos mažinimo (DRR) metodus ir priemones studentams, dėstytojams, apie mokymąsį ir vertinimą. Buvo pristatomos sumanaus universiteto, sumanių studijų infrastruktūros, sumanios klasės, mikro mokymosi koncepcijos, taikant šiuolaikines technologijas ir koncepcijas, tokias, kaip: Pramonė 5.0, Visuomenė 5.0, Studijos 5.0, blockchain, daiktų interneto, dirbtinio intelekto, papildytos ir virtualios realybės, kognityvios ir emocinės kompiuterijos, skaitmeninio dvynio, robotų, žaidimų, teksto analitikos technologijos ir kt. Buvo demonsrtuojamos analogiškos VILNIUS TECH sukurtos sumanios studijų technologijos.
Projekto koordinatorius: Huddersfieldo universitetas (HUD), JK.
Projekto partneriai: Centrinio Lankašyro universitetas (UCLan), JK; Lundo universitetas, Švedija; Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH), Lietuva; Keio universitetas, Japonija.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas.
Daugiau informacijos apie projektą rasite čia.
VILNIUS TECH ekspertai sukūrė projektą INCLUDE, kuriuo siekiama iš naujo įsivaizduoti nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią nelaimių rizikos mažinimo (NRM) bendruomenę. INCLUDE sukurs universitetų ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, siekdama teikti aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM srityje.
Pagrindiniai projekto tikslai:
• Suprasti internetines, nuotolinio mokymosi strategijas, šiuo metu naudojamas NRM švietime, jų veiksmingumą, atsižvelgiant į lyčių lygybės ir jautrumo skatinimą, sprendžiant nepakankamai atstovaujamų grupių prieigos ir naudojimo skirtumus;
• Sukurti sistemą, skirtą permąstyti internetinį nuotolinį mokymąsi, kad jis geriau paremtų įvairią NRM bendruomenę, sprendžiant tiek gamtinius, tiek biologinius pavojus ir jų integravimą;
• Sukurti novatorišką universiteto ir pramonės skaitmeninio mokymosi platformą, kuri teiktų aukštos kokybės įtraukų skaitmeninį švietimą NRM bendruomenei;
• Ištirti naujausių inovatyvių technologijų panaudojimo galimybes internetiniame nuotolinio mokymosi NRM srityje;
• Pasiūlyti skaitmeninių kompetencijų sistemą, skirtą pedagogams, stiprinant gebėjimus įgyvendinti internetinį ir nuotolinį mokymą ir mokymąsi NRM srityje.
Birželio 14-15 d. vyko projekto dalyvių susitikimas Lund‘o universitete, Švedijoje.
Susitikimo metu buvo aptariamas projekto dalyvių darbas projekto metu, pristatomi jau pasiekti rezultatai. Kiekviena projekte dalyvaujanti institucija pristatė savo darbo rezultatus ir informacijos viešinimą. Taip pat vyko seminaras projekto dalyviams ir suinteresuotoms šalims.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas skaitė du pranešimus apie novatoriškus nelaimių rizikos mažinimo (DRR) metodus ir priemones studentams, dėstytojams, apie mokymąsį ir vertinimą. Buvo pristatomos sumanaus universiteto, sumanių studijų infrastruktūros, sumanios klasės, mikro mokymosi koncepcijos, taikant šiuolaikines technologijas ir koncepcijas, tokias, kaip: Pramonė 5.0, Visuomenė 5.0, Studijos 5.0, blockchain, daiktų interneto, dirbtinio intelekto, papildytos ir virtualios realybės, kognityvios ir emocinės kompiuterijos, skaitmeninio dvynio, robotų, žaidimų, teksto analitikos technologijos ir kt. Buvo demonsrtuojamos analogiškos VILNIUS TECH sukurtos sumanios studijų technologijos.
Projekto koordinatorius: Huddersfieldo universitetas (HUD), JK.
Projekto partneriai: Centrinio Lankašyro universitetas (UCLan), JK; Lundo universitetas, Švedija; Vilniaus Gedimino technikos universitetas (VILNIUS TECH), Lietuva; Keio universitetas, Japonija.
INCLUDE VILNIUS TECH koordinatorius prof. habil. dr. Arturas Kaklauskas.
Daugiau informacijos apie projektą rasite čia.